Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Pff, ik ben zo onrustig!

De gyn zou me dus eigenlijk bellen gisteravond, maar ik heb dus niks gehoord! Ze had ook dienst op de verloskamers, dus blijkbaar zijn er veel kindjes geboren! Alleen baal ik daar wel van (snap dat ze er niks aan kan doen), maar toch hoopte ik op een antwoord. Dan wisten wij ook wat meer... Zucht!

Maar ik heb dus hartstikke onrustig geslapen en net uit ellende maar weer opgestaan... Nu even een kopje warme melk en dan weer terug het bed in!

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    marian van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid, maak er een gezellige dag van vandaag!

miran ik kan me voorstellen dat je daar onrustig van wordt!! hoop dat je vandaag heel gauw iets hoort!

hier krijgen zowel seth als ik onze biologische klok nog niet bijgesteld helaas..iedere dag rond half zes/kwart voor zes wakker..en we krijgen het allebei niet voor elkaar om terug in slaap te vallen..

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marian -> van harte gefeliciteeeeeeeerd!!

@ Judith -> oei.. Hopelijk dat die biologische klok toch bijgesteld gaat worden. Is wel erg vroeg hoor elke dag!

4. Marian, van harte gefeliciteerd. Fijne dag

Juut, oei dat is ook wat hè die wintertijd. Hier lopen ze ook al zo vroeg rond, pff. Gelukkig pakken ze de ipad en gaan ze spelletjes doen.

Miranda, hopelijk belt de gyn. vandaag al heel vroeg, zodat jullie meer weten.Probeer daarna je rust ook even te pakken.

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Marian, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

@Miranda : hopelijk belt de gyn je snel vandaag. Anders zelf er achteraan bellen?
    Sterkte iig

6. miranda, hoop dat je nog even geslapen hebt. ben benieuwd. ze zullen vandaag wel bellen toch? jeetje, je bent al bijna mama van twee jochies!

marian, gefeliciteerd! maak er een mooie dag van. hoe is het met daan?

jucade, wanneer ben je in de buurt? of wanneer ben je thuis?

judith, lijkt me zo leuk een letterbak pimpen! laat me zien!!! had je ook al gedaan voor de kamer van je meiske toch?

marijke, jeetje zo'n juf is echt vervelend, zeker als ze er langer aan vast zitten. kan je neit kijken voor een andre klas? en misschien valt het mee?

7. lidia

lidia Fanatiek lid

Marian,, gefeliciteerd met je verjaardag.. hoe gaat het met Daan?

Miranda,, meis dat maakt je wel onzeker.. hopelijk hoor je vandaag meer. Knuf

Juut,, veel plezier bij creadoe..

Marijke,, wel moeilijk hoor als je weet dat de juffen niet zo kleuterklassig zijn.. hopelijk komt het goed..

Anniek,, moeilijk he voor die meiden.. hier voor elise ook een poppenhuis maar dan voor haar verjaardag, was een popenhuis van een oom van vin die we gaan opknappen.

Hedwig,, wel fijn dat hij goed gemutst was.. en raar van die neuroloog hoor,, maar wel goed dat nu alles onder 1 dak is weet je waar je aan toe bent.

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Morgenmiddag weet ik pas meer. Net belde de assistente op van de gyn dat ze morgen alles doen bespreken met mij tijdens de afspraak. En die afspraak staat pas om half 4 morgenmiddag, dus ik moet nog even geduld hebben voordat ik meer weet. Ach, die ene dag kan ik nu ook nog wel wachten...

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hmm balen Miranda. Maar idd nog maar even geduld. Sterkte!! Probeer veel afleiding te vinden!
    Ik denk aan je!

@Hier
    Medisch adviseur van de WMO was er vanmorgen. Mega geschikte kerel. We krijgen dus een speciale buggy voor Owen en ook aan aangepaste autostoel en hij gaat wat bedenken voor mijn fiets probleem met de kids.
    Hij kaarte een aantal dingen aan waar ie zeker gelijk in had. Zoals met een bakfiets. Ben ik te klein voor en de sturing zal te zwaar zijn voor me. Daarbij moeten mn kids voor langere tijd erin en daar zijn ze niet echt voor gemaakt. Ook moeten de jongens appart van elkaar kunnen zitten. Want meestal zitten ze elkaar extreem in de haren.
    En dan zit ik nog met mn evenwichtsprobleem en dat ik erg klein ben en erg korte binnenbeenlengte ( heb de bouw van iemand die dwergroei heeft )
    Dus daar word een oplossing voor gezocht :D

En..... we krijgen de aanbouw achter vergoed. Dit omdat het voor de jongens is dat ze van elkaar gescheiden kunnen worden. Dit had ik niet aangevraagd maar het kwam zo ter sprake en hij gaat het regelen. Ben dus best happy!!!!

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wauw Hedwig! Wat een hoop positieve dingen, die man is toch wel heel fijn! Dacht dus echt goed mee!! Ben ik wel nog benieuwd met wat voor ideeën hij komt voor de fiets.

11. Dat zijn wel veel positieve zaken, Hedwig. En de uitbouw ook nog vergoed, super.

Miranda, toch balen dat je nog een hele dag moet wachten.

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    yeah hedwig!

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    even heel kort.... vanavond of morgen meer.

Maar we hebben een kei goed gesprek gehad op het kdc.
    Hun zien ook precies het gedrag van Owen wat ie thuis doet. Maar ook mega veel positieve dingen :) :)
    Ook gesprek met de logopediste nog gehad onverwachts. Zij gaat het binnenkort onderzoeken/testen

Maar het was allemaal heel positief! :) :)
    Ze zien goed zn beperkingen maar ook sterke punten enzo.
    Verwacht word na oud en nieuw dat ie overgaat naar een andere groep. Dan komt ie dus niet meer bij de meervoudig gehandicapte kindjes maar bij de autistengroep. Leuk!!

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oja ze hebben ook een paar keer een absence gezien bij hem. Dus we zijn niet de enige die dat opvalt ;)

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat een positieve berichten vandaag Hedwig! Wat fijn zo'n gesprek en dat ze ook zoveel positiefs zien. En ook fijn dat ze ook die absences hebben gezien!

Hier zo richting bed... Duimen jullie mee voor een hele nacht slaap?

16. lidia

lidia Fanatiek lid

Hedwig,, wat een goed gevoel moeten jullie nu hebben.. fijn dat er zo veel gedaan kan worden voor je jongens.

Miranda,, ik ga voor je duimen.

Juut,, hoe was het op de beurs?

Hier mijn traktatie voor morgen klaar.. chineese tomaten soep en cakepops. Zo lekker naar bed..morgen werken en daarna kijkavond bij het zwemmen van damian.

Bijgevoegde bestanden:

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik kan bijna een vreugde dansje maken voor je hedwig!
    topieeeee

lidia
    ze zien er leuk uit!

brr heb het koud... en zie dat ik wel héél veel ingepland heb staan in de maand november maja das goed voor de money, december hou ik wat rustiger heb ik mezelf beloofd haha

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    even een heel kort berichtje van mij..
    het was erg leuk en heel geslaagd en leuke dingen geshopt..
    maar...2 uur heen en 2 uur terug was minder...zoveel file joh :(
    werd op de terugreis helemaal niet lekker in de auto (ook te weinig gedronken en gegeten..)
    nu hartstikke moe dus gauw lekker slapen..
    wens jullie allemaal een fijne goede nacht toe (en jou helemaal miran!)
    xxx

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o en hedwig alleen nog even zeggen dat ik heeeeeel erg blij voor jou ben, dat het zo'n positieve dag was vandaag!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> fijn dat je dagje geslaagd was gisteren. Wel jammer dat je ineens niet lekker werd. Hopelijk heeft de nacht je goed gedaan en kan je vandaag weer fris en fruitig ertegenaan!

@ Anniek -> is dan toch wel fijn zo voor de feestdagen wat extra werk ;)

@ Lidia -> van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuk dagje van! De cakepops zien er al erg gezellig uit!

Hier mwah geslapen... Wel veel wakker, maar kwam gelukkig ook wel weer redelijk in slaap.

Deel Deze Pagina