Lieve seth gefeliciteerd met je verjaardag. Rol,Juut en Yara gefeliciteerd met jullie grote jongen en je grote broertje. Fijne dag vandaag..
dankjullie wel lieve meiden! het is morgen pas echt he, officieel maar we vieren het lekker vandaag, morgen gewoon nr school en nr zwemles. hij heeft een hele uitgebreide houten treinbaan gekregen. die kindjes van ons worden altijd zo stil bij grote cadeaus haha..grappig. Nu wel lekker bezig met alles in elkaar te zetten
hey lidia hoe is het verder? hedwig hoe was jullie sinterklaas? jucade wanneer hebben jullie feest voor c&d?
Hoi dames.. Hier gaat het redelijk.. druk met de verhuizing van mijn schoonouders. Die hebben de sleutel gehad van hun nieuwe flat maar het oude huis is nog steeds niet verkocht en dat geeft financieel druk.En dat zorgt er voor dat mijn schoonvader er een beetje doorheen zit. En vin is al de hele week aan het klussen in het nieuwe huis en steeds laat thuis dus zien hem ook niet zo veel.. maar het is voor een goed doel. Vrijdag sint op kdv gehad en op zwemles van damian. Vandaag sinterklaas vieren bij schoonzus en zwager met de hele familie in een sinterklaas met pieten. Ben benieuwd want de kids denken dat we gewoon op de koffie gaan bij zijn neefje . En woe nog op school van damian en dan is het klaar.. merk wel dat de kids er druk van zijn pff.. Hedwig,, wat een verhaal meis.. maar net wat jucade zegt voor hem is het fijn nog meer regelmaat en voor jou ook meer rust(niet rot bedoeld) om met erik samen te zijn. Marijke..oei dat moet zeer doen.. hoe gaat ie nu? Toch een beetje pijnstilling genomen? Fijne sint dg vandaag. Carla, wat goed van kyra. En krijg je het straks nog wat rustiger als het januari is? Jucade,, balen vn de zieke kindjes, wel goed dat ze bij de sint durfde. Anniek.. wat voor aquarium heb je? Hier ook nog 1 te koop. Miranda,, wat fijn dat het met ruben zijn krampjes beter gaat. Hopelijk zijn spugen ook.. Juut,,wat fijn dat seth het zo goed doet op school,, hihi die yara die het maar over haar broer heeft en goed op school. Wel jammer dat ze er niets mee doen met het lezen. Damian is heel goed met cijfers en hij krijgt ook extra reken dingen op school wat eigenlijk in groep 3 is. Maar de verplichte taken doet hij verdeeld over de week. Marian..wat naar dat bas ziek is, beterschap. Ehhhhh sorry weet het even niet meer.. ga de kids een broodje geven.
das balen Lidia dat Vin elke keer zo laat thuis is. En hopelijk is het huis van je schoonouders snel verkocht! Veel plezier vandaag!!!! @Juut : ow morgen pas hihi. Nou dan doen we het morgen nog een keer over het rondje feliciteren @Hier Nou, we hebben het overleefd gisteren. En meer wil ik er eigenlijk niet over zeggen..............
Lieve kleine kleuter Seth, wat een feest vandaag. Geniet van je dag! Morgen (op je verjaardag) gelijk naar de kleuterschool? Juut, geniet van de verjaardag hè.
@ Judith -> wat lief dat hij zo goed aan het wachten was tot dat hij zijn kado mocht uitpakken! En een uitgebreide houten treinbaan is natuurlijk ook wel erg cool! Heel veel plezier vandaag! @ Lidia -> kan me voorstellen dat het moeilijk is voor je schoonouders. Hopelijk hebben ze hun oude huis snel verkocht en kunnen ze genieten in hun nieuwe flat! En veel plezier vandaag met de sinterklaasviering! @ Hedwig -> knuf! Heb je wel misschien een paar leuke foto's om te spammen van je knappe mannetjes? Is alweer zolang geleden! Hier goed geslapen. Ruben steeds tussen de voedingen geslapen. Sven doet de zaterdagnacht altijd. Maar dan slaapt hij geen 4 of 5 uur, stipt 3 uur. Maar dan drinkt hij ook zijn flessen niet leeg, de grapjas! Dus vannacht heeft hij 2 nachtvoedingen gehad. Vandaag hier lekker niks op de planning, heerlijk! Lekker alles op ons gemak
Yeah seth. Van harte gefelicuteerd met je vierdeverjaardag. Geniet van vandaag en dan morgen voor het echie naar school!!!" have fun En juut: maak er een echt juutskes dagje van! X
Omdat we natuurlijk met Sinterklaas zitten, vieren we het voor de 'rust' volgend weekend. Hebben ze toch nog geen erg in
zo hier net alles aan kant zo aan het logeerverslagje van flip beginnen het was leuk maar superdruk vanmiddag. seth is ontzettend verwend met cadeautjes, die kan wel weer heerlijk spelen! wat een bofkont! assortiment op wielen is weer aardig uitgebreid alleen yara was helemaal niet lekker vandaag, dus vrees voor morgen.. is op paracetamol de dag wel doorgekomen, maar is zo onwijs verkouden..dus in ieder geval maar niet zwemmen morgen denk ik, school kijken we wel even. jucade dat is wel een slim besluit! anniek thanx lief van je maar n echt juutskesdagje zit er vrees ik niet zo in morgen als yara nog ziek is.. hedwig hoe is ie? marijke heb je nog last van je val? en ik moest helemaal slikken van je lieve kleine kleuter seth woorden haha..wat een emo mens ben ik toch.. en hadden jullie vandaag nou sint? ja toch? lidia ongezellig voor jou dat vin er zo weinig is. was de verrassing groot voor de kids?
vandaag dus voor het echie Seth, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!! En veel plezier op school!! C en D Jullie ook hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag!! wauw 2 jaar alweer. Wat vliegt de tijd!!
Jarig: Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Dinja 9 juli 2009 Jucade 18 augustus Sandra 23 augustus 1979 Daan en Anko 31 augustus 2011 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 E O 29 oktober 2011 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Ruben 9 november 2012 Esther 1 december 1980