Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Beterschap!

Hier is J. Gewoon naar school gegaan, vannacht had ie ook heerlijk geslapen. Dus t word al wat beter. Donderdag IIg niet zwemmen.

Gister voor weinig een bult merkkleding gekregen via m'n moeders werk voor J. :)

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hallllloooooo niemand hier?
    dan ga ik maar broccoli maken

3. lekker broccoli. al wat beter?

moet nog soppen voor verjaardag....;):(

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jep ik

sopse roedel

broccoli? soep? of gewoon?

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oe lekker broccoli :D

@Roedel : sopze! Ik ga meteen even kijken op de lijst wie er dan jarig is binnenkort bij jullie :)

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ah, gezien, J is vrijdag jarig :)

7. net hamsterkooi gescoord! drie maal raden wat mijn welpje krijgt......

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Beterschap voor de zieken!

Wat leuk een hamster voor de bijna jarige!!!

Hier, tja wat zal ik zeggen...blijft druk!
    Dinja heeft de 5e of 6e ziekte...Dus ook weer een paar slechte nachten gehad met koorts.
    Kyra gaat goed! nog 6 weken en dan mag ze als het goed is voor A op.
    School loopt niet zo lekker..hoe of wat laat ik even in het midden(je weet maar nooit wie dit allemaal leest...)

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Oei, niet leuk jouw berichtje Carla... Dinja ziek en school loopt niet lekker. Beterschap voor Dinja en hopelijk snel vooruitgang dan met school!! Wel super van Kyra!!

Een hamster, leuk Roedel!!

Hoe was de broccoli Judith? En jouw griep?

Hier weinig te melden. Ja ik was gevraagd om even met mijn oma naar het ziekenhuis te kunnen gaan. Normaal gaat de vrouw van mijn vader of mijn vader met haar. Maar beide konden nu niet en oma moest toch naar het ziekenhuis. Ze weten dat ik last heb van mijn rug. Was echt alleen maar controle. Nou heel fijn toen de arts zei; kleed u maar even helemaal van beneden uit voor onderzoeken (inwendig dus). Kon moeilijk mijn oma van 94 alleen laten aanklooien. Dat kan ze zelf niet meer... Dus nu wel een beetje boos op mijn vader. Want toen we het ziekenhuis verlieten zei mijn oma; dat wist ik. Dus mijn vader wist het ook! Laten ze mij in mijn situatie zo aanklooien. En bedankt!! Daar trap ik dus ook nooit meer in!!

Gelukkig was oma wel heel blij dat ik met haar mee was :)

Zo genoeg gal gespuugd :D

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    haha gezellig allemaal over de broccoli gekletst :D
    het was gewoon broccoli met gebakken aardappeltjes en een visje, smaakte goed!

de griep was gister wel op zn hoogtepunt denk ik, ben om 900 gaan slapen en een goed nachtje gemaakt gelukkig. dus vanmorgen wel ochtend gaan werken. kostte wel wat energie maar was te doen gelukkig.
    vanmiddag lekker rustig aan gedaan.

rol is nu weer sporten (hij houdt het nog steeds vol, drie keer per week maar liefst! krijg een hele gespierde man :p)

ik ben nog met van alles bezig op de computer/photoshop enz, nu even een bakje thee

miranda grr daar zou ik ook pissig om zijn zeg..in jouw "toestand" kunnen dat soort dingen echt niet meer! wel lief dat je het toch allemaal maar gedaan hebt voor je oma!

roedel wat een leuk verjaardagscadeau! vermoed ze al iets of is het een complete verrassing?

heej anniek ik vermoed dat je nog niks gehoord hebt van je portemonnee? balen joh :(

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hedwig lees net je topic in de peuter en kleuter over het eeg van owen. ik weet ook niet in hoeverre ze in het zh voorbereid zijn en weten van owen..ik vind het wel heel goed om even te bellen van tevoren, want anders zie ik het alweer gebeuren dat ze je weer nr huis sturen vrijdag :(
    laat ze jou maar uitleggen hoe ze van plan zijn om het te doen!

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou lekker dan MIRAN

juut
    fijn dat het lekker was:)
    ennuh een gespierde man... een 6pack :)

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    haha nou dat 6pack is nog even weg hoor, wie weet volgend jaar ;) maar aan zn armen begin ik het te zien hoor! :)

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Roedel : wat leuk een hamster voor de jarige :)

@Miranda : dus jij gaat nog een hartig woordje spreken met je vader?
    En die arts dan? Kon die niet even een handje helpen?
    Hopelijk was alles goed met oma?!

@Carla : wat goed van Kyra!

En balen zeg dat het niet lekker loopt op school.....

@Juut : hmm klinkt lekker brocoli met vis en aardappeltjes :)
    Knap van Rol dat ie dat sporten goed blijft volhouden!

tja, zit beetje in twijfel of ik zal bellen. Ik bel al zo moeilijk ( stotteren ) dus als het even kan dan doe ik het niet.
    En bellen met ziekenhuizen en/of artsen is normaal al een crime. Dan doe je je verhaal maar diegene weet het dan niet, dan word je doorverbonden met een andere afdeling en doe je daar je verhaal maar die weet het ook niet etc etc.
    En aan het einde weet je nog niks. Of ze spreken wat af en dan kom je daar en weet die ploeg er toevallig niks vanaf of is het niet doorgegeven.

Maar als het vrijdag niet lukt de EEG dan laat ik het gewoon over aan de ontwikkelingsachterstandsteam. Die zullen zeker wel weten hoe en wat ze moeten doen.

Laatste tijd gaat het redelijk met de aanvallen. Afgelopen zondag een aantal aanvalletjes gehad. Kwam doordat we bij opa en oma waren en die hebben zo'n luie stoel, een draaistoel. En de jongens vind het leuk om daar in te zitten en dat ze dan rondgedraaid worden. en jee zag Owen op een gegeven moment helemaal wegvallen.

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hedwig
    misschien een idee om het KC te vragen om te bellen? Omdat hun ook een bepaalde 'status' hebben door hun zorg die ze bieden e.d. worden ze vaak een stuk serieuzer genomen! {argh dat klinkt wel heeeelll slecht hoor, maar ik weet uit ervaring dat ik in mijn begeleidende positie meer voor elkaar kreeg dan in mijn prive situatie}

hier ook even een heel heavy situatie waar ik niks hier over kwijt kan. Het gaat niet echt mezelf aan maar voel me wel betrokken

juut
    een man met gespierde armen nog wel :)
    John heeft ook wel gespierde armen door zijn werk {eerst veel stenen tillen en nu zakken meel}

16. hedwig, welpje twee heeft een eeg gehad. ze moest ik geloof een half uur stilzitten (pfff) maar ze zette een video neer met een filmpje van de teletubbies en dat werkte. zie dat je iets mee hebt waar hij graag naar kijkt. ik weet niet of ze een dvd hebben ofzo, maar voor de zekerheid.

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    echooooooo

wat een rotweer he dames?
    Ik wilde met de kids naar het bos maar grr met die regen is dat niet te doen

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jade 5 oktober 2003

Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    E O 29 oktober 2011
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Carmen en Devin 3 december 2010
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart 2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Dinja 9 juli 2009
    Jucade 18 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Daan en Anko 31 augustus 2011
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977

Miranda uitgerekend op 21-11-2012!

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    YEAH
    JADE van harte gefeliciteerd!
    Jammer dat Lidwina niet meer reageert :( hoop wel dat ze dit nog leest.

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hiep hiep hoera!!!

JADE, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Zo ook de felicitaties voor paps, mams, zus en broer!! Maak er een leuke dag van!!

----------

@ Anniek -> vreselijk weer hé! Bah! Maar ja, voel me al niet heel fit vandaag, dus hier sowieso een lekker dagje binnen hier op mijn gemak :)

6-pack verhaaltjes? Ik heb een mannetje met een echte 6-pack :cool: Joris wacht al zeker 2 jaar op zijn 6-pack. Dat wilt hij ook, net als papa hahahaha. Hoe vaak Joris in zijn blote body zijn buik staat in te houden en daarbij de vraag stelt; heb ik hem ook al :D

Deel Deze Pagina