Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hello all

niet veel te melden hier, ben afgelopen dagen moe moe moe ik wil vanalles maar krijg niet echt veel uit mijn handen maja, komt wel weer.
    John heeft n8dienst dus slaap wat slecht.

Hedwig
    wat een geweldig berichtje over Owen, super!

miran
    wbt lijnen, ik was weer 'gestopt' althans ik probeerde niet al te veel te snoepen enzo maar kon het weer eens even niet opbrengen.
    Heb nu besloten het anders aan te pakken. Ik wil meer energie en me lekkerder voelen en wil dit bereiken met gezond eten hierdoor val je ook af dus 2 vliegen in 1 klap. Wil me maar 1x per week gaan wegen maar dat vind ik moeilijk dus vanmorgen stiekem al op de weegschall gestaan er er is op 2 dagen toch weer 1.5 kg eraf! En het is niet zwaar want ik verwen mezelf met salades smiddags ik beperk alleen de koolhydraten heel erg en das wel wat moeilijk.

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ BAS -> gefeliciteerd!! Ook mams, paps, lotte, martijn, daan en anko gefeliciteerd!!

@ Hedwig -> is nu veel regelwerk in het begin van het schooljaar. Alles op touw zetten. Nu alles besproken voor het sinterklaasfeest op school, wie de kadootjes gaat halen, wie snoepgoed gaat inkopen etc. En dan al die andere activiteiten, dus een hoop regelwerk. Maar ja, voor mij makkelijk, want ik kon me dus nu nergens voor opgeven. Dus wel mee vergaderd om toch op de hoogte te blijven, maar ga me nu even nergens voor inzetten.

@ Anniek -> nou dat is toch heel netjes!! En hopelijk werkt het zo voor je, dat zal een hoop schelen. En afvallen en beter in je vel komen te zitten!

Hier zo maar eens verzorgen en aankleden. Nog geen zin in gehad. En tja, hoeft ook nog niet, Joris is pas om half 2 thuis van school :) Dan naar mijn schoonouders om daar te gaan lunchen.

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Bas van harte gefelcieteerd!!!!

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    10 minuten te laat...oeps!
    alsnog van harte lieve bas!

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat deed jij zo onwijs laat nog op zw-pagina Judith?

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Enne, goedemorgen :)

Gisteravond last gehad van indalings weeën/voorweeën. Ik geloof dat dat zoiets was in ieder geval haha. Was in ieder geval geen pretje. Blij dat het nu weg is. Voelt wel wat beurs, en loop wat moeilijk, dus denk dat hij aan het indalen is of ingedaald is.

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o gister was echt een hele hectische dag! en pas zo laat thuis van eten met vriendinnen, dus wel een beetje te gek voor zomaar door de week! maar het was wel heel lekker en gezellig! dus dat is ook wat waard.

verder rennen vliegen, ochtend gewerkt, yara opgehaald, seth bij oma opgehaald, naar dokter voor yara's voetwratje, allebei doorgebracht nr vriendje/vriendinnetje, ik snel snel de stad in.
    vriendin had mij getipt dat er een schoenenwinkel wegg ging, alle kinderschoenen voor 25 euro. zag leuke, maar had yara niet bij natuurlijk. dus yara en seth om half vijf opgehaald, weer terug nr de stad geschoten, en geslaagd! toffe ecco laarsjes voor 25 euro! kan ik een beetje afwisselen met die anderen. dus ik was heel blij

toen 10 minuten thuis, moest ik alweer in de auto springen om te gaan eten. daarvoor nog ruzie met rol omdat ik het huishouden niet goed doe :x maar goed das ook weer redelijk uitgepraat..
    en toen dus heel laat thuis..

zo wat een verhaal weer he haha zo op de vroege morgen.
    oja, en gister al de post voor seth met een kaartje: welkom op school, en dat ie de week van 26 nov mag komen wennen, en oei oei ik vind het zo moeilijk!
    hij komt in de klas naast yara, en helaas niet bij zijn beste maatje. gelukkig vind hij het zelf niet zo heel erg.

miranda o dat zie je altijd goed als ze ingedaald zijn! leuk leuk het komt steeds dichterbij!

hedwig wat super dat het zo meeviel!

anniek succes meid!

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Het komt ook dichtbij :) Als Seth naar school mag, hoop ik al de baby in mijn armen te hebben! Maarre, wat een drukke dag heb jij achter de rug zeg. Hopelijk vandaag minder op het programma!

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw Juut drukke dag hihihi
    En ruzie met Rol is minder maar gelukkig wel uitgepraat!

@Miranda : oei voorweeen/indalingsweeen. Die doen pijn ja AU!

@Hier
    Zo, Erik weer naar het mkd, Owen thuis.
    Vanmiddag naar de dokter want ik moet een uitstrijkje voor bevolkingsonderzoek. Eerste keer pas. Vorige keer was ik net bevallen en heb ik het overgeslagen.

Voor de rest gaat het wel zn gangetje hier.
    Alleen de buuf erg ziek. allemaal heel vaag en iedereen maakt zich grote zorgen :(
    Begin van de week werd ze plots opgenomen omdat haar bloed niet goed was. Alvleesklier ontstoken, bloed in de urine. 1 dag opgenomen en volgende dag waren de waardes goed en mocht ze naar huis :(
    Nu komt de pijn weer heel erg opzetten en dr bloeddruk is torenhoog. Daar slikt ze al medicatie voor sinds dr bevalling 13 jaar geleden.
    Vind het zo sneu voor dr. Want ze heeft al zulke grote zorgen vanwege dr gehandicapte zoon en dan dit erbij..... word je niet vrolijk van.

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Bedankt dames!! :D

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Heeft ie een leuke verjaardag gehad Marian?

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ooeoeoe miran
    spannendddd

marian
    foto'ssssss

juut
    nu een juutskes dagje? x

hier ook eigenlijkj wel een lekker dagje, vanmorgen op bezoek geweest daarna even eten toen Devin naar mam en tandarts. Kyana is spelen ik met devin en 1 oppaskindje in het park geweest en nu ff op me billen zitten. Straks worden mijn haartjes weer lekker geknipt en geverfd.
    Johns laatste nachtje en dan weekend vieren.
    Ik had thomas de trein gescoord op mp voor Devin voor 5 dec morgen ff halen. En dan nog een beetje ander spul erbij en klaar is klare. Dan Kyana nog.....

heb zin in zondag, dan hebben John en ik eens kwalititime sinds héél lang {ja afgelopen zaterdag maar dat was ook meteen weer een potje hectiek}

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    VAKANTIE!!!! Zo ben er echt aan toe!!!
    En we hebben gisteren nog lekker een midweekje weg geboekt!!!
    Dus maandag gaan we lekker naar Roompot Beach resort (ja Juut we blijven het een geweldig park vinden!!!)

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    have fun, je hebt het dubbel en dik verdient!!!! x

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ben zo moe :( en zie overal als een berg tegenop
    hup maar gauw mn bed in blegh

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Morgen...

@ Carla -> wat een heerlijk vooruitzicht!! Alvast een hele fijne vakantie :)

@ Judith -> oei oei... Wel goed geslapen vannacht zodat je nu wat positiever tegen alles op kan kijken?

@ Anniek -> geniet ervan zondag :)

Hier echt zo bar slecht geslapen! Bah! Net al paracetamol gepakt, want de koppijn zakt maar niet. Als Joris naar school is even douchen, kijken of me dat even opknapt...

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    och lief juutske toch :(
    ik had een juutskes dagje voor je gehoopt
    helaas ken ik je gevoel en kan alleen de raad geven even rust te nemen....
    en wbt huishouden, heb je al eens van huishoudplaza gehoord? dat heb ik een tijdje een beetje gevolgd en was wel prettig, dit duwd je zo in een ritme xxxxx

miran
    wat balen van je n8 weer :(

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hopelijk heeft een goede nacht slaap je goed gedaan Juut.
    Dikke knuff voor je!

@Miranda : ai hoofdpijn. Das zo vervelend. Hoop voor je dat het snel weggaat!

@Anniek : ow dat is idd erg leuk in het vooruitzicht zo'n zondag :)

@Carla : fijne vakantie!!

@Hier
    Het gaat weer mis met het slapen van Owen. Pffff Hopelijk word het snel beter.

Morgen nieuwe fiets van Erik ophalen. Ben er nog steeds blij mee hihi. 35 euro voor een fiets :)
    Nou te hopen dat ie er in het echt ook zo goed uitziet als op de foto ;)

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut hoe gaat het???

Hier aan het wachten tot kyra thuis komt van een kinderfeestje. Ze gingen naar dippie doe.
    Dan dadelijk de lichtjesroute rijden in eindhoven met de meiden!

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    jullie zijn allemaal lieverds hoor! dankjulliewel!
    hier gewoon te weinig slaap..en dan is t altijd niet zo best haha..

maar het geeft niet, nog even doorbijten en dan is het weer oke.
    morgen groot feest voor mijn vader die 60 wordt.
    begint rond half 11 ;s ochtends tot laat in de avond (feestje in een zaaltje)
    en ik moet nog heel veel doen voor die tijd...hoes vr dvd maken, bitterkoekjescake bakken, enzenz dus zo maar gauw de schouders eronder zetten.
    vandaag ook nog gewerkt natuurlijk, en dan maandag alweer :( dus ik denk dat we zondag maar heel de dag pyama dag houden met zn allen!

carla leuk dat kyra een kinderfeestje had! en lichtjesroute? zijn dat gewoon verlichte huizen enzo?

hedwig haha je lijkt mij wel heel blij zijn met zo;n koopje!
    en jammer dat het slapen van owen weer minder is. wanneer kreeg je de uitslag ook alweer van de eeg?

anniek je bent zo lief! hoe is het bij jou dan?

miranda hopelijk slaap je vannacht weer goed door. en o ik vind het zo snel gaan je, je zwangerschap..voor je het weet is hij er al !

Deel Deze Pagina