Goedemorgen! @ Jucade -> wat een nieuws op de vroege morgen om te lezen Maar wat goed van C.! @ Hedwig -> ik snap heel goed wat je bedoelt, ze zijn er heel hard aan bezig om alles in beeld te krijgen, maar de rust etc. komt ook pas zodra alles rond is! Enne inleiding? Haha, 28 november! Nee flauwekul, heb geen datum. Ze zeiden alleen dat ze mij tot max. 41 weken lieten doorlopen. En op 28 november ben ik 41 weken Dus mocht hij dan nog niet uit zichzelf gekomen zijn, is het ergens in die week! Klinkt zover weg, maar toch ook weer zo dichtbij! Wat gaat het vlug (alhoewel sommige dagen, met vooral veel last, ik dat gevoel dus weer niet heb haha) Hier verder goed geslapen, en hoofdpijnvrij opgestaan. Duimen dat het zo blijft!
Miranda, wat heerlijk zonder hoofdpijn wakker worden. Pff veel te moe, maar zo werken. Gezellige dag allemaal
ja van mij ook werkze! en goedemorgen miran fijn dat de kopppijn weg is gebleven hier gister veeeel te laat naar bed, het was na enen! nog heel veel over van alles en nog wat zitten praten. horen we ineens gekraak van de trap (schrok me dood joh de kinderen komen echt nooit uit bed!) staat yara om half 1 binnen met een bolletje sokken ..wij: wat kom jij nu doen? ik kom eruit! ze was in de war, dacht echt dat t ochtend was.. haha keigrappig wel nu slaapt ze nog, das altijd na de zwemles (gister trouwens weer n rondje verdiend!) maar pfft wij moeten maar niet meer zo laat gaan..niet zo slim..
nou rustig hier hoor meiden! heerlijk weertje vandaag he! heb een fijn relaxt dagje samen met seth, ga zo even strijken, seth zit even voor een filmpje. heeft de hele ochtend weer zo lief zelf gespeeld (ik moet dan ondertussen wel een paar brandjes of superheld acties bedenken haha) yara gaat weer met veel plezier naar school, ze is zo groot en geniet wel erg van het "oudste kleuter zijn". leuk om te zien nu maar s aan de slag, veel lieve groetjes voor jullie allemaal
hiihih die Yara, helemaal in de war vanacht Ging ze wel weer gelijk weer lekker slapen? Was het in het zuiden lekker weer Juut? Jaloers! Hier is het de hele dag bewolkt en wat mistig geweest. Het word koud he aan het einde van de week. Ze zeggen zelfs nachtvorst. Gek, maar heb er best wel zin in hihihi
nou weer een raar yaraatje..ze riep rond negen.. was heel lang heel raar aan het boeren, had het warm, dan weer koud, daarvoor al beetje diarree gehad. dat boeren was echt raar joh! bleef maar duren..yara gaf veel pijn in de buik aan ook spuugbak erbij.. na 3 kwartier ongeveer, en toen verdween het ook ineens weer. maakte ze zelfs grapjes en deed echt weer gek. dat is toch gek bij kinderen he, ik maak me dan gelijk weer zo'n zorgen! gewoon een boel overtollige lucht ofzo? nou ik pak zo lekker nog even een warme douche en ga dan lekker slapen weltrusten lieve mama's!! xxx
hmmm vreemd ja Juut. Gelukkig ging het vanzelf weer over. @Miranda : vergeten van de week op je te reageren. Maar laten ze je echt tot 41 weken doorlopen? Dat is toch best wel lang? Ik dacht dat ze je eerder zouden inleiden vanwege je Crohn. Hoe gaat het daar trouwens mee?
pff hier niet lekker en ook veel boeren, heb stik maagpijn! Juut misschien had Yara ook maagpijn en door boeren e.d. verlicht dit. Wij moesten vroeger altijd limonade drinken om te boeren dan. boh wil vanalles doen maar bah verrek van de maagpijn, ga dan ook maar even plat op de bank
Hoi dames.. Hier nu weekend heb gister gewerkt ipv vrijdag dus nu lekker lang vrij Damian gaat iets beter.. begon gister nacht met veel huilen en pijn aan zijn oor.. Vin naar de ha en ja hoor een midden oor ontsteking. Nu met druppelen en paramolletjes hopen dat het overgaat want we gaan zondag met mijn moeder naar indoor plopsaland in Coevorden. Jucade,, ik kan ook nog even kijken voor een jas in de oude kleren van elise. Anniek, bah maagpijn is zooo vervelend sterkte. Juut,, rare yara??? Hopenlijk gaat het goed vandaag. Hedwig,, jeee een heel verhaal van een intensieve dag.. fijn dt je zo van je af kan schrijven en goed dat het dezelfde arts blijft. Miranda,, jaja 36 weken vandaag,, wat gaat het snel he..
Hallo dames! @ Lidia -> fijn weekend Enne, 36 weken idd! Gaat zo snel!! En duimen dat Damian voor zondag wat aan de betere hand is en kan genieten van jullie dagje uit. @ Hedwig -> de crohn is rustig! *afkloppen*. En zolang die rustig is en de baby het goed doet, is er geen reden om de kleine eventueel eerder te 'halen'. Dus het is echt weer afwachten... @ Anniek -> hoe is de dag verlopen met je maagpijn? @ Judith -> misschien toch een buikgriepje onder de leden bij Yara? Hoe is het vandaag verlopen? Ik was hier van de week met Joris bij de huisarts geweest (jullie kunnen vast nog het verhaal van de uroloog met Joris herinneren vorig jaar? Die trok na een verdovend zalfje zo zijn voorhuidje naar onder en was daarna zo ontstoken). Het was toen zo dramatisch voor Joris dat we er niet aan mochten komen, logisch ook. Was ook niet erg volgens de uroloog toen bij controle en kwam wel goed, het was toch los. Echter is het dus weer verkleefd en nu ook vernauwd. Nu kregen we van de huisarts van de week een zalfje om te proberen het toch weer naar beneden te krijgen (toen zag hij nog niet dat het verkleefd was). Wij proberen met het zalfje, nou drama! Was een verdovend zalfje, uur laten inwerken, en dan een ander zalfje en proberen zo ver mogelijk naar onder te krijgen dat voorhuidje. Dus Joris heel stoer toch proberen na wat aandringen, lukte echt maar 3/4 mm, maar toen dus die verdoving eruit was, was dat blijkbaar toch al echt te veel, want hij kon niet meer plassen zonder te huilen. Zo sneu. Dus vanochtend terug naar de huisarts. Nu zag hij dat het ook weer verkleefd was en dat zalfje dus geen succes kan zijn, zucht! Wat een ellende weer... Joris in paniek, vandaag ook de hele dag huilen met plassen, gezellig. Nu moeten we vrijdag terug naar de uroloog. Maar dan ben ik eens benieuwd wat nu de opties zijn... Hebben zelf nu zoiets van; wij zijn er klaar mee, laat hem maar besnijden. Want stel ze doen weer verdoven en gewoon naar beneden trekken, wie zegt dat het nu wel werkt? We mogen al een jaar niet aan zijn pieleman komen. Kind heeft een trauma met zijn pieleman. Zo sneu gewoon!
ai dat is wat MIranda. En wat een l*l die uroloog zeg. Gelukkig troffen zo'n arts niet bij Erik. De uroloog keek eventjes heel voorzichtig en toen was het meteen plossing is besnijden. Ik zeg: je bent er zelf bij. Wees een leeuwin! Als de uroloog weer zo'n stunt wil uithalen dan stop je hem! En je zegt wat de gevolgen waren de vorige keer. Desnoods haal je zn diagnose er maar bij. En dat jullie graag willen dat het nu over is en dat ie moet worden besneden. Even grommen! Laat je hormoontjes maar even goed werken Als je wilt dan kan ik wel picto's opsturen van Erik nog toen hij besneden werd. Was toen heel duidelijk allemaal voor Erik. Alleen voorkom je daar toch niet helemaal de angst mee. Alles was goed bij Erik en we mochten toen goed zn pielie verzorgen. Maar toen het eenmaal genezen was mochten we er niet meer aankomen. Wassen is een RAMP!! We proberen hem zoveel mogelijk maar instructies te geven zodat ie het zelf kan doen. Maar ideaal is het niet. Gelukkig nu geen lastig voorhuidje meer dat in de weg zit Succes en sterkte! Oja, fijn dat de crohn rustig is ( ik klop met je mee af voor de zekerheid ) Met hoeveel weken ben je eigenlijk bevallen van Joris? En was dat inleiden of gewoon natuurlijk? @Juut : hoe was het vandaag met Yara? Nog last ergens van? @Hier Ben naar de kapper geweest vandaag en Erik ook. Was weer nodig. Owen kwam ziekjes thuis van het kdc. Nu is hij toch uiteindelijk ook gepakt door de verkoudheid. Eerst Richard toen ik toen Erik en nu Owen. arm ventje. Erik heel moeilijk vandaag. Laatste dagen eigenlijk. maar vandaag was het wel heel erg. Vooral toen papa thuiskwam. We mogen dan niet tegen hem praten want dan raakt ie in de war of zn hoofd is zo vol en hij kan het er niet bij hebben dat we tegen hem praten....... heel zn hoofd zit vol met cijfers zegt ie ( nuja, zei ie tegen Richard) Hij heeft Richard keihard geslagen en op 'm gespuugd. Veel time-outs gehad maar we konden niet tot hem doordringen. Moeilijk hoor. En Owen gaat dan ook over zn toeren want die kan niet tegen het harde gegil. dus die gaat er overheen schreeuwen want hij wil de rust. Op een gegeven moment hebben we onszelf een time out gegeven. Richard en ik naar buiten ( ik een peuk ) Daar een minuut of 10 gezeten totdat het binnen mis ging. Toen maar weer naar binnen. Maar was wel fijn die 10 minuten.
Bij Joris spontaan bevallen met 41,5 week... Enne, was dus een pittige dag vandaag voor je! Beterschap voor Owen! Met de uroloog? Ik wil best de opties aanhoren voordat ik zeg wat wij graag willen. Maar wat vorig jaar is gebeurt, gebeurt nu echt niet meer hoor. Die ellende ga ik niet nog eens aan
miran ach wat sneu! das echt niet leuk heb gewoon medelijden met hem! En idd besnijden en huppa, geen flauwekul meer. Heeft hij dadelijk een trauma wat hem zijn leven lang achtervolgd, no thanks! wbt maagpijn, uiteindelijk nar wat spa e.d. is het langzaam gezakt. Heb nog lekker geshopt met een vriendin, 2 jassen {alles voor de kids} schoenen voor beide nog wat kleren! Súper
mmm nu doet ie het wel, kreeg toen straks een systeem fout! heb een super leuke casus {gezins} begeleiding gekregen! als zzper!!!
Wilt diegene die het leuk vind om een geboortekaartje te ontvangen na de geboorte, haar adres in een pb willen sturen? Zo weet ik zeker dat de adressen kloppen @ Anniek -> wat leuk dat je een nieuwe begeleiding erbij hebt!!