Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat hebben we toch slimme kids hé. Hier ook al de twijfel... Zo jammer, want het is zo'n leuk feest! Dat ze toch nog maar lang mogen geloven erin!

De vk zei trouwens gelijk dat we het beste iets ervoor kunnen halen, want dit kan tot 3 maanden duren en dat is gewoon geen doen. Zowel voor ons niet als voor Ruben. Dus toen mijn schoonvader op pad gestuurd voor sab simplex. Die heeft hij de vorige voeding dus voor het eerst gehad. Maar overdag gaat het redelijk, dus we hopen dat het voor de nacht al iets helpt! Alhoewel het voor mij nu even niet uit maakt (gemeen hé haha), Sven neemt de hele nacht voor zijn rekening (1e nacht voor hem) en ik mag lekker doorslapen. Nu hopen dat het me dan ook lukt ;)

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    haha miran, joris dus ook al..
    ach het komt vast goed, helemaal omdat ze op school vast ook weer helemaal in het verhaal meegaan (ik verwacht al snel beplakte euro's denk ik..)
    komt goed, hier net met volle overtuiging het schoentje gezet.

o wat fijn dat de vk je gelijk het advies gaf om iets te halen. waarom het onnodig laten duren als er iets is wat misschien helpt.
    en geniet van je nacht miran!

anniek ben jij eigenlijk nog in roermond gaan kijken?

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Poeh, drukke dag gehad. Eerst andere bank ophalen, boodschapjes, intocht op tv kijken, kids weinig slapen en Omg peuterpuberteit is een feit! En s middags op verjaardag. J. Hieperdepiep druk.. Morgen intocht hier ( langs ons huis) dus komt er ook visite, net versierd en moet eigenlijk de kamer nog schoonmaken en eigenlijk ook nog uitnodigingen schrijven van c en d.

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Hey meiden... Jep we zijn geweest! zal eens proberen een foti te plaatsen

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    allemaal een leuke dag gehad zo te lezen met de intocht enzo :)

@Juut : ja vanaf half 6 vanmorgen dan duren de dagen lang he. Hier was het half 7
    En Yara zo kritisch hahaha Slimme meid!

@Miranda : ik hoop voor je dat de Sab simplex helpt!

@Jucade : pfff peuterpuberteit. Pittig he. En dan ook nog in tweevoud ;)

@Hier
    Intocht op de tv hebben we niet gezien. Wederom kon het Erik dit jaar absoluut niet boeien. En Owen alleen maar hoofdbonken omdat ie zn eigen programma niet kon zien. Dus hebben we Owen zn dvd maar opgezet.

Wel met Erik naar de intocht bij ons geweest. Erik vond het wel leuk om pepernoten van de zwarte pieten te krijgen. En dan hebben we mazzel dat we in een dorp wonen. Want de hele middag lopen er 120 pieten rond in heel het centrum om uit te delen. Dus om de 10 passen kom je wel pieten tegen. Hoop pepernoten gehad!! Niet normaal meer hihi.

Ook Sinterklaas nog even gezien. Naja, dat doet 'm niet zoveel. Als we hem gemist hadden dan was het ook goed geweest ;)

Vanavond schoentje zetten en dat vond ie wel geweldig. Wel 4 tekeningen voor Sinterklaas gemaakt. En een wortel in zn schoen en suikerklontjes in die van Owen en tekening erbij. Hij wilde het paard echt vet mesten want hij wilde er ook nog hooi erbij doen en een peer enz enz :D :D
    Hij is zo benieuwd wat ie krijgt. Hij verwachte eigenlijk al zn grote kadootjes. Dus heb het maar even goed uitgelegd dat schoenkadootjes kleine kadootjes zijn en niet de grote want die zijn dan voor over 2 weken. Sinterklaas is rijk maar niet ZO rijk ;) :p

Voor de rest is Erik echt de hele tijd mega hyper doordat mn beste vriendin hier is. Pffff echt waar een ADHD kind is er niks bij!! Hij is niet bij haar weg te slaan. Elke minuut van de dag claimt ie haar. Gelukkig vind ze dat niet erg ;)

Owen doet het ook best wel goed! Doet net of Marianne hier altijd al is hihihi. Wel een beetje meer over zn toeren. Erg bonken en schreeuwen en de laatste dagen echt gooien met dingen. Gisteren tijdens het eten gooide hij een vork naar Marianne. Hij miste net!
    Gelukkig werkt ze met demente bejaarden dus ze is wel wat gewend ;)

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Gelukkig heb je zo'n ontzettend lieve en vooral meelevende vriendin Hedwig. Dat scheelt in jouw situatie zoveel. Zo kunnen jullie echt genieten van de weekendjes als jullie samen zijn! Dus nog lekker van genieten nu ze er is!!

@ Judith -> hier ook nog met volle overtuiging de schoen gezet ;) Ook al twijfelt hij, zal het toch nog even alleen bij die twijfel blijven omdat het toch echt leeft overal.

@ Jucade -> oei, en dat idd in tweevoud! En jeetje, C & D ook al bijna 2 jaar. Wat vliegt de tijd! En alvast veel plezier morgen!

@ Anniek -> waar blijft de foto :D En was het een beetje te doen met de drukte daar?

Hier zo klaarmaken voor bed en dan hopen op een hele lange nacht!

7. Gelukkig twijfelt Stijn nog helemaal niet. Hoop ook dat, dat nog heel lang duurt. Hij heeft natuurlijk ook wel heel veel vragen.
    Vandaag was hij hulppiet, samen met 4 andere kleurplaat-winnaars. Helemaal super. Renske is in hele andere sferen gewoon, zo grappig om te zien.

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    het was echt belachelijk druk en een foto plaatsen lukte hier {nog niet} zit nu ff op de gewone pc... moet met de foon nog wel oefenen! zal foto's op facebook plaatsen...

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ow en miran heb je de sabsimplex? hij is ook te bestellen op internet he.
    Ennuh idd meteen geven hoor, niet wachten want krampjes zijn ellende. Wat je zelf nog kan doen {maar dat weet je vast al...} Ruben met het gezichtjes op jou handleggen, en vingers spreiden voor het mondje natuurlijk.... Zijn buik rust dan op je onderarm en zijn benen bungelen links en rechts naast jou arm, je kan dan over zijn rugje wrijven... dat werk meestal redleijk goed! Suc6 want krampjes zijn het meest vreselijkste van de baby tijd! x

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Anniek -> ik heb idd nu de sabsimplex!

@ Marijke -> wat leuk dat Stijn hulppiet was, gefeliciteerd Stijn met het winnen van de kleurwedstrijd :)

Hier de nacht? Ik heb doorgeslapen tot 8 uur! Voel me een heel ander mens! Ruben helaas nog steeds erg onrustig vannacht. Veel krampjes, slecht drinken, hazeslaapjes. Maar ik heb niks gehoord.

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier bok sjaggie en onrustig (ik dan hè), we zijn vandaag gestopt met roken en zitten elkaar af te katten, bah.

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    succes jucade! denk aan al het geld dat je uit spaart

miran fijn dat jij iig wel een goede nacht hebt gemaakt

anniek dankjewel voor het bestellen via mijn link :)

hier zo weg, mn vader gaat vliegen! (was toen voor zn verjaardag maar ging niet door)

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    En hoe was het vliegavontuur van je vader Judith?

@ Jucade -> toi toi toi! Jullie kunnen het ;)

Hier is Ruben vandaag overdag ook wat onrustig. Wel is de ontlasting al van harde 'konijnenkutteltjes' naar een smeuïg hoopje. Dus dat is al een goed teken. Nu nog die stomme krampjes. Hij slaapt wel tussen de voedingen, maar kreunt om de zoveel minuutjes en is dan even wakker...

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    het was super, echt heel stoer om te zien! hij mocht echt alles zelf doen he, met hulp! zo leuk!

en de grootste verrassing daarna, waar we niets van af wisten haha..
    sint kwam nog in een vliegtuig aan! te gek joh! en daarna heel dichtbij langs dus handje gegeven aan sinterklaas en pepernootjes gekregen van de pieten. dat was nog een heel leuk extraatje!

ook nog lekker broodje gegeten, en de kindjes zijn nu nog even mee naar mn moeder dus hebben onverwacht even een uurtje voor ons samen! nou dat is ook wat...
    zo grappig ik wil 1001 dingen doen in die tijd, zoveel dat ik niet kan kiezen..en de tijd gaat verder!

miranda fijn dat rubens ontlasting al zachter wordt, dat is een goed begin. hopelijk snel ook minder last van de krampjes.

anniek hoe is het nu, bijgekomen van johns "verrassing"? wel lief dat je op fb schreef dat je toch van m houdt ;)

hedwig fijn dat je zo'n lieve vriendin hebt geniet nog van jullie tijd!

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    super dat ie langzaam aan zachter word idd!

juut
    hihi dat was wel heel speciaal dan met de sint. En ik herken het wel van de 1001 dingen, dat heb ik altijd als ik een dagje geen enkel kindje hier heb.
    Ennuh op dat moment stond ik echt op springen hoor! Kon natuurlijk niet alles op facebook gooien maar ik kon hem zacht gezegd wel wurgen. Ben snel boodschappen gaan doen om stoom af te blazen. Vond het eigenlijk daarna wel zielig voor hem want hij bedoelde het zo goed... Maar ik vond het écht niet leuk! Ik had gehoopt dat hij de kindjes gedouched had en evt al gezuigd oid. Hoefde ik alleen boven nog te doen en hadden we de rest van de dag samen... maar helaas! Zit dus nu eindelijk {op het eten en 1x koffie na}... ow echt ik kon hem wel schieten! Het zag echt zzzooo niet uit maar john vond dat een beetje boelshit.. maja dat had ik vorige week al gezegd dat dat waarschijnlijk niet mooi zou gaan zijn, maja hij zei: je hebt het toch niet gezien?! Mja ik kan me natuurlijk wel een beeld mkn.....
    En dan baal ik nu nog wel het meeste dat hij daarna ff snel snel gezuigd heeft en wéér niet gedweild... zucht! Ik heb een poetsvrouw nodig voor de dingen die ik niet kan: dweilen en iets grondig afschuren én daar waar ik een hekel aan heb: ramen wassen! maj....
    zo das eruit.

Verder vanmorgen gewerkt en nog steeds kapot van zaterdag.
    Krijg deze week ook nog niet echt rust!
    Morgenavond naar school voor 10 minuten gesprek van Kyana.

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> dat is wel een ontzettend leuke verrassing met Sinterklaas! Had het wachten dus nog geloond met een extraatje! En die 1001 dingen, ik herken dat ook hoor. Hopelijk toch nog iets gedaan gekregen ;)

@ Anniek -> haha, ik moest er wel om lachen om jullie gesprekje op fb :D Maar ik kan het me ook goed voorstellen dat je nog amused was.

Hier redelijk geslapen, eerste helft van de nacht heeft Ruben op mijn borst geslapen (dus ik niet), maar hij had zo'n last en zo opgekropt op mijn borst sliep hij heel vast. 2e helft van de nacht had hij goed geslapen in zijn bedje. Dus daar was ik wel blij om! Helaas heeft hij weer 2 keer goed gespuugd (gisteravond en vanochtend). De flessen van 100cc spuugt hij niks, en toevallig had hij 2 flessen van 50 en daar spuugde hij wel behoorlijk wat van eruit. Nu ligt hij weer tevreden te slapen gelukkig :)

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Afgelopen zaterdag weer een benauwdheidsaanval bij Daan. Zo ontzettend zielig! Gelukkig was het 'plotseling erg benauwd schema' met de pufjes voldoende om hem weer lucht te geven! Hij was vrijdag weer zo ontzettend verkouden geworden, dus al begonnen met pufjes, zoals de lvpl had gezegd, maar dit was dus niet genoeg om een aanval af te wenden. Zondag ging het alweer een stuk beter, maar hij is nogsteeds erg verkouden, het loopt hem zijn neus uit! We geven dus nog wel pufjes en hopen dat hij niet weer een aanval krijgt...

Verder leuk weekend gehad, sinterklaas zien aankomen en gisteren een luie dag thuis.

Miranda, ik hoop voor je dat Ruben snel wat minder last krijgt van de krampjes, het is voor jullie beiden niet fijn! Ik las wel dat hij al goed aangekomen was, super!

Anniek, ik heb nietsmeegekregen van wst er gebeurt is, maar klinkt niet fijn en gezellig! Het al weer helemaal goed gemaakt?

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @marian
    ooo wat vervelend voor Daan en jullie zeg bah bah
    Haha John had de meubels verzet. Maar ach het viel wel mee hoor. Ik kookte alleen ff :)

19. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hahaha, hij wilde eens wat anders? Ik had ook wel eens van die buien, nu kan dat niet meer, want alles moet zo staan als het nu staat en het kan niet anders meer.. Nou ja, is ook niet erg, kost alleen maar tijd en energie! :D

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Pff, hier weer begonnen, zwak maar ik werd gewoon agressief (buiten de driewieler n end heen gegooid) en super sjaggie tegen de kids :( bah..

Deel Deze Pagina