Miranda, ik hoop voor jullie dat jullie vandaag naar huis mogen. Fijn dat hij zo goed gecontroleerd word even, maar ook fijn als dat achter de rug is! Sandra, vanuit hier ook een dikke knuffel, ik denk vaak aan je, ookal ben ik maar weinig hier. Je krijgt het allemaal maar te verwerken! Ik vind het enorm sterk van je dat je de therapie aandurft, het is niet niks zo diep te moeten gaan, maar ik hoop voor je dat je er echt heel sterk uitkomt!
Sandra heel heftig maar wel goed voor en van je zeg! Roedel, ik zal je proberen te bellen morgen als ik t weer eens niet vergeet, pff
pfffft.. beste vriendinnetje van yara was van t weekend bij een kinderfeestje hier in rdaal waar een kindje van anderhalf is overleden (was in een gymzaal, dreumesje ontsnapt even aan de aandacht, loopt een opslagruimte binnen, soort bok/paard valt er bovenop, kindje is gewoon dood...) ik ben er gewoon helemaal naar van, die moeder van yara's vriendinnetje was erbij en vertelde alles.. hoe eng is het toch eigenlijk, dat je gewoon in een vingerknip je kind kan verliezen.. ik vind het zó erg!! moet er steeds aan denken.. san, ik wou dat ik iets voor je kon doen. vind het zo zwaar allemaal voor jullie. nu dat rotnieuws van jarno er nog bij..er moet toch heel gauw een einde aan al dat ongeluk komen..want het kan gewoon niet zo. wel dapper dat je zo keihard aan jezelf werkt meid, dit vergt veel kracht. en wat carla al zo mooi zei, indy is gelukkig een hele sterke meid dus die komt er wel. nogmaals heel veel sterkte met alles
@Juut : Dat stukje over dat kindje heb ik gelezen idd. Wat vreselijk he. Het idee idd dat je in een vingerknip je kind kunt verliezen is om gek van te worden @Hier Net gesprekje gehad op het mkd. Was wel leuk. Vaste begeleidster van Erik is weer terug na 3 maanden. Dus even bijpraten. Ook weer over school gehad en zij vertelde ook dat hun advies toch echt Cluster 4 school is. Nu zit die school nog naast het mkd. Tot en met groep 5 en dan zou ie dan naar een andere cluster 4 moeten. Maar kreeg het goede nieuws dat ze gingen verhuizen naar een stad dichtbij en dan zou ie daar gewoon hele basisschool tijd kunnen blijven. Ze zegt dat die cluster 4 school daar echt het beste voor Erik zou zijn omdat bijna alle kindjes daar autisme hebben. En velen lijken echt heel veel op Erik wat gedrag betreft. Dus hij zal er zeker tussen passen. We gaan binnenkort even voor een gesprekje erheen. Ben benieuwd!
Even snel een update! We zijn thuisssssss!! Wat is het heerlijk en wat is Ruben tevreden. Even afkloppen. Dat was Joris de eerste dagen ook en toen begon het inbakeren, onrust etc. Dus hopen dat het met Ruben wat makkelijker mag verlopen! Verder is hij ontslagen met een gewicht van 2420 gram, ons ukje! Met mij gaat het wel redelijk. Wat last van de hechtingen (nog wat gezwollen) en moe. Maar Ruben spookte dus in het ziekenhuis de nachten. Dus heel benieuwd hoe hij de nacht thuis gaat doen. Tot nu toe alleen geslapen tussen de voedingen, dus denk dat het feest is vannacht Ook verder drinkt hij heel goed (tussen de 40 en 60 al per fles!), dus hij is de schade al aan het inhalen!
ow wat fijn een update Fijn dat jullie naar huis mochten!! Ik hoop voor je dat Ruben zo lekker rustig blijft! En.... dat ie vanacht niet gaat spoken Neem goed je rust!!
Morgen dames... Hier in de lappenmand gister al niet lekker maar nu helemaal bleeeeg. Straks alleen met damian naar de logopedist en verder niets vandaag.. Nou sinterklaas leeft hier helemaal.. om 18.00 voor de buis voor het 1e sinterklaas journaal... en vanmorgen wilde damian al zijn pietenpak aan.. maar dat vondt ik nog wat vroeg Fijne dag allemaal.. Miranda hoe is de 1e nacht verlopen? Wat een mooi lief manneke op de foto's op facebook zeg.. en een super trotse broer..
hoi meiden hier gister yara alweer over nr een ander bad met zwemmen, dat is 2x zo koud als die andere..dus ik zag ze wel bibberen! maar ze was wel trots! vanmorgen even snel met seth in de stad geweest, maar jongens en winkelen is geen combi wel nog wat leuke verjaardags/sint ideetjes opgedaan verder lekker geen plannen vandaag, rustig aan. lidia beterschap meid! hop dat je gauw weer opknapt. hier ook gister al heerlijk zitten kijken, en seth vraagt nu steeds of het al zes uur is haha miranda hoe is de nacht gegaan? en tussen de 40 en 60 per fles al, goed hoor ruben! hedwig fijn dat het gesprek zo positief was!
De nacht was vermoeiend haha! Veel huilen, ook behoorlijk gespuugd. Vanaf half 5 had hij geslapen, op mijn borst, want in bed wilde hij natuurlijk niet haha. Nu weer hartstikke tevreden, dus heb echt niks te klagen! Zelf nog goed gerust vandaag, echt aan toe gekomen gelukkig. En nu wachten op de hoortest en hielprik..
Zag al een prachtig fotootje op fb! Ja wel kijken naar t sinterklaasjournaal hè! Want Justin komt ook 2 x!
ja wij kijken trouw iedere dag hoor! zit echt te wachten op justin! hier alles oke, lekker dagje ook gevraagd om in de deco commissie van school te gaan, mag ik lekker ramen beschilderen enzo! vind ik wel erg leuk! en haha, ook nog een prijs gewonnen weer...en tadaa..1 kaartje voor een dure sintmusical in etten-leur..beetje gekkig.. wij gaan die dag al in roosendaal en tsja, 1 kaartje..nou ja ach ja zullen we maar zeggen! verder alweer veel te lang achter de laptop hier, niet zo goed. ga zo maar even rondje inventariseren wat ik allemaal al voor sint heb liggen denk ik. vrijdag nog even nr koopavond met mn moeder. miran hoe heeft ruben zn hielprikje doorstaan? altijd zielig he. en bij hem in zijn ieniemienie voetje..ach ach!
zo daar was ik weer! kindjes kijken lekker het paard van sinterklaas (zo'n leuke film!) gister al het huis versierd haha, yara zei dat ze niet meer kon wachten! verder alles zn gangetje hier, weinig bijzonders!
haha heb hier wel lol in mn eentje na lang twijfelen toch die video van sint besteld (gepersonaliseerde sint boodschap..) en ik vind hem toch wel heel erg leuk hoor!! kei grappig! ben benieuwd wat ze er van vinden!
haha en nick en simon zitten er ook in. (seth zegt altijd : mama mag ik het cdtje van nick en siemel horen haha) echt grappig hoe ze dat verwerken, je kunt uit heel veel onderwerpen kiezen. bij seth gekozen oa dat hij pas jarig geweest is, leuk man! (dit is geen reclame, want hij is echt heel leuk, mocht iemand willen bestellen dan heel graag via mijn linkje..)
Wat grappig juut! Hier n beroerde nacht gehad. D. Heeft oorpijn/oorontsteking :s hij kon wel lekker bij mij liggen, maar dan slaap je toch anders hè! Hopelijk n rustige nacht nu.
heb hem net ook zitten invullen maar ben aant denken of ik ons nichtje erin verwerk of niet... heb me ook echt bescheurd
heb je t al besteld annieK/ want via deze link heel graag http://www.videovansint.nl/c/14195X1jR// als er 3 mensen via mij bestellen krijg ik mn centjes terug