Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    jammer Juut dat je het niet juist had. Offff.... Miranda zegt dat het niet juist is maar is het stiekem wel juist ;) :D

@Hier
    Het is vanacht best goed gegaan!! :) :)
    Hoop zo dat het zo blijft!
    We hadden deze keer geen melatonine gegeven. Alleen een flesje warme melk met honing gegeven, paracetamol, neusspray, andere kussen in zn bedje en de zijkant afgedekt met een deken en tochtdier ( zodat ie niet met zn hoofd tegen de spijlen gaat liggen )

Hij is iets van 2 keer wakker geweest. En voor de rest goed geslapen :) :)

Maar goed, vandeweek had ie er ook 1 dag tussen zitten dat ie heel goed had geslapen en toen begon het weer......
    Maar laten we daar maar niet vanuit gaan he ;)

Goed weekend allemaal!
    Hier regent het, bah!

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> misschien was hij echt doodmoe vannacht? Maar ja, toch fijn om even zo'n nacht ertussen te hebben! Duimen voor meer van zo'n nachten!

En nee, als Judith de naam had geraden, dan had ik ook wel eerlijk verteld dat het zo was. Had er dan wel op vertrouwd dat ze het niet hier zo neer zal zetten :)

@ Judith -> lekker even het bos in. Dat mis ik wel. Deed ik met Joris altijd zoveel. Heerlijk! Maar ja, nu is het echt afzien als we een stuk wandelen, dus dat vermijd ik liever. En vandaag was het idd heel vroeg. Bijna 6 uur was het. Gisteren trouwens ook zo vroeg... Ook 6 uur dat ik naast mijn bed stond. Gisteren vond ik dat nog niet zo'n ramp, want ik kon in de middag gaan liggen, maar zoals vandaag in het weekend vind ik dat wel minder. Geniet veel liever van het weekend met Joris ipv dat ik nog een paar uur in bed lig vanmiddag... Ik ben nu niet moe, hopelijk red ik het goed tot vanavond.

Wil vandaag eigenlijk de stad even in nu het nog gaat. Kijken voor winterschoenen voor Joris. Joris daarentegen zegt nu al; nee, schoenen kopen is stom. Zo maar eerst even ontbijten en dan zien we wel wat we gaan doen vandaag.

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik had de naam wel he?

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    kwam even weltrusten zeggen

vanmiddag lekker nr het bos geweest, ik had het koud joh! echt niet normaal! hoop niet dat ik ziek ga worden want voel me niet helemaal super de puper.

miran fijn dat je geslaagd bent voor schoenen! scheelt weer! werkte joris een beetje mee??

hedwig ik duim voor weer zo'n nachtje vandaag..

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Anniek -> ik doe geen uitspraken over lijstjes met namen :p

@ Judith -> niet ziek worden!! Enne, ik was heel blij dat we geslaagd waren. Moesten wel de halve stad door (schoenenwinkels liggen echt verspreid hier, zucht!), maar in winkel 3 hadden we gelijk 2 paar, dus ik was heel blij! Echt meewerken deed hij niet. Hij zag alleen maar cars en spiderman schoenen, of lage schoenen/sportschoenen die hij mooi vond. Maar dat vind ik niks voor de winter. Dat gaf een hoop gemopper en gezeur. Maar gelukkig in die 3e winkel zei hij gelijk toen ik een paar in handen had; ja!

@ Hedwig -> hoe was het vannacht gegaan?

Hier een lekker luie zondag voor de boeg. Geen plannen! Zo fijn! Afgelopen 2 weekenden waren druk geweest, dus nu ff niks! Ja misschien even naar de buurtkermis vanmiddag. Echt zo'n klein kermisje. Vind Joris vast leuk.

6. Hallo even snel hoor.. Morgen wordt die stomme hardnekkige fistel operatief verwijdert. Ben al de hele dag misselijk van de spanning. Een lichte roes. Vind het maar niks! Maar ei delink ik word er aangeholpen... Jeej

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    heel veel succes morgen meid! dan ben je er eindelijk van af! hoop dat je een beetje slaapt vannacht!

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Heel veel succes vandaag met de operatie! Hopelijk dan echt verlost ervan!!

Enne, goedemorgen :) Ik werd nu pas wakker door de wekker, half 7, dus blij! Hele nacht doorgeslapen!

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    succes vandaag met de operatie Roedel!!
    Hopelijk ben je hierna er helemaal vanaf!

@Hier
    hihihi. nou dat zijn nu 3 goede nachten op een rij.
    We weten nog steeds niet wat de truc is.
    Misschien echt de combi. Maar wel opvallend is, is dat ie zonder melatonine beter slaapt dan met melatonine.........
    of het is echt puur toeval. Dat ie deze dager meer moe is dan andere dagen omdat ie ziekjes is.......
    naja, het is maar weer afwachten. Zo gaat het al heel Owens levendje ; goede dagen worden afgewisseld door erg slechte dagen. Hoe lang de goede en slechte dagen duren is geen pijl op te trekken.

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Succes vandaag Roedel

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> en toch fijn! Al 3 goede nachten op rij!! Joehoe!

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo hier mijn twee kids op school en psz afgezet. yara's vaste juf was er niet, hopen maar dat deze een beetje in de smaak valt ;)
    vanmiddag komen er twee vriendjes spelen van seth, dan zwemles, en dan vanavond naar het koor van mijn vader om wat stiekeme opnames te doen voor zijn verjaardagsfilm :)
    vol dagje dus wel weer!

hedwig ik ben blij meid, dan kun je in ieder geval heel even bijkomen. en dat afwisselen van die goede en slechte dagen, dat is zo herkenbaar uit mijn werk. voor zowel ouders als professionele begeleiding blijft het vaak bij gissen...

carla succes weer met je weekje! let je wel een beetje op jezelf meid?!?!

miranda joehoee goed gedaan meid! scheelt stukken!

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dank je wel Juut! Tja het blijft gewoon erg druk! Maar ja...hoort er bij, al is het soms wel iets teveel van het goede....

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Even snel een klein berichtje. Een heerlijk weekend achter de rug. Met een vriendin en onze gezinnen een weekend naar Slagharen geweest. Begin dit jaar geboekt voor maar 100 euro per huisje! Echt een koopje, want we zijn het al zowat kwijt aan entree als we een dagje gaan met ons hele gezin.. Nu dus twee volle dagen kunnen genieten daar.

Het gaat hier allemaal zijn gewone gang, geen bijzonderheden.

Niets gelezen, ben druk met de was en opruimen. Wat een troep altijd weer na zo'n weekend weg..!

15. Ik leef weer...! Ben nog ontzettend slap van de narcose. Tot nu toe geen pijn..

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    beterschap Roedel!

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou hier 2 vriendjes van seth, gezellig hoor, spelen met auto's, met de buzz en carslaptop, maar nu dat ze allemaal een baby in de buik hebben..
    zijn zulke lieverds allemaal, alles in goed overleg (en dat met zn 3-en!) en net lekker snoepje op en wat drinken..

roedel erg blij dat je nog leeft :)
    nu rustig aan bijkomen en hoop dat het met de pijn mee blijft vallen

marian dat is echt geen geld! superleuk joh! echt genieten dan zo'n weekendje!

18. lidia

lidia Fanatiek lid

Hallo.. even een vraagje.. heeft er iemand van jullie nog kortingskaarten van de ns voor voordelig reizen? Van jumbo aktie of zo? Vin gaat zaterdag met damian naar monsterjam in arnhem en ze vragen of mensen met de trein gaan ivm de drukte... xxxx

19. lidia

lidia Fanatiek lid

Roedel,, fijn dat alles goed is gegaan. Sterkte

Juut,, hihi die jongens doen niet onder voor meisjes :D

Carla,, succes deze week..

Marian,, dat is leuk weggaan toch?..

Mamzie,, ****juig juig***** wat goed voor julie en owen..o

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0