Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Zo sneu voor kleine Daan! Maar ook niet makkelijk voor je gezin Marian! Sterkte en hopelijk is hij snel met de juiste medicatie weer thuis!!

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Vannacht heeft hij goed geslapen met een halve liter zuurstof, daar ben ik erg blij mee. Vandaag zien hoe het verder gaat, ik hoop ook een arts te spreken te krijgen vandaag, heb een beetje het gevoel dat de pufjes niets voor hem doen...

Voor degenen die Daan nog willen verblijden met een kaartje, je kunt een gratis kaartje versturen via isala.nl. Hij ligt op K3 locatie Sophia, achternaam is natuurlijk ook Kuipers en woonplaats Kampen; http://www.isala.nl/bezoeker/contactpatient/ecardsturen/Pages/default.aspx

Ik hoop dat hij word bedolven onder de ecards, hij is dol op kleurtjes en papier!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Natuurlijk gelijk een vrolijk kaartje gestuurd!!

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen... gaaappp
    stond een uur tevroeg naast mijn bed. Goodmorning....
    nu Kyana naar school brengen en dan nog ff op bezoek bij mam denk ik {die heeft die van me broer daar dus ze is toch op hihi}
    Ik heb nu 1 oppaskindje en Devin hier.
    John heeft de n8 dus die ligt nu in bed.

Gisteren voor de 1e keer weer 'gewerkt' ik moet zeggen HEERLIJK, beide terminale patienten. Zulke mensen zijn zo dankbaar en de familie ook....
    Morgen voor de 1e keer naar het gezinnetje

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ook ik heb natuurlijk een kaartje gestuurd naar Daan :)

@Anniek : fijn joh dat het werk je goed is bevallen!

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kaartje is onderweg!

Anniek fijn dat het werk goed bevalt!

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

E O 29 oktober 2011
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Carmen en Devin 3 december 2010
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart 2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Dinja 9 juli 2009
    Jucade 18 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Daan en Anko 31 augustus 2011
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987

Miranda uitgerekend op 21-11-2012

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    E van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!! Maak er een super dag van met papa, mama en je broers!

9. gefeliciteerd kleine E

marian, hoe is de kleine daan?

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hihihi Owen zei vandaag AUW!!!! :) :)
    En dat dan ook in de juiste bedoeling he. Zo mooi om te horen!!!

Ook zegt ie sinds een aantal weken MAMA!! Maar nog niet echt bewust naar mij toe. Af en toe doet ie het goed. Maar niet als we het vragen ofzo. Het moet van hem uitkomen. Maar leuk is het wel om te horen :D :) :) :) :)

ikke = TROTS!!

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Daar mag je zeker trots op zijn Hedwig!! Go Owen!!

@ kleine E -> ook van hieruit de felicitaties!

Hier wel vandaag naar het ziekenhuis geweest. Voel me al dagen wat slap/raar plus die vele migraine/hoofdpijn. Na bloeddruk, bloedonderzoek en urine onderzoek gelukkig weer naar huis, niks aan de hand. Toen ik belde vanochtend voor de zekerheid kreeg ik gelijk te horen dat de symptomen lijken op zw-vergiftiging. Dus moest meteen komen. Wel was mijn ijzer aan de lage kant en ze wilde wat geven om een paar nachten goed te kunnen slapen. Maar dat heb ik afgeslagen. Sven heeft altijd nachtdienst en toen ze dat hoorde mocht het sowieso al niet, want kans dat ik dan niet wakker word als Joris roept is dan groot. En dat willen we natuurlijk niet. Maar toch was ze er niet echt gerust op, want ik moest toch wel uitgeslapen zijn voor de bevalling. Tja, helaas hebben we dat niet in de hand hé!

12. Heb ook een kaartje gestuurd.

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hedwig wat fijn om zo'n opgewekt bericht van je te lezen!!! Heerlijk!

Miranda toy toy toy, nog ff doorbijten idd.....

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo hier ben ik ook weer even!
    vanmorgen meegeweest met herfstwandeling van de klas van yara..pfft..twee uur (wel inclusief spelen op een veldje) vond ik toch wel erg lang en de meeste kinderen ook (hadden ook last van de kou)..

maar goed, toen afsluitend gesprekje op de psz voor seth, was allemaal prima ook over de citotoetsen enzo, allemaal a-tjes dus dat was mooi.
    daarna wat boodschappies (waarbij me steeds weer opvalt hoe weinig ik in mijn karretje heb en hoeveel ik moet betalen!) en de middag thuis wat gedaan. toen zwemles, yara gaat goed vooruit, zitten nu met 4 in het groepje dus dan krijg je in een uur best veel aandacht!

carla hoe gaat het daar met jou?? eerlijk zeggen meid!!

miranda, tsja, ik denk dat er maar weinig vrouwen echt uitgeslapen zijn voor hun bevalling dus dat is wel een beetje gek van die zh mevrouw. (maar ik snap het wel..)
    wel echt heel rot dat je nachten zo flut zijn natuurlijk..
    gelukkig geen zw vergiftiging want dat zou wel heel slecht uit komen!
    hoe is het met joris trouwens? merk je nu goed verschil met de meds?

hedwig hoerraaaa wat leuk! ik kan daar ook zo blij van worden samen met jou! ieder klein stapje is er één, jouw kleine man komt er wel! mooi dat ie mama zegt!

E van harte proficiat lief manneke!

anniek ben heeeel blij voor jou dat je werk zo goed beviel!

15. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Daan is erg blij met de kaartjes die tot nu toe binnengekomen zijn, ook mij doen ze erg goed, dank dames! (en Juut, je was Martijn vergeten te noemen....;))

Even mijn facebook verhaaltje ook hier plaatsen;

Ondertussen doet Daan het overdag erg goed, alleen als hij slaapt daalt zijn saturatie dusdanig dat hij weer extra zuurstof nodig heeft. Hij zal dus nog in ieder geval nog twee nachtjes moeten blijven... Vandaag de longverpleegkundige gesproken en die had niet zoveel leuks te vertellen. Kindjes met peuterastma die de reactie krijgen door verkoudheid kunnen als ze pech hebben wel 14 keer per jaar in het ziekenhuis liggen. Maar het kan ook meevallen... Als hij de volgende keer verkouden word moeten we gelijk starten met pufjes geven, twee per twee uur, in de hoop dat dit voldoende is om de benauwdheid tegen te houden. Als hij geluk heeft helpt het, als hij pech heeft komt ie weer in het zienehuis terecht. Tegen de tijd dat hij 4 is moeten zijn luchtwegen dusdanig gegroeid zijn dat het over is.

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    waar spelen jullie kids nu mee? mn de meiden???

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik ben aan het kijken voor een poppen huis, mijn oog viel op die van kidkraft. ze zijn peperduur {vind ik dan he!} ze zijn wel heel mooi en degelijk maar er staat bv {meestal} geen keuken in....

Maar ik weet het eigenlijk niet. Kyana vind de barbies leuk maar speelt er eigenlijk nooit echt mee, misschien komt dit omdat ze boven staan maja ze heeft ook een hele boel playmobile met huis e.d. en daar speelt ze heel af en toe mee....
    Kyana is niet zo'n spelerd. Ze heeft vandaag met uhm NIKS gespeeld. We hebben natuurlijk wel paardrijden gehad maar ik kan me van de verhalen en van vroeger herinneren dat bv mijn pop mee moest naar turnen of ik legde haar in bed om te slapen enz. Maar Kyana heeft oa baby born, groot klein en middel. Baby anabel incl bedje, tweeling wagen, kleertjes enz....

Wat ze het liefste doet is knippen/plakken, schrijven, tv kijken, op de nintendo spelen, op de wii, spelletjes met ons doen of op de computer dora spelletjes.
    Heel stom want als hier een vriendinnetje is {laatste tijd spreekt ze nit veel meer af???!!!!} spelen ze meestal met wat popjes maar liefste wil Kyana spelletjes doen of wii-en maar haar vriendinnetje kunnen dat dan weer niet.

Heb ik nou zo'n gek kind wat nergens mee speelt?

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    whahaha marian wat een blunder! je hebt ook gewoon teveel kinderen :) bied m maar excuses aan van mij whahahaha.. sorry hoor..wilde het gister even snel snel doen en nu zie je, dat is niet best!!

vind het zo'n lieve foto, hoe hij met zijn armpjes door die spijltjes zit!

anniek hier wordt vooral geknutseld/getekend en geplakt eigenlijk..strijkkralen/playmobil en verder niet echt veel, vooral de crea bea dingen

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    haha anniek lees nu pas je tweede post, hier dus wel hetzelfde, speelt ze ook niet zo heel veel.
    conclusie: je hebt geen gek kind ;)

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl

Deel Deze Pagina