Nou wat ik verdiend had is al weer uitgegeven ook hihi. Loopfietsje voor D. En broekjes voor hem en broeken voor J.
pffff ben echt op... Sta net met de auto voor het stoplicht om af te draaien (zo'n dubbelstoplicht met 1 voor rechtdoor en 1 voor afdraaien) die voor recht door gaat op groen en ik rijd gewoon aan...pas toen ik halverwege was dacht ik, shit het was nog rood.... en de buren stonden achter me dus die zullen wel denken.... *schaam schaam schaam*
@carla omdat dat nog duurder is was wel makkelijker geweest dat zeker maja dan moet ik nog voor servies en drinken e.d. juut jeetje das lastig, ben je al bij van haren geweest? Hier ga ik altijd voor Kyana en Devin en dat zijn echt dé schoenen!
Anniek servies en bestek zit er ook bij! Wij waren laatst 14 euro per persoon kwijt en dat was inclusief zelf gekochte drank
yep anniek van haren ook geweest. en zag er genoeg t/m maat 30, maar vanaf 31 was er niet veel. veel te volwassen allemaal vond ik! morgen nog even nr de outlet hier, zit een topmerkschoenen, duimen dat we daar iets vinden! carla uitkijken hoor meid! teken dat je hoofd te vol zit! jucade ach je bent iig weer van je eigen dingen af en wat leuks nieuws ervoor in de plaats! hier vanmiddag even nr de schouwburg geweest, maar dat was niet zo super..was soort kindermiddag om seizoen te openen, maar het was t allemaal net niet. nu speelt er weer een bosje buurtkinders in de tuin.
juut ik heb dat altijd andersom, ik vind die van tot maat 31 meestal zo kinderachter hahaha en kijjkkkkkk.... haar puppy 1! zeg mag nu door naar puppy 2 en dan nog 3.... en dan door voor A
Zo das knap van Kyana, en zooo trots kijkt ze! Net onverwachts bij m'n zusje beland, die belde of we kwamen knoeien
goedemorgen! hier even een leuke link op de zondagochtend NVEExport - YouTube zien jullie roland ook eens van een andere kant (is voor een filmpje dat we aan t maken zijn voor de verjaardag van mijn vader..moet er echt steeds zo om lachen!) hier lekker beetje uitgeslapen tot half 10 (was lang geleden) nu rustig opstarten en straks even lekker fietsen nr de outlet jucade veel succes met de shoot zal wel moeilijk zijn om allebei de kleintjes er tegelijk goed op te krijgen! anniek goed zeg van kyana! hartstikke knap!
haha dat waren plak wenkbrauwen van rol hoor, zijn niet zn echte! sterkte met de koppijn meid, hopelijk zakt t gauw wat af.. hier de kindjes steeds de hort op met de kindjes uit de buurt, van de ene tuin nr de andere. ze hebben het stik nr hun zin. zijn nu aan het spekhappen in onze tuin. ik heb de zolder een beetje opgeruimd (was wel weer eens nodig) en de voorraadkast uitgemest (kwam weer teveel over de datum tegen, zo zonde!!) zo nog even een paar kleine boodschappen doen.
Nou hier al een uur op. d. Had 40,1 .. Heb m net n pilletje gegeven maar hij wil (nog) niet slapen. Bij mij liggen was ook geen succes. Ik lig op de bank omdat ik weer de longen uit m'n lijf hoest. Dus dit word een slechte nacht. Misschien morgen maar t werk af bellen. Voel m'n koppijn ook weer opkomen en boven dat heb ik voor de verandering n bacterie en à.b.
Jucade, lekker je werk afbellen en uitzieken/uitrusten..beterschap ook voor D. Hier ook een rotnacht, maar dan door een snurkende man naast me, wat irritant zeg. Ben zo moe..maar goed .hoef maar tot 14uur te werken, daarna heel even rusten.
Zo te lezen was het geen geweldige nacht al bij de eerste 2! Hopelijk voor de rest wel! @ Jucade -> idd, handig als je even uitziekt hoor! Beterschap, ook voor de kleine man! Hoe was trouwens de fotoshoot verlopen gisteren? @ Marijke -> een snurkende man naast je is ook heel irritant! Rust ze vanmiddag! @ Judith -> hahaha, dat filmpje!! Wel erg leuk verzonnen en uitgevoerd! Hij zit echt in zijn rol, die Rol haha! @ Anniek -> de dag nog goed doorgekomen met de migraine gisteren? Balen hoor... En wat goed van Kyana!! Haar puppy 1 diploma, joehoe! Go Kyana! @ Carla -> knuf! Hier om 11:15 uur de groeiecho! Toch wel spannend...
hier alles oke. we zijn wel druk met spinnen vangen, vanmorgen zelfs een enorme op seth zn kamer..brrrr engerds! hij paste maar net in een groooot glas! (en seth kwam t heel rustig zeggen, ik kon echter een kleine schrikreactie niet onderdrukken ) en jeee..vanmorgen weer een kilo eraf! gaat goed! bij jullie ook nog anniek en carla? miran veel succes met de groeiecho! 30 weken alweer, jeetje! marijke o ik ken de frustratie...erg he.. hier lijkt het nu minder..sinds rol 3x per week sport en minder cola drinkt, is ie een paar kilo afgevallen en het lijkt of dat hier net verschil maakt sterkte met werken! jucade beterschap voor d hoor!! rot als je zo'n nacht hebt!