Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    marijke, meis toch die jezelf eens niet zo tekort potverdikkie! Zo! Waarom niks spectaculairs? Het is toch een prima leuke job! Je moet echt niet zo minachtend doen!!!! Je moet het maar kunnen. Je prijst mijn diploma de lucht in maar in mijn ogen is dit ook gewoon voor mij niks bijzonders. We kunne nook gewoon blij zijn voor jou en hopen voor jou hoor!!! Zo dat heb ik dan maar gezegd! :) maar bedoel het wel aardig :)

Ben vandaag door het gastouderbureau gebeld, zoals het er nu uitziet krijg ik een stagiaire met een eindstage bij mij :) :) leuk leuk en natuurlijk zsm :) :) dát vind ik dan wel weer leuk!
    Zo nu ff er 3 in bed gooien, 1 nog ff aan het leren zetten....

2. Anniek, je bent een schat! Een stagiair? Wat leuk.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Morgen weer voor behandelingen naar lelystad. Ik krijg dan een sensewear armband om om van alles te (kunnen) registreren. Ben wel benieuwd hoor..

Marijke, spannend hoor (vind t altijd errug eng).

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Jucade -> succes vandaag!

@ Marijke -> ik ben het met Anniek eens hoor! Het is toch misschien een hartstikke leuke baan :)

@ Hedwig -> hoe is het daar? Mis je al een paar dagen hier!?

Hier gisteren oudergesprek gehad. Joris groeide mooi in een stijgende lijn qua ontwikkeling op school. De laatste 2 maanden ging wat moeizaam, ze moesten hem echt steeds meer uitdagen, dus het werd tijd voor groep 2 :)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    dat klinkt super natuurlijk!

Jucade
    suc6

pff wat een druilerig weer he?! Gelukkig gisteren met de bubs naar de speeltuin geweest....
    En dan grappen we altijd dat 4 ook makkelijk kan :)
    maar het ergste, we menen dit allebei ook nog! Dan praten we savonds weer over nr 3 {ja alleen praten!! :) } maar komen altijd op hetzelfde uit hahaha nml. nu nog niet wellicht in de toekomst of gewoon niet... of misschien toch wel....

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @jucade : Wow knap van J hoor!
    En een sensewear armband? Is dat zo'n ding dat hartslag enzo registreert?

@Anniek : hihihi die rammelende eierstokken toch he ;)

@Miranda : wat goed van Joris dat ie zo vooruit gaat! Go Joris!!

@Hier
    Gisteren voortganggesprek gehad over Erik. Maar ook gesprek over Owen.
    Mkd was er en thuisbegeleiding en Accare.
    Dus we zijn weer allemaal bij hihihi

Erik doet het heel goed op het mkd. Ze zien nu al vooruitgang.
    maar nog genoeg om aan te werken!
    Erik wil ook erg graag vooruit dus dat scheelt enorm!

Heb een drukke week pfff En volgende week operatie van Erik....
    Krijg er nu al hoofdpijn van als ik eraan denk ;)

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> wat fijn dat er al vooruitgang is met Erik! Merk je ook al verschil trouwens thuis met het gedrag van Erik? En idd druk... Kan me voorstellen dat je er hoofdpijn van krijgt!

@ Anniek -> je houd het dus nog even spannend wel of geen 3e!

Hier mag Joris zo gaan zwemmen met de kleren. Ben zoooo benieuwd of het hem lukt om de stuwing dan te behouden. Het zal zeker wel zwaar gaan worden voor hem door dat beentje. We zullen zien!

Verder vandaag 16 weken zwanger :)

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou het zwemmen met kleren aan was echt loodzwaar voor Joris. Hij had het echt heel zwaar, was zo sneu om te zien :( Toch ging hij gewoon door en had een half uur met kleding gezwommen. Nu is hij doodmoe, logisch ook!

Het is al niet makkelijk om te zwemmen met kleding, maar met een beentje wat niet meewerkt, al helemaal niet. Vond het toch knap van hem en de badmeester was ook trots op hem, maar toch vond ik het moeilijk om te zien. Dat beentje frustreert Joris ook onwijs en je merkt gewoon dat hij probeert bij te sturen. Maar wat niet gaat, gaat niet... Lastig gewoon!

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    pfft hier een gigantisch druk weekje!
    maar goed, we komen m wel door..en bijna lekker vakantie!
    vanmorgen gewerkt, toen snel eten naar dansles, nu vriendje van yara te spelen..ze had ook alweer 2 uitnodigingen binnen voor feestjes van vriendinnetjes, dus dat is wel heel leuk voor haar!

volgende week feestweek op school, ook heel veel helpen, en sportdag en schoolreis (pfft) en en en..

maar goed, alles gaat hier verder prima! kom niet zo erg toe aan reageren helaas, maar dat komt snel weer goed hoor.

miran wauw alweer 16 weken! gaat snel!

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ach gus arme Joris :(
    Maar is ie wel geslaagd voor dit onderdeel dan? Of was het alleen oefenen en moet ie voor het afzwemmen nog 'n keer?

En wauw al weer 16 weken zwanger :)

@Juut : sterkte met je drukke week!

@ Hier
    Hier ook een druk weekje.
    Vanmiddag is Eriks vriendje wezen spelen en zn zusje is ook meteen gebleven. Zusje is waarschijnlijk ook autistisch. Van vriendje weet ik het niet maar oudste broer van hem wel.
    Dus het was even druk hier. Maar wel te doen. Zusje heb ik achter de pc gestalt en de jongens achter de wii. :)
    Was maar een uurtje. Had met Erik afgesproken tot 4 uur. Want dat wou ie graag.

Ach arme Erik ook. Eerste half uur wist ie gewoon niet wat ie aanmoest met het bezoek. Dus heeft een half uur lang keihard rondjes gelopen rond de tafel. Zweet gutste van zn gezicht.
    Vriendje vroeg waarom Erik niet met hem wilde spelen.
    Dus Vriendje achter de pc gezet in de hoop dat Erik dan wel zou komen. En dat was gelukkig ook zo :)

Owen deed het ook goed met het bezoek. Ging gewoon zn eigen gangetje. Gelukkig geen erge driftbuien gehad.
    Dat had ie gisteren zo erg een paar keer.
    Echt, en hij is er dan niet uit te krijgen he. Met niks. Was eerst nog wel dat je hem dan met eten of tv eruit kon halen.
    Maar deze keer gewoon ruim een uur keihard schreeuwen en huilen en ons aanvallen. pfff moeilijk hoor.
    En dan was ie er bijna uit maar als je maar 1 woord zei of hem aankeek dan was het weer mis.

Morgen heeft Richard een uitje van het werk. Dus hele dag alleen. Erik wel naar het mkd gelukkig, dus dan duurd de dag niet al te lang.

Vrijdag weer kijken bij het kdc met de gezinsbegeleidster en dan smiddags met Erik een rondleiding in het ziekenhuis.

En ben nu al moe hihihi.

11. Hedwig, wat leuk dat het spelen zo goed is gegaan. Succes morgen.

Miranda, lijkt mij ook zwaar hoor met kleding zwemmen. Knap van Joris.

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    jemig alweer 16 weken joh! Je bent alweer bijna op de helft. Groeit je buik ook flink? en voel je haar ook goed? {tuurlijk, ik zeg haar! en het wordt een Lotte, Fenne, Sanne, Mila, Luna zoiets in ieder geval}
    En jep nog spannend, we zijn er nog steeds niet uit hahaha

Hedwig
    klinkt toch evengoed geslaagd, het gaat in iedergeval al w3eer wat beter vind ik.

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Haha, moet er wel om lachen hoor Anniek! Nog een weekje en dan hebben we de geslachtsecho en met een beetje geluk zien we dan wat het geslacht is :)

Maar het gaat echt heel snel hoor. Ik voel de baby zelden. Eergisteren 2 keer, gisteren niet en vandaag ook al 2 keer. Blijft bijzonder en kan niet wachten op het echte getrappel!! En qua buikgroei staat het stil heb ik het idee.

@ Hedwig -> zo te lezen was het dus toch goed gegaan met de visite! Goed van Erik hoor. En Owen ook geen driftbuien, heel fijn!

En met de kleren zwemmen? Hij moet volgende week woensdag weer. Is nu elke woensdag. De aanloop tot aan het zwemdiploma. Maar ja, wij wisten al op voorhand dat als dit te zwaar is voor Joris, dat we nog moeten wachten. Het is dus nu nog heel spannend of hij wel of niet op zou mogen.

Ik duik lekker het bed in. Heb weer eens hoofdpijn. Daar heb ik wel heel veel last van sinds ik zwanger ben. En mijn rug, die werkt ook niet echt mee. Maar ja, dat was wel te verwachten...

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier zwemmen ze 1x per maand met een shirt aan.
    Ennuh hoezo grappig? ik zie het al helemal voor me :)

achja volgens mijn schoonbroer ben ik al een paar keer bevallen van een 3ling! hahaha

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    bla bla bla... jaja bla bla bla...
    ow ja? ja! Bla bla bla
    Wist je dat bla bla bla, nee, bla bla bla
    bla bla bla... jaja bla bla bla...

maw, goedemorgen!
    Hahaha tis alweer bijna middag.
    Hier een rustig ochtendje. Devin op het KDV waar hij eigenlijk niet naar toe wilde. Kyana en J en T op school, ook A naar school gebracht.
    Zojuist de box opgezet, beetje gehuishouderd maar flink last van mijn rug dus nu ff computeren en zometeen ff wat broodjes halen want op donderdag middag eten Kyana en ik altijd met z'n tweetjes en vind ik het leuk om het een beetje gezellig te maken. Of misschien haal ik wel wat kibbeling.... mmm

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ja joh...... tok tok tok tok

psst de box staat :) staat wel gezellig zo :)

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    bla bla bla bla
    tok tok toktok toooook :D

Joh, de box gezellig staan? hihihi wij zouden blij zijn als we er van af waren. Neemt zoveel ruimte in beslag!

Straks Erik weer halen. Ow wat had ie een verdriet vanmorgen. HIj wilde echt niet naar het mkd :(
    MOest gewoon meehuilen zo erg ging ie tekeer.
    Gelukkig met afleiding enzo kon ik weggaan terwijl ie een lach op zn gezicht had :)

Vanavond zijn we met zn drieen. Richard heeft een werkuitje en komt vanavond pas laat thuis. Dus had vandeweek al pizza voor mij en de kindjes gehaald voor vanavond. Jammie! ;)

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ow leker pizzatje mmm
    vervelend dat het ff zo moeilijk was. hier ook helaas een stierende devin toen ie naar het kdv moest bah!
    En wij hebben toch wel wat plaats gelukkig... ik twijfelde om hem op te zetten maar als het goed is krijg ik vanaf volgende week een stagiaire met een kindje van 7 wkn dus dan is dat wel erg handig {ooo lekker baby knuffe!}

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja idd Anniek dan heb je de box wel nodig he met een babietje in huis :)

@Hier
    Zit te kijken/zoeken naar een driewieler voor mezelf.
    Ik kan wel gewoon fietsen hoor maar ben zo onzeker op de fiets. En vaak met het opstappen dan val ik.
    Ik heb een evenwichtsstoornis doordat ik vroeger hersenvliesontsteking heb gehad. Heb ook pas leren fietsen toen ik 15 jaar was. Was een leidensweg, werkelijk waar.
    Nu kan ik er wel een gaan aanvragen maar is zo'n gedoe. En heb 'm eigenlijk best snel nodig.
    Erik kan namelijk goed fietsen en ik wil gaan oefenen met hem om ook op de weg te fietsen. Echter met een gewone fiets heb ik die evenwicht niet om hem naast me te laten fietsen of te kunnen ingrijpen in drukke situaties....
    Dus vandaar een driewieler. Zien er tegenwoordig best gaaf uit.
    Op marktplaats eentje gevonden hier in de buurt voor 500 euro. Hoop geld dat we eigenlijk niet kunnen missen. maar we moeten wat he

Wil dan ook een kinderzitje achterop voor Owen. Kan ik 'm misschien zelf naar het kdc brengen ipv dat ie met het busje moet. En is nog goed voor mn conditie ook :)
    Zie het eigenlijk best wel zitten!!

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hedwig nee joh neem nou gewoon een bakfiets! Zijn ook driewielers en met owen ideaal....

Deel Deze Pagina