goedemorgen! hier seth alweer om 530 wakker maar goed, hij blijft braaf op zn kamertje..is natuurlijk niet niks, én je schoen zetten én je nepverjaardag op de psz.. ze waren allebei dolgelukkig en pietjeverliefd had al een pepernotenhart gemaakt anniek ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt joh, dat is echt rot. mensen moeten je dan gewoon even op de hoogte houden, zeker als je verder wil en tijdsdruk hebt! marijke suc6 vanavond op school!
mogge allemaal!! @Marijke : voor mij is het simpel dat ik niet gereageerd heb. Had dat al gedaan op facebook Dus dan denk ik er niet meer aan om het ook hier te doen....sorry @Anniek : balen ze van dat behang. Hopelijk krijg je de poppenhuis toch op tijd af @Juut : dus vandaag afscheid van de psz?? Succes/sterkte! @Hier Beide kindjes thuis vandaag. Erik heeft een margedag. Pffff zal me het dagje worden
Hier vandaag weer tijd voor de Remicade Zie er zo tegenop! Maar het moet echt. Heb van de week al 4 keer met Ruben op de wc gezeten door de krampen. En vond het sneu om de fles af te pakken (precies ook tijdens het voeden, zucht!) en geen Sven in de buurt... Gaat dus helemaal niet goed met de darmen Veel buikpijn en ontlasting is echt water. Had gisteren al gebeld of ik niet aub een prednisolon kuur kon krijgen, want dan gaat het altijd beter. Maar nee, eerst afwachten wat de Remicade doet. Snap het wel, maar het is voor mij zoveel makkelijker genieten van Ruben als ik niet zoveel buikpijn heb... Baalde dus behoorlijk gisteren toen ik een nee kreeg te horen. Wel afgesproken dat als het volgende week nog zo is, ik wel een kuur krijg. Dus nog even afwachten. Duimen dat de Remicade aanslaat en anders dan volgende week alsnog wat aan de betere hand...
Hoi dames,, Hier druk druk en weinig tijd voor de laptop. Sorry als ik niet gereageerd heb op dingen.Zal vanaf maandag weer meer reageren want het weekend geen internet want dan zit ik met vin in valkenburg in een hotel. Fijne donderdag allemaal xx
zo ik ga mezelf weer s naar de pilates slepen denk ik.. oef ik ben toch echt geen sporter in de avond hoor.. ga nog maar s nadenken wat ik er mee ga doen vanmorgen gek ochtendje, heb er toch allemaal maar last van hoor, dat kleine jongens zo snel groot worden.. afscheidje was wel leuk, seth was ineens wel weer verlegen, normaal is hij superman daar, nu even wat minder superman lidia wilde je heel veel plezier wensen in valkenburg! geniet van heerlijke tijd met zn 2tjes! je zult die twee kanjers wel missen maar ook heel erg veel plezier hebben! miran balen dat de arts niet akkoord was zeg. hoe is het gegaan vandaag? hedwig hoe is de dag verlopen? beetje meegevallen? marijke hoe was het gesprek op school?
@ Judith -> afscheid dus op de psz achter de rug. Wanneer is zijn eerste dag op de basisschool? Spannende tijd voor je kleine grote man! @ Lidia -> een heel fijn weekend in Valkenburg!! Geniet ervan! Remicade gisteren goed verlopen. Zag er zo tegenop, bang dat ik net als in het begin zo onwijs moe en hoofdpijn ervan zou krijgen. Maar het viel gelukkig mee. Wel was vannacht heel zwaar. Was echt doodop en Ruben besloot om van half 11 tot kwart over 1 te huilen. Om kwart over 1 de fles gegeven en om 2 uur viel hij uiteindelijk in slaap tot half 6 (!!) en na de fles nog geslapen tot half 10. Dus gelukkig nog goed kunnen slapen. Maar was ook niet zo slim van mij. Gisteren was het cb hier. Het spugen en de krampen besproken. Besloten om nieuwe voeding te gaan proberen (comfort tegen spugen en krampen). Meteen ermee gestart (met mengen), had ik ook niet moeten doen en mee moeten wachten tot vandaag. Hij had dus gewoon meer last. Vandaag naar de kinderarts met hem. Ben benieuwd wat hij al gegroeid is
Lijkt me best pittig, Miranda. Als je net bevallen bent en dan weer een remicade. Hoe is het bij de kinderarts gegaan? Pff Juut dat sporten ook, ik snap je helemaal. Als je eenmaal er bent en bezig bent is het heerlijk. Maar die weg er naar toe??? pff, ben al moe als ik aan sporten denk. Lidia, waarschijnlijk ben je nu al heerlijk in Valkenburg. mar geniet van jullie weekendje samen. 10-minutengesprek ging goed. Weinig bijzonderheden. Allemansvriendje, maar de juffen maakte zich zorgen dat hij geen "vaste vriendjes" heeft en hij moet meer voor zichzelf opkomen.
Vandaag met m'n moeder voor nieuwe schoentjes naar hoorn geweest voor de tweeling hun verjaardag en geslaagd! Fijn dat t gesprek goed ging Marijke. J heeft ook nog geen vaste vriendjes ofzo hoor.
hoi hoi, @Marijke : een goed 10 minuten gesprek dus. Mooi ja! En een vast vriendje komt vast wel @Hier Pfff wat een dagje weer. Het goede nieuws is, is dat de vergoeding voor de luiers van Owen er door is!! Hoop geregel was dit. Lopen van huisarts naar apotheek weer huisarts weer apotheek want wie en wat moet wat regelen etc. Maar heb het voor elkaar maandag kan ik de luiers ophalen. Krijg er 7 op een dag vergoed. Dus best veel!! Minder nieuws is is dat Owen vanaf maandag een andere chauffeur en begeleidster krijgt. Ook andere kids in de bus. Krijg ik eventjes te horen he tussen neus en lippen door En ipv dat ie smorgens om kwart voor 9 word opgehaald word ie vanaf maandag al om kwart over 8 opgehaald. Was ik er net helemaal uit dat het perfect zou zijn met de nieuwe school van Erik ( begint om kwart over 8 - half 9 ) Dus als Owen pas om kwart voor 8 werd opgehaald kwam dat mooi uit. Maar nu gaat het dus beide tegelijk vallen. Pfff Als ik het echt niet ga redden en ik kan goed fietsen met mn nieuwe fiets dan ga ik Owen zelf brengen naar het kdc misschien. Ach, zal wel even zien hoe het gaat tegen die tijd. Maar stroom echt even over pfff straks lekker patatjes eten Even rust
Vandaag bij de kinderarts geweest, Ruben weegt nu 2975 gram en is 49,8 cm groot! (Geboortegewicht was 2510, na afvallen 2420 en geboorte lengte 47) dus hij is heel goed gegroeid in 2 weken!! Kinderarts dus heel tevreden! Hopelijk zo meer, Ruben is aan het mopperen...
Lieve ruben, stil maar..alles is goed! Laat je mama even lekker op het forum Goed dat hij zo goed gegroeid was zeg! Kleine knapperd is het! Hedwig fijn dat je de vergoeding nu hebt! Ze doen vaak moeilijk bij kinderen onder de vier jaar is onze ervaring op het werk. En he getsie wat een gedoe met de bus. Bij ons ook te vaak wisselingen enzo, doet de kinderen niet goed.. Hoop dat het allemaal te combineren valt. Waren de frietjes lekker? jucade leuk dat je geslaagd bent voor schoentjes marijke goed dat alles verder in orde was. en over die vriendjes, lijkt me niet iets om je zorgen te maken. komt vanzelf wel. en opkomen voor zichzelf, dat vinden veel vissenkindjes hier best moeilijk he. verwacht dat wij dat volgende week ook horen, alhoewel yara op haar tempo best wel stappen maakt. gaat stijn wel met plezier naar school of wisselt het wel eens? hier vandaag lekker dagje gewerkt, was leuk. Daarna had ik 25 minuten om de stad in te gaan, hele ouderwetse speelgoedwinkel hier gaat de speelgoedafdeling opruimen. Dus op 1e ding 20% korting, 2e ding 30% korting, 3e ding 40% korting.. Oe en dan blokkeer ik helemaal he..zag zoveel leuks! Uiteindelijk 3 toffe dingen mee, kan al zoveel voorpret hebben als ik weet hoe blij ze gaan zijn! Morgen naar Sint op rols werk, dat doen ze altijd heel erg leuk daar, dus heb er veel zin in!
@ Marijke -> vaste vriendjes? Moet dat dan al? Ik merk dat Joris wel een vast vriendje heeft op school, maar hij komt ook vaak met verhalen van andere kindjes thuis, dus niet alleen met dat ene jongetje. Hij is allemansvriend, dat is toch belangrijker lijkt mij. Ze zijn nog zo jong. Komt helemaal goed hoor. Fijn dat ze verder tevreden waren! @ Hedwig -> wat een goed nieuws van de luiers. En wat balen van de wisseling van de chauffeur en begeleidster. Moet eigenlijk niet kunnen bij zo'n kindjes vind ik. Hopelijk verloopt het allemaal soepel. En ook dadelijk met Erik en de nieuwe schooltijden. Al iets bekend over het een of ander met een nieuwe school trouwens? (of heb ik eroverheen gelezen?) @ Jucade -> wat fijn dat jullie geslaagd zijn voor schoentjes! @ Judith -> in 25 minuten tijd in de stad wel dus iets leuks gescoord! Wat is het geworden, omdat je typt een heel ouderwetse speelgoedwinkel? En heel veel plezier morgen op het werk van Rol met de sinterklaasviering. Hier iets minder nu. Lijkt alsof die 2 schepjes te veel is en de krampjes alleen maar erger worden nu. Ook sinds de vorige luier (en sinds het meer mopperen/huilen) aan de diarree, dus even weer een stapje terug... Zal wel een lange nacht worden. Altijd een gezoek met die kleintjes en voeding etc. Maar komt goed, veel knuffelen dan maar (wat een straf ) En nog over het bezoekje aan de kinderarts. De kinderarts vond hem heel alert. Hij reageerde ook echt op de kinderarts toen hij boven hem hing door te kijken. Ook toen de kinderarts bewoog, keek hij mee. En toen hij hem los liet (hij had zijn handjes vast) draaide Ruben op zijn buik, de uitslover Maar dat doet hij als hij naakt ligt. Vind hij niet fijn, hij zoekt dan echt vastigheid. Alsof hij bang is om te vallen. De kinderarts zei toen heel droog; dat doe je maar over een maand of 5 haha. Klein sterk mannetje!
zo hier weer terug van de sintviering van rols werk, was weer leuk! seth vond t wel moeilijk om zo lang te wachten om zn cadeautje uit te pakken...maar allebei hele blij! yara heeft beados gehad (soort strijkkralen maar dan anders) en seth een autootje dat je in elkaar kunt zetten. en miran, het is een ouderwetse speelgoedwinkel in de zin van 1 man achter een balie, die wacht tot je iets uitgezocht hebt. Ook zag ik er een broodtrommel te koop die ik nog kreeg in 1990 haha, dus kun je nagaan.. Maar ook wel weer veel nieuwe dingen, en volop lego en playmobil enzo.. Ik heb uiteindelijk een speelboomhuis van winnie de poeh gekocht (yara's favoriet sinds disneyland) , een blushelikopter van playmobil en een brandweersetje met echt werkend stoplichtje erbij! dus goed geslaagd! las opfb dat joris weer s lekker uitgeslapen had..kan ie niet een keer met seth bellen
hoi hoi, Leuk hoor Juut dat ze bij Rol's werk ook aan Sinterklaas doen. Ze zijn alvast goed verwend door de Sint dus En leuk zo'n ouderwets speelgoedwinkeltje! @Miranda : hihihi die Ruben. Zo klein maar toch al zo groot Hopelijk went ie snel aan zn nieuwe voeding en dat ie snel geen krampjes meer heeft. Altijd vervelend voor die kleintjes En de school van Erik? Ze hebben geadviseerd Cluster 4 school en daar zijn we het wel mee eens. Nu de aanmelding nog doen en de indicatie rond krijgen. @Hier Nou het was me het dagje weer wel. Eerst zou Sinterklaas hier door de straat komen zoals ie al 4 jaar lang doet. Maar nu opeens niet meer. Dus dat gemist. Erik baalde er wel een beetje van. Maar liet voor de rest er niks van merken. Naar het centrum geweest want ik moest wat dingetjes hebben. Owen maar weer eens meeegenomen en dat hadden we niet moeten doen. Pfffff we zijn het zo beu he om al bij de eerste winkel te moeten worden aangestaard omdat Owen begint met schreeuwen en niet meer ophoud Zo erg dat alles mensen in een straal van 10 meter stilstaan en je aan staan staren Owen wel even laten lopen. Maarja, die is geen kant op te sturen en heeft zijn autisme oor en oogkleppen op en hoort en ziet dan niks meer wat met ons te maken heeft pfff Uiteindelijk de kids op een wipkip in het centrum en daar niet meer vanaf te krijgen natuurlijk. dus Richard erbij gebleven en ik maar dat wezen kopen wat ik moest hebben. Maar goed, na dat uitje hadden we het wel weer gehad voor vandaag. Erik ook de hele tijd stuiteren en mega veel huil en woedebuien en schreeuwen dat ie zo in de war is. En bang om de kleinste dingetje Van mij mag het wel al weer januari zijn. zucht.
Hoi dames.... Zoo heerlijk weekend gehad met z'n 2e. Hotel viel wel tegen maar dat mocht de pret niet drukken.. Nu in de auto naar huis. Wil de kids weer knuffel geven reageren doe ik straks.
Hedwig, wat erg voor jou als ouder dat al die mensen zo staren als Owen schreeuwt. Wel goed dat je dan toch niet toegeeft aan hem. Lidia, heelijk hoor zo'n weekendje weg met z'n 2-en Pff mijn moeder is weer zo gezellig, dat heeft ze nu al jaren als de feestdagen er weer aankomen. Dan zet ze haar stekels op, om te voorkomen dat je iets probeert te organiseren met het helegezin. Op deze manier vieren we dus al jaren geen sint of kerst meer met z'n alle. Ik laat het nu ook los. Ze zoekt het maar uit
Welkom terug Lidia @marijke ; balen van je moeder. Hier is het net andersom. Mijn moeder wil eigenlijk continue hier zijn maar ik heb daar geen zin in. Alles moet precies gaan zoals zij wil en maakt niet uit wie ze daarmee pijn doet. Dus hier alleen Sinterklaas samen met haar. Met veel moeite. @Hier Pfff ben blij dat het weekend weer bijna voorbij is. Pfff wat was het weer erg Na dit soort weekenden twijfelen we er echt aan of Owen lang thuis zou kunnen blijven wonen. Het is echt niet meer te doen. We hopen zo dat de IPG thuisbegeleiding ons echt kunnen helpen. We gaan er aan onderdoor En we gaan ook vragen voor een helm voor Owen. Mijn god dat hoofdbonken word steeds erger. Heel zn hoofd is kapot Soms gaat het zo hard dat ik vrees dat ie of een hersenbeschadiging oploopt of dat ie dood neer gaat vallen.... we weten het niet meer.......
Lieve Hedwig, ik heb het zo met je te doen. Ondanks dat je er hier veel over schrijft, denk ik dat we geen idee hebben hoe je je daadwerkelijk voelt.