Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Lidia -> de gezelligheid is gewoon echt top daar rond de kerst! En al helemaal romantisch! Heerlijk hoor!

Hier net terug uit het ziekenhuis. Die pijn van onder en die druk hoort echt bij het indalen volgens mijn gyn. De kleine man lag los in de bekken, wel al laag, maar nog niet vast of helemaal beneden zeg maar. Verder voelde hij qua grootte ook heel normaal aan, dus niet te klein/groot!

Verder zag alles er echt prima uit. Nu over 2 weken groeiecho en controle en dan elke week op controle! Gaat vlug!

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw wat gaat dat toch snel Miranda! Kan me herinneren als de dag van gisteren dat je vertelde dat je zwanger was :)

@Hier
    Hele dag al hoofdpijn :( Zo irri!

Owen weer slecht slapen sinds een paar dagen. Word je ook niet blij van.
    Gisteren gesprekje gehad op het mkd. Gewoon hoe het gaat. Volgende maand de grote bespreking. Ik vroeg al wel wat ze in gedachten hadden wat voor school hierna. En hun zeiden Cluster 4 school. Ze denken dat Erik te weinig leer uitdagingen zou krijgen op een sbo.
    Wel balen want hier in onze woonplaats zit een sbo. Voor een cluster 4 school zou ie een minstens een half uur in een busje moeten zitten.....

En heb komende weken zoveel afspraken staan dat mn hoofd er gewoon van tolt :(

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    als hij vast zit dan gaat de pijn ook weer wat weg ;)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Yahoo, m'n contract is getekend, heb n jaar gekregen ipv half jaar :) en loon valt ook mee. Meer als ik gedacht had! Pff

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o ik ben verliefd! vandaag bij kyan op visite geweest, klein poppetje van een weekje oud! zo schattig! zowel yara als seth hebben m vast gehad en vonden het echt helemaal super.

morgen onverwacht werken, want collegaatje haar schoonmoeder was overleden. maar dan heb ik vrijdag lekker vrij, is wel fijn want dan moeten zowel de auto als seth apk haha...(seth ook laatste prik, arm ding)

ga zo weer eens stoppen met laptoppen want oei zit er soms wel iets teveel achter stiekem..
    nou ja!

en vandaag trouwens 15 jaar "verkering" met rol haha!!
    wat een tijdperk he!

jucade gefeliciteerd! leuk nieuws!

hedwig lastig hoor zo'n tollend hoofd. deze week toch ook uitslag eeg of vergis ik me?

miranda het gaat zeker supervlug

lidia ben blij dat we niet de enigen zijn met 615 op de wekker :) ooit moeten we ze vast het bed uit schoppen!

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> wel leuk om toch ook bij te houden, de verkeringstijd :) Gefeliciteerd!

@ Jucade -> wat een goed nieuws! Toch een pak van je hart hé! Gefeliciteerd met je contract!

@ Hedwig -> oei oei... Vol hoofd, pijnlijk hoofd, niet fijn. Knuf! Wel van de ene kant al fijn om te weten van de nieuwe school voor Erik. Kunnen jullie toch al oriënteren erop. En met de afstand... Joris zijn school ligt op 25 minuten hier vandaan, maar hij zit dik 45/50 minuten in de bus met het ophalen/thuis brengen van andere kindjes. Het is heel vervelend, maar ik denk meer voor jezelf het gevoel. Joris vind het geweldig in de bus. Heeft ook altijd zijn DS mee en vermaakt zich prima die rit. Misschien is dat dan ook wat voor Erik?

@ Anniek -> ja dat is ook zo. Alleen omdat het een 2e zwangerschap is, zei de gyn dat hij misschien wel helemaal niet vast komt te liggen. Pas op het einde. Laten we hopen dat het toch eerder gebeurt!

Hier vannacht bijna 5 uur achter elkaar geslapen! Toch iets... Vanavond gaan we met de broer van Sven uit eten, vieren dat Sven geslaagd is. Die broer woont helaas een stuk uit de buurt, dus nu afgesproken op de helft. Bijna een uur rijden heen en een uur terug. Zie er wel een beetje tegenop. Maar al afgesproken met Sven dat ik vanmiddag dan echt het bed in kruip om zo echt even rust te pakken voordat we gaan.

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    oooo leuk Juut 15 jaartjes, moet toch ook gevierd worden?

van de week vroeg kyana aan mij: zeg mam waar heb je pap leren kennen...
    dus ik uhm: op stap!
    Ow zegt ze; en toen? dacht je toen, laat ik maar met hem trouwen?
    dus ik: uhm, jep!
    Kyana: nou dat heb je dan maar mooi goed gedaan zeg!
    hahahaha lag helemaal in een deuk.

juut, een verliefd nee da kan niet hoor ;)

miran
    Devin lag op een gegeven ogenblik ook vast, ook mét bi.
    Afwachten dus maar... nog ffkes

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Vanmorgen telefoon gekregen dat mijn opa vannacht is overleden

Sorry niks terug gelezen...

9. Ach Carla, wat naar. Gecondoleerd.

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nogmaals gecondloord meis... x

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ach das naar! was ie al langer ziek of was het heel plotseling?
    gecondoleerd en sterkte! xxxx

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier vandaag dagje gewerkt, daarna nog bijeenkomst.
    toen is mijn collega/vriendin mee hier naar toe gekomen, om op de kindjes te passen. was verrassing voor rol, die is morgen jarig.
    dus hem onverwacht mee uit eten genomen (via vakantieveilingen haha, ja ja juut doet niets meer vr de volle prijs haha)

dus dat was leuk. het eten verliep wat minder soepel (lees: 2 uur wachten op je hoofdgerecht...) maar dat heb ik ook weer even zo kunnen regelen dat we de drankjes gratis hadden..

hier weer thuis was alles prima gegaan, ze hadden koekiemonster cakejes gemaakt voor de verjaardag. lief hoor!

morgen vieren we het verder niet, alleen schoonouders en ouders komen even langs.
    wij houden niet zo van verjaardagen ;) die van de kindjes wel natuurlijk maar van onszelf..

oei tis best wel bedtijd he..zal maar s gaan zo

anniek haha klein bijdehandje..las op fb al dat ze sintcadeaus had gevonden..niet handig...ze is te slim ;)

miran hoe was het uit eten? beetje te doen al het rijden?

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    gecondoleerd Carla!!

@Juut : wauw, 2 uur wachten op je eten. Wat zullen jullie honger hebben gehad! ;)

@Roland : gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

14. lidia

lidia Fanatiek lid

Bah carla,, gecondoleerd.. en sterkte.

Juut..haha goed gedaan via vv. Wel balen van de2 uur wachten. En gefeliciteerd met rol

Rol,, Gefeliciteerd met je verjaardag.

Mamzie.. wel fijn om te weten dat er een goede school is voor erik. Beterschap voor jou.

Miranda,, was het uiteten leuk? Ging het met de reis.

Anniek,, oei die kyana:p wij hebben gelukkig een grote kast in onze slaapkamer die opslot zit;) anders hier ook nieuwschierige kindjes..

Zoo raar heb nu een uur voor mezelf. Damian is op school en elise op kdv voor de fotograaf.. het is stil hier ;) zo maar wat doen..

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen...

@ Carla -> wat een vreselijk nieuws. Gecondoleerd met je opa :( Knuf!

@ Judith -> goed geregeld dat etentje met gratis drank. Wel balen van het lange wachten. En gefeliciteerd met je mannetje!

Het etentje? Voordat we gingen was ik in de douche gegaan, even ontspannen. Heenreis ging vrij goed. Eten was heerlijk, restaurant was niet kindvriendelijk! Kleine van schoonbroer was er ook bij (ze is 2). En Joris en nichtje waren onder de tafel met de ipad bezig, het was hartstikke rustig in het restaurant (lees; nog 2 tafels met 2 stellen en niet eens in de buurt bij ons). Zodra ze wat hard aan het lachen waren, kwam de dochter van de eigenaresse vertellen dat we onze kinderen stil moesten houden... Ze maakte nog niet eens zo'n herrie en het was geen gillen/schreeuwen/rennen, maar het was lachen! Nou jaaaa, zelfs wij, de 4 volwassen maakte meer herrie! En dan de eigenaresse die zingend door het restaurant liep! Daarna keek die eigenaresse ook heel boos naar ons, ondanks dat de 2 kids weer netjes in hun stoel zaten. Toen we nog ons toetje aan het eten waren, kwamen ze al vragen of ze het mochten opruimen!! Wij hebben er een beetje om gelachen, want het ging echt nergens over. En vooral op het einde dat de eigenaresse heel vrolijk ons gedag kwam zeggen. Die was blijkbaar heel blij dat we gingen :D

Hahaha, heel verhaal, sorry! Maar het eten was heeeeeerlijk! Terugreis minder, en was dus blij toen ik in mijn bed lag gisteravond!

16. gecondoleerd carla

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Carla gecondoleerd :(

Vanmiddag kijkdag bij J zijn zwemles, hij vordert snel (of vinden alle mama's dit?)! Knap hoor, was trots op m, lekker patatjes gegeten (en gezegd dat we dit gingen eten omdat ie zo'n kanjer was met zwemmen) :b

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Miranda : wat een vaag restaurant ja. Gelukkig was het eten wel lekker ;)
    Heb je vandaag goed uitgerust?

@Roedel : hoe is het daar?

Jucade :wat goed van J zeg :)
    Hoe is het met C en D?

volgens mij is Erik de enigste hier die nog geen zwemles heeft....of zijn er meer kindjes??
    Had Erik wel aangemeld maar heb het afgezegd. Ten eerste heeft Erik de kracht niet om te zwemmen. Ten tweede kan ie gewoon niet in een groepje les krijgen. Dus dat worden dan prive lessen...
    Denk dat ik nog een jaartje wacht. En als alle hectiek hier over is dat we dan iig beginnen om hem watervrees vrij te maken.
    Als Owen al beetje spettert in bad dan word Erik hysterisch omdat er water in zn gezicht komt.
    Dat is niet echt handig als je wilt leren zwemmen.

19. Hedwig, stijn ging met. 4 naar zwemles, maar was toen ook heel bang, ging gewoon echt niet. Met 5 weer proberen, en roen was hij er aan toe. Ik moet zeggen dat het nu heel goed gaat. Dus als jij denkt dat Erik er nog niet aan toe is, gewoon nog wachten.

Hier met knallende hoofdpijn wakker geworden, en moet straks gaan werken. Gelukkig maar van 7.00-11.00.

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Jucade -> ik vond het ook snel vooruit gaan op de zwemles. Gaat ook echt vlug wat ze in zo'n korte tijd leren!

@ Hedwig -> als Erik er nog niet aan toe is, gewoon wachten. Er is geen leeftijdsgrens waarbij het moet zeg maar. Dat komt wel!

@ Marijke -> succes met je hoofdpijn vandaag. Balen hoor, wakker worden ermee.

Hier zo naar de dokter. Pijn in mijn handen nemen echt gigantisch toe. Straalt nu ook door naar de elleboog. En Joris zijn oren even laten nakijken. Lijkt wel alsof hij ons minder hoort. Dus even laten checken... Vanmiddag heeft Joris nog een kinderfeestje, dus drukjes hier. Helaas ivm de school is het een dik half uur hier vandaan rijden, daar baal ik wel van. Want zelf rijden is niet meer zo'n pretje en Sven is werken. Dus even doorzetten...

Deel Deze Pagina