hallo! hier weer een druk dagje achter de rug, maar wel met hele lieve kindertjes!! nu terug van sporten en zo lekker slapen, morgen weer dagje werken. miran ik ga je zo even pb-en, zou het heel leuk vinden om een kaartje van je te krijgen! anniek leuk alles voor de helft shoppen! en waua dat is zo leuk als je iets naar je zin krijgt aangeboden qua werk! super! hedwig hoe ging het vandaag met erik? en die time outs die jullie jezelf geven, vooral blijven doen! heel belangrijk!
Goedemorgen... Zucht! Ben al vanaf 3 wakker. Om iets voor 4 uit ellende maar opgestaan... Wat een ellende! En dan ben ik nu ook nog totaal niet moe, maar die inzinking zal wel snel komen...
Helaas... Niks meer geslapen! Maar ik ga zo wel op bed liggen, want om 1 uur moet ik Joris halen om naar het zkh te gaan.
Nee, helemaal niks!! Normaal word ik 's nachts wakker door ongemakken en nu gewoon niks... Sven zei al; stilte voor de storm haha. Maar ik betwijfel het. Heb buiten af en toe een harde buik (wat normaal is) nergens last van. En als het stilte voor de storm is, mocht mijn lichaam mij wel laten slapen om energie op te sparen
Miranda,, je hebt pb en balen van je slechte nacht.. hopelijk kan je zo nog even slapen.. Juut,, heerlijk al je z'n dagje hebt,, werkse vandaag.. Hier even kinderloos want de kids zijn naar kdv en bso.. heb dinsdag gewerkt dus vandaag dagje vrij,, ga zo shoppen in de primark en even over de markt en lekk lezen met m'n e-reader die ik voor mijn verjaardag heb gehad.. fijne dag allemaal xx
deze heb ik gekregen.. mooi he zoo blij kunnen 1200 boeken op dus de 50 tinten triologie ga ik nu lezen
Hoi dames, Ik spring weer even in.. Heftige week achter de rug. De crematie was mooi en heb goed afscheid kunnen nemen. Maar toen ik dinsdag moest gaan werken stortte ik helemaal in. Toch mezelf bij elkaar gepakt en gaan werken maar eenmaal op school weer tranen met tuiten. Dus iemand anders is m'n klas in gegaan totdat het gezakt was. Alle spanning kwam eruit... Nu gaat het wel weer. 50 tinten...ik heb ze alle 3 gelezen in een week tijd! Miranda succes met Joris in het zkh. Arm manneke.. Juut moest wel een beetje lachen om Yara met haar sokjes midden in de nacht! en knap hoor met zwemmen weer een rondje! Hedwig knuf voor jou met al die moeilijke momenten. Anniek leuk weer een klus als zzp-er sorry voor wie ik vergeet...
Snotverdorie, ging ik met m'n zusje en de kids naar het streekbos, d. Had z'n laarsjes uitgedaan in de auto. En wat doe ik? Ik doe de auto sleutel in t zij portier bij d. En toen de deur dicht geklapt.. Alles op slot.. stom! Dus pro z'n vader gebeld. Die heeft nu mij en de kleintjes thuis gebracht en gaat nu met J. M'n zusje thuis brengen.. Leuk hoor, bladeren zoeken..
oei jucade, das even balen. hoe krijg je m nu weer open? reserve? ik heb er twee. maat 98. laat even weten dat je in de buurt bent... carla, lief dat ze dan even je klas overnemen. is toch even zwaar, logisch dat het er uit komt. knuf miranda: koen?
Nee Roedel, geen Koen! @ Carla -> knuf. Het is ook allemaal niet niks en die emmer loopt ook wel eens over, wat gewoon ook heel goed is om alles even eruit te gooien... @ Jucade -> oei, dat is even balen zeg! Hier nog ff wat eten en dan Joris halen van school... Heb net een klein uurtje bijgeslapen. Kwam maar niet in slaap. Toch om iets voor 11 vielen mijn oogjes dicht!
50tinten ook helemaal uitgelezen. In 5dgn.. Daarnaast ben ik begonnen met 90 dagen genevieve (hoe jedat ook schrijft) en aan de triologie crossfire (verslaafd aan jou) helaas komt de tweede boek pas 1november uit. En het derde deel 1januari. Net zelf speculoospasta gemaakt. Zit wel koffie in dus de jongens krijgen maar 1broodje met de dag. (Als het op is dan is het op) Ook net nutella cupcakes gemaakt.. Ook zo lekker en makkelijk.! I love pinterest ! Miranda, vervelend zeg... Wat mij hielp om na een uur het nog eens te proberen om te slapen. (Mij is het gelukt vanacht) Ik vergeet de auto wel eens op slot te doen ook zo handig. Al hoewel ik dat van jou lulliger vind. Gelukkig heb je zn lieve schoonpa
@Roedel : klinkt lekker nutella cupcakes! Mag ik het recept? @Jucade : gelukkig is er nog een reservesleutel @Miranda : hoe is het gegaan bij de uroloog?? En ik hoop dat je vanacht beter slaapt!
Uroloog? Nou besproken om eventueel te besnijden. Ik gaf aan dat als het gebeurt ik wil wachten tot in het nieuwe jaar, dit ivm de komst van de baby, is al genoeg impact. Dat was ook geen probleem, vooral omdat Joris er zo als hij er vanaf blijft geen problemen ermee heeft. De arts gaf aan dat we dan alsnog 1 zalfje kunnen proberen. Dus dat gaan we doen, maar ook afgesproken dat als dit zalfje ook problemen/pijn geeft we direct stoppen. Was ook geen probleem. 10 december moeten we terug naar de uroloog, als het zalfje heeft geholpen, prima. Anders dan gesprek over de besnijdenis! Ergens hoop ik toch dat dit zalfje helpt en hem de operatie bespaart blijft. Want de arts zei wel al dat het dan onder volledige narcose gebeurt. Maar we zullen zien of het zalfje werkt ja of nee
hoi meiden! even tijdens the voice, laptop op schoot (tsja ik doe nou eenmaal vaak twee dingen tegelijk..) ben zo blij! heb voor 25 euro een supertof 20 inch fietsje gescoord, en ze is er zo blij mee! en ik ook! ze is gelijk helemaal nr de andere kant van rdaal ermee gefietst (half uur heen, half uur terug!) dus dat was knap, er zit licht op, en een echt slot, en ze vindt het helemaal super! nu voor seth nog een andere vinden..en dat is moeilijk hoor! die worden bijna niet aangeboden tweedehands (waarschijnlijk omdat die jongensfietsen helemaal afgeragd worden ofzo??) en die was natuurlijk heel jaloers, das te begrijpen..dus hopelijk slaag ik snel, maar even een oproepje op fb geplaatst, wie weet, valt altijd te proberen toch? miran ben benieuwd hoe het verder gaat dan, of het zalfje nog iets zal doen hedwig hoe is het met de jongens gegaan vandaag? raksha leuk dat je zo lekker aan het lezen bent..in 5 dagen! snel ben jij hoor! heo gaat ie verder? ach arme carla, heb het wel met je te doen...niet te hard doorhollen he...denk erom meid!! dikke knuffel. heeft het overlijden van opa veel ompact op de meisjes?
hoi Juut, gaaf hoor een 'nieuwe' fiets voor Yara Wauw al 20 inch?? Hihi Erik heeft net een 16 inch gekregen en daar kan ie NET op als het zadel op zn laagst staat @Miranda : dat heb je tenminste achter de rug. Ik hoop met je mee dat de zalf gaat werken. Is altijd beter dan een operatie natuurlijk. @Hier Thuisbegeleiding gehad vandaag. Was best leerzaam! Goede tips gekregen waar ik wel wat mee kan Erik thuis vandaag. Lekker saampjes aangekeuveld en de wekelijkse boodschappen gedaan. Hahaha sta ik daar de fietskar nog in te laden zegt Erik doodleuk: ik heb het koud, ik ga alvast naar huis hoor! Dacht het toch niet kerel Owen vandaag naar het kdc geweest. Volgende week hebben we eerste gesprek en we hebben nu al het verslag van hun mee gekregen zodat we dat op ons gemak kunnen lezen en alvast vragen kunnen bedenken voor het gesprek. Wel makkelijk. Was leuk om te lezen dat Owen dus echt precies hetzelfde gedrag vertoond als thuis. Alle goede dingen ( goed reageren op verwijzers, begrijpt steeds meer, maakt meer nieuwe klanken ) maar ook alle slechte dingen ( hoofdbonken, schreeuwen etc etc ) Ze hadden dus ook geschreven dat als er plek zal vrij komen in de autistengroep dat ie daar naartoe zal gaan. Leuk! Ben benieuwd hoe ie daar op gaat reageren. Nu zit ie in een groep met alleen kindjes die heel zwaar gehandicapt zijn en rolstoel gebonden zijn. In de autisten groep kunnen ze bijna allemaal lopen en is er dan natuurlijk veel meer interactie. Zullen ze nog wel een hele kluif aan hem krijgen denk ik Oja, gisteren uitslag gehad van de eeg ( eindelijk! ) En er waren afwijkingen te zien op het eeg. Niet zulke hele duidelijke. Dus niet dat de epileptische aanvallen ervan afsprongen ( zo zei de neuroloog ) maar dus wel veel afwijkinkjes. Maandag gaat ie de eeg nog beter bekijken en bespreken en dan word ik terug gebeld of ze misschien een slaap eeg nog willen doen. Maar ik denk dat ik ga zeggen dat ik liever wil dat de neuroloog van het TDO het maar moet overnemen. Want die heeft het hele beeld van Owen en kan er beter over beslissen wat nu gedaan moet worden. Denk ik Heb de neuroloog van het TDO nog niet gezien maar tijdens de opname gaat ie dus wel gezien worden door een neuroloog. En hij heeft het hele dossier van Owen. Dus het lijkt me logisch die overdracht.