hedwig Tis idd moeilijk maar dacht misschien als je enig idee hebt dan dan zou je misschien in het onderzoek meteen deze vraag kunnen stellen en gelijkenissen overleggen. Zoals ik uit de tekst begreep is het fragiele x syndroom aan te tonen als ze een chromosom onderzoek doen. Ik vond zelf een hoop dingen herkenbaar althans van dát wat ik hier lees. en je zegt een lang voorhoofd dus missichien toch in verhouding een langer gezicht? wbt reflux nu... het ophalen van eten zou ook een soort van automutilatie kunnen zijn {sorry} Pff vind het echt allemaal heel moeilijk en vervelend voor je en idd je kan eigenlijk alleen nog maar afwachten maar meis, het zijn nog iets meer dan 3 weken die red je wel hoor! je wacht al 2 jaar... Toch vind ik het niet gek dat je hier en daar enkele syndromen onderzoekt om te zien of ze kloppen. Misschien vinden artsen dat ook prettig zo krijgen ze misschien wel een beter beeld en weten ze beter in welke hoek ze kunnen zoeken miran tegek hahaha maar wel fijn dat het zo gezellig was!
ow dus toch gelukt Zal 23 oktober meteen vragen of ze voor Fragile X willen testen. Maar denk dat ze wel gelijk meer dingen tegelijk willen testen als dat kan. iig krijgen we eerst een intake. Dan gaan ze hem onderzoeken, foto's nemen en dan opnames plannen zodat de verschillende dokters hem kunnen zien en dan ook onderzoeken. Ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan!!
mmm niet echt een heel lang hoofd ontdenk ik maar vind hem wel wat weg hebben van foto's die ik zag over fragile x Hij is een klein reusje tov erik ik heb eigenlijk ook geen idee hoe dat allemaal in zijn werk gaat, spannende tijden!
Moeilijk zo te zeggen, begrijp dat je antwoord wilt hebben. Ik hoop dat ze kunnen ontdekken wat.. Miran, hihi die Joris ongelooflijk dat ie zo kan slapen zeg! Hier gister 40 jarig huwelijk gevierd van pro zijn ouders, erg geslaagd! Kon alleen niet slapen, grr. En J. Klaagde van oorpijn, dus had een onrustige nacht verwacht. Niets was minder waar want de kids waren pas om 8 uur!! Wakker!
zo lala la laaa even de vlaggen ophangen voor babiche.. gedaan! van harte meid met je verjaardag en een gezellige dag vandaag! hier alles goed, heel de family snipverkouden dus maar nieuwe voorraad zakdoekjes ingeslagen. grote boodschappen gedaan bij de lidl net. jucade leuk dat je een feestje had. vannacht beter geslapen? hedwig jee op de foto's zie je het verschil wel heel erg goed zeg! miran onze kids eten ook alleen maar gesmolten kaas met als uitspatting 3 komkommertjes erop hoor vinden mijn berg rauwkost ook altijd heel onaantrekkelijk geinig dat joris zo ging slapen op dat feestje!
Babiche : gefeliciteerd met je verjaardag!!!! @Juut : Beterschap voor jullie! Ja he, op de foto's zie je echt mega goed het verschil tussen hun 2. Ook de reden dat we Erik mee nemen naar het TDO eind oktober. Wat tussen hun zit 3 jaar verschil. Is echt niet aan te zien. @Miranda ; hahaha die Joris, lekker tukken op een feest. Was ie de volgende dag wel goed te pas? @Hier kindjes weer naar school. Ik lekker aan de poets
Helaas vannacht tot bijna 1 uur met J. Gezeten en gelegen, oma vanmorgen met m langs de ha gewipt. Hij heeft n dubbele oorontsteking.
zag ik toch zomaar vlaggen hangen! babiche gefeliciteerd! kleine update: nieuwe meds, moet naar een behandelcentrum ver weg omdat ze me hier niet zo goed kunnen helpen nu afwachten waar en hoe het zit met de wachttijd... kindjes gaan goed. nummertje een krijgt de pubertrekjes al nummertje drie heeft een zwemdiploma (A) en eind van de week een partijtje (brrrr) ben begonnen met quilten. moet iets kleins ontspannen gaan doen waar ik neit bij na hoef te denken, en verder gaat het zijn gangetje. ik bof met mijn akela, die nog steeds zich de blubber werkt om mijn klus op te vangen.... lievers, dikke knuf! Raksha
dikke knuff voor jou Raksha! Hopelijk hebben ze bij het nieuwe behandelcentrum geen lange wachtlijsten. Is het wel te doen dan om te reizen? Wat goed van welpje 3 dat ie zn diploma A heeft!! En quilten. Wat toevallig hihi wil daar ook mee gaan beginnen. Heb je wat tips voor me? Quilt je met de hand of met de machine? Weet zelf niet zo goed hoe te beginnen eigenlijk. IK dacht dat het gewoon een kwestie van vierkantjes maken was van allerlei lapjes en dan iets van vulsel tussen de 2 lapjes en dat aan elkaar naaien. Maar het schijnt dat je eerst een toplaag in elkaar moet zetten? En dan pas echt gaan quilten ofzo? En dan ook nog eens met patronen. pffff Weet niet waar te beginnen hoor.
Hoi meiden.. Hier nog steeds aan het kwakkelen.. erg verkoudenen slecht slapen door de hoest en keel pijn.. Hedwig,, jee meis het is wat als je steeds weer nieuwe dingen tegen komt. Hopelijk komt er na 23 okt meer duidelijkheid. Jucade,,beterschap voor J Babiche.. gefeliciteerde met je verjaardag. Juut,, beterschap daar.. en een baal dag dat mag Anniek,, balen van je beurs zeg..een hoop geld weg is nooit fijn maar ook nog eens al die pasjes Miranda,, nu weer rustig aan doen he.. Ga zo slapen,, ben echt gaar . Afgelopen nacht elk kwartier gezien op de wekker..
quilten: ik quilt meer vrij en mijn moeder klassiek. zal kijken of ik het kan uitleggen. de top is de laag die je ziet als je hem ophangt. mijn moeder werkt metr de machine en met vierkantjes en driehoekjes en strookjes. daar zijn veel patronen voor te vinden in de bieb. het gaat erom dat je de strookjes erg nauwkeurig tegen elkaar aannaait op een bepaalde volgorde. dit luisterd erg nauw omdat als je een milimeter uit het lood begint je erg veel uit het lood eindigd en je hoekjes dus niet mooi aansluiten. dat is op zich niet zo rg, maar ik vind het mooi als het kllopt en mijn moeder is erg precies dus das mooi. komt je patroon ook beter uit. je gebruikt dan katoen (er zijn quiltwinkels zat) als de top af is ze je er fiberfill tussen en een achterkant tegen aan. die rijg je aan elkaar vast zodat het niet verschuift en dan quilt je hem door. dit kan op de machine, mijn moeder doet dit met de hand. daarna zet je de rand eraan en de tunnel achter zodat je hem op kan hangen. ik quilt vrij, ik begin dus met een lap en maak er een voorstelling op. dat luisterd neit nauw, ik ge bruik meerdere stoffen zodat je een bepaald effect krijgt. de top is dus heel anders, maar de resst precies hetzelfde. ik doe trouwens alles met de hand. dat vind ik makkelijker en meer ontspannen. lidia, balen dat je zo slecht slaapt.
nou hier echt de griep te pakken hoor! spierpijn over mn hele lijf, snotverkouden, niesen, hoesten de hele rataplan. potjandikkie! maar niks aan te doen..vandaag maar n rustig dagje houden rol kon yara vanmorgen gelukkig nr school brengen. iedereen werd hier ook pas om kwart voor acht wakker! raksha fijn dat je binnenkort betere hulp krijgt! lidia jij ook al beterschap meid, hopelijk knappen we gauw weer op jucade beterschap voor j hoor! dubbele oorontsteking is niet niks!
Wat een zieke hier... Beterschap!! En uit mijn buurt blijven Hier weinig te melden. Lekker rustig aan hier
Gelukkig wel! Maar ik hoop wel voor je dat het geen langdurige griep is en dat je je dus snel weer beter gaat voelen! Rotgriep!