Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    J. Heeft gisteren een telefoongesprek gehad met Dieuwertje Blok en hij komt in het sinterklaasjournaal!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Roedel ik zou evt vanmiddag rond kw voor 4 even langs kunnen wippen? Pb maar even.

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw wat gaaf Jucade!!!

LIDIA : van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    .. Nog geen pb gehad, dan moet t volgende week n x?

5. WT leuk voor J. Een gespreke met Dieuwertje.

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    #1546 Minimuisje, 2 nov 2012
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
    We hebben duidelijkheid!!!

We hebben zelfs al een datum (onder voorbehoud uiteraard, want het kan nog altijd vanzelf beginnen). Het duurt nog ff, alleen helaas ga ik hier geen datum plaatsen ivm meelezers! Wil je het echt graag weten, pb maar :) Zolang die dag maar stil gehouden word ;)

7. lidia, gefeliciteerd met je verjaardag!

te laat jucade :( volgende week kan.

miranda, ben razend nieuwsgierig, maar begrijp dat je het stil wilt houden nog even

weet niet meer...

raksha

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hoi meiden
    zo het drukke weekje is voorbij :) gister lekker gewerkt en uit mn werk was rols zus hier (is weer voor 3 weken over uit engeland) dus toen nog even uitgebreid gekookt, was gezellig.
    vandaag nog even kort de stad in met een vriendin, en ook even een neiuw fietsje voor seth ophalen in breda.
    we zijn gelukkig voor hem ook geslaagd nu. en dan nog even langs fotograaf hier, rols collega had een bon gewonnen voor een shoot plus 1 gratis foto. maar maakte hier geen gebruik van, dus kregen wij hem. vorige week geweest, denk dat ze niet zo bijzonder zijn (ga liever naar san ;))
    maar toch even kijken natuurlijk.

miran fijn dat je duidelijkheid hebt meid!! nog eventjes!

jucade dat is echt superleuk! ik ben echt fan van dat sinterklaasjournaal, ik vind het zo goed in elkaar gezet allemaal!
    dus ik hoor m wel langskomen! ;)

9. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi dames hier een gezellige dag gehad op mijn werk. Voelde me echt. Jarig. Vandaag verjaardag van mijn neefje en morgen zelf vieren. Fijn weekend x

10. lidia

lidia Fanatiek lid

[/COLOR]Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Carmen en Devin 3 december 2010
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart 2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Dinja 9 juli 2009
    Jucade 18 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Daan en Anko 31 augustus 2011
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Bas 10 oktober 2009
    Mommie of 2 20 oktober 1987
    EO 29 oktober 2011
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978

Miranda uitgerekend op 21-11-2012
    []

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Wat spannend Miranda! Fijn dat jullie een datum hebben gekregen, geeft voor jezelf denk ik ook wel een beetje rust? Hoe gaat het slapen nu? Nogsteeds ellendig?

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo heerlijk op de bank :)
    vanmorgen nr stad, vriendin is voor bril geslaagd.
    bij de fotograaf was het echt 3x prut, wat een slechte foto's zeg! had het al verwacht dus dat scheelt. maar wij gaan gauw weer een keer naar san:)
    maar was ook wel blij want nu kost het ons niks, en als er veel leuke bij hadden gezeten dan was ik weer in de verleiding gekomen..
    en hij staat echt bekend als 1 vd beste van roosendaal he..gek hoor.
    toen nog fietsje voor seth, nr breda gereden, is het geen 16 inch :( dat is echt jammer!
    Had het nog wel apart gemaild, want op de foto zag hij er al zo groot uit..grr stom hoor.
    dus dat was allemaal niet zo succesvol, en dat teleurgestelde toetje van seth..nu snel op zoek nr iets anders..

lidia succes met het vieren morgen, en leuk dat ze op je werk ook zo aan je gedacht hadden

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ach gus arme Seth! Hopelijk vind je snel een leuke fiets voor hem en dan de juiste maat!

14. lidia

lidia Fanatiek lid

Goedemorgen,, lig in mijn bedje te wachten op mijn ontbijtje op bed. Damian en Elise wilde dat zo graag doen voor mijn verjaardag maar ik moest vrijdag natuurlijk werken. Dus vandaar vandaag. Fijne dag.

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    D gister avond overgegeven, nu niks meer aan de hand (denk ik).

J is aankomende week, het zonnetje vd week. Mogen er, voor hem, belangrijke en leuke spullen mee van thuis. Dan creeeren ze een speciaal plekje in de klas voor hem en z'n spulletjes en krijgt ie de hele week 'speciale aandacht'.

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Lidia -> en hoe smaakte je ontbijt op bed? Altijd leuk natuurlijk en vooral erg lief!

@ Jucade -> wel leuk, het zonnetje vd week. Maar wat voor spulletjes ga je meegeven?

@ Judith -> voordeel en nadeel van die fotograaf dus! Maar heeft je wel een hoop centen bespaard! Wel erg sneu met het fietsje hoor. Duim dat je snel wat anders voor hem vind!

@ Marian -> het slapen blijft drama. Ik word gewoon van elke kleine beweging wakker. En dan vooral last van slapende handen, armen en benen. Dat gaat op een gegeven moment zo'n pijn doen, zelfs nadat ik dan omgedraaid ben, blijft het pijn doen. Ach ja, komt wel goed, ooit ;)

Hier verder gisteren een heerlijk dagje gehad. Mijn beste vriendinnetje was gekomen. Veel gelachen, haartjes wat bijgeknipt (puntjes), spelletje gespeeld, samen gegeten. Was heel gezellig!

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo lekker opruimdagje in pyama vandaag :) kamertjes van de kinders even goed doorgewerkt.
    en geslaagd voor een fietsje voor seth, gelukkig! hij was echt heel blij ermee. zo lief om te zien. en ook wel echt een grote knul zo hoor, jeetje!

miran wat fijn dat je zo'n gezellig dagje had! daar kun je dan echt van genieten he!

jucade wat leuk voor j zeg! wat ga je meegeven?

lidia heerlijk een ontbijtje op bed, leuk dat de kids dat voor je wilde doen!

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> een geslaagde dag dus :) En heel fijn dat je zo snel al een ander fietsje voor Seth hebt kunnen scoren!

Hier vandaag even bij schoonouders op visite geweest en daarna even bij de oma van Sven. Was gezellig. Alleen sinds we thuis zijn zo'n pijn down under. Volgens mij ligt de kleine man zo laag dat het echt zeer doet. Morgen maar eens vragen. Het is in ieder geval echt niet prettig en heb zelfs al paracetamol gepakt voor de pijn. Het is ook echt als hij beweegt, dus dat moet het wel zijn... Ach ja, de laatste loodjes hé :)

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Juut : ow wat fijn dat je toch nog een fietsje voor Seth hebt gevonden!!
    En lekker gepoetst. Fijn is dat he als alles weer mooi schoon is :)

@Miranda : ai, ja de laatste loodjes zijn zeer pijnlijk. Sterkte meid!!

@Hier
    Vandaag naar opa en oma geweest. Owen zn slaapje niet gedaan tussen de middag dus hij was niet te genieten. Was echt onze fout, we hadden hem niet op bed gedaan omdat we hadden afgesproken met opa en oma.
    Sinds een paar weken heeft ie weer dat ie tussen de middag echt wil slapen. Zelfs op het kdc slaapt ie smiddags. Dus hij heeft het echt nodig! En snachts slaapt ie ook het klokje rond. Vanmorgen was het zelfs 8 uur dat ie wakker werd!!
    Ben er heel blij mee maar vraag me stiekem wel af waar al die moeheid opeens vandaan komt.......

Vanmorgen ook zn plaszakje om gedaan. Hahaha dat was niet echt een groot succes. Heb het niet goed geplakt geloof ik. Maar gelukkig zat er genoeg in om het buisje te vullen. dus dat gelijk ook op de post gedaan.

Als alles goed blijft gaan dan heb ik een lekker rustig weekje voor de boeg :)
    Ben begonnen weer met breien. Een sjaal voor Owen. En mn schoonmoeder is begonnen met kerstballen breien. Heel mooi!! Dus als de sjaal klaar is dan ga ik ook kerstballen breien. Zo leuk! En mega goedkoop en kei-simpel :D

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    J. Mag dan z'n lievelings dingen mee nemen, fotoboeken, lievelings knuffel en boek (pinkeltje), z'n kist met stenen en schelpen etc.

Deel Deze Pagina