Zo sneu voor kleine Daan! Maar ook niet makkelijk voor je gezin Marian! Sterkte en hopelijk is hij snel met de juiste medicatie weer thuis!!
Vannacht heeft hij goed geslapen met een halve liter zuurstof, daar ben ik erg blij mee. Vandaag zien hoe het verder gaat, ik hoop ook een arts te spreken te krijgen vandaag, heb een beetje het gevoel dat de pufjes niets voor hem doen... Voor degenen die Daan nog willen verblijden met een kaartje, je kunt een gratis kaartje versturen via isala.nl. Hij ligt op K3 locatie Sophia, achternaam is natuurlijk ook Kuipers en woonplaats Kampen; http://www.isala.nl/bezoeker/contactpatient/ecardsturen/Pages/default.aspx Ik hoop dat hij word bedolven onder de ecards, hij is dol op kleurtjes en papier!
goedemorgen... gaaappp stond een uur tevroeg naast mijn bed. Goodmorning.... nu Kyana naar school brengen en dan nog ff op bezoek bij mam denk ik {die heeft die van me broer daar dus ze is toch op hihi} Ik heb nu 1 oppaskindje en Devin hier. John heeft de n8 dus die ligt nu in bed. Gisteren voor de 1e keer weer 'gewerkt' ik moet zeggen HEERLIJK, beide terminale patienten. Zulke mensen zijn zo dankbaar en de familie ook.... Morgen voor de 1e keer naar het gezinnetje
Ook ik heb natuurlijk een kaartje gestuurd naar Daan @Anniek : fijn joh dat het werk je goed is bevallen!
Jarig: E O 29 oktober 2011 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Dinja 9 juli 2009 Jucade 18 augustus Sandra 23 augustus 1979 Daan en Anko 31 augustus 2011 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Miranda uitgerekend op 21-11-2012
E van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!! Maak er een super dag van met papa, mama en je broers!
Hihihi Owen zei vandaag AUW!!!! En dat dan ook in de juiste bedoeling he. Zo mooi om te horen!!! Ook zegt ie sinds een aantal weken MAMA!! Maar nog niet echt bewust naar mij toe. Af en toe doet ie het goed. Maar niet als we het vragen ofzo. Het moet van hem uitkomen. Maar leuk is het wel om te horen ikke = TROTS!!
Daar mag je zeker trots op zijn Hedwig!! Go Owen!! @ kleine E -> ook van hieruit de felicitaties! Hier wel vandaag naar het ziekenhuis geweest. Voel me al dagen wat slap/raar plus die vele migraine/hoofdpijn. Na bloeddruk, bloedonderzoek en urine onderzoek gelukkig weer naar huis, niks aan de hand. Toen ik belde vanochtend voor de zekerheid kreeg ik gelijk te horen dat de symptomen lijken op zw-vergiftiging. Dus moest meteen komen. Wel was mijn ijzer aan de lage kant en ze wilde wat geven om een paar nachten goed te kunnen slapen. Maar dat heb ik afgeslagen. Sven heeft altijd nachtdienst en toen ze dat hoorde mocht het sowieso al niet, want kans dat ik dan niet wakker word als Joris roept is dan groot. En dat willen we natuurlijk niet. Maar toch was ze er niet echt gerust op, want ik moest toch wel uitgeslapen zijn voor de bevalling. Tja, helaas hebben we dat niet in de hand hé!
Hedwig wat fijn om zo'n opgewekt bericht van je te lezen!!! Heerlijk! Miranda toy toy toy, nog ff doorbijten idd.....
zo hier ben ik ook weer even! vanmorgen meegeweest met herfstwandeling van de klas van yara..pfft..twee uur (wel inclusief spelen op een veldje) vond ik toch wel erg lang en de meeste kinderen ook (hadden ook last van de kou).. maar goed, toen afsluitend gesprekje op de psz voor seth, was allemaal prima ook over de citotoetsen enzo, allemaal a-tjes dus dat was mooi. daarna wat boodschappies (waarbij me steeds weer opvalt hoe weinig ik in mijn karretje heb en hoeveel ik moet betalen!) en de middag thuis wat gedaan. toen zwemles, yara gaat goed vooruit, zitten nu met 4 in het groepje dus dan krijg je in een uur best veel aandacht! carla hoe gaat het daar met jou?? eerlijk zeggen meid!! miranda, tsja, ik denk dat er maar weinig vrouwen echt uitgeslapen zijn voor hun bevalling dus dat is wel een beetje gek van die zh mevrouw. (maar ik snap het wel..) wel echt heel rot dat je nachten zo flut zijn natuurlijk.. gelukkig geen zw vergiftiging want dat zou wel heel slecht uit komen! hoe is het met joris trouwens? merk je nu goed verschil met de meds? hedwig hoerraaaa wat leuk! ik kan daar ook zo blij van worden samen met jou! ieder klein stapje is er één, jouw kleine man komt er wel! mooi dat ie mama zegt! E van harte proficiat lief manneke! anniek ben heeeel blij voor jou dat je werk zo goed beviel!
Daan is erg blij met de kaartjes die tot nu toe binnengekomen zijn, ook mij doen ze erg goed, dank dames! (en Juut, je was Martijn vergeten te noemen....) Even mijn facebook verhaaltje ook hier plaatsen; Ondertussen doet Daan het overdag erg goed, alleen als hij slaapt daalt zijn saturatie dusdanig dat hij weer extra zuurstof nodig heeft. Hij zal dus nog in ieder geval nog twee nachtjes moeten blijven... Vandaag de longverpleegkundige gesproken en die had niet zoveel leuks te vertellen. Kindjes met peuterastma die de reactie krijgen door verkoudheid kunnen als ze pech hebben wel 14 keer per jaar in het ziekenhuis liggen. Maar het kan ook meevallen... Als hij de volgende keer verkouden word moeten we gelijk starten met pufjes geven, twee per twee uur, in de hoop dat dit voldoende is om de benauwdheid tegen te houden. Als hij geluk heeft helpt het, als hij pech heeft komt ie weer in het zienehuis terecht. Tegen de tijd dat hij 4 is moeten zijn luchtwegen dusdanig gegroeid zijn dat het over is.
ik ben aan het kijken voor een poppen huis, mijn oog viel op die van kidkraft. ze zijn peperduur {vind ik dan he!} ze zijn wel heel mooi en degelijk maar er staat bv {meestal} geen keuken in.... Maar ik weet het eigenlijk niet. Kyana vind de barbies leuk maar speelt er eigenlijk nooit echt mee, misschien komt dit omdat ze boven staan maja ze heeft ook een hele boel playmobile met huis e.d. en daar speelt ze heel af en toe mee.... Kyana is niet zo'n spelerd. Ze heeft vandaag met uhm NIKS gespeeld. We hebben natuurlijk wel paardrijden gehad maar ik kan me van de verhalen en van vroeger herinneren dat bv mijn pop mee moest naar turnen of ik legde haar in bed om te slapen enz. Maar Kyana heeft oa baby born, groot klein en middel. Baby anabel incl bedje, tweeling wagen, kleertjes enz.... Wat ze het liefste doet is knippen/plakken, schrijven, tv kijken, op de nintendo spelen, op de wii, spelletjes met ons doen of op de computer dora spelletjes. Heel stom want als hier een vriendinnetje is {laatste tijd spreekt ze nit veel meer af???!!!!} spelen ze meestal met wat popjes maar liefste wil Kyana spelletjes doen of wii-en maar haar vriendinnetje kunnen dat dan weer niet. Heb ik nou zo'n gek kind wat nergens mee speelt?
whahaha marian wat een blunder! je hebt ook gewoon teveel kinderen bied m maar excuses aan van mij whahahaha.. sorry hoor..wilde het gister even snel snel doen en nu zie je, dat is niet best!! vind het zo'n lieve foto, hoe hij met zijn armpjes door die spijltjes zit! anniek hier wordt vooral geknutseld/getekend en geplakt eigenlijk..strijkkralen/playmobil en verder niet echt veel, vooral de crea bea dingen
haha anniek lees nu pas je tweede post, hier dus wel hetzelfde, speelt ze ook niet zo heel veel. conclusie: je hebt geen gek kind