wat een klein kereltje wordt dat, Miranda. Schattig! Jammer dat ik te ver weg woon om te komen kijken. Marian, hoe gaat het nu met Daan? hij is thuis toch? Getsie, Stijn heeft wormpjes...bleh wat een vies gezicht. Nu allemaal maar een wormkuurtje genomen. Vandaag ook post van de kleuterschool gekregen. Pff, ben helemaal down..hebben ze allemaal leuke juffen, krijgt Renske net 2 geestdodende juffen, die echt niks uitstralen. Weet echt niet wat ik er mee aan moet. Deze juffen hebben altijd hogere klassen gehad, en stralen echt uit dat ze een kleuterklas maar niks vinden. Ook de kinderen uit hun klas komen niet vrolijk uit de klas.
Weet niet of jullie bezwaar als ouder kunnen maken? Hier met J. Al 2 x verhuisd naar een nieuwe klas in 1,5 jaar maar we konden hoog of laag springen.. Er was niets aan te doen.
Ben aan het wachten op telefoon van het ziekenhuis. Ik word nu besproken. Het word in ieder geval geen afwachten tot de bevalling vanzelf begint, maar een inleiding. Nu word besproken of dit volgende week of de week erop gaat gebeuren (mits het toch niet spontaan op gang komt). Voor nu 3 keer in de week aan de CTG... Blij dat Joris bij opa en oma was. Had om 3 uur de afspraak en om 6 uur liep ik het ziekenhuis pas uit, met migraine... Zucht!
jeetje Miranda wat een veranderingen opeens. En wat spannend!! Wel balen dat je 3 keer in de week aan de ctg moet. Maar goed, is maar voor een paar weken he en het het is voor een goed doel @Marijke : jeetje balen zeg van die juffen. Is een andere school niks? Je had toch ook zoveel moeite met de juf van Stijn toen? Of heb ik nou iemands anders verhaal voor me?
al iets gehoord miran? ineens wel een omschakeling hoor! maar wel goed dat ze ienieminimuis goed in de gaten houden. hedwig hoe is de dag vandaag verlopen? iets rustiger dan die van gisteren? he getsie marijke, das rottig! wanneer gaat renske dan naar school? en ik zou het gewoon durven, vragen om te switchen! hier middagje met hele moeie kinders, wat resulteert in volle bekers ijsthee over de grond enzo...maar goed, ze liggen nu lekker te snurken. morgen een heerlijk dagje kreadoe voor de boeg! voor t eerst in 5 jaar dat ik op zo'n doordeweekse dag iets helemaal voor mezelf gedaan en dat daarom de kindjes bij oma zijn. voel me altijd nog een pietsie schuldig (wete dat ik dat niet moet doen haha) maar heb er wel heel veel zin in!
O jeetje Miranda, hoe voel je jezelf hieronder? wat zegt je gevoel? Geen idee of je bezwaar kunt maken, Jucade? lijkt mij voor J. ook niet fijn om zo vaak te verhuizen van klas. ( ik neem tenminste aan dat dit niet op jullie verzoek was) Hedwig, dat was inderdaad ook Stijn, die zoveel problemen heeft gehad op school. Het gaat nu goed (voor zolang het duurt). Ik baal er gewoon zo van. Renske wil zo graag naar school en is zo'n vrolijk dingetje, en dan krijgt ze precies die juffen..
dan had ik het dus toch goed Maar is een andere school echt geen optie dan Marijke? Dan ben je hopelijk overal in een keer vanaf. En anders.... tja. Dan is het maar hopen dat de juffen omslaan en het toch leuk gaan maken in de klas. Hoop het zo voor Renske!!
ow Juut helemaal vergeten te reageren op je berichtje.... Wat leuk joh een dagje Kreadoe!Veel plezier!!! Enne.... probeer je niet al te veel schuldig te voelen Vandaag best wel redelijk dagje hoor. Owen naar het kdc. Erik thuis. Pfff was weer een dagje dat ie zich niet alleen kon vermaken. Zo vermoeiend. Maar wel een goed humeur dus dat scheelt
Juut, veel plezier morgen..ben zo benieuwd hoe het daar is. Had zelf ook graag gewild, maar momenteel even krap bij kas. Volgend jaar beter. Maar geniet en veel nieuw knutselplezier
gelukkig maar hedwig! ik denk dat wij ons allemaal niet kunnen voorstellen hoe het is met jouw twee jongens, om dag in dag uit de zorg te dragen voor hen.. fijn dat het oke ging vandaag. oe en ik moet nog even vertellen, of had ik dat al gedaan? geloof het niet haha ga 5 januari een workshop doen, met een vriendin, een oude letterbak vullen/pimpen/ met foto's enzo..en scrapdingen maar liefst 120 vakjes hebben we te vullen dan! zo leuk, maar ik moet wel een soort van plannetje gaan maken. wil er ook tekstjes in, en mini gehaakte beestjes enzo..denk ik maar een beetje met een kleurenthema werken wat bij ons huis past.. maar zal ik dan foto's in kleur doen of in zwart-wit of verschillend? ik weet het nog niet precies.. maar wel een boel leuke voorpret al!
o en dankje marijk! jammer dat het er voor jou niet in zit dit jaar.. (ik koop altijd kaartjes via mp goedkoop, zelf broodjes mee enzo, maar dan kost het altijd nog genoeg natuurlijk..) wie weet volgend jaar weer?
ow ow marijke wat balen voor jullie en renske... pff en die wormpjes iek brrr juut niet schuldig voelen man! De kids zijn denk ik blijer bij opa en oma dan wéér zo'n saai dagje thuis met altijd weer dezelfde kop {gniffel.... zeg ik stoer he?!} Miran schrik wel een bneetje van je drastische berichtje... je lijkt er zelf nogal koeltjes onder! Enne dan wordt het écht niet meer lang.... krijg er zelf helemaal de kriebels van
wauw klinkt gaaf Juut!! Misschien kan je morgen wat ideeen op doen? Ben wel heel benieuwd naar het resultaat! Ga je dan toch wel showen he?!
tuurlijk kom ik showen! en anniek dankje weer voor je wijze woorden haha.. je hebt gelijk en idd..minimuis heeft misschien wel volgende week al haar ienieminimuis in handen!! mega spannend! laat je nog even iets weten miran??
Poppenhuis lijkt mij leuk voor meiden. Ben benieuwd.. Zit nog heel erg te denken wat we Renske gaan geven voor haar verjaardag, maar dat duurt nog wel tot eind januari. Ik ga even in de stoomdouche. Heb het koud en voel me verdrietig.
Juut nee nog niet besloten ben hier en daar aant kijken maar vind de inrichting van die dingen ook mega duur. Probeer nu wat ouderwetse meubeltjes op internet te vinden en die dan op te knappen... maar weet het verder nog niet. D8 eerst ik stel het uit tot haar verjaardag maar ze weet gewoon helemaal niks anders