Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nee joh gekkie echt niet!

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Haha, dan ben ik eens heel benieuwd Judith!!

@ Jucade -> nou, de naam wilde we perse niet met de J als beginletter, dus Junior valt zeker al af :) De meeste namen die wij leuk vonden waren wel met een J, maar toch wilde we perse een andere beginletter...

@ Carla -> blijft dan ook dubbel, baas en collega is gewoon moeilijk! Wel fijn om te lezen dat het al wat beter gaat!

@ Raksha -> een hele dikke knuffel vanuit hier...

Hier weinig te melden, ja de buik zit echt in de weg haha. Merk het steeds meer met dingen doen... Maar verder weinig te klagen! Ook de rugpijn lijkt iets beter te gaan en de harde buiken zijn ook zo goed als weg sinds een paar dagen! Dus alleen maar goed!

Morgenmiddag naar de bruiloft van de juf van groep 1. Alle kindjes van dit jaar en afgelopen jaar waren uitgenodigd. Kids op school al goed geoefend aan een liedje voor in de kerk. Ben heel benieuwd hoe dat gaat verlopen met een stuk of 15 kids van 4/5 jaar bij elkaar in de kerk! Maar wel erg leuk dat we dus uitgenodigd waren. Na de trouwerij nog even mee naar het zaaltje, wel erg leuk dus dat de kids erbij betrokken worden zo (en ook de ouders!)

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    haha ja kan me voorstellen dat je benieuwd bent maar ik ga t maat niet zeggen, want het is m! :)
    en wat leuk zeg, die bruiloft! tof van de juf, en heel gezellig dat de kindjes er allemaal bij mogen zijn!
    gelukkig dat het allemaal nog redelijk gaat met het buikie, niet zo gek dat ie soms in de weg gaat zitten..er zit ook een heel jongetje in verstopt ;)

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hahaha ja ja Juut niets zeggen he. En dan als de kleine is geboren en we de naam weten en jij dan zeggen van : JA, die naam had ik ook! :p
    Dusssss ik pleit voor een begin en eindletter die je moet opgeven. Of alleen beginletter. ;) :D

@Carla : wow lijkt me echt supervervelend om zo te moeten samenwerken met je baas. Zou het niet gedaan hebben. Petje af voor je hoor!

@Hier
    Kindjes ziekjes. Richard en ik ook.
    Dus even rustig aan doen dit weekend ;)

Gisteren telefoontje gekregen van het KDC met de mededeling dat Owen nu ook voortaan vrijdags kan komen. Dus dat is wel fijn.

Goed weekend allemaal!

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Hedwig -> oei, allemaal wat ziekjes. Dan maar idd een rustig weekend inplannen! En fijn dat Owen nu ook de vrijdag kan gaan naar het KDC.

@ Judith -> daar heeft Hedwig natuurlijk wel gelijk in... Anders PB je mij de naam wat jij denkt dat het is. Dan heb ik het bewijs in mijn mailbox :)

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    HIEPERDEPIEP HOERAAA VOOR DEVIN! Gefeliciteerd met je verjaardag lieve vent, en ook voor papa mama en kyana! En een hele fijne dag vandaag!

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    gefeliciteerd met je verjaardag devin!!

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lieve Devin van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Maak er samen met papa, mama en Kyana een topdag van!!! dikke kus!

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    E O 29 oktober 2011
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Carmen en Devin 3 december 2010
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart 2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Dinja 9 juli 2009
    Jucade 18 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Daan en Anko 31 augustus 2011

Miranda uitgerekend op 21-11-2012

10. gefeliciteerd devin!

en dank jullie wel. lief om te lezen

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hieperdepiep hoera voor Devin!!

Gefeliciteerd!!

Maak er een leuke dag van!

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    DEVIN gefeliciteerd met je
    Verjaardag!

13. lidia

lidia Fanatiek lid

Devin , gefeliciteerd met je 3e verjaardag..
    Anniek, John en kyana gefeliciteerd met jullie zoon en broertje.

Hier een gezellige picknick reünie gehad met oude klasgenoten en hun kids.. was erg leuk.nu met mijn voetjes op de bank...

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    gezellige verjaardag gehad devin? ;)

hier heb ik alvast een beetje kinderbijslag van oktober uitgegeven ;) haha...oeps wel beetje (te) veel gekocht maar zo lang het bij v&dtjes blijft en c&aatjes mag het wel he..ik word er heel blij van in ieder geval! echt leuk!

lidia dat klinkt heel gezellig meid, mooi weertje hadden jullie!

15. lidia

lidia Fanatiek lid

Nou de nacht was lang.. Ben de hele nacht aan het spuwen geweest ... Zou je van de koude grond in het park ook ziek kunnen worden? We hadden wel kleden waar we op zaten en de zon scheen...pff ben echt gebroken ribben dien zeer en mijn keel is rauw.. Sorry dames voor het klagen .. Ga nu slapen als het lukt ..

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Misschien iets verkeerds gegeten?

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Oei Lidia, heel veel beterschap in ieder geval...

@ Judith -> ach, alvast wat kinderbijslag uitgeven is zo'n ramp nog niet joh. Zijn de kids wel al bijna klaar voor de winter?

Hier was gisteren de bruiloft erg leuk. Wel een lange zit in de kerk, maar alle kindjes deden het super. Het optreden ging ook heel goed en de juf hartstikke trots op haar kindjes! Eenmaal weer thuis belde oma op, of ze met Joris naar de kermis mocht. Dus Joris weer weg. Komt hij 2 uur later terug met een nieuwe winterjas, nieuwe spijkerbroek en wat 'zooi' van de kermis. Verwend jochie!

Was dus een hele geslaagde zaterdag! Voor mij wat minder na de lange zit in die geweldige kerkbanken... Maar ja, had het niet willen missen ;)

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    beterschap Lidia!

@Juut : heb ik vorige week al gedaan de kinderbijslag uitgegeven. Nuja, ook weer niet, want had recht op een mantelzorgcompliment dus die heb ik uitgegeven hihi. Dus ik mag de kinderbijslag straks toch nog gaan uitgeven :D

@Miranda : jaaaa die bankjes in de kerk zijn niet niks he. Lekker rustig aan doen vandaag!
    En Joris zo verwend door oma. Gaaf hoor!
    Hoe gaat het nu met zn meds?

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tnx all
    we hebben eeeen heeeellll geslaagde dag gehad.
    John is nu werken, ik ga nog wat rommel ruimen en de kids kunnen buiten spelen. Foto´s komen vanavond... beloofd....

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ben benieuwd naar de foto's Anniek!!

@ Hedwig -> hoe is het nu daar? Jullie waren toch ziekjes? En met de meds... Het gaat steeds iets beter, ook nu op school heeft hij wat meer rust en kan zich ook iets beter concentreren, dus dat is heel goed! Alleen 1 juf die hij op de woensdag heeft, daagt hij erg uit. Maar die juf is in het begin te lief geweest tegen hem ipv direct. En dat is toch iets wat wij duidelijk aan gaven begin van het schooljaar om daar op te letten. Tja, eigen schuld... Heb ik ook tegen die juf gezegd toen ik dat te horen kreeg. Want de vaste juf heeft geen problemen met hem (ja wel met zijn buien zeg maar, maar niet het zo erg uitdagen). En zijn vaste juf begon dus te lachen toen ik dat tegen die juf van de woensdag zei, want ik had gewoon gelijk haha.

Deel Deze Pagina