Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo, kon nog een half uurtje slapen voor d. Wakker werd om half 10. C. Is naar oma en J. Naar school. D. Heeft nu 39,1 straks ff langs dokters assistente om z'n oortjes te checken.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oja fotoshoot die was matigjes dacht ik want D. Moest constant huilen. Maar achteraf zitten er hele leuke foto's tussen gelukkig!

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    en weer zit ik zonder kids! nou ja!
    seth weer met vriendje mee gegaan, dus die zie ik weer om half vier op het schoolplein!
    gek hoor! het went nog niet moet ik zeggen..maar wel een goede voorbereiding voor december straks...

vanmiddag weer zwemles.

jucade wat fijn dat er toch leuke foto's bijzaten! wel showen hier he, als je ze cadeau hebt gedaan!

carla langzaam is ook goed! grootste kans dat het er af blijft!
    hier nu 4 kilo kwijt

anniek niet zo balen meid en gewoon de draad weer oppakken! je kunt t!

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Net een middagje wezen helpen bij Kyra op school met de techniekmiddag voor kleuters! Was erg leuk!

En Juut jeetje jij zit vaak zonder kids he!!! Wel geweldig dat ze zoveel kindjes hebben waar ze lekker mee kunnen spelen.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo, vanmiddag hele tijd bankhangen met d. Lag als een echt ziek vogeltje bij me.

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    yes! laarzen voor yara gevonden!
    uit school naar de zwemles gesjeesd..ging weer goed en ze heeft haar 2e rondje verdiend. waar ze overigens niet zo blij mee was omdat ze dan mss nr een ander groepje door moet...en ze houdt zo van haar juf...
    daarna nr de outlet tegenover, laatste half uurtje voor sluitingstijd en daar zijn we geslaagd! maat 32 (!!!) al, wel met inlegzooltje, en gelukkig vond ze deze ook tof. (leuk hoor, zo'n sterke eigen smaak haha)
    dus pas laat thuis, en yara ineens een hele dikke gekke hand, is geprikt door iets volgens mij. zal morgen wel weg zijn maar ze had er echt last van en straalde ook helemaal door in haar vingers.

vanavond heeft iemand voor een prikkie mijn oude moederfiets opgehaald dus die is ook weer foetsie

jucade zielig he als ze zo ziek zijn! hopelijk zakt de koorts morgen! had de ha zn oortjes nog gecheckt?

carla ja he...vind het van de ene kant echt moeilijk, maar van de andere kant ben ik ook weer blij dat ze steeds meer hun eigen leventje gaan opbouwen met eigen vriendjes en vriendinnetjes!
    en wat doen ze op een techniekmiddag voor kleuters? kan me er zo weinig bij voorstellen?

hoe is het met raksha en phaona? en roba, lees je nog wel eens mee meid?

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Vandaag nog maar eens een keer de BBQ gebruikt!!! (gisteren trouwnes ook!!) Dus ja Juut eindelijk weer eens tijd om te eten!!

Techniek middag met kleuters:
    Bij Kyra op school hebben ze de zgn "techniektorens" daarin zitten een bheleboel opdrachtkaarten en materialen om allerlei dingen op het gebied van techniek te doen. Nu hadden we bv metselen. Van bloem en water cement maken en dan met kleine baksteenjes een muurtje metselen. Drijven en zinken met een grote bak water en allerlei voorwerpen. Een brug bouwen van blokjes waar een auto overheen moet kunnen rijden. Een hijskraan maken met speciale techniekblokjes. enz enz

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Mmmh, dacht dat ik gisteren hier ook nog had gereageerd...

Nou ja, dan maar ff in een notendop;

Gisteren de groeiecho gehad, kleine man werd nu geschat op 1225 gram. Kleine week achter op de groei, maar niet schrikbarend! Vaten werden weer nagekeken, ook in de hersentjes, niertjes, maagje. Alles zag er goed uit :)

@ Carla -> wij hadden gisteren ouderavond op school en daar vertelde ze toevallig ook over bloem en water om cement te maken, dat ze dat in de klas hadden gedaan en het echt een succes was met alle kids.

@ Judith -> gelukkig geslaagd voor laarzen!! Joehoe! En wat goed van Yara hoor met zwemmen!

@ Jucade -> ach wat sneu, beterschap!

9. lidia

lidia Fanatiek lid

Hallo dames..

Juut,, fijn dat je toch laarzen hebt gevonden.. en hier soms ook leeg huis is wel wennen hoor ..

Carla,,oei zo druk.. wel fijn dat je van het mooie weer hebt genoten met de bbq:D

Jucade,, hoe gaat het nu met devin?

Miranda,, fijn dat alles goed was bij de echo. En jij bent ook niet groot dus zo groot zal die kleine ook niet zijn/worden toch?

Anniek,, meis het komt goed.. en wat goed bij kyana haar 1e tand er uit.. hier nog geen tanden die los zitten..

Mamzie , heftig als je de feiten zo op papier leest maar jullie wisten zelf al veel en het blijft toch jullie manneke.. heb veel respect voor jullie en hoe je er mee omgaat.. knuf..

Hier gaat het redelijk,, hebben een heftig weekend achter de rug.. zaterdag begon goed en de kids gingen logeren bij mijn schoonouders. Maar zondag om 5.30 ging de telefoon of wij de kids wilde halen want de ambulance was bij mijn schoonmoeder want die had last van haar hart... wij in 10 min in Haarlem( normaal 25 min) maar gelukkig viel het mee en was het niet haar hart maar haar borstbeen (syndroom van tietze) maar wel veel pijn dus meds gehad van ambu en naar bed. Gistern avond weer door de ambu opgehaald nu wel met hartklachten en ze ligt nu in het ziekenhuis aan de hartbewaking. En ze gaan nu onderzoeken doen wat er mis is.. maar er is iets niet goed.. ze heeft al suiker en reuma en nu dit:( pff zoooo dat lucht op als je het even opschrijft... ga zo even een strijk was en vouw was ophalen en het huis even doen..

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi allemaal,

Zal straks reageren op iedereen :)

Heb even een vraag.Gisteren zagen we bij Owen dat zn nagel dwars over gescheurd was. Helemaal aan het begin van de nagel zeg maar. Teen is niet blauw ofzo.
    Hij heeft altijd slechte nagels gehad. Maar hoe kan een nagel nou zo door midden scheuren?
    Heb een foto erbij gedaan........geen idee of het goed te zien is. Wel als je inzoomt maar weet niet of dat kan.
    Kunnen jullie even kijken?

Bijgevoegde bestanden:

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ai is niet te zien op de foto........ff wat anders proberen

12. lidia

lidia Fanatiek lid

Als hij al broze nagels heeft kan dat door stoten snel scheuren. Je kan er een pleister op doen maar verder weet ik het niet.. x

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    even kijken of het zo kan.....

Bijgevoegde bestanden:

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hmm zo is het ook niet te zien.
    Maar goed, het bloed niet, is niet blauw of wat dan ook. Eronder zit gewoon vlees. Je ziet het eigenlijk alleen als ie staat of als je zn teen naar beneden drukt. Dan zie je dat ie horizontaal totaal is gescheurd.
    Heel vaag.

15. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hedwig, hier heeft Lotte ook last van. Erg vervelend, van die zwakke nageltjes! Lotte heeft in het voorjaar er een onstoken teen van gekregen (waarschijnlijk door ingroeien), dat ging met een soda badje niet over en ze kreeg toen fucidin (antibiotica) zalf. Dit hielp ook niet en toen een antibiotica drankje. De zwelling en roodheid namen toen heeel langzaam af. Maar nu is in de zomer haar hele nagel gaan loslaten. Er zit nu nog een klein stukje. Ben benieuwd of er nog weer een nieuwe nagel komt groeien, nu geen tekenen daarvan, maar zal toch wel?

Hou het maar goed in de gaten, als het wat rood word proberen een voetenbadje te geven, maar zal wel niet zo'n makkelijke opgave zijn bij Owen..? En de dokter gaf mij als tip vitamine D te blijven geven zolang je kinderen in de groei zijn en niet te stoppen als ze 4 zijn zoals meestal aangegeven.

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Lidia : jemig meid dat is ook schrikken zeg van je schoonmoeder. Hopelijk is het niks ernstigs. Reuma en suiker hebben is al niet niks en dan ook nog aan dr hart. brrrr

@Miranda : ben blij dat alles goed gaat met de uk!! :) :)

@Carla : klinkt leuk dat techniek met kleuters :)

@Juut : jaaa je bent dus eindelijk geslaagd voor laarzen.
    En je kindjes vaak weg om elders te spelen. Ja, lijkt me idd ook wel wennen.
    Wauw je gaat echt als een speer he met lijnen. Goed hoor!!

@@Jucade : Beterschap daar!

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Marian : ja, ik geef Owen nog steeds vit. D.
    NUja een multivitamine dan. Zit ook vit D in. Cb zei toen dat ik dan niet appart vit D erbij hoefde te geven. Maar twijfel nou wel eigenlijk.
    Erik krijgt ook nog steeds vitamine pilletje.

Doe je nog iets anders aan de nageltjes van Lotte? Anders knippen of insmeren met iets?

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    D. Had vanmorgen 39. Liep weer in t rond. Voel me zelf behoorlijk krakkemikkig, wat misselijk ook. Niet raar na 2 weinig nachten weinig slaap, misschien de misselijkheid vd à.b. Weet t niet.

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    prima dagje gehad hier! niks bijzonders!
    yara in bed: mama ik vraag me echt af waar eigenlijk de lelijke woorden in de wereld vandaan komen..
    die zoekt toch altijd nr verklaringen..ik moet er zelf ook zo over nadenken!:)

jucade hoe is de dag verder gegaan met d?
    hopelijk knapt hij gauw op!

hedwig jakkes akelig dat teentje!

marian hoe is het daar verder?

lidia jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! alles waar ambulances aan te pas komen..brrr...

20. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    @ Hedwig, ik doe er verder niets aan, hoop dat het maar vanzelf overgaat.

@juut, het gaat hier goed hier hoor!

Deel Deze Pagina