Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw tot half 6 Juut? Dat is echt mega lang!

Ja dat is idd dan balen he dat je meisje zo makkelijk is. Zo kan ze idd in elk groepje geplaatst worden.
    Hopelijk heeft ze het wel naar dr zin gehad!
    Ben benieuwd!

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> ik hoop ook, ondanks het groepje, dat ze het onwijs naar haar zin heeft gehad. Vind het wel erg veel hoor. Zo alles in 1 week geduwd met de feestweek, met dan ook een schoolreisje zo lang!

@ Marijke -> wel erg jammer! Heb je misschien een leuke baan en dan zit je met het dilemma geld...

@ Hedwig -> het is en blijft gewoon zo moeilijk met Owen. Hoop echt dat hij snel op het kdc terecht kan en goed vooruit geholpen kan worden. En het zo voor jou ook een stuk makkelijker zal worden allemaal. Knuf!

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou gelukkig is ze weer veilig thuis hoor!
    z had op de heenweg in de bus geslapen :$ haha..tsja om 615 al wakker natuurlijk..maar de juf had er echt wakker gemaakt dat ze er waren en veel kinderen waren haar naam aan t roepen en dat vond ze toch minder.
    verder heeft ze het allemaal goed doorstaan, wel twee keer gehuild vertelde ze. een keer omdat een geit in haar buik aan het beuken was met zijn hoorns..en een keer in de speeltuin, een ander meisje had haar zomaar in dr gezicht gepakt..de plekken zijn goed te zien..
    dus dat was wat minder. maar verder wel naar haar zin gehad, vertelde veel over de dieren, en toch ook wel dat ze alleen maar tussen de middag even gezeten hadden.
    en hoe lomp, het was vanaf half zes ophalen (en hoe vaak loopt dat niet uit..) wij uit voorzorg al eerder gegaan, komen we om toen voor half het schoolplein op, zijn ze er al even! sjongejonge, daar kan ik toch ook niet tegen he...want yara vond t natuurlijk maar vreemd, uit de bus komen en dan geen papa en mama..grrrr.volgende keer ga ik wel ene half uur eerder..

nou ja, het is allemaal prima gegaan verder gelukkig, ik zit nog even in dubio of ik nu mijn trimschoenen aan ga doen of niet (en er dan ook mee lopen dan he ;))

hoe was de schoolreis van martijn en lotte?

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut gelukkig is ze weer heel thuis!

Hedwig heel veel succes voor morgen...Denk aan jullie

IK moet weer rennen...MR vergadering tot een uurtje of 10...

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    dikke knuf carla! hang in there! xxx

en hedwig idd alvast heel veel sterkte vr morgen hoor meid!!

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Fijn dat Yara het toch ondanks de incidentjes naar haar zin heeft gehad! Heb je nog wat gedaan met je trimschoenen Judith? ;)

@ Carla -> nu echt highlife daar op school he. Toi toi toi!

@ Hedwig -> ook vanuit hier al heel veel sterkte morgen voor Erik! Hopelijk verloopt het allemaal vlug en is het snel achter de rug allemaal... Knuf!

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Fijn dat ze het, op een paar incidentjes na, leuk heeft gehad Juut!

Vind het trouwens ook giga veel wat jullie school doet hoor. Feestweek en schoolreisje. pfff En dan ook nog schoolreisje tot half 6!
    Konden ze niks verzinnen wat niet zoveel tijd in beslag zou nemen?

Bedankt allemaal!
    Ben best zenuwachtig voor morgen en Erik natuurlijk ook.
    Om half 8 moeten we er zijn. dus de wekker hebben we om 5 uur gezet. Pfff denk dat ik maar ga slapen ;)

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    juut
    ik herken dat probleem van een makkelijk kindje helaas :(
    en gelukkig heeft ze het wel leuk gehad joh

marijke
    pff das wel heeelll vervelend zeg dat je zo in loon zakt maar van de andere kant kan ik me oook wel in juut vinden!

hedwig
    suc6 morgen, hoop voor je dat het goed en voorspoedig loopt!

carla
    jemig wat een drukt meis; vergeet niet te ademen!

hier met de stagiaire ging best goed, morgen weer.

ouders voor kindje met 40 uur+ leuk stel, verschillend stel. Ma advocaat in opleiding pa werkt in bouw. makkelijk flexibel stel, kunnen we het wel mee vinden denk ik. Ja ik heb er wel een goed gevoel over.....

9. Ik vind het wel spannend, Anniek..wanneer hoor je of het kindje ook echt bij je komt voor 40uur?

Hedwig, succes morgen met de operatie van Erik.

10. lidia

lidia Fanatiek lid

hedwig ..succes vandaag..hopelijk is het snel voorbij..

marijke.. moeilijk hoor..

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Anniek -> wel fijn dat je er een goed gevoel over hebt. Wanneer hoor je meer?

@ Hedwig -> oh ik hoop dat de ingreep nu al achter de rug is. Ben zo benieuwd hoe het verlopen is allemaal! Knuf!

Hier is het zo genieten hé :D Ik voel t kleine frummeltje zeker 2 momenten op de dag. Gisteren om half 9 's ochtends en vanochtend om 20 voor 9. Mooie tijd om wakker te worden :)

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hoi allemaal!
    Bedankt voor de gelukswensen. Ook die op facebook ;)

Alles is heel goed gegaan!! Echt super!!

Had ook een pictomap mee zodat ik alles stap voor stap met hem kon doornemen. En als een handeling was gedaan dan de picto omdraaien.
    Dat ging echt mega goed!

Zusters waren ook mega lief voor Erik. Hij kreeg zelfs voor de ok een zeehond te leen van hun. Die bewoog en maakte geluid. Zo lief!

Van het drankje ( kreeg ie anaal toegediend ipv dat ie het moest drinken ) werd ie behoorlijk stoned en wilde hij slapen. Maar hij wilde niet want het pictoboek zei dat ie een kapje kreeg voor de narcose en dat wou ie niet missen hihi.

Kapje ging ook super! Zonder problemen en hij ademde meteen goed diep in en uit.

Toen ie bijkwam en weer op de zaal was ie na wat water drinken wel misselijk en ging overgeven. Kon geen water binnen houden. Dus kreeg ie een infuuszak met vloeistof. Infuus hadden ze onder narcose al aangebracht gelukkig.
    Daarna ging het meteen beter en kon ie ook eten.
    Ook het lopen ging goed en het plassen ook. We hadden hem echt heel eerlijk voor de operatie al gezegd hoe zn piemeltje eruit zou zien en dat ie misschien wat pijn zou hebben. Dus geen verrassingen.

Toen ie geplast had mocht ie dus naar huis.

Thuisgekomen was ie helemaal hyper. Rende rond enzo. Moest wel even huilen toen Owen zn ballon stuk maakte.......

Nu is de verdoving ( die ze in de ok in zn piemeltje hadden gespoten ) uitgewerkt. Dus nu heeft ie behoolijk wat pijn :(
    Zo sneu.
    Hopelijk kan ie lekker slapen vanacht

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> wat een fijn bericht! Geen ellende gehad voor en tijdens de ingreep! Wat ontzettend fijn! Was zo bang dat het 1 groot drama zou worden, maar je hebt het hartstikke goed op de rit gezet waardoor het zo verliep! Petje af! Nu wel balen van de napijn... Heb je wat van het ziekenhuis meegekregen voor de pijn, of gewoon paracetamols? Dikke knuf voor Erik! Wat een kanjer!

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hedwig gelukkig is de ingreep op zich meegevallen. nu hopen dat ie niet te veel last krijgt en lekker kan slapen vannacht.

Zo was gisteravond om 23.00 pas thuis van een zeer heftige vergadering...pfff
    Vandaag weer werken en vanavond het huis vol want we vieren de verjaardag van Jac en hebben groot scherm voor het voetbal!

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    kwam even kijken hoe het met erik was gegaan..Ben zo blij om te lezen dat de ingreep zelf zó goed is verlopen!! echt petje af voor jou, voor de voorbereiding en begeleiding! hoop dat het met de pijn een beetje te doen is, ook vannacht! sterkte nog!

jeetje carla dat zijn toch geen tijden! wat een enorm hectische week meid! echt, en dan ook nog verjaardag..is jac vandaag echt jarig? veel plezier vanavond en ik hoop dat we (ze) winnen!!!

miran o heerlijk die schopjes he! geniet er maar van hoor!

anniek fijn dat het leuk klikte, wanneer hoor je meer?

hier ochtendje gewerkt, op leuke groep dus dat was gezellig!
    toen yara weer opgehaald, die hadden nu een heel slagwerk concert op het schoolplein plus modeshow in versierde vuilniszak :)
    leuk maar allemaal zo chaotisch georganiseerd he, krijg daar altijd een beetje de rambam van als het zo ondoordacht is allemaal. maar oke.
    yara geniet er op haar manier allemaal van, maar vanmiddag natuurlijk wel een instortmoment, een lange huilbui.
    nu ze maar gauw weer op bed leggen.
    morgen om half negen op het sportpark zijn aan de andere kant van rdaal, en dan tot 2 daar. ik ben plasmoeder (haha wat een titel he!) en seth is weer bij mn moeder (echt vaak deze week maar ja, kan even niet anders..)

ben zelf echt supermoe joh, gewoon omdat heel je normale ritme weg is, ook door die gekke schooltijden enzo. maar goed, rol is zo lief ze even op bed te doen zegt ie net dus das fijn!

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    sjonge grrrrrrr ik ben voortaan voor duitsland hoor!

17. Fijn zeg dat het goed gedaan is met Erik. Zielig dat hij nu dan zo'n pijn heeft. Sterkte.

Miranda, morgen weet je wat het wordt! Spannend.

Carla, ik zag het op facebook al staan, dat het zo'n lange, late vergadering was geworden, jeetje zeg. Wat een drukte!

Mog voor de voetbal bwgon kwam Stijn naar beneden met een landkaartje van Duitsland. Dus ik zeg, Stijn vanavond speelt Oranje tegen dit land.. Oo zegt Stijn duitsland gaat winnen, met veel delpunten?? Papa was even niet zo blij, hihi

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    good morning! hoe is de nacht voor erik gegaan?
    en miran, veel plezier bij de geslachtsecho! ben erg benieuwd of de hij echt een hij is!
    hier op tijd op vr de sportdag, het zonnetje schijnt al een beetje, dus das mooi!

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    goedemorgen allemaal,

@Miranda : vandaag word duidelijk of frummel een meisje of jongen is?? Spannend! :)

@Juut : succes vandaag met plasmoeder zijn ;)

@Hier
    Erik heeft de hele nacht doorgeslapen :)
    Nu wakker maar durft niet te plassen. Dus eerst maar medicijnen gegeven.
    Eerst wel wat gegeten. Helaas maar 2 hapjes. Dus heb maar een drinkvoeding gegeven. Zit alles in he ;)

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jaaaa, het is spannend :) Kwart voor 9 zijn we aan de beurt! Joris is al helemaal zenuwachtig en hoopt zo op een broertje! Alleen al voor hem, hoop ik dat het een jochie is!

@ Marijke -> wat toevallig en Stijn had gelijk ook nog! Hier was Joris afgelopen zaterdag voor Denemarken en gisteren voor Duitsland, hij weet het wel uit te kiezen. Alleen maar landen die winnen :D

@ Judith -> veel plezier op de sportdag als plasmama! Grappige functie ;)

@ Hedwig -> wat fijn dat Erik de nacht heeft doorgeslapen. Nu idd weer plassen, zodra dat weer goed gaat, hoop ik dat alles weer snel de oude is!

@ Carla -> jeetje wat een tijden. Echt afzien die laatste weken, pff! Toi toi toi!

Hier gaan we ons klaarmaken, over een half uurtje vertrekken!

Deel Deze Pagina