Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    wat een prutnacht echt maar van 2 tot 6 geslapen!
    straks seth nr psz brengen, mss dat ik dan nog even terugga hoor..maar dan zal ik vast ook niet slapen.
    en seth is echt iedere dag weer rond zessn wakker :(

hoe is het bi jou gegaan jucade?

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ai dat is balen Juut. Waren de kindjes de hele nacht aan het spoken dan? Of lag het aan jezelf?

Had idd dat stukje ook gezien van de Sint en dat je een videoboodschap kan bestellen. Erg leuk!
    Helaas niks voor ons ;)

@Jucade : beterschap voor D

@Hier
    Morgen komt mijn beste vriendin een lang weekend logeren :) :)

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    pfft nou een combi van beiden. ze hoesten allebei heel erg hier, en ik heb beetje veel aan mn hoofd. niets ernstigs hoor, gewoon een lange to do list zeg maar..

oei vanmorgen echt een hele zielige yara..ze hebben nu voor de derde dag inval voor de klas staan. en yara had geen zin. en dat was zacht uitgedrukt..wat was ze verdrietig zeg..moest echt half worstelen om dr schoenen en dr jas aan te krijgen. want toch afgesproken dat ze een ochtendje gaat, en dat we vanmiddag dan wel kijken.
    dus dat zal wel thuisblijven worden dan..
    seth wel heel veel zin in psz (nog 2x hierna!)

en wat een leuk vooruitzicht hedwig, gezellig joh!

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Even een update vanaf hier...

Ruben word steeds onrustiger. Gisteren van half 11 tot half 3 wakker geweest overdag en de nacht van 11 tot half 5!! Echt heel veel wakker. Alleen als hij nu gezellig wakker was, was het nog niet zo erg. Maar hij is dan zo slecht te troosten. En of hij nu echt last heeft van krampjes of dat we moeten gaan inbakeren, kan ook de kraamhulp niet echt de vinger op leggen.

Nu gaan we in ieder geval proberen om hem te laten slapen op de kamer ipv in de woonkamer. Kijken of de rust helpt. Overdag staat toch de radio/tv of wij die praten. De eerste dagen ging dat gewoon goed, maar nu steeds onrustiger. En als ik nu overdag wat kon slapen, maar dat wil maar niet lukken, lig dan te draaien of van die kleine slaapjes van een half uur.

Kijk wel uit naar zaterdag, dan heeft Sven vrij en neemt hij de zorg van Ruben de hele nacht op zich zodat ik de nacht kan doorslapen (en dan hopen dat dat lukt).

Maar verder is het wel genieten, het is een heerlijk mannetje en heel vaak heel alert. En dat slapen, dat komt ook wel goed :) Positief blijven en vooral genieten van onze 2e spruit!

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ai ai moeilijk is dat he. Ze kunnen nog niks zeggen. Konden die kleintjes dat maar. Dan was het allemaal een stuk makkelijker ;)

Dikke knuffel voor jou Miranda!! En idd, het komt allemaal goed! Blijven genieten!

Hoe vind het Joris het? Nog steeds leuk?

6. Pittig Miranda. Het is wel een prachtig kindje.

Arme Yara, zijn haar vaste juffen ziek?

Stijn heeft vannacht ook liggen spugen, maar vanmorgen ging het weer. Dus gewoon maar naar school.

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Yeah via de foon online

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier gelukkig n goede nacht gehad, had wel n zetpilletje en neusspray gegeven. Nu zonder pil de nacht in en morgen is pro er ook weer :)

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mamzie er is n topic waar ervaringen gevraagd worden over epilepsie en absence.

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> Joris is hartstikke trots op zijn broertje. Hij let echt op hem. Als er een druppeltje melk uit zijn mondje loopt pakt hij al het doekje.

Alleen tegen mij was hij de afgelopen dagen wat minder. Grote mond, uitdagen. Had het daar erg moeilijk mee. Vandaag ook goed gesproken erover met Joris en moet zeggen dat sinds dat gesprekje hij er echt op gelet heeft en geen grote mond of uitdagend was tegen mij. Hopen dat het zo blijft, want dat deed me echt pijn.

@ Anniek -> welke telefoon heb je nu? Welkom met je telefoon online :D Zo handig!

@ Jucade -> hopelijk dan nu ook weer een goede nacht!

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ow.... waar dan??

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Miranda
    ik heb nu een galaxy ace plus

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo ik dacht even gezellig bijlezen na het werk...
    niet dus ! ;)

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Schandalig hé Judith :D

@ Anniek -> samsung is altijd leuk. Heb er zelf ook 1, alleen dan een ander type.

Hier was de nacht al beter gegaan gelukkig. Hij heeft al iets meer geslapen, dus ik voelde me al een heel ander mens vanochtend. Ook vandaag goed gegaan, met veel slapen tussendoor en minder wakker, dus hij word iets rustiger. Hopen dat het zo blijft, dan heb ik echt niks te klagen!

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Miran tnx voor het kaartje meis!

Juut
    Wat zijn we saai he

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik hoop t ook Miranda!

Drukke weken gehad, d. behoorlijk loopoor vanmorgen, ach als t er maar uit is hè! Ze beginnen trouwens nu echt te 'draken' expres doorgaan met iets wat niet mag, dus in de hoek zetten is ingegaan..

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    om tien voor half zes weer klaarwakker..zou het ook door de spanningen voor sint komen haha?
    yara en seth allebei rond kwart voor zes wakker..allemaal maar keurig tot kwart voor 7 in bed gebleven, maar oei, dit zal de komende nachten/weken wel blijven tot de man met de baard weer het land uit is vrees ik..ach ja, hoort er een beetje bij.

kids zitten alweer klaar voor de herhaling van t sinterklaasjournaal haha..willen nu savonds en sochtends kijken.
    ik ben gister nog even met mn moeder nr koopavond in de stad geweest, was al druk in de speelgoedwinkels joh!

donderdagavond bij yara op school de ramen beschilderd vol pieten, was leuk om te doen! was gevraagd voor het decoratieteam, dus kan met alle thema's aan de bak :)

miranda dankjewel voor het kaartje! en wat leuk dat joris de naam van ruben heeft geschreven, maakt het heel persoonlijk zo!
    en ik hoop dat ruben t vannacht weer goed gedaan heeft miran

oei jucade, 2 draakjes van dezelfde leeftijd, dan heb je wel een hoekje nodig ;)

anniek leuk hoor een nieuwe telefoon!

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    De nacht was echt weer vreselijk! Alleen nu weet ik zeker dat het krampjes zijn. Was zo sneu, hij krulde zich zo op en draaide zich zelfs om van rug naar buik van ellende. Zo erg had hij er last van. En vaak na een hoop poepjes ging het eventjes goed. Nu net in de box ook, hij slaapt hazeslaapjes, begint heel erg te kreunen/huilen/mopperen en dan komen er een paar poepjes en hij valt weer in slaap. Zo sneu!

Van de week al gevraagd aan de kraamhulp om misschien toch iets te gaan geven voor krampjes (toen ik nog twijfelde of het wel echte krampjes waren, toen was het ook nog niet zo erg), maar zij zei om daar beter niet aan te beginnen... Straks komt de vk en vraag haar ook eens, want dit is ook geen doen. Zo sneu!

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo pfft de dag is best lang vanaf 520 haha..
    eerst de intocht op tv gekeken, daarna nr de stad. dat viel wel tegen hoor..die pieten renden alle kindjes echt voorbij! met zn 2-en tien pepernootjes gehad zo ongeveer..maar goed, maakt niet uit..
    volgend jaar maar s op een ander plekje staan, dit is het laatste stukje en dat zal wel schelen.

o en dan vanavond schoen zetten natuurlijk..ben bang dat ze midden in de nacht nr beneden willen..

vinden ze t bij jullie ook zo spannend?

miran wat zei de vk ervan?
    wel erg zielig dat hij zo'n last had!

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    yara trouwens wel weer allerlei vragen..toen die bij ons voorbij was..
    mm ik dacht toch echt dat zn baard veel en veel krulliger was hoor mama..raar zeg (ik zei maar dat t door de miezer kwam haha) en waarom hij dan nooit dood ging enzo..
    hoop toch maar dat ze niet al te kritisch gaat kijken naar al die sinten :)

Deel Deze Pagina