lekker sytycd kijken! is tof om te zien hoor! nu even reclame. hier lekker dagje gehad, vanmorgen lekker nr buiten geweest. vanavond nog restje film voor mn vader opgenomen, met seth als politie en de hondjes van de buren als echte speurhonden zo leuk, seth doet alles wat we zeggen en alle zinnen nazeggen! scheetje is het! anniek jammer dat je je zo verveelt..heb je niks leuks meer te lezen of iets creatief ofzo?
was aan de kerstkaarten begonnen maar moet 'splitpennen' hebben maar kon geen leuke vinden van de week dus tja dan heb je opeens geen zin meer hahaha lezen? was da? kan ik dat eten?
ben eigenlijk wel benieuwd naar de movie ennuh tis bijna herfstvakantie... hebben mensen zin om iets af te spreken???
wel zin maar schandalig geen tijd ma en vrij werken, do rol jarig, di nr drievliet als t beetje weer is, en op woensdag al een verjaardag.. helaas al volgeboekt zullen we vr de kerstvakantie maar gelijk iets reserveren! en haha jij met je gekke grappen..ik bedoel geen literair hoogstandje, gewoon een makkelijk tijdschrift ofzo. en ja zal straks wel een stukje showen als tie gemonteerd is. mn vader zal wel opkijken denk ik!
hier is het ook saai marijke hoe is het? en natuurlijk ook alle andere! ik ga op de bank ploffen... begin het koud te krijgen maar gelukkig heb ik van manlief een heerlijke deken gekregen dus ga daar lekker onder kruipen slaap lekker all
ja idd! laten we de kerstvakantie er maar bij nemen Of ergens een weekend misschien? Helaas zijn de tijdschriften al dubbel en dik gelezen en gezien.
Afspreken, leuk!!! Hoop eigenlijk in de herfstvakantie een midweekje weg te gaan dus kerstvakantie maar plannen dan????
krijgen we storm? pff die devin.... Hij is echt vermoeiend vandaag en john ligt in bed dus hij moet een klein beetje rustig doen Ik wil alles schoonmaken en doen maar mijn lijf doet pijn bah! Kom geen stik vooruit. ff wat drinken en verder!
Hier ook alles goed Ja slaap slecht, alles doet ondertussen zeer, lopen is geen pretje meer. Maar ja, gaan toch door. Kan moeilijk nu nog 6 weken op mijn luie reet zitten! Storm? Hoop het niet Anniek! Hoe is het eigenlijk met je afvallen? Laatste weging wat hier op het forum staat was van 25-08 En met afspreken in de kerstvakantie. Even aanzien. Sowieso val ik al af als het gesneeuwd heeft. Dan ga ik al niet een heel stuk rijden. En natuurlijk van deze kant even afwachten met de baby Verder hier een rustig dagje in de planning. Ga zo eerst maar eens even liggen. De maandag is altijd shit. Ben ik eigenlijk altijd doodop...
Hey, ben ik ook weer eens! Het gaat goed met ons. De logopedie van Stijn gaat heel goed. Moet nog veel gebeuren, maar hij wil het ook goed doen. Ook op school is de rust terug. Duimen dat het zo blijft. Maar ook goed met de neus op de feiten gedrukt om niet gelijk te hoog van de toren te blazen. stijn zei steeds dat 1 juf steeds tegen hem zegt dat hij alles fout doet.. Best een vervelend iets als de juf dat zou zeggen. Ik , een goed gesprek met die juf gehad..komt Stijn 's avonds naar mij toe dat hij een grapje heeft gemaakt over de juf...nou..ik was echt even heel boos op Stijn. De andere dag gelijk de juf weer gebeld met deze info. Met Renske gaat het super goed. Bijdehante griet! Die klets wat af, en is bijna nooit boos.
Wat een fijn bericht van jouw kant Marijke! Ik duim heel hard mee dat het alleen maar beter gaat met Stijn en hij zich steeds beter in zijn velletje voelt zowel thuis als op school! Hier vanmiddag dik 4 uur geslapen. Wel steeds tussendoor wakker worden omdat ik niet meer lekker lag. Maar ja, toch wat bijgeslapen. Daarna nog visite gehad, was weer eens gezellig, want was al een hele tijd geleden. Dus lekker bijgekletst!
Jeeee wat is het stil hier.. hier ook druk druk.. damian was ziek en nog niet helemaal fit en wij ook aan het kwakkelen.. Probeer weer meer mee te praten.. xx
miranda: marius? verder niets hoor, ik blijf gewoon op lucas hangen, maar dat werd m niet en niets te melden. druk enzo...
@Marijke : fijn dat het goed gaat bij jullie! @Hier Druk druk druk. Heb vandaag een fiets gescoord voor Erik op marktplaats Zaterdag het ophalen. Scheelt me weer ruim 100 euro. Wilde namelijk een Puky fiets voor hem vanwege de lage instap. Op het mkd zeiden ze namelijk dat ie kon fietsen op een 16 inch fiets. Hun hadden die net nieuw en het lukte hem om erop te fietsen. Dus dacht : snuffelen even rond op marktplaats en toevallig eentje hier in de buurt. dus gelijk van profiteren he Vandaag naar de tandarts geweest. Ook Owens tandjes laten nakijken. We verwachte een grote scene van Owen maar wederom verbaasde hij ons enorm!! Ook hier mocht ie in de buggy blijven zitten, kreeg zn eigen spiegeltje om te bekijken en vast te houden. de tandarts ook eentje en Owen deed gewoon zn mond open toen de tandarts dr eigen mond open deed. En zo kon de tandarts op dr gemak kijken naar zn tanden Niks aangeraakt maar dat was ook niet nodig natuurlijk en dat scheelde enorm! En klaar hahaha prachtig toch?!!! Zo trots!!!! Zelfs het spiegeltje gaf ie zonder al te veel tegenstribbelingen weer terug Moest er wel een koekje voor in de plaats geven maar ach, kniesoor die daar op let moet trouwens wel zeggen dat wij een super tandarts hebben. Een hele lieve zachte vrouw met mega veel geduld. Hebben we echt mee getroffen!! Oja Owen zn tanden zagen er goed uit en al zn kiezen waren er al door. Eriks tanden ook perfect. Nog geen losse tanden Bij mij ook alles goed. En Richard was wederom de klos. Moeten een paar vullingen worden gerepareerd want die brokkelen af.
@ Roedel -> Marius? Nee! Haha! @ Lidia -> beterschap daar! Hopelijk is het kwakkelen snel klaar! @ Hedwig -> jeetje, wat ontzettend goed van Owen zeg! En fijn dat Erik en jij ook goed er vanaf zijn gekomen! Hier net terug van de ouderraadvergadering. Waarschijnlijk de laatste van dit jaar. Verder weinig te melden...
Bas, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!! @Miranda : hoe was het bij de ouderraadvergadering? enne.... de naam..... Michael? Of Mike? Dave? David?