Goedemorgen. Lidia, bij de jumbo zijn ze nu voor 17 euro, hierop kan 1 volw. met 2 kinderen reizen. Roedel, hoe gaat het nu? Hier zijn gangetje......alleen mega bekkenpijn. Sinds 3 mnd weer aan de pil, en ongestelheid kwam er doorheen helaas.....kan bijna niet lopen. Toch gisteren uit eten geweest met de fiom meiden......was mega gezellig, en de pijn neem ik nu maar voor lief. Zo weer naar therapie. gr. sandra
goedemorgen! San balen zeg bah bah, helaas wel herkenbaar. Nu met spiraal niet echt ongi's meer maar merk wel wanneer het ongeveer tijd is. suc6 lidia nope hier ook geen juut veel plezier
het wordt wel steeds rustiger hier zeg! vandaag een prima dagje, vanmorgen lekker nr de bieb geweest vr voorleesuurtje, toen nog bij de spelotheek een vrachtwagen meegenomen waar seth heel erg blij mee was. gauw weer nr school om yara op te halen, weer terug, boodschappen gedaan, en uit school weer een vriendinnetje van yara mee nr huis. toen de pakketbezorger met seth zn nieuwe schoenen en wat kleertjes, dus dat was ook geslaagd. rol is sporten nu, straks nog even langs mn moeder. anniek hoe gaat t met de kids? alles goed? en bevalt het gastouder zijn nog steeds goed? sandra oei lastig hoor, dat het weer zo;n pijn doet! maar wel goed dat je de leuke dingen niet laat!
was weer een leuk dagje dus Juut En rustig hier? Ach, zulke momenten hebben we toch wel vaker gehad? Komt wel weer goed @Marian : hoe is het eigenlijk met Daan en Anko? Gaan ze nu wel al kruipen enzo? Want daar maakte het cb zich toch zorgen over? @Sandra : balen zeg dat je door de pil ongi word @Hier Owen wat hoesterig sinds gisteren. Ook snachts. Afgelopen nacht dus iets minder goed geslapen. Maar gelukkig niet zo dramatisch als eerst ( klopt toch nog even af ) Morgen gaat Owen voor het eerst op schoolreisje! Een of andere servicegroep uit de regio neemt het kdc mee naar het sprookjeshof. Die mensen gaan dan dus ook mee zodat er genoeg mensen zijn. Lief hoor! Ben heel benieuwd hoe Owen het gaat vinden. Hij is wel eens met ons geweest maar dat was een beetje een drama omdat ie zo de controle wil hebben. Zal morgen ook zo zijn. Maar goed, hun raakt het niet zo intens als bij ons natuurlijk Hun weten er beter mee om te gaan. Ze vroegen wel of ik de buggy wilde mee geven zodat ze hem af en toe konden laten rusten. Morgen gaat Erik spelen bij opa en oma. Dus heb het rijk weer een dagje voor mezelf alleen. Genoeg klusjes te doen en ik ga weer lekker achter de naaimachine aan de slag. Had een aantal broeken gekocht voor Owen en die moet ik allemaal korter maken. Want wat wijdte betreft moet ie maat 122 maar wat lengte betreft heeft ie maat 104-110. Maar vind het wel heel leuk hoor met de naaimachine werken! Denk dat ik voor kerstmis een boek vraag over quilten. Lijkt me zo leuk om zelf een quiltdeken te maken op de machine. Of misschien ook wel met de hand.
idd rustig hier op het forum maar hier thuis niet.... Juut lief dat je vraagt. Devin gaat goed, hij is echt zo'n wijsneus en blijft een giga boef! Kyana gaat echt veeelll te hard, ben thuis zelf begonnen met het leren lezen en dat gaat echt mega goed. Ze heeft de eerste 10 zoiets werkbladen al af en zoeist krijgen ze straks in groep 3. wbt gastouder het is nog steeds leuk idd alleen mis ik wel een beetje de spanning en de uitdagen. Als ik alles geregeld heb ga ik ook weer als zzper aan de slag maar die 2 combineer ik dan. Juist om gewoon even thuis weg te kunnen zijn en wat meer variatie en uitdaging te hebben... en op tijden dat John thuis is zeg maar. ow barbies baby... sorry
ach dan tik ik gewoon gezellig verder.... GOEDEMORGEN ALL ben beetje kreupel, heb beetje erg last van het weer maja. Zometeen naar een vriendin ff bakkie doen. John is aant uitslapen {deal is dat ik vrijdag mag uitslapen hahaha} om 12.15 uur Kyana van school pikken en daarna lekker naar mijn beste dinnie in duitsland, lekker samen broodjes eten en met de kids knuffe. Maw een rustig dagje vandaag heb vanmorgen al het e.a. gedaan! En nog iets, ik voel me lekker in me vel! Heerlijk, lang geleden dat ik gewoon lekker kon genieten en doen. Ben echt uit het dalletje opgeklommen en heb natuurlijk zo de momentjes maar over het algemeen mag ik niet mopperen. Merk dat het voornamelijk komt omdat het financieel weer de betere kant op gaat althans kwa lonen en dat is zó fijn! zo nou dat was me het blij berichtje wel....
ach doe eens gek, een foto... Dit zijn mijn neefjes en Kyana en Devin savonds na de bbq, ze waren allemaal kapot en zochten met z'n 4tjes ff de rust.
Hedwig, met Daan en Anko gaat het erg goed! Ze tijgeren de hele kamer door en gaan ook al zelf zitten. Ze maken grote sprongen vooruit! Anko gaat ook al op zijn knieen zitten in de box, dus het zal waarschijnlijk niet zo lang meer duren voor hij gaat proberen te staan! Moet wel zeggen dat het dan ineens erg snel gaat, van niets naar in een keer een heleboel..! Nou ja, ik moet het maar loslaten en blij zijn dat ze het doen. Ze zijn geen baby's meer...
hahah prachtige foto Anniek!! Fijn dat het financieel beter gaat en dat je beter in je vel zit. Dan kan je zo veel meer hebben he Het weer : ja, kan er over mee praten. Zit al weer aan de Tramadol en de codeine maar dat doet eigenlijk niks @Hier Erik naar opa en oma en Owen is op schoolreisje. Ben er best zenuwachtig om. Hoop zo dat ze hem goed in de gaten houden. We zullen wel een mega overprikkeld manneke terugkrijgen vanmiddag. Ach, als ie het maar leuk heeft gehad. Het is half 11 dus ze zullen al wel gearriveerd zijn in het sprookjeshof
@Marian : super van Daan en Anko zeg!! Ze hebben dus alles opgespaard en gaan dus meteen als een speer! Ja, en dan knipper je met je ogen en dan zijn ze plots baby af....
ff snel tussendoor... Druk druk druk! Vooral in mijn hoofd met wat er nog moet gebeuren *zucht!* Vanmiddag bij de gyn geweest, extra echo gehad. Kleine man word nu geschat op 1700/1800 gram! Placenta, navelstreng en vruchtwater ook helemaal in orde. Niks te klagen dus!!
@hedwig pff hier al paracetamollekes en diclofenac helaas bah bah @miran ik herken het... chill meis, ik weet niet hoeveel je nog moet/wil maar het komt goed...
Top miran! Hoe doe je t eigenlijk nu verder met Joris z'n zwemles? Hier is J. Weer naar t volgende groepje doorgestroomd. Morgen mag ie weer zwemmen. Hij gaat hard! Enneh psst.. Hij is al behoorlijk minder in t broekplassen! Ik ga nu definitief met zusje naar Hongarije. Eerst 2 nachten hotel in Boedapest. Daana naa m'n vader. Die heeft een huisje daar.
hmm hier seth weer stiekem steeds iets vroeger de laatste ochtenden...het ging zo lekker met constant 645..ach komt wel weer goed hoop ik. vanochtend heeft seth ontbijt op de psz. straks even met yara nr de dokter voor haar voetwratje, vanmiddag niks en vanavond pilates. gister was ik nog even nr die prijzencircus avond van de v&d, nou ik ben een beetje weggevlucht na een uurtje..wat een drukte zeg, niet normaal! en rijen voor de kassa's..ongelofelijk! jucade leuk zeg een tripje hongarije! en wat goed dat j zo goed gaat met zwemles miran fijn dat alles goed was met de kleine man hedwig hoe is het schoolreisje gegaan met owen? leuke foto anniek! marian goed van anko en daan dat ze nu ineens zo veel laten zien! kleine knapperds!
Jawel hoor, ik Vanochtend kijkochtend gehad op school. 2 uur meedraaien in de klas. Erg leuk, elke keer weer. Deze keer meegedaan met de muziekles, het voorlezen, het navertellen van het boek. Stonden vanochtend om 7 uur muffins te bakken in de keuken, kwamen die wel erg ver omhoog (echt een flinke bol erop), wat dus ook wat gebarsten was van boven. En Joris wilde graag glazuur erop (blauw voor de jongens en oranje voor de meisjes) en toen dus maar gekozen voor lavamuffins Haha. Maar ook dat was een succes en alle kids smulden ervan. En vonden het ook erg leuk dat Joris dus lavamuffins had meegenomen hahaha! @ Anniek -> ik moet/wil niet zo heel veel, maar wil gewoon graag alles voor de baby klaar hebben. En gelukkig is al ver alles klaar, missen nu nog een paar dingen die nog gedaan moeten worden. En dat zijn dingen die Sven had gezegd wel te doen. Zoals de geboortebedankjes en de raamdecoratie, letters maken van stof en die opvullen. En dat word steeds opgeschoven en daar word ik dan wel wat kribbig van. Wilde ook de enveloppen klaar hebben en die dus gisteren ook nog klaargemaakt, alle enveloppen voorzien van adressticker. Zo ook uitdeelkadootjes voor Joris, die voorzien van etiket (bellenblaas), dus dat is ook al zover klaar. Soms is je hoofd gewoon zo vol van al dat gepieker. Heb gisteravond ook nog even flink gemopperd op Sven hoor, ik wil gewoon dat alles af komt. Hij zegt mij te begrijpen. Nu alleen hopen dat hij het ook gaat doen Enne, moest erg lachen van de foto. Allemaal zitten ze er echt voor pampus bij! @ Judith -> vreselijk als het zo druk is hé! Bah! En die 'stoute' Seth! Niet steeds vroeger gaan komen hoor... @ Jucade -> wat leuk dat het reisje nu vast staat! En hoe bedoel je hoe ik het nu ga doen met de zwemles van Joris? @ Hedwig -> ik ben ook heel benieuwd hoe het met Owen gegaan is en zijn schoolreisje. Ehm... Niemand vergeten? Heb echt last van zwangerschapsdementie! Vreselijk... Ook daar kan ik me echt over irriteren, bah!
kan me voorstellen Miranda dat je alles graag af wil hebben. Dan hoe je daar niet meer aan te denken en hoef je alleen maar te denken aan de geboortedag. @Hier Schoolreisje was erg geslaagd! Wel een aantal keer flink gevallen schreven ze. Hij wilde ook het busje niet in om naar huis te gaan zei de chauffeur hihi Hier aangekomen kon ie lekker op zn gemak bijkomen want Erik was er nog niet. Dus dat was heerlijk. Lekker op tijd naar bed gedaan en hij is maar iets van 3 keer wakker geworden ofzo. Vandaag ook lekker bijkomen. Toch wel een aantal aanvalletjes gehad. Heeft ie vaker als ie erg moe is. Nog met de buuf gewandeld en Owen haar hondje uitgelaten hahaha. Zo prachtig om te zien! Nog even bij de buuf gespeeld en haar kleindochter ( nadat we Erik hadden gehaald ) Dat ging een kwartier goed en toen totaal mis met Owen. Want die wilde alles wat dat meisje had en dat kon gewoon niet. Dus Owen giga over de pis. En je krijgt hem er dan ook niet uit he. Afleiden helpt niet enzo en streng zijn niet en negeren kan niet want hij valt dan dat meisje aan. Dus maar weggegaan. Dat was nog een operatie op zich. pffff 25 kilo overstuur kind neem je niet even onder de arm mee zeg maar Straks lekker patatjes eten
Miran Klinkt allemaal heel herkenbaar en die mannen zijn daar allemaal zo makkelijk in he, die zien dat allemaal niet zo. Misschien het weekend? Hedwig das ook normaal he voor epileptie dat het als je moe bent erger is, kan een trigger zijn geloof ik. hier moe en niet helemaal lekker vanmorgen naar de dokter geweest: Kyana haar plas medicatie verhoogd naar 2x per dag v.a. morgen. En een kuur want ze hoeste flink en zelf ook een heel heftige kuur 4x per dag een tablet 1 uur voor het eten of 2 uur erna... naja hoe moet ik nog gaan uitvissen. Maar voel me al dagen wat brak keelpijn wat oorpijn enzo maar niet echt ziek. Hopelijk gaat het snel beter kennen jullie huiswerkweb.nl ? Is eigenlijk vanaf gr3 en ben dat nu met Kyana aan het doen, ze vind het prachtig!
Oh nee, helaas. Hij had maandag een privé les gehad, maar hij vraagt echt nog teveel aandacht en doet graag nog steeds zijn eigen ding (echt ODD gerelateerd, want het is ook niet te corrigeren). Nu afgesproken om 1 keer per maand een privé les in te plannen om toch alles op pijl te houden en mocht hij er beter mee om kunnen gaan (begeleiding is ja pas gestart), dan kan hij doorstromen naar het gewone B groepje. @ Anniek -> handige site, kon ik nog niet. Maar ja, Joris heeft dan ook geen geduld voor zo'n dingen, dus zal hier geen succes zijn. Af en toe wilt hij woorden leren schrijven en vraagt dan erom, dan schrijf ik samen met hem op het krijtbord en hij schrijft het dan na. Moet zeggen dat dat redelijk gaat. Maar zijn concentratie is er echt te min voor... Wel leuk dat het voor Kyana zo'n succes is! Enne, met de klusjes voor Sven voor de komst van de baby? Hij zal er na komende week echt mee beginnen. Komende week de laatste week school voor hem. Als hij alles haalt is hij eindelijk afgestudeerd!! @ Hedwig -> fijn dat het schoolreisje zo geslaagd was voor Owen. Nu idd voor hem even bijtanken ervan. En weegt Owen echt al 25 kilo? Dat is echt een behoorlijk gewicht om even 'onder de arm te nemen', pff! Heb echt respect voor je, hoe je alles toch zo geregeld krijgt! Hier nu lekker op de bank. Niks meer voor vandaag!