super leuk hoor Jucade!!! En wanneer was ie nou te horen in het sinterklaasjournaal? Begint dat trouwens morgen al weer het sinterklaasjournaal? Vind het altijd zo leuk om naar te kijken hihihi
nee morgen nog niet hedwig! ik geloof de 12e of 14e ofzo, had het lang geleden al s opgezocht, want ik vind het ook altijd zoo leuk!
zo ook goeiemiddag! hier ging seth vol trots op zijn nieuwe fiets nr school. lekker ochtendje gehad, even flink gepoetst. tussen de middag yara opgehaald, en die was thuis helemaal in tranen, dat ze te moe was om vanmiddag nog te gaan. ze bleef maar verdrietig en vind dat altijd lastig als het voor komt..van de ene kant denk ik: wat maakt zo'n middagje nou uit..en van de andere kant denk ik: niet te snel in meegaan, anders weet ze het straks maar al te goed denk ik.. als ze nou als een dood vogeltje op de bank lag, maar na de boterham ging ze weer lekker spelen. dus maar even tegen de juf gezegd en ze mocht op het stoeltje naast de juf zitten, dus dat maakte wel wat goed denk ik. straks nog zwemles (ben benieuwd hoe dat gaat..) en dan vanavond nog weg.
ai, moeilijk is dat he Juut. Gelukkig houd de juf rekening met haar vanmiddag. Ik heb ook lekker gepoetst Huis weer netjes en schoon. Wat speelgoed naar zolder gedaan en een paar nieuwe dingen naar beneden. Nu een stuk minder speelgoed. Owen speelt er toch amper mee en Erik ook. En natuurlijk alvast ruimte maken voor Sinterklaas en kerst kadootjes hihi. Hoewel die van Erik weinig ruimte zal innemen. Hij krijgt een 3DS xl en van opa en oma's spelletjes voor daarbij en wat dvd's. Voor Owen ook al geslaagd Zo leuk vind ik dat altijd he, de tijd voor sinterklaas en kerst. Kan ik echt mega van genieten. Vraagje : Ik merk dat Erik het heel moeilijk vind om series en films te volgen. Zo liet ik hem gisteren op internet een aflevering van de club van sinterklaas zien. Hij keek er echt geinteresseerd naar maar te horen aan zn opmerkingen en de vragen die ik erover stelde werd duidelijk dat ie totaal niks had meegekregen van het verhaal!!! Hij wist absoluut niet waar het over ging. Zo ook met kinderfilms. Hij vond Puk van de Petteflat hartstikke leuk!! Maar hij had geen idee waar het over ging. Het enige waar ie op gefixeerd was was dat beestje ZaZa. Dagen lang was ie die naam aan het herhalen pffff Kunnen jullie kids al afleveringen en films volgen en snappen waar het over gaat?
ja, dat kunnen ze hedwig wil eerlijk antwoord geven op je vraag, en vind het moeilijk om hier weer bevestigend te antwoorden, omdat het bij erik anders is. maar yara en seth kunnen allebei dat soort dingen helemaal na vertellen. en wat fijn dat je ook lekker geruimd hebt! en ik ben ook zo'n sintfan, en zit ook altijd te speuren naar leuke cadeautjes enzo! erik zal wel blij zijn met zn nieuwe nintendo!
@ Hedwig -> helaas kan ik ook alleen maar beamen dat ook Joris films en series echt kan volgen en ook in geuren en kleuren kan na vertellen waar iets over ging... @ Judith -> lastig lijkt me dat. Idd niet te snel in meegaan, maar als mama zijnde heb je meestal wel snel genoeg door of het echt serieus is ja of nee of dat het nog gaat. Hier vanochtend opgestaan met migraine. Baalde zo! Dus snel even terug in bed gekropen want om half 10 moest ik in het ziekenhuis zijn. CTG en controle beide in orde. Eenmaal thuis nog even wat gegeten en weer het bed in. Dik 2,5 uur geslapen en nog zo'n giga koppijn! Stomme migraine ook. Dus de rest van de dag maar op een laag pitje en dan hopen dat het morgen weer voorbij is!
Hoi hoi allemaal, Miranda balen van je migraine zeg... Maar wel fijn dat jullie een datum hebben, spannend zeg!!! Juut wat fijn dat Seth zo trots is op z'n nieuwe fiets! En ach die Yara, fijn dat ze een lieve juf heeft! Wat leuk dat J bij het sinterklaasjournaal komt! Hedwig hier ook het antwoord wat andere ook al gaven. De meiden hier kunnen alles goed onthouden en pikken dingen echt op als ze die zien op tv. Vanmiddag oudergesprek van Dinja gehad op de psz! Mama is trots!!! Een verslag van 2 kantje met alleen maar positieve en leuke dingen over onze kleine meid! Ze doet het echt super goed, is een leuke lieve en vriendelijke meid die overal oog voor heeft en dingen goed kan inschatten. Taal is super! rollenspel spelen vind ze erg leuk en kan ze ook heel goed! Juf zei dat ze nu niet op zou vallen in een kleuterklas als ze daar nu tussen zou zitten. Ze doen ook al aak extra uitdagende dingen met haar!!!
Carla oeoeoeoe wat een lof zeg voor die lieve meis! Leuk hoor!!!! Juut arme Yara... moeilijk zijn die keuzes dan he Hedwig ik kan alleen maar bevestigen hier kunnen zowel Kyana als Devin het máár vind wel dat het al knap is dat hij het evengoed leuk vind. Waarschijnlijk heeft Erik er hier en daar best iets van opgepikt maar kan hij het zelf niet verwoorden. Het enige wat hij voor zichzelf dus duidelijk tastbaar kan maken is dat poppetje... Lieve hedwig, het geeft niks dat hij dit niet doet! Dat is namelijk Erik! Hij doet alles op zijn eigen maniertje.
owja nog wat leuks: Ik was met het oppaskindje bezig en Kyana vraagt vaker om een zusje dus nu maakte ik een opmerking: boh Kyana als je nou nóg 2 broertjes kreeg... En wat zegt die muts: jaaa leuk! Wel liever 1 broertje en 1 zusje... ahum... Ik dacht dat ze zei zeggen: no thanks hahaha
@Carla : Wauw wat een spetterend 10 minuten gesprek zeg Gaaf!!!!! @Anniek : oei, dus dat word dus nog 1 broertje en 1 zusje maken voor Kyana @hier Bedankt allemaal voor jullie eerlijke antwoord....was er al een beetje bang voor.... Met tekenfilms gaat het wel goed hoor. Als het maar simpel is en er niet teveel gebeurd. Dora bijvoorbeeld gaat heel goed en dat soort dingen. Maar films en club van sinterklaas enzo dan gaat het mis. Hij zegt dan ook hele rare dingen waardoor je dus ziet dat ie er niks van snapt. Zoals met de club van sinterklaas. Die kregen dus een brief van de koningin dat ze niet welkom waren in Nederland. En Erik dacht dus dat er iemand dood was gegaan omdat iedereen zo verdrietig was..... Hij begon trouwens wel met vol interesse ernaar te kijken, maar na een paar minuten zag je al dat ie het niet meer kon volgen omdat er teveel dingen gebeurde. Zal het eens met het mkd over hebben....
Erik heeft dingen gekoppeld. Verdriet is namelijk dood, want dán ben je verdrietig! Club van sinterklaas is ook echt wel veel moeilijker kijken dan bijvoorbeeld dora. Daarbij komt ook nog dat Dora meer vertrouwd is hij weet zo beter wat hij kan verwachten en zal de verhaal lijn beter kunnen volgens en enigzins begrijpen.
ik wilde het als afbeelding plaatsen en schrijven: begrijp me niet verkeerd hedwig, je doet het prima maar vind dit zzooo toepasselijk en het klopt gewoon!
Hedwig dank je voor je lieve reactie...bedacht me later dat het voor jou misschien helemaal niet zo leuk is om zoiets te lezen terwijl jij het vaak super moeilijk hebt met je 2 lieve kids... Whahaha die Kyana!!!!
Goedemorgen! @ Carla -> wat een kanjer die Dinja!! @ Anniek -> weet je wat je te doen staat hé! Geweldig! Hier redelijk geslapen, wel veel harde buiken gehad. Vandaag komt mijn zus op visite met kleine man. Baby knuffelen!
Hoi dames. Carla, wat goed van Dinja.. Juut,, haha die seth op zijn nieuwe fietsje,, foto??? Hedwig,, hier ook sintklaas fan maar nog meer kerst(voor mezelf dan ) en als ik in die winkels ben denk ik altijd oooo als ik toch eens rijk was . En wel goed van erik dat hij de emoties kan linken hoor. Alleen is het verwarrend dat bij verdriet bijv zo veel verschillende emoties zijn.. Anniek.. hahahaa een tweeling zou uitkomst bieden Miranda,,balen van je migrane.. hopelijk vandaag iets beter. Jucade,, wat spanned voor J. Ga het opnemen hoor Hier zo naar de huisarts.. heb carpale tunnel syndroom, en nu terug voor verder te kijken wat te doen. Waarschijnlijk een prik in mijn pols met ontstekingsremmer of zo want vervanger zei vorige week dat opereren niet meer doen??