Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lieve miranda, sven en joris, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje ruben! geniet er samen van!

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    yeah gefeliciteerd miran met de kleine man!
    Súper gedaan meis en het gwicht valt ook alles mee!

Ennuh ben best trots dat de naam op mijn lijstej voor jou stond maar het kon ook gewoon niet missen hahaha

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Thanks dames!

Ben dood op, maar slapen? Lukt niet.

Het is ook zo geweldig, de kleine mini Joris. Hij is echt sprekend! Ongelofelijk!

Trots, moe, voldaan... Zucht, op een blauwe wolk! Wel liggend, zittend doet te pijn hahaha!

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o kijk nou, daar ben je al! wat leuk!!
    ik had dat ook toen hoor, weet nog dat ik aan een zuster in het zh vroeg: denkt u dat ik ooit nog kan slapen ? :D:D:D

hoop dat je toch nog wat uurtjes hebt kunnen pakken lieve miran!

5. lidia

lidia Fanatiek lid

Lieve miranda, sven en joris gefeliciteerd met jullie nieuwe wonder.
    Ruben welkom in ons cluppie ;)

Hopelijk heb je nog iets geslapen.

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    leuk dat joris ook zo lief had gereageerd zeg! is echt een goede eerste start!

hier zo lief..hoorde de kindjes rond half 7, gingen eerst een spelletje doen op yara's kamer, en lekker kletsen (best hard haha)
    toen zijn ze naar beneden gegaan. dat durven ze nooit eigenlijk alleen. ik best even blijven liggen (lekker) en later nr beneden gegaan.
    stonden er twee bordjes met beschuitjes, en 2 melk ingeschonken, en voor rol een appel en voor mij een peer.
    en de keuken keurig netjes opgeruimd, en yara en seth met een cracker op de bank. mijn dag is goed begonnen zo lief!!

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Miranda, Sven en Joris, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Ruben!!!!
    Wat een prachtige naam!
    En wat grappig dat ie zo op Joris lijkt hihihi

@Juut : ow dat is nog eens een leuke verrassing :) LIEF!!!

Pff nog even dames en alle bomen zijn weer kaal. Dat vind ik echt een nadeel van de winter brrrr
    Tot aan kerst en oud en nieuw stoort het me nooit zo erg. Maar als januari begint dan duurt het nog zo vreselijk lang tot de lente.

Hebben jullie nog plannen dit weekend ( die van Miranda weten we wel hihihi lekker vertoeven op de blauwe wolk met dr gezinnetje )
    Hier geen plannen. Boodschappen doen enzo. Morgen lampionnetje lopen bij opa en oma. Oja en Erik en ik gaan pepernoten bakken. Jammie! :D

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o lekker hedwig! dat is een goed plan!
    hier vanavond een groot feest van mijn werk in een enorm feestpaleis met buffetten en entertainment enzo..heb er wel zin in! gaat een heel leuk cluppie collega's dus dat komt wel goed!
    en morgen ook als het weer meezit lampionnenoptocht lopen

9. lidia

lidia Fanatiek lid

Juut dat is leuk beneden komen :)

Hedwig,, ja lekker pepernoten maken.. is zoo leuk..
    T
    Wij gaan vandaag ook de boodschappen doen en langs de ANWB voor een milieu sticker voor duitsland. Ik ga 15 dec met mijn moeder en zus en dag/nacht naar oberhaussen dus moet ik z'n sticker hebben.. en vanavond uit eten met mijn ouders lekker sushi dus de kids gaan naar de andere oma en opa;) morgen niets en lampionlopen natuurlijk .

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

Ruben 9 november 2012

Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Carmen en Devin 3 december 2010
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart 2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Dinja 9 juli 2009
    Jucade 18 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Daan en Anko 31 augustus 2011
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    E O 29 oktober 2011
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978

Miranda bevallen op 09-11-2012 van Ruben

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ook vanuiit hier een hertelijk gefeliciteerd met de geboorte van Ruben!!

Ben benieuwd of het nu toch spontaan is begonnen omdat je onderschrift zei dat je in week 39 zou worden ingeleid..? Maar goed, snap natuurlijk ook dat je lekker de tijd neemt en ons even laat wachten, geniet lekker van je mannetjes! Fijn dat het met Joris ook zo goed ging!

Enne.. Juut, had je de naam nou goed geraden...?:D

12. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Wauw wat een leuk nieuws. Had hetnog niet verwacht.

Sven, Miranda en Joris, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje RUBEN. Leuke naam!!!!!

hoera.jpg

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @marian
    néé niet juut :) in mijn lijstje stond hij hahaha en miran reageerde steeds niet op mijn lijstje hahaha

@miran
    ben wel echt super benieuwd naar een foto!

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Juut was er een tijdje geleden stellig van overtuigd dat ze het wist en zou miranda een pb doen toch? Maar wel knap van je dat jij hem in je lijstje had staan..! Ik ben daar altijd zo slecht in...

Ik zit ook met smart te wachten op een foto!! :)))

15. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Ja hier ook al een aantal keer gekeken, of er ergens al een foto te bespeuren was.....

16. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Dan maar ff een update vanaf hier.
    Helaas gaat het niet zo geweldig. De therapie is echt heel pittig. Lees: ik heb me overgegeven aan alles wat me tegenhield, ik zit daar voor mezelf, dus hup aan de bak. Dat maakt dat ik opener ben, meer aanpak, maar ook onrustiger word, wat somberder......
    Het hoor er bij zeggen ze. Nu vooral bezig met het stukje van mijn vader. Het voelen van emoties daarom heen (wat ik tot nu toe steeds weghield). Dus vooral boosheid en verdriet nu.

Verder gaat het met indy redelijk. We hebben vorige week te horen gekregen dat haar vaste juf darmkanker heeft, en dus voorlopig niet terug komt (heeft tot 2 wkn geleden gewoon gewerkt). Dus vele wisselingen in personeel, steeds andere inval. Vanaf volgende week heeft ze nu 3 juffen, maar is het gelukkig wel voor vast en op vaste dagen. Hopelijk brengt dat weer wat rust, want al die onduidelijkheid kan ze echt niet tegen.....

Jarno gaat al lang niet lekker. Is al een half jaar thuis met zijn knie. Steeds onduidelijk wat het is. Arts in tilburg hadden we geen vertrouwen in (later bleek dat dat terecht was), dus second opinion in belgie. Na allerlei onderzoeken en scans blijkt nu dat hij post traumatische dystrofie heeft. Een hele langdurige en vooral heel pijnlijke ziekte. Sloeg in als een bom. Voorlopig gaat het steeds meer achteruit, dus ook best moeilijk om positief te blijven daarin. We proberen het wel hoor. 29 nov. heeft hij een afspraak in belgie voor pijnbestrijding. Hopelijk gaat dit de pijn wat verlichten. Donderdag had hij een gesprek met de bedrijfsarts, en die bevestigde de langdurigheid, en zei zelfs: als het niet verbeterd zult u niet meer terug op de vrachtwagen komen. En rijden/werken is voor jarno HEEL belangrijk. Hij is dus ook behoorlijk somber, en vind het moeilijk om het positief te blijven zien.
    Dus jullie snappen dat het hier niet echt gezellig is, met 2 depressievelingen en een onrustig kind.

Sorry voor mijn sombere verhalen..........verder ook weinig leuks te vertellen. Lees af en toe wel mee hoor, maar het ontbreekt me vaak aan de puf om te reageren.

x

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Blij weer eens wat van je te horen Sandra...Jeetje wat heftig allemaal zeg. Heb er eigenlijk geen woorden voor lieve San...
    Ik denk heel vaak aan jullie en zou zo graag willen dat er weer eens wat positieve dingen gebeurde daar.
    Hopelijk wordt Jarno goed geholpen in Belgie dat hij toch weer wat vooruit kan.
    En die lieve Indy. Gelukkig is het een sterke meid, ze komt er wel. Hopelijk nu op school dan ook weer wat rust en regelmaat.
    Dikke knuf voor jullie allemaal

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ai wat een update Sandra....... het zit jullie ook allemaal niet mee he :(
    Dikke knuff voor jullie allemaal!! En ik hoop dat het zonnetje snel weer voor jullie gaat schijnen!!

Hoe is het met je moeder??

19. als eerste miranda, joris en sven gefeliciteerd met de geboorte vaan ruben!
    ben benieuwd naar de eerste fotos!

dan sandra, wat heftig allemaal. goed dat je wel aan de bak gaat, daar is moed voor nodig. hoop dat ze in belgie wat kunnen en dat jullie snel een gezellig huishouden worden weer. knuf

raksha

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Foto's komen snel, zodra we thuis zijn. We liggen nu nog in het ziekenhuis. Verder gaat het wel goed. Ik heb alleen veel last van de hechtingen en Ruben sinds de avond wat last van krampjes. Maar verder heel tevreden! Hij is de afgelopen 24 uur om de 3 uur geprikt voor de suiker. Dat is ook klaar, en daar is hij voor geslaagd, dus in orde! Hopelijk komt morgen de kinderarts en weten we wanneer we naar huis mogen...

Deel Deze Pagina