Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lol zie t zo voor mij..

Hier ook baggerweer, heb al weer veel gedaan vandaag, misschien moet ik er weer voor boeten maar sommige dingen moeten nu eenmaal.

Kids zitten even brum te kijken.

Straks nog langs m'n werk, over m'n contract.

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Jade, gefeliciteerd met je verjaardag!!

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jade van harte meid! Maak er een gezellige dag van met de hele familie!

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nou, daar zijn we weer.
    Alles is kei goed gegaan!!
    Had het zoveel erger verwacht!

Owen hebben we gewoon vast in de buggy gezet. Hij kreeg een muts op en de draden konden worden vastgezet zodat ie ze er ook niet uit kon trekken.
    Super zusters! eentje maar aan het werk met Owen omdat het anders te druk was voor Owen.
    De draden erop was wel even vervelend voor hem. Maar daarna alles goed.

Hij mocht gewoon spelen ( hadden leuke speeltjes. oa een auto met een deurtje dat open en dicht kon dus Owen was blij hihi.
    En hij mocht gewoon eten.
    Dat verstoorde het EEG wel een beetje maar niet zoveel als ie zou schreeuwen en huilen.

Goed volgehouden. En toen was het half uur voorbij. :)

De 16de krijgen we de uitslag

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Wat fijn om te lezen Hedwig! Super! Wanneer krijg je te horen wat de uitslag is?

Jade, van harte gefeliciteerd meid! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Ook Lidwina en Didier van harte!!
    (Ik heb het in de planning binnenkort te bellen en een afspraak te maken lidwina...)

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Zo, ik kon wel blond zijn! Lees nu net de laatste zin onderaan je bericht hedwig.. Een dikke week wachten dus, spannend...?

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    whaha marian neem me niet kwalijk he..maar dat was precies mijn gedachte toen ik je post las! :D:D:D
    gelukkig maakte je het zelf nog goed :)

jade van harte proficiat met je verjaardag, ook voor papa en mama en de rest!

hedwig wat ben ik blij dat je nu een een keer een meevaller had! super zeg! ik ben trots op owen hoor, dat ie het zo goed gedaan heeft! ben zo benieuwd nr de uitslag.

miranda haha joris met zn 6pack, geinig verhaal!

anniek wat heb je gedaan ipv het bos?

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Helemaal happy!!!
    Heb net in de voorverkoop kaartjes voor K3 weten te bemachtigen! Ze komen weer in Eindhoven op 25 mei! En heb droomstoelen kunnen boeken (soort van VIP plaatsen!) Wat zullen de meiden gelukkig zijn als ze dit horen!!! Mooi cadeau voor 5 december!

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hedwig wat knap van Owen dat ie het zo goed gedaan heeft! Nu wachten op de uitslag, ben benieuwd.

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wauw Carla!! Daar zullen de meiden idd helemaal gelukkig van worden! Wat super!

@ Hedwig -> fijn dat het meegevallen was en het nu achter de rug is. Nu ben ik wel benieuwd wat de uitslag zal zijn!

Gauw verder hier, Joris staat nu op!

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    goedemorgen, of zal ik maar zeggen donkere morgen..
    jeetje..
    hier de strijk er alweer op zitten.
    vanmorgen seth weer netjes gewacht tot zijn lampje aan ging om 645.
    morgen mag ik iets langer blijven liggen, dat heb ik maar afgesproken voortaan.want soms he, dan zou ik toch wel heel graag een keer willen dat de 6 van de wekker is..:p maar kmag niet klagen, jullie weten hoe het was hier, dus dan is dit al heel goed natuurlijk.

yara en seth spelen nu even boven samen vadertje en moedertje.
    vanmiddag ga ik met mn vriendin even planten shoppen voor haar nieuwe huisje, krijgt ze van mij. voor zoiets is het wel weer..

miranda fijne dag vandaag voor jullie! en een leuk breisel zag ik voorbij komen op fb!

carla wauw dat is te gek! wat zullen kyra en dinja blij zijn!

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    hahaha tegek! Die joris.
    John hád altijd een sixpack maar nu geen meer hoor, ja in de koelkast maar dat telt niet

Hedwig
    hoeraaaaaaa jeetje wat fijn joh!

Juut
    wat ben je toch een lief ding, voor je vriendin! Maar ook zo'n lieve mama die van mij zou ik een knal verkopen... 6.45... ik mopper al als het 8 uur is {schaam!} En wij sturen die 2 gewoon naar beneden, opsouten :)

lach me hier een breuk met Devin, hij kan heel ondeugend zijn maar ook zo lief en grappig! Zegt net tegen John: eventjes geduld he papa.... maaar zo grappig.

wij hebben een héle drukke dag vandaag!
    eerst een verjaardag, eventjes. Dan naar dld de kids wegbrengen, hier kunnen we max 1 uurtje blijven dan gauw terug naar pap en mam en daar een broodje naar binnen werken en dan de auto vollade {6volwassenen} en op naar schinveld daar hebben we vergadering, spooktocht en feestavond... gezellig!

13. lidia

lidia Fanatiek lid

Jeeeeee met heeel veel dank aan carla voor de link heb ik ook kaartjes voor k3 voor elise en mij.. ok op de 25 ste in eindhoven om 14.00 :) :) :) :) :) :)

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oh gaaf zeg!

Ben of was m'n tas aan t pakken, kom ik een kwartiertje later naar buiten, vraagt pro of ik al s klaar ben? N vriend belde of ie kwam helpen. Grr kreeg net wat vakantie kriebels.. Kom nergens aan toe zo.

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hoii
    hier alles oke. planten shoppen was wel leuk, heb zelf nog waxinelichtjeshoudertje gekocht (wij hebben altijd heel graag kaarsjes aan)
    vanmiddag kwam mn broer nog langs met zn nieuwe vriendin, een hele leuke meid die met de kindjes ook heel leuk omging (ze is juf!)

jucade wanneer ga je weg?
    alvast heel veel plezier!

lidia oee leuk hoor!

anniek leuk dat jullie zo'n gezellige avond vr de boeg hebben!
    en geinige opmerking van devin!
    en ja ik weet het met die ochtenden ;)

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    good morning! iedereen een goede nacht gehad?

hier spelen yara en seth woezel en pip al een uur haha, dus hoor n hoop geblaf en gehijg in huis :)
    zo even lekker naar buiten! de zon is er!
    iedereen een fijne zondag!

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Goodmorning
    goed geslapen hier! Wordt oud joh, avondje stappen is toch zwaar! Gisteren de spooktoch was erg geslaagd.
    Nu vanmiddag nog een kermisje en dan hebben we dat maar weer gehad. John e nachtdienst in en ik hoef komende week niet te werken, de week erna hebbende kids vrij en moet ik 3 daagjes werken maja....

juut
    hahaha nu mogen ze nog hijgen als jij het hoort hahaha

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    verveel me.....

manlief ligt in bed, kids liggen erin.
    Manlief er zo weer uithalen die gaat weer de nachtdienst in! niks op tv en eigenlijk nergens zin in.

niemand iets leuks te vertellen?

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Nee helemaal niks Anniek

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid