Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge allemaal!

@Carla : vind het juist erg leuk om te lezen van jullie kids dat ze het zo goed doen!
    Ik schrijf niet meer mee met de maart 2010 mama's. DAAR vind ik het af en toe wel erg moeilijk om te lezen hoe de kindjes het doen.
    Maar hier kennen we elkaar al zo lang. Heb vaak gewoon het gevoel dat we familie zijn en de kids neefjes en nichtjes van elkaar zijn ;) Dan is het natuurlijk super om te lezen als een 'neefje' of 'nichtje' het goed doet :D

@Lidia : ai carpaal tunnelsyndroom. Nee, opereren doen ze vaak niet meer omdat het na een operatie toch heel vaak terug komt.
    Misschien is het bij jou net als bij mij. Dat je er opeens gewoon vanaf bent ;)
    Heb toen ook een aantal keren een spuit gehad. Heb een tijdje met een brace gelopen en toen na ruim een jaar was het weg.

@Miranda ; Fijn dat je beter hebt geslapen. En ow wat leuk baby knuffelen. Kan je alvast in de stemming komen hihi
    Misschien word je kleine manneke wel jaloers als je aan het knuffen bent en beginnen dan spontaan de weeen :D

@Hier
    Erik mkd, Owen thuis :)

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hahahaha, Hedwig, ik zal het laten weten als daar spontaan de weeën van zouden beginnen :p :D

En lief verwoord!! Wij lezen ook allemaal even graag hoe het met Erik en Owen gaat! Ze zijn zoals ze zijn en dat weten wij hier op dit lijntje allemaal even goed!

@ Lidia -> vervelend gewoon. Is idd omdat het vaak terug komt. Hopelijk kunnen ze wel een goed alternatief bieden voor de klachten.

Hier al even naar de winkel geweest. Vanavond gaan we pizza maken, lekker en gezellig om dat samen te doen. Ook uit verveling nog cake pops gemaakt. Nou ja, alleen de cake haha. Geen zin om ze uit te werken tot kleurige lolly's. Dus gewoon zo, ook lekker :p

3. lidia

lidia Fanatiek lid

Net terug van ha en wel geschrokken. Mijn schildklier waardes waren geprikt omdat het ook daar van kan komen ivm vocht vast houden. En die waren veels te hoog. Ik heb al sinds mijn 10e een vertraagde schildklier maar na de zwangerschappen blijf ik maar rommelen met de waarders en de meds. Nu was het extreem hoog en dat twijl ik weinig andere klachten/symptomen heb die daar op zouden wijze. En ik slik gewoon mijn meds goed. Nu denkt ha aan foute lab uitslag of toch thyrax niet goed.. hoop het 1e want dat betekend dat de rest goed zit. Nu ook niets aan mijn hand gedaan omdat we eerst moeten kijken waar het vandaan kan komen. Mijn ha gaat in gesprek met internist en zou dan terug bellen. Pfff

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    jeetje Lidia dat is ook wat! Hoop idd ook dat het een fout is van het lab!

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lidia
    ownee he....
    wbt cpts hier helaas ook een kenner en het laait zo nu en dan op, hier ook niet geopereerd oid! suc6

pff ben zo moe :(
    vanavond maar eens op tijd naar bedje toe.
    Morgen een dagje 'vrij' en nu vanaf 15 uur een beetje rustig aan, moet eigenlijk nog ff terug met een nieuw shirt naar een winkel baal er vaan maar hij is helaas kapot grr en dat na 1 avondje.
    Daarna eten koken en banken.

Ben hard op zoek naar een goed abbonement met foon maar tis zo makkelijk nog niet. Vanmorgen samen met john op telefoon jacht geweest. Helaas kan ik hem niet bellen op het werk want heb nu 2 leuke gezien. Dan zouden we dezelfde hebben alleen beide een andere kleur... romantisch he?! ;)

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    38 weken!

En goedemorgen dames!

Hier lekker nog even getut in bed met Joris, hij heeft lekker vrij vandaag. Maar om half 12 gaat hij alweer weg, naar oma. En dan zelf naar het ziekenhuis voor de groeiecho, ctg en afspraak bij de gyn (die pas 1,5 uur na de CTG kon plaatsvinden, grrr). Gelukkig gaat mijn beste vriendinnetje mee voor de afleiding :)

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hoe was het miran?

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja hoe was het Miranda ??

Zometeen komt Owen weer thuis. Erik is nog bij opa en oma.
    Heb lekker een dagje voor mezelf gehad. Vanmorgen eerst alle Sinterklaaskadootjes ingepakt. Nog even paar boodschappen gedaan en voor de rest helemaal niks. Erg he ;)

Oja en telefoon gekregen van onze casemanager. De speciale thuisbegeleiding kan beginnen. Hadden we helemaal niet verwacht want er was een wachttijd van tussen de 3 en 6 maanden!!
    En nu 2 maanden dus aan de beurt. Ben erg benieuwd!!!!

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hedwig
    néé niet erg! heerlijk! super...

miran
    vertelvertelvertel

hier een dagje vrij gehad maar helaas toch mega druk en een accountant hier gehad die de belasting e.d. van 2011 nog voor ons gaat doen maar we schrokken nogal van de prijs pff... en op zo'n momenten merk ik dat ook al gaat het behoorlijk wat beter ik het toch wel moeilijk vind zulke dingen... merk dat ik dan weer wat down wordt. Van 1 kant denk ik {750 euro!!!) zonde geld enzo en van de andere kant denk ik: als die ellende maar eens afsgesloten wordt zodat we weer verder kunnen... mja

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goed :)

Nee zonder flauwekul. Het ziet er verder gewoon goed uit! Alleen is hij dus amper tot niet gegroeid afgelopen week. Hij weegt nu zo'n 2308 gram. Heel weinig dus! Had gehoopt dat hij toch nog iets was gegroeid de afgelopen week, maar niks. Ook CTG zag er weer goed uit. Nu weer een hele andere gyn, hele aardige (jonge, knappe!!) gyn. Die voelde aan de buik en zei wel dat die toch echt vol was. En kon ook niet voorstellen dat daar een 3,5 kilo baby in zou passen haha.

Maar oh wat hebben we gelachen. Er ging echt van alles mis. En ik had mijn beste vriendinnetje bij me en zodra wij beginnen te lachen is er geen stoppen aan. Zijn we net 2 pubers bij elkaar. Maar wat een lol hebben we gehad.

Wel voelde ik gisteren de kleine man een stuk minder, ook vandaag, maar toch iets meer dan gisteren. Dus voor de zekerheid morgen nog aan de CTG ipv vrijdag pas weer. Gewoon voor de zekerheid. Dus morgenvroeg gaan we gezellig nog een keer ;)

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Echoooooo!

Waar is iedereen?

Hier ook verder niks te melden eigenlijk. Vanochtend nog aan de CTG geweest. Buik was wat onrustig, dus moest toch nog bij de gyn komen. Maar buiten dat ik wat harde buiken heb, doet niks pijn. Dus dat zit wel goed. Verwacht ook echt niet dat het spontaan gaat beginnen nu al haha. Op naar de volgende controle...

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Het is toch wat he Miranda. De kleine houd je nu al druk bezig hihihi

@Hier
    Erik met papa en opa en oma naar de dokter voor de griepprik.

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tis hier idd rustig

zelf ben ik MOEEE
    me schoonbroer is inmiddels sushi halen hoop dat het niet al te lang meer duurt want hij moest nog iemand ophalen... bla bla bla

Ga vanavond eens behoorlijk bij tijd naar bed want ben kapot moe...

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ga ik ook zo richting bed, ben ook moe!

@ Hedwig -> en hoe ging de prik? Joris heeft hem vorige week gehad (ik moest hem eigenlijk ook, maar vertrouwde het niet tijdens de zwangerschap). Nou wat een drama! En toen moest hij gisteren ook nog bloedprikken ivm het bloedbeeld met de medicatie. En dat ging nog beter dan dat kleine prikje van die griepspuit. Snap je toch niks van haha.

Verder nog gelachen. Joris gelooft geen drol van het hele sinterklaasverhaal. Is maar een serie, gespeeld en vooral nep. Alsof pakjesavond niet door gaat door een serie op tv... Dat was zijn antwoord! Nou nou nou... Hij zei zelfs onder het eten tegen Sven; en als je dat nu niet mag kijken van je papa en mama, dan gaat het toch ook gewoon door. Is hartstikke nep! Wat moet je dan zeggen? Hebben maar niks erop gezegd. Ik vroeg alleen; weet je het zeker dat het echt nep is. Eerst zei hij ja en vroeg toen toch bevestiging! Dus misschien toch dat hij weer twijfelt haha. Het is zo'n leuke tijd, dus hoop dat hij er nog wel even van kan genieten!

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mogge of eigenlijk middag..

D. Vanmorgen weer gespuugd, vorige week ook al een keer, naja.
    C. Gister weer op de wc gepoept :)
    En J. Een vrije dag vandaag, die zit even op de Wii Mario bros te spelen, ga ik zo ff liggen. Vannacht voor J. Er uit, die stootte z'n neus en had n bloedneus.. Vanmorgen vroeg C. Huilen, weer eruit, pff

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    misschien maakt het hem een beetje onrustig en wat bang?? en zegt hij het daarom? voor zijn eigen veiligheid cq structuur?

17. hallo lievers

miranda, ben zo bvenieuwd wanneer je mag! jammer dat ie neit nog meer groeit, het word echt een kleintje zeg (mijn middelste was dat keer twee bijna)

carla, jeetje,m das wele een fijn gesprek geweest. leuk om te weten dat ze het zo goed doet

lidia, hoop dat het idd een foutje is. lastig zo'n schildklier. merk ik bij mijn vriendin ook. die blijft maar rotzooien...

hedwig, ik vind dat je heerlijke jochied hebt. en zze zijn iets anders, maar neit minder och. en wat fijn dat de thuisbegeleiding begint. hoop zo dat je er vel aan hebt!

judith, geslaagd voor een fetsje, jeeh!

sandra, hoe gaat het met je meis?

anniek,,, jeetje wat een geld, maar als het dan gewoon geregeld is geeft het wel rust. pffff....

hier eindelijk een behandelaaar ontmoet. hoop dat er een klik is. gaat erg op en af, ben nog veel warrig... ben inmiddels wel blij met mijn meds. is al wat toch?

jucade, bel me anders even, heb je mijn nummer?>

raksha

18. Miranda, gefeliciteerd met jullie zoon Ruben. Leuke naam!

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Miranda, ook hier van harte gefeliciteerd met Ruben!

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    HIEPERDEPIEP HOERAAA
    VAN HARTE GEFELICITEERD MET RUBEN
    en heel veel geluk gewenst voor jullie viertjes!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina