Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw druk weekje dus voor de boeg Juut.
    Succes!

@hier
    Erik nu al doodsbenauwd voor de operatie woensdag. Hij heeft het er niet over hoor. Maar je merkt het in allerlei dingen.
    Wil niet meer naar school, wil niet alleen slapen, wil er niet over praten. Best sneu :(

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja Juut wij gaan 25 juli naar Mallorca!!!! Kijk er zo naar uit!!!

3. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi meiden..

hier heel druk.. weinig tijd voor de pc.. Damian vrijdag schoolreis gehad dat ging heel goed en verder ik al het hele weekeinde verkouden :(

zal vanaf hier weer bij lezen..
    wel spannend voor erik las ik..succes woensdag ..

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Carla -> behoorlijk druk zo te lezen. Nog even en dan heb je vakantie. Lekker!

@ Hedwig -> ach wat sneu voor Erik! Hopelijk gaan de dagen snel en heeft hij het achter de rug zonder hopelijk al te veel problemen!

@ Judith -> leuk zo'n feestweek, maar wel vermoeiend hoor, vooral voor die kleintjes! Wel leuk dat jullie ook gaan helpen.

@ Sandra -> fijn dat het scrappen weer zo goed bevallen was! En een hele dikke knuf. Ben ook wel benieuwd waarom een nieuwe therapiegroep.

Hier een leuk dagje achter de rug. Visite gehad van broer van Sven met vriendin. Altijd erg leuk. Joris is echt helemaal gek op zijn oom. Daarna nog gaan eten bij schoonouders. Erg gezellig, maar oh zo vermoeiend. Joris is dan zo onwijs druk (door zijn oom). Maar we hebben het weer overleefd en was toch erg gezellig!

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen ;)

Nou ja, het goede mag wel weg. Sliep pas tegen half 2 en tig keer wakker tot de wekker. Bah! Vanmiddag maar bijslapen en anders vanavond op tijd naar bed.

@ Lidia -> gisteren helemaal over jouw berichtje heel gelezen (blijkbaar tegelijk aan het typen geweest hihi). Maar beterschap met je verkoudheid! En schoolreisje, leuk! Hier gaat Joris volgende week dinsdag.

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hmm slechtemorgen voor jou dan miran..hopelijk kun je nog wat slaap bij pakken hier of daar!
    en hoe is het nu afgelopen met die medicijnen miran? hebben ze daar nog over teruggebeld?

hier net naar de opening van de feestweek geweest, wat een drukte! maar ook wel leuk, en er gingen 350 ballonnen de lucht in, dat was wel mooi om te zien! vandaag gaan ze taart eten op school en heel veel knutselen.
    en dan eten op school en om 1415 weer ophalen.
    dus tussen de middag alleen met seth!

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihi het is echt schoolreisjes tijd he :)
    Erik gaat de 27ste. Leuk hoor!
    Was al bang dat ie het dit jaar zou missen want net voordat zn oude school op schoolreisje gingen, moest Erik naar het mkd.

Balen Miranda dat je zo slecht hebt geslapen.
    Hopelijk kan je tussen de middag lekker bij tukken.

@Carla : wauw Mallorca. Super zeg!

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen,

Hier een leuk weekend gehad, afgelopen zaterdag de verjaardag van John gevierd. Hij is vandaag dan officieël jarig {31!!}.
    Gisteren gaan bbqen met de jeepclub.
    Vandaag komt de stagaire kennis maken....
    Morgenavond dan eindelijk gesprek met die mw voor 40 uur opvang, heb er onwijs zin in!

Vanmorgen schrok ik me rot! Ik haalde Kyana uit bed en zag wat bloed op haar "plasdekentje" dus dacht huh? Keek verder zat er ook een flinke vlek {denk zo'n 5cm} op haar kussen. Wil ik haar aankleden zitten haar haren ook flink vol! In haar neus kon ik niets zin, ik kon het dus niet rijmen... ook haar hand zat vol. Dus hup in de douche, zag ik een klein sneetje ter hoogte van haar ogen maar dan net in het haar zeg maar! Haar gewassen en dit begon weer te bloeden dus denk dat e met haar hoofd op haar nachtkastje gestoten is vanacht... meer kan ik niet bedenken maar we waren beide flink geschrokken.

Verder weinig bijzonders eigenlijk.

Juut
    oe spannend feestweek, Yara zal vrijdag wel helemaal gaar zijn!

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> niks meer vernomen van de medicatie. Daar krijg ik donderdag telefoon over... En leuke opening op school voor de feestweek! Deze week zal er behoorlijk inhakken voor Yara!

@ Anniek -> vreemd met Kyana en haar bloeden. Wel sneu hoor. Hopelijk heeft ze er geen last van (gehad). En druk met het werk! Spannend hoor met die mw voor 40 uur opvang!!

@ John -> van harte gefeliciteerd met je 31e verjaardag!!

Hier vanochtend op kennismaking geweest bij de verloskundige. Ik heb de vk nodig voor het kraambed, dus niet voor verder in de zwangerschap. Gesprekje gehad over vorige zwangerschap, hoe het nu ging, gegevens etc. En daarna uitgebreid een echo gehad. Ze nam zich echt de tijd om ook het geslacht te kunnen bekijken. Maar helaas was de beeb erg eigenwijs en lag steeds met zijn benen in kleermakerszit. Op een gegeven moment toch iets kunnen zien, maar ze kon niet met zekerheid het geslacht zeggen. Gelukkig donderdag nog een afspraak voor de geslachtsecho, want ben nu wel heel nieuwsgierig geworden :D

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihi nu al eigenwijs :D
    Misschien blijft hij/zij wel de hele zwangerschap zo liggen en laat hij/zij lekker het geslacht geheim ;)

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    oooo miran das spannend......
    wat dachten ze nu?

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Een jongen :D

We zagen overduidelijk 2 streepjes en op het einde lukte het haar om een soort van piemeltje in beeld te krijgen. Maar geen balletjes gezien of echt duidelijk een geslachtsdeel. Vandaar ook de twijfel. Kon ook de navelstreng zijn dat soort van piemeltje. Maar als ze moest gokken, kwam ze eerder uit op een jongen!

@ Hedwig -> laten we het hopen van niet haha. Dat duurt echt nog heeeeel lang :D

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hahaha dan hebben jij en Joris dus toch gelijk ;)
    Nuja, nog niet met zekerheid. maar toch

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    als ze het niet wet en zeggen ze altij deen jongen want een meisje is veel moeilijk te zien ;)

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey girls
    hier alles oke, niks te vertellen eigenlijk :)
    morgen schoolreis, de eerste..vind het wel spannend hoor.

miran oeee spannend dat ze het niet goed zagen..kan dus nog steeds twee kanten op!

anniek oe das ook niks je meiske zo bloederig vinden! wie weet wat ze allemaal uitspookt snachts...

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    waar gaat de reis morgen naar toe Juut?
    Spannend hoor! Heeft ze er zin in?

@hier
    Mn hand begint steeds zeerder te doen.
    Heb mn hand vandaag zwaar gekneusd door een wandeling met Owen :( :(
    Wandelen zit er voorlopig niet meer in met Owen. Ik kan het niet meer opbrengen. Zn gedrag word steeds moeilijker helaas.

We gingen een rustig weggetje oversteken, en aangezien ik hem niet vast mag houden en hij al 5 keer giga hysterisch werd tijdens de wandeling, liet ik hem maar het rustige weggetje oversteken.Tot meneer plots besloot om schuin de weg over te gaan. Op datzelfde moment hoorde ik een auto aankomen. dus ik pak zn hand ( in andere hand de buggy ) en op het moment dat ik zn hand vast heb word meneer compleet hysterisch en laat zich midden op de weg vallen.
    In paniek heb ik hem gewoon de weg over gesleept met in mn andere hand nog de buggy.
    Toen aan de overkant hem gelijk de buggy in gedaan. Wat op zoveel weerstand stuitte dat ik mn hand zwaar kneusde.
    Mn pink stond helemaal scheef en in mn ringvinger verschuift er telkens een gewrichtje.

was dus niet echt een geslaagd dagje...... hopelijk gaat het morgen beter met mn hand

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hedwig
    jemig ik lees dit steeds echt serieus met open mond en misschien heel hard om te zeggen maar ik doe het toch {je kan toch nie tbij me puh!}; het lijkt soms alsof ik de rapportage lees op het werk!
    Je bent zo moedig en sterk maar hebt echt duidelijk meer hulp nodig! Niet omdat jij faalt maar omdat owens gedrag zo complex is! hoe zit het omtrent een pgb?

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    uh uh! Nee, mn arm is net niet lang genoeg om bij je te komen Anniek.
    hihi nee hoor zottigheid ;)

ik weet dat Owens gedrag best heftig is............ begin het me steeds meer en meer te beseffen :(
    We weten ook niet meer wat we moeten doen met Owen.
    Richard zei gisteren nog tegen me : nooit geweten dat ik een hekel aan mn eigen kind kon hebben.
    Vreselijke uitspraak, maar ik snap het helemaal. Denk vaak hetzelfde :(

Pgb? Geen idee eigenlijk of ik dat al kan aanvragen. En als ik het heb, geen idee wat ermee te doen.
    Vanuit het kdc kunnen we straks hulp krijgen om wat te doen aan Owen probleemgedrag thuis. En ook dat iemand dan komt om ons te ontlasten door iets met Owen te gaan doen.
    Dus dat zou al heel fijn zijn.

Voor opa en oma word het ook steeds moeilijker. Vanmorgen kwamen we ze onverwachts tegen, nadat we Erik naar het mkd hadden gebracht. Eerst opa ( oma was nog bij de dokter )
    Owen die herkende opa niet eens. geen blijk van herkenning. Opa hielp me door Owen naar de overkant te tillen. Groot hysterie! Toen we aan de overkant waren riep oma. Hij keek wel om! lachte, wees naar haar. Draaide zich om en liep weg......
    Oma wilde hem nog hoi zeggen en knuff geven maar Owen wilde niks van dr weten, keek dr niet eens aan. denk dat dat ook wel moeilijk voor ze is...........ookal laten ze het niet echt blijken....

19. Moeilijk, Hedwig! Ik heb met je te doen. Twijvel nooit aan jezelf hoor, ik denk dat heel veel moeders dit niet aan zouden kunnen. En naar wat ik lees, vind ik je zo sterk! Wees daar trots op.

Hoe hebben de kindjes het gehad die op schoolreis zijn geweest?

Vandaag mijn sollicitatiegesprek gehad. Leuk gesprek, leuke mensen, maar ik ga er heeeeel veel op salaris achteruit. Dus denk niet dat ik het doe, als ik het al zou worden.

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    marijke: ik zeg wel doen! als het enigszins gaat, gewoon doen! de banen liggen niet voor het oprapen, en als het van beide kanten zo bevalt, dan moet je er voor gaan. echt, dat geld is niet het allerbelangrijkste. tuurlijk moet je goed kijken of het te doen is, maar je fijn voelen met een leuke baan in een tof team in zoveel maal belangrijker!
    dan maar lekker veel nr het strand met een broodje ipv dure dagjes weg, maar dan is er wel weer een blije mama die haar werk leuk vindt! wanneer hoor je iets?

hedwig pfft meid toch ik herken ook zoveel van mijn werk..echt.
    je moet echt heel veel hulp gaan krijgen om dit vol te houden meid.
    want het is zo heftig allemaal..
    tcoh fijn dat jullie er met zn tweetjes af en toe nog wel over kunnen praten. ook taboegevoelens mag je uitspreken en hier typen, we begrijpen dat hoor! en hoop dat je hand morgen wat beter voelt

hier: zal blij zijn als het half zes is en ik yara weer kan halen! lange dag zo zonder mn meissie!
    ze had er veel zin in, maar was toch wel heel gespannen, eenmaal op het schoolplein. zat ook in het groepje bij een papa die ze niet kent en drie kinderen die ze niet leuk vindt..dus das beetje jammer. maar juf had gezegd dat zij met haar groepje bij dat groepje van yara ging lopen (daar zat ook vriendje van haar in) dus komt goed hoop ik.
    das soms een beetje het gevaar he, dat die van mij -omdat ze rustig en goed luistert- dan altijd maar makkelijk ergens ingedeeld wordt.
    er staan hordes moeders in de klas die net zo lang praten tot hun kind bij de juf zit, of met een beste vriendje. ik zit gewoon zo niet in mekaar.
    maar goed, zo nog even hapjes maken, morgen hebben ze lunch op school en ik maak wrapjes en "aangeklede soepstengels".

Deel Deze Pagina