Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier goed nieuws!!!!!

Sven heeft vandaag te horen gekregen dat hij (eindelijk) geslaagd is voor zijn HBO biometrie :D :D

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Allereerst Bas nog van harte gefeliciteerd!

En dan nog Sven gefeliciteerd, knap! En wat kan ie daarmee miran?

Hier weer terug uit Hongarije en het was heerlijk, leuk en ontspannend. Boedapest gezien en daarna naar m'n vader die een huisje heeft, vanuit daar mooi gemarkt en later nog naar toeristen winkeltjes geweest, ik blijf t een mooi land vinden! M'n opa was daar geboren, vandaar.

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    welkom terug Jucade! Daar zal het wel mooier weer zijn dan hier ;)

@Sven : gefeliciteerd!
    Net als Jucade al vroeg : wat kan je ermee?

@Juut : Veel plezier op het feest vandaag! :) :)

@Hier
    pff heb last van mn rug en niet te zuinig ook zeg :(

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    MIran
    jeeejjjjj goed van Sven!

Juut
    hier gaat het wel redelijk. Heb alleen veel last van mijn lijf.
    Met het huishoiuden gaat het hier ook niet echt handig hahaha John heeft n8dienst gehad en ligt dan dus overdag in bed met als gevolg dat ik niet zoveel kan maja....
    Veel plezier vandaag trouwens! Zal een drukke maar gezellige dag worden en ben benieuwd hoe pa de dvd vind!

patries
    fijn te horen dat het zo leuk was!

GAaaapppp verder weet ik het ook nog ff niet, ben kost moe (shame on me)
    Vandaag poetsen en ruimen, wilde eigenlijk graag naar het bos maar het is niet echt zonnig, John ligt nog eens bed. Eens zien wat hij wil. Om 16.30 uur is het weer zwemmen met dochterlief

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mogge allen. Hier baggerweer.. Bah. Kijken of we vanmiddag ergens op visite kunnen.

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Morgen...

@ Judith -> en hoe was het feest? Ben ook benieuwd wat hij van de speciale DVD vond!

Over Sven en zijn opleiding? Al sla je me dood, geen idee. Het is echt heel breed wat hij ermee kan. Niet specifiek 1 gericht onderdeel zeg maar. Hij kan bijvoorbeeld in de oogheelkunde, orthopedie, klinische genetica etc. terecht. Heeft hoofdzakelijk met onderzoek te maken (als ik het goed heb haha).

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo meiden, hier aan t bijkomen van een lange feestdag! maar het was superleuk en papa was onwijs verrast door de dvd. hij had er echt geen idee van. wel jammer, want we hadden een vlucht voor m als cadeau (dat ie ook zelf echt pilootje mocht spelen!) maar die ging niet door ivm het slechte weer. dus dat was even zonde, maar dat hebben we nu nog tegoed. de dag verder leuk gemaakt, en toen 's avonds nog het feestje. ik had beloofd mijn ouders thuis te brengen, maar de laatsten gingen natuurlijk weer erg laat weg..dus lag ik 215 in mn bedje! oei dat is echt lang geleden.
    precies om half zeven wakker haha, maar half uurtje later gelukkig toch weer in slaap gevallen tot n uur of tien :D
    rol is nu de kindjes halen, en dan doen we vandaag lekker helemaal niks meer!!

yara had in de middag nog wel een instortmomentje, dus die heb ik lekker even naar haar kamertje gebracht, cdtje aan, even bijkomen.
    en daarna kon ze er weer tegenaan gelukkig.
    yara en seth zijn nog eventjes bij het avondfeestje geweest, maar vroegen al gauw of ze nr oma mochten om te logeren.
    ze hebben daar nog wel even op de squashbaan gespeeld, dat was wel grappig!

miranda moest zo lachen om de foto op fb! mooie grote buik zeg!

anniek en? gister nog iets gaan doen?
    en joh, dat huishouden, dat is ook stom. en jij wordt idd wel beperkt als john ligt te slapen natuur;lijk

hedwig sterkte met de rugpijn!

jucade fijn dat hongarije zo'n succes was! daar kun je weer even op teren!

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Lekker bijkomen dus vandaag Judith! Maar zo te lezen wel heel geslaagd!!

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut fijn dat het leuk was! Lekker relaxen vandaag!

hier druk druk druk met wassen strijken en inpakken!!! Morgen lekker weg!

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    carla ik wens jullie een overheerlijk weekje! heel veel plezier met zn allen!

zo lekker sytycd kijken!
    kindjes waren gewoon iets voor zeven wakker geworden..terijl ze pas rond tienen sliepen...
    dus vandaag dagje vol huilbuien/ruzie enz maar dat wisten we van tevoren :)

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Een hele fijne vakantie Carla!! Geniet ervan!

@ Judith -> volgens mij is dat overal hetzelfde. Slaaptekort = geen succes bij kids...

Hier nog even een rondje over de kermis gegaan met Joris. Blijft leuk, want hij wilt echt zelden ergens in, vraagt nergens om behalve voor te grijpen en wat te snoepen. Hij geniet gewoon van de sfeer eromheen. Dus dan is het nog leuk ook voor de portemonnee om te gaan. Vind kermis echt een dure hobby! Maar was dus wel leuk en Joris genoot zichtbaar. Eenmaal thuis lekker met zijn 2en op de bank gelegen, heerlijk!

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    carla
    have fun en geniet en RELAXXX :) x

juut
    ooo klinkt als geslaagd, leuk hoor!
    En dat vliegtuigje is wel jammer maar ach dan heeft hij 2x een leuke dag.
    Huishouden is idd stom maar merk wel dat als ik het goed bij houd ik daar wel 'blijer' van word.

Gisteren uiteten geweest en daarna filmpje gepakt. Was erg gezellig. Kids nu bij mam en Kyana wil meer nachtjes blijven slapen....
    John heeft deze week avonddienst, helaas want das geen echte leuke dienst als het vakantie is maja is niet anders!
    Ma-di-do oppaskindjes

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dag dames, daar ben ik ook weer even..

Het gaat hier allemaal lekker, op doorkomende tanden en kiezen na!

Ik ben benaderd om een interview te geven voor vriendin. Ze zochten een twee keer tweeling mama. Dus waarschijnlijk binnenkort een interview en een fotograaf over de vloer. Ze gaan nog even kijken of ik de geschikte kandidaat ben volgens mij..? Het zou gaan om een groot interview. Ben benieuwd of ik genoeg inhoud heb om een groot interview te vullen...! :cool:

Miranda, wat gaat de tijd toch snel! Spannend hoor, het komt nu zo dichtbij!

En Juut een leuk feestje gehad, fijn dat je vader zo verrast was met de videobeelden! En inderdaad, wat Anniek ook zegt, heeft ie over een poosje wéér een leuke dag! :D

Anniek, jammer dat de dienst van john nu net in de vakantie zo valt..

Carla, geniet van je vrije dagen deze week, even lekker bijtanken!!

Iedereen die vakantie heeft, geniet er lekker van! Wij moeten nog een weekje en dan is het hier ook alweer vakantie. Voor mijn gevoel zitten ze nog maar net weer op school, het gaat zo snel!

14. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi dames,, zo te lezen zijn julli kids heerlijk van de vakantie aan het genieten,,
    Hier nog een weekje wachten..

Net met vin een weekendje valkenburg geboekt met z,n 2e. Kids gaan dan 2 nachtjes bij mijn ouders logeren. Gaan kerstgrotten bekijken en naar thermen 2000. Zooo leuk voor mijn verjaardag..

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hoi meiden
    hier is seth weer bijna iedere ochtend om 615 wakker (en ik dus ook)
    hij blijft keurig in bed tot zn lampje aangaat om 645 gelukkig.
    gister al lekker op tijd nr bed gegaan, ik was zó moe, nog steeds aan het bijkomen van zaterdag.
    gister goed dagje gewerkt, toen door naar zwemles.
    vandaag lekker op kraamvisite, naar het vriendinnetje van yara, die heeft een babybroertje. yara heeft enorm veel tekeningen ( 8 aan elkaar geplakt haha ) en had zoiets schattigs bedacht, ze schreef voor de baby:
    ik geef jou voor geluk een veertje, dag lief klein meneertje en plakte er een blauw veertje bij.

dus eerst even de stad in zo voor babycadeautje.

lidia o wat een heerlijk vooruitzicht zeg! super!

marian natuurlijk ben jij een geschikte kandidaat! wat ontzettend leuk zeg! word je gewoon een beetje beroemd, en je kindertjes ook! toch ook leuk voor later. ik ben heel benieuwd, ook wel spannend! fijn dat alles lekker gaat daar verder

anniek lekker even uit eten geweest een een filmpje, heerlijk toch? en succes met de oppaskindjes weer

miranda wel leuk dat joris niet zoveel wensen heeft op de kermis, dan blijft het idd een beetje betaalbaar!

marijke hoe gaat ie? lang geleden dat we iets van jou hebben gelezen meid?

raksha hoe gaat het daar? goede hulp nu opgestart?

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    oooooo wat sweet van Yara! *smelt*

hier ook nog moe pff.. zometeen komt 1 oppaskindje maar zou hier een kwartier geleden al zijn! De rest ligt nog in bed.

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> Ah wat ontzettend lief van Yara voor het babybroertje van haar vriendinnetje! En dat je moet bijkomen vind ik niet zo gek hoor. Was ook een hele lange dag zaterdag ;)

@ Anniek -> en hoe laat kwam je oppaskindje? Wel stom hoor als ze te laat komen...

@ Lidia -> ooooh jaloers!! Ik wil ook naar de kerstgrotten! Wij gaan elk jaar, maar of het dit jaar haalbaar is voor mij, is nog even afwachten!

@ Marian -> wat leuk als je een interview mag geven voor vriendin! Is natuurlijk ook wel bijzonder, 2x tweelingmama! Daar krijg je vast een mooi A4'tje mee vol ;)

Hier zo slecht geslapen, bah! Daar baal ik zo van. Heb ook sinds een week last van mijn handen. 's Ochtends krijg ik ze amper in een vuist en een paar keer per nacht word ik wakker door slapende handen. Als ik google kom ik uit op carpal tunnel syndroom. Ach kan er ook nog wel bij hé. Alleen word het steeds erger, dus misschien toch maar eens een afspraak maken met de huisarts.

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi Miranda
    Ik heb dat ook gehad tijdens de zwangerschap. Moet je snachts van die polsbeschermers dragen die je ook gebruik tijdens het skeeleren.
    Het is even wennen in het begin. Maar het helpt wel :)

@Juut : Wat lief van Yara zeg :)

@Marian : wauw wat gaaf ja zo'n interview. Ben benieuwd!

@Lidia : hier ook een jaloers iemand! wauw de kerstgrotten. Zou ik ook wel eens willen zien :)

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier ook een soort van carpaal tunnelsyndroom maar dan anders hahah want het van mij is niet te opereren en idd snachts van die spalken dragen werkt.

hij was om 8 uur hier.

wbt de kerstgrotten
    ze zijn echt niet zo heel speciaal :) leuk als uitje maar goed hahaha

20. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi hoi,,

Wij zijn er vroeger(pff klinkt oud;) ) wel eens geweest was wel erg gezellig. Maar het gewoon even weg met z'n 2e is al heerlijk. We wilde eerst naar londen maar dat was een beetje( boel) boven het butget :) :p

Miranda,, klinkt naar al je zo last hebt, je handen heb je toch nodig.

Mamzie,, hoe gaat het bij jullie?

Marian,, spannend hoor een intervieuw geven.

Anniek,, fijn dat hij er toch nog is.. en wel speciaal z,n klein manneke in je huis.

Juut,, ach snap het bijkomen verhaal wel hoor..:) en hier helaas ook steeds om 6.15 wakker..

Deel Deze Pagina