nou dan zal hij wel flink wat afgevallen zijn straks! idd de tip van anniek proberen! miran jammer dat ze op school nog geen verschil hadden gemerkt. maar goed, nu liggen er goede nieuwe afspraken, dat zal vast wat opleveren. maar serieus, willen ze echt wachten met begeleiding tot hij "geen lak meer heeft aan de regels?"..hmm..ze kunnen toch vast starten, met joris kennis maken, voor jullie een steun zijn enz? en hmm lekker soep hier zit ik klaar om zo nr de pilates te gaan (geen zin in) maar ik ga wel! ik vind 2000 zo'n rottijd, vroeger was t om 1900 en dan ging ik gewoon in 1 moeite door. nu zak ik al op de bank en dat is niet zo bevorderlijk voor de motivatie...
weetje wij tikken al ruim 6 jaar heeeellll veel lief en leed met elkaar! eigenlijk moet dat eens gevierd worden!!!!!
@ Judith -> de begeleiding word ook al opgestart, eerst gesprek met ons (dat is morgen) om de echte knelpunten te bespreken en volgende week video opname om te kijken hoe wij reageren op Joris en andersom. Maar de begeleiding op school en de 1 op 1 begeleiding wat hij ook gaat krijgen, kan pas echt gestart worden als hij wat meer rust heeft in zijn hoofd. Hij neemt alles wel op, maar kan het gewoonweg niet toepassen door zijn overvolle hoofdje en zal daardoor altijd de strijd aangaan en dus eigenlijk daardoor zonde van de tijd is. Vandaar dat ook snel met de medicatie gestart was en nu dus ook al binnen 2 weken opgehoogd word, zodat toch snel echt alles kan starten. En kennis maken met Joris? We hebben al een dik jaar nu 2 vaste begeleiders. Zijn dezelfde begeleiders als wat de testen gedaan hadden bij Joris, dus dat is wel heel fijn. Is niks nieuws meer zeg maar. En succes op je pilates les! @ Anniek -> helaas, meneer wilt ook geen chips... Enne... een buikfoto: Geen geweldige foto, genomen met de telefoon, maar mijn bolle buikkie is zichtbaar
kei gaaf miran *ik ben niet jaloers...ik ben niet jaloers.. ik ben niet jaloers, ik wil er geen meer, echt niet echt niet echt niet echt niet echt niet... zeker weten niet zeker weten.... heeelll zeker.... toch?*
haha ben er weer hoor anniek! en rol die kletst niet terug hoor, kijkt hier nooit en zie je dat je getypt hebt en dat het in de tweede regel verandert van echt niet in niet echt ?? ach anniekje, ik herken het zo, maar ik ga nu voor t eerst een soort van rust ervaren. gister nog op kraamvisite geweest, klein jongetje van 3 weken vastgehad, en wauw.. wat blijft het toch bijzonder! (en stiekem snuif ik altijd een beetje babylucht op..) ik vind het heerlijik, en natuurlijk nog altijd kriebels, maar ik zag ook weer die rotkrampjes, de oververmoeide moeder, de gebroken nachten enzenz.. en als ik nu hier thuis kijk hoe lekker alles loopt, en hoe happy ik ben met mn mooie tweetal..het is goed zo. ben wel blij of iemand ons hier nog gaat verrassen met een zwangerschapje ah miran nu snap ik het ! fijn dat het de vaste begeleiders zijn, dat scheelt vast stukken! goed uitgelegd van jou ! en wat een prachtbuikje, net of je een voetbal onder je shirt hebt verstopt!
wauw al ruim 6 jaar! ideeen om het te vieren? Wat goed van Devin zeg; een hele pannekoek! @Miranda : Prachtige buik zeg! Balen dat school helemaal geen verschil zag bij Joris. Hopelijk wel als de medicatie word verhoogd. Beterschap voor je manneke! idd chips. Lekker zout. Maar kan soms ook net wat te vet zijn voor de gevoelige maag. Misschien eerst proberen met beschuit of droge cornflakes, geroosterd boterhammetje. @Juut : hoe was Pilates? @Hier Nog steeds moe en veel pijn. Rioolprobleem is van de week gelukkig helemaal opgelost. Bleek het toch aan onze overbuurman te liggen grrr. Papieren binnen gekregen van de observatie van Erik door de psychomotorische therapeut. Best confronterend. Wel heel goed gezien allemaal van hem. Wat zijn oude school altijd afdeed van : ow, het valt wel mee, en hij red het wel etc etc. Zien ze nu steeds beter hoe groot Erik zn sociale beperkingen zijn. Vond het ook wel heel zielig om te lezen hoe Erik zo hard probeert maar gewoon niet weet HOE hij moet spelen met kindjes. En vaak ook niet wilt spelen en zich totaal niet op zn gemakt voelt bij andere kinderen. Alles wat ie zegt en doet komt van games of van tekenfilms enzo. Zo stond het beschreven in het verslag : Erik praat met computertaal. Hij weet niks zelf te zeggen of te doen. Kopieert het van een game of tekenfilm of hij doet andere kinderen precies na. Kan niks zelf verzinnen. Behalve als de situaties helemaal gestructureerd en voorspelbaar zijn en strak begeleid worden door een begeleider dan voelt ie zich wel op zn gemak en komt ie meer los. Dan kan ie ook wel spelen met een ander kindje. Maar goed, alles is nu wel echt begonnen op het mkd. De logopedie en over een weekje dan de psychomotorische therapie. Ben benieuwd! In november de bespreking over wat nou na het mkd. Ook in november is de observatie periode van Owen voorbij op het kdc. Dus dan krijgen we ook het een en ander te horen. Word een spannende maand dus Oja en in oktober natuurlijk naar het TDO met Owen. nog steeds geen oproep voor een EEG. Maandag maar weer eens bellen pffff.
het gekke is dat ik voor een paar weken geleden besloten had dat het wel goed zo is... maar toch blijft er die eeuwige 2 strijd! Bah.... ik herken dat oververmoeide enzo niet echt althans devin heeft 7 maanden vreselijk geslapen.... Ik maak me dan ook echt alleen maar druk om de financiele kant! Ben zo bang dat we het niet kunnen betalen en vind dat we eerst nu andere dingen moeten afbetalen.... maar mijngod, hadnooooiiiittt gedacht dat ik nog over een derde zou nadenken!
confronterend lijkt het me idd maar wel goed dat ze open en eerlijk zijn, zo kan eraan gewerkt worden! Ben ook erg benieuwd naar de observatieresultaten van Owen!
Goedemorgen, @ Hedwig -> het is ook confronterend zo'n beschrijving over je eigen kind. Ergens weet je het wel, maar toch moeilijk om toch de harde feiten te lezen. Maar hij zit op zijn plek en er word echt aan gewerkt, dat is wel een goed punt!! En nu Owen nog echt op zijn plek, zit hij ook wel, maar bedoel met behandeling/begeleiding. Ben heel benieuwd wat er bij hem bij alle onderzoeken eruit gaat komen. @ Anniek -> heel overtuigend het stukje *ik ben niet jaloers* Wie weet over een hele tijd, het hoeft toch niet nu al. Je bent er duidelijk nog niet over uit en misschien komt ook het antwoord vanzelf als alles weer goed op de rit is qua financiën! @ Judith -> tja, na mij moet natuurlijk nog wel iemand komen die ons verrast met een zwangerschap Maar wie zal het zijn... Hier goed geslapen, eindelijk weer eens! Wel Joris al om half 7 op en dat is heel vroeg voor zijn doen, maar vind het niet gek met al die slaap wat hij de afgelopen 2 dagen extra heeft gehad. Vandaag bespreking over de begeleiding en dan gaat Joris naar mijn moeder. En daarna blijven we nog even daar om de verjaardag van mijn broertje te vieren, die is vandaag jarig. Iedereen een fijne vrijdag
miran je zegt/tikt het idd helemaal precies goed! patries nee geen nr 4 meer? ben benieuwd idd of er hier nog een zwangerschapje gaat komen... en met hier bedoel ik niet hier thuis maar hier op het forum en feestje? uhmmmm bbq? of weer ergens met z'n alle afspreken oid...
Zo, morgen hier in de straat vrijmarkt. Begint al om 7 uur en alles is nu al afgezet door mensen met krijt en linten etc. Ze gaan hier rond 4 uur al staan en bij elkaar kijken wat er zoal te koop staat. Vind t altijd erg leuk, maar t kan ook TE. Heb weer genoeg om te verkopen.
good morning hier weer netjes 7 uur vanmorgen! gister dagje gewerkt en daarna door nr de stad, wilde voor laarzen voor yara op pad (was van de week niet meer gelukt) o wat een ramp zeg! ze moet nu al 31, heel veel leuke lopen maar tot 30. en met die stokbeentjes van haar zijn ze bijna overal te wijd aan de bovenkant.. dus we zijn niet geslaagd. wel nog lekker broodje op bij de subway (yara's favo "restaurant") dus dat was wel gezellig. jucade hoop dat je lekker veel centen verdient vandaag! en ja anniek we hadden eigenlijk met 5 jaar iets moeten doen he..maar met 6 kan ook! zal er s over denken! miran gezellige verjaardag gehad? hedwig jeetje nog steeds geen oproep voor de eeg? jeetje wat duurt dat lang!
jammer dat je niet kon slagen voor laarzen voor Yara. Vandaag tweede ronde? Ik ga vandaag shoppen voor de kids. Neem alleen Erik mee die vind dat wel leuk Jaaa oproep voor EEG is binnen. Vrijdag 5 oktober. Pfff kon ik bijna de TDO wel afwachten want daar moeten we de 22ste of 23ste heen. naja. Dan hebben we iig dan de uitslag wel. Hoop ik. Gisteravond lekker alleen met Owen gewandeld. Ow wat vind ie dat toch leuk!!!! En we hadden lekker alle tijd. Was heeel geslaagd! Wel een aantal keer mege schreeuwen als ie zn zin niet kreeg maar heb 'm elke keer eruit kunnen krijgen en dat zonder eten, drinken of een speen!! Kei-goed dus!! Hij heeft best veel gelopen. En ook wel leuk hoe mensen reageren. Want Owen loopt heel enthoustiast he. Dus met handen in de lucht en een lol dat ie heeft!! hahaha Dus mensen moeten er altijd wel om lachen. Je ziet ze wel denken van : hoe oud is dat kindje?? Want eerlijk is eerlijk, Owen is zo groot als een 4 jarige, en loopt en gedraagt zich als een kind van anderhalf, maar aan zn gezicht kan je wel zien dat ie ouder is dan anderhalf maar niet zo oud als 4 jaar.... Ach, hebben de mensen weer wat om hun hersens over te kraken he hahaha
Lieve meiden ik mis jullie... Maar ik heb het zo onwijs druk....ook thuis veel bezig voor school dus zo weinig tijd voor andere dingen.. dus sorry dat ik even niet reageer, maar kan het even niet opbrengen. Probeer wel mee te blijven lezen. en hopelijk snel weer wat reacties op jullie. Juut hier ook nog geen laarzen kunnen vinden voor de meiden...ze hebben zo'n dunne beentjes!!! Anniek waarom laat je niet gewoon alles bezorgen voor de BBQ? hebben wij laatst ook gedaan. en dat was inclusief salades, stokbrood, sausjes en helemaal niet duur... A-Z BBQ hadden wij. Miranda wauw mooi buikje hoor! Hedwig knuf voor jou en heel veel respect...
carla ik mis jou ook! en voel je nou echt niet verplicht om te reageren hoor! als je maar af en toe laat weten hoe het daar gaat, dan is dat echt helemaal prima! jammer dat het werk voor school je zo opslokt...hou wel je eigen grenzen in de gaten he!! is belangrijk hoor! hedwig nou dus nog een maand wachten... lang hoor! fijn dat het wandelen met owen zo gezellig verliep!