Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hahaha precies!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Morgen een ochtendje werken, middagje vrij! Enneh ik ga vanaf 11 oktober in dienst daar! :)

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello! hier een leuk middagje gehad. ah bestaat 125 jaar, en had hier de binnenspeeltuin afgehuurd. we vreesden dat het afgeladen druk zou zijn maar dat viel gelukkig erg mee! fijn! met 2 andere moeders van school afgesproken en de kids vonden het super! was net zo'n vip feestje, mochten chips uitkiezen, gratis ranja, consumptiebonnen voor ons, snoepzakje bij het nr huis gaan..allemaal voor niks. ik kan daar toch erg blij van worden hoor.

jucade wat voor werk ook alweer?

anniek leuk hoor, weer een kleine baby :) laat ze niet te erg klapperen

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    wil eigenlijk een lekker warm kruikje maken..maar dat is een beetje gek he?

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik werk bij een sociale werkplaats. Kdv gaat m niet meer worden ivm m'n chronische vermoeidheid, dit is beter voor me. Ik mag er ieder uur 10 min rust nemen, het is lang niet zo intensief.

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    klinkt super Jucade dat je elk uur 10 minuten rust mag nemen. Wat voor werk moet je doen eigenlijk? Productie?

@Juut : nog een kruikje warm gemaakt? Waarom zou dat raar zijn?

En leuk hoor zo'n feestje!

@Hier
    Pfff Owen gaat steeds slechter en slechter slapen. We hebben geen idee hoe het komt :(
    Hij is wel 15 keer op een nacht wakker.
    Elke keer ligt ie niet goed, of heeft dorst of is zn speen kwijt.
    Tja het is elke keer maar uitproberen he wat ie wil want hij kan niks zeggen......

7. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen....

Juut, zo daar zou ik ook blij van worden......

Hedwig, oh dat is vervelend. Voor Owen, en voor jullie. Ook erg vermoeiend.....

Jucade, fijn dat je een plek hebt gevonden waar dat kan.

Hier zo weer naar therapie. Donderdag is hier altijd een erg druk dagje. Indy na school nog naar de speelleerclub, en daarna meteen naar zwemles.
    Dan is het toch al gauw weer 8 uur voor we terug zijn, indy in bed ligt, en ik even kan gaan zitten..... maar morgen wel lekker vrij.

gr. sandra.

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo even een bakkie thee, moet even wennen aan het herfstweertje hoor, brrrrr!
    nu seth op psz en yara op school, vanmiddag komt weer n vriendje van seth hier spelen.

san zo fijn om je hier weer even te lezen!
    succes met je drukke middag! en wat is speelleermiddag? nooit van gehoord?

hedwig dat is slopend joh! hoe gaat het de laatste tijd met de aanvallen?

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ooo heerlijk juut
    denk dat ik dát ook maar ga doen :)

san
    suc6 met je druk dagje vandaag, morgen gelukkig vrij.

jucade
    wat fijn dat dat zo goed gaat!

hier vandaag 3 oppaskindjes, reuze gezellig.
    Heb alleen een 'wiebelkont' ik wil vanalles regelen voor het weekend maar dat kan niet {nog} John heeft nachtdienst dus ligt in bed en ik wil ik wil wil....

10. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Juut, speelleerclub is een buitenschoolse activiteit, waar ze spelletjes doen, maar wel met een lerende achtergrond. Het is mn voor kinderen uit groep 2, ze worden er wat meer uitgedaagd. Indy vind het heel erg leuk.

En even goed nieuws.
    Indy heeft vorig schooljaar ook met een buitenschoolse activiteit meegedaan: een eigen boek maken. Het bleek nog wat te moeilijk voor haar, dus ze is vroegtijdig gestopt. Toch is er een boekje van gemaakt, en dat boekje is nu genomineerd voor de Knetters Griffel in de catagorie "beste illustraties". Ze is samen met 2 anderen kinderen genomineerd, en volgende week zondag is er een heel spectakel, waar de winnaar bekend gemaakt word....... Zo leuk. Hoorde het vanmorgen van jarno, en heb haar tussen de middag even gebeld. Ze was zo trots. Ga haar zo halen van de speelleerclub dus zal wel een heel verhaal te horen krijgen.

Ik vind het zo leuk voor haar. Of ze nou wint of niet, maakt niet uit. Ze is gekozen uit heeeeeeel veel boekjes bij de beste 3. Dat is toch een hele eer. En ze verdiend wel een keer zo iets leuks.

gr. sandra

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw wat super Sandra!!!
    Mega trots!!

@hier
    Huisarts geweest en hebben hoge dosering melatonine gekregen voor Owen. Hoop zo dat het gaat werken.
    Heeft zn oren en keel ook nagekeken. Ja, oren waren wat rood maar kon ook komen omdat ie zo huilde. Dus gewoon para geven en neusspray. pfff
    Voor de rest allemaal maar ziekenhuis afwachten : de erge blauwe plekken, veel drinken, hoofdbonken dat meer word.

Aan het eind van dit leven heb ik het geduld van een engel gekweekt geloof ik ;)

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hedwig, dat heb je nu al! Hopelijk slaat t aan.

O Sandra, wat knap zeg, net zo crea als dr moeder dus! ;)

En ik ga binnenkort misschien n weekje naar Hongarije met m'n vader en zusje als ik oppas kan vinden!

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Sandra wat geweldig voor Indy, wat zullen jullie trots zijn, dit zijn nou van die super momenten waarop je weer heerlijk kan genieten van je mooie gezinnentje!

Pfff zo WEEKEND, jeetje weer een heftige week achter de rug.
    Maandag vrij, maar 's avonds MR vergadering op school tot 22.30 uur. Dinsdag werken en van 19.00 tot 21.30 cursus in Eindhoven voor een kindje wat ik in de klas heb wat aan 1 kant doof is. Woensdag werken met vergadering tot 15.00 uur. Vandaag gewerkt, 17.30 uur thuis, kwartier later vertrokken naar zwemles met Kyra, 19.30 uur thuis en om 20.00 eindelijk tijd om te eten en rust....
    En volgende week weer zo'n week want dan hebben we 2 avonden oudergesprekken dus dat is per avond 16x10 minuten een gesprek...HEFTIG!!!!

Vind het bij de kleuters wel erg leuk hoor, maar er komt zoveel bij kijken! En zeker als je ook nog het lokaal helemaal opnieuw moet inrichten, maar het begint langzaam aan ergens op te lijken!!

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Carla -> jeetje, wat een rooster weer... Nu lekker genieten van je welverdiende weekend!

@ Sandra -> wauw, dat is geweldig! Wat ben ik ook trots op Indy! Ze heeft hoe dan ook al gewonnen, ze is al uitgekozen uit alle inzendingen!! Een mooi lichtpuntje!

@ Hedwig -> al verschil gemerkt vannacht met de melatonine omhoog? Hoeveel krijgt hij nu? Joris heeft ook melatonine om te slapen, dosering is nu 0,4 ml.

@ Jucade -> oh wat zal dat lekker zijn, even een weekje ertussenuit zonder de kids! Je zal ze zeker missen, maar soms is het even nodig om even op adem te komen op deze manier.

Hier weinig te melden. Blij dat het vrijdag is, straks lekker weekend. En een weekend met helemaal niks gepland, ook wel eens lekker! Zo meteen komt mijn zus op visite met kleine Liam, baby knuffelen, heerlijk!

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    carla
    suc6 met je drukke weekje pff!

miran
    lekkeerrrrrrr

hedwig
    hoop dat hij eens lekker kan slapen en jullie ook natuurlijk!

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge allemaal,

Nou, wat een rampnacht zeg :(
    Geloof dat Owen maar iets van 3 uur heeft geslapen vanacht.
    Dus de 1 mg melatonine heeft totaal geen effect gehad!
    We zijn echt de hele nacht wakker geweest met hem. Hebben 'm op een gegeven moment ook genegeerd dus niet meer naar hem toe gegaan. Maar ook dit helpt niet.
    Dan hoor je hem kreunen en zeuren en dan is het weer even stil ( 5 minuten ofzo ) en dan begint ie weer. En dan weer 5 minuten stil en dan weer 10 minuten zeuren, huilen, kreunen etc
    En dat de hele nacht door he.

We weten het niet meer hoor.
    Owen is altijd wel een aantal keer wakker snachts. Maar nooit zo erg als afgelopen week.
    Hij heeft 1 keer best een goede nacht gehad ( goede nacht is 4 -5 keer wakker ) en de andere dagen is ie eigenlijk hele nachten wakker of in semi slaap of wat dan ook.Want als we bij hem gaan kijken dan heeft ie altijd zn ogen dicht.
    Het lijkt te komen omdat ie elke keer verkeerd ligt op een of andere manier.
    Een betere verklaring hebben we er niet voor.

Vanacht proberen zonder kussen ( hoewel hij met kussen al een half jaar goed slaapt, maar goed....... )
    En van het weekend kijken of we kunnen opnemen wat ie snachts in vredesnaam doet.
    en als dat niet helpt dan maar wachten op het nieuwe bed en hopen dat ie dan beter gaat slapen. zucht.

Vandaag is ie naar het kdc. Hopelijk kan ie het een beetje volhouden.

@Miranda : veel babyknuffel plezier!! :)

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ah wat jammer Hedwig! Had zo gehoopt dat jullie meteen een betere nacht hadden gehad! Het is idd wel erg vreemd. Hopelijk met video opname dat jullie kunnen zien wat er scheelt of dat jullie zien hoe jullie het anders kunnen proberen. Want dit is zo'n geen doen...

Hier net de zwemschool aan de lijn gehad. We hadden het zwemlessen gestopt ivm de start van de medicatie en de begeleiding. Maar ook omdat hij niet in een gewoon groepje kon starten ivm zijn gedrag. Dus toen afgesproken even af te wachten tot alles liep om te kijken of hij wel in een gewoon groepje kan starten (Ja hij kon direct door, maar alleen met privélessen á 130 euro per maand voor 1 keer in de week! Dure grap!) Nu maandag een privéles om te kijken hoe ver de badmeester tot Joris kan doordringen en om te kijken of zijn concentratie verbeterd is en of hij dus wel in een gewoon groepje kan starten (kost ons dan maar 36 euro per maand, klein verschil!)

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hoi meiden
    hier vandaag een dagje gewerkt, was weer prima, weer een hoop blije gezichtjes!
    uit t werk lekker gespeeld met de kinders, en seth was dolblij want die mocht weer eens een nachtje bij yara slapen, en dat was al heel lang geleden.

en nog een domme fout van mij..yara heeft voetwratje, moet ik nu aanstippen met spulletje van de dokter, en knoei ik dat toch op mn broek! grrr lomperik. plekje gaat er niet uit, staat ook met koeieletters op dat flesje: geeft vlekken op kleding en textiel
    dus broek kan weg vrees ik..

miran ben benieuwd dan maandag..scheelt wel bakken met geld natuurlijk..

hedwig wat vind ik het toch rot en moeilijk om te lezen hoe jullie aantobben..dat die ene mg extra geen effect heeft, gek hoor.
    dat zou je toch wel verwachten..ik weet hoe slopend slaapgebrek is, niet normaal, en zo kom je gewoon niet aan je rust toe.
    hoop echt dat het vannacht beter gaat meid..

sandra ben superblij voor jou en indy! zo'n nominatie is toch al heel speciaal! leuk zeg!

carla ik vind het niet normaal hoor, zulke weken..echt niet te geloven hoor! kun je het ook allemaal opvangen met je moeder en met jac? ik vind het echt teveel joh, zo blijft er helemaal geen tijd meer voor jezelf over.

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> een dolle pret dus nu op de slaapkamer! Gezellig hoor, dat logeren bij elkaar! En zonde van de broek...

Hier onverwachts gaan uit eten bij de griek. Was heerlijk en Joris had ook supergoed gegeten. Daarna daar in Duitsland nog een rondje gewandeld en op de weg terug nog door de mcdrive gereden voor een softijsje en een milkshake. Had daar zo'n zin in haha. En daar zei Joris natuurlijk ook geen nee tegen :) Al een goed begin van het weekend zo!

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    good morning!
    gister lekker avondje the voice gekeken.
    vanmorgen kids keurig om 645 wakker, dus dat was prima. nu staat er een grote strijk te wachten, nog even moed verzamelen ;)
    straks even lekker nr het bos, wilde yara graag.

en oja meiden, mijn paranormale gaves zaten er compleet naast haha, ik heb de naam van miran niet geraden..helaas..

miran die onverwachtse etentjes zijn vaak de leukste he! gaaf! en vanmorgen weer vroeg wakker las ik op fb...dat is he, met die laatste loodjes, dan gaat alles minder...

hedwig, hoe is het bij jullie gegaan vannacht?

Deel Deze Pagina