Hier een heel fijn weekend gehad. Zaterdag sint bij opa en oma gevierd. Met de video van sint! GEWELDIG!!! Die snoetjes! en natuurlijk verwend met heel veel mooie cadeaus! Zondag de hele dag met z'n viertjes alles uitgeprobeerd, heerlijk!!!
C&D van harte proficiat hoor, met jullie verjaardag! alweer 2 jaar geleden dat jullie geboren werden..jeetje! fijne dag vandaag! bedankt voor de felicitaties voor seth, hier en op fb! heel lief! hem vanmorgen door de sneeuw naar de school gebracht, yara thuis gehouden. die sliep ook nog om 8 uur, uiteindelijk om 9 (!) pas wakker. rol kon gelukkig even bij haar blijven. op school wist de juf niet eens dat seth jarig was wel beetje raar hoor.. fijn dat het zo gezellig was carla, ben blij! ook dat de video van sint zo'n succes was. lekker dat je dan nog zo'n zondagje hebt he, met zn vieren
wauw de allereerste officiele schooldag van Seth. Gaaf hoor. En dan ook nog sneeuw ( ben jaloers! Hier geen vlokje ) Heel bijzonder. Wel raar idd dat de juf niet wist dat ie jarig was. Minpuntje Arme Yara zo ziekjes. Hopelijk knapt ze snel weer op. Beterschap!! @Hier Na een mega rotweekend ( groot gedeelte veroorzaakt door mn moeder ) Nu weer vol frisse moed ertegenaan. Na donkere wolken in mn hoofd nu weer zonneschijn gelukkig. Druk weekje voor de boeg. Dus die zal wel voorbij vliegen Morgen sinterklaasfeest op mkd. Ik mag er ook bij zijn. Wel bijzonder om terug te denken aan vorig jaar. Het was toen echt rond sinterklaas ed dat Erik totaal vastliep op de gewone basisschool..... dit jaar zo anders gelukkig Woensdag sinterklaasfeest op het kdc. Hihihi ben zo benieuwd wat Owen ervan vind. Hem kennende geeft ie geen krimp en vind ie sinterklaas en zwarte piet mega interessant! Denk dat de Sint wel mag uitkijken dat Owen er niet vandoor gaat met zn staf hahaha zie dat al helemaal voor me
Balen van het vervelende weekend Hedwig... Fijn dat Erik nu zo lekker op z'n plek zit he! Veel plezier met alle sintvieringen deze week!
Lieve Seth, gefeliciteerd met je 4e verjaardag! Grote knul! Judith, Rol en Yara, jullie ook gefeliciteerd met jullie zoontje/broertje!! C & D, ook voor jullie de felicitaties! Al 2 jaar! Wat vliegt de tijd! P, P en J, jullie ook gefeliciteerd!! Maak er een leuk dagje van. @ Hedwig -> oei oei, jammer van het weekend hoor. Wel fijn om te lezen dat je vol goede moed de week tegemoet gaat. En allemaal leuke dingen dus in het vooruitzicht, alvast heel veel plezier met de beide vieringen! @ Judith -> ach wat sneu voor Yara. Heeft ze dus niet echt kunnen meegenieten van het feestje gisteren. Hopelijk is ze snel weer de oude. Hier weinig te melden... Ben aan het wachten tot de sneeuw stopt zodat ik even naar de apotheek kan wandelen. Heb geen zin om er doorheen te moeten met Ruben als het nog zo sneeuwt. Heb gelukkig de tijd tot half 6
Sethje van harte boy! En juut en fam natuurlijk ook. C EN D jullie ook van harte gefeliciteerd, maar er maar een mooie dag van heb ff niet zoveel tijd, hoe gek het ook klinkt. Moet zo ff gaan 'werken' kan niet auto rijde maar goed, wordt gereden in het kort: Zaterdag naar de sint viering op johns werk. Hier viel ik omdat mijn hak wegschoof. Dacht eerst: gaat wel over maja het werd steeds erger en erger. 's Avons met volle tegenzin toch maar naar de hap. Voet werd verbonden; rust {yeah right} en koelen {ook echt mijn hobby!}. Mocht het maandag niet overzijn dan naar de huisarts. Pijn is gelukkig wel minder maar kon er nog niet normaal op staan of een schoen aan doen. Vanmorgen dan ook naar de huisarts geweest. Foto's gaan maken maar er is gelukkig niks gebroken. Ze gaan er dus vanuit dat er iets met de enkelband is. opgerekt, gescheurd oid. Mijnvoet is nu ingetaped en heb 2 weken krukken, 1e week 2 krukken en tweede week 1 kruk en dan weer terug naar huisarts... zucht.... 'heb ik dat'... Naja me schoonbroer is Kyana halen ff eten en dan word ik om half 2 weer opgehaald om te gaan 'werken' voor een uurtje ff gezinsbegeleiding geven.
even van me aftikken hoor meiden.. seth opgehaald om 12, kwam best vrolijk uit school. nr huis gegaan, en toen het weer tijd was om nr school te gaan, begon hij echt zo ontzettend te huilen, dat ie niet wilde. zo sneu! ik eerst nog even geprobeerd door te zetten, maar hij werd steeds verdrietiger. en het zal wel heel onpedagogisch verantwoord zijn, maar ik heb afgebeld en vervolgens een hele duidelijke afspraak vr morgen gemaakt, dan moet hij wel 2x. kan dat manneke toch niet op zn verjaardag huilend aan zn haren de klas in sleuren...maar mn moeder was er ook, en dat maakte het even niet makkelijker, maar goed.. hij zei dat ie me zo miste, zo moe was, en dat ie het vanmorgen zo lang vond duren voordat ie me weer zag...ik zat gewoon mee te brullen, en zou er zo nog een uurtje mee door kunnen gaan eerlijk gezegd. maar dat doe ik niet hoor, hoofd weer omhoog voor de kindjes! we zullen allebei aan de nieuwe situatie moeten wennen denk ik...
is juist wel pedagogisch verantwoord hoor Juut!! Vergeet niet dat heel veel scholen in Nederland juist het eerste half jaar de kleuters maar halve dagen naar school laten gaan omdat het gewoon zo'n impact is. Is ook niet niks. Eerst maar 2 dagdelen in de week naar een psz en dan plots elke dag hele dagen naar school. Ik zou juist gewoon van je kind uit gaan. En als die aangeeft dat ie hele dagen in het prille begin gewoon niet aan kan. Waarom dan niet gewoon eerst halve dagen laten gaan tot ie gewend is? Hij is nog niet leerplichtig he dikke knuff voor jou en Seth!
Lieve Juut Goed dat je Seth lekker hebt thuis gehouden hoor. Je hebt er beide niks aan als je stug zou blijven houden dat ie moet. Morgen weer een dag en probeer je het gewoon weer opnieuw. Nu lekker iets gezelligs doen samen en van elkaar genieten meid.
Helemaal met Hedwig en Carla eens! Lieve Judith, hartstikke goed dat je hem thuis hebt gelaten. Het is ook niet niks en ineens zo lang naar school. Hopelijk heb je volop van de jarige job genoten vanmiddag @ Anniek -> heb jij weer... Potje ellende dus! Beterschap en succes met de krukken!
Juut, goed gedaan hoor. Kan het me wel voorstellen hoor. Hij zijn ook zoveel indrukken voor zo'n mannetje. Sinterklaas, jarig zijn en school. Zoveel indrukken! Jucade, gefeliciteerd met de 2 kleintjes! Hedwig, balen dat je moeder jullie weekend zo verpest hebt.
Eindelijk... Kinderarts heeft nu uitgesproken dat Ruben echt verborgen reflux heeft. Helaas toch weer de voeding indikken met johannesbroodpitmeel (die Nutriton). Daar kreeg hij spuitluiers van, maar hij hoorde ook wel eens dat de spuitluiers toch ook minder werden. Hij drinkt meer dan voldoende (890 ml gisteren, hij hoeft maar 600!), dus hij kan het wel even hebben. Vrijdag weer controle...
Lieve juut.. gefeliciteerd met Seth. En je hebt goed gehandeld hoor door hem thuis te houden.. Jucade,, gefeliciteerd met C en D .. Hier moe en erg emo.... zo druk geweest dat ik het idee heb niet geleeft te hebben de laatste dagen... lijkt wel of alles langs mij heen gegaan is... pff vermoeiend ben ik
Goedeavond allemaal, Hier even een berichtje van mij. Alweer even geleden. Seth, gefeliciteerd met je verjaardag en kaartje is onderweg, maar gisteren om 17.45 uur naar de brievenbus gebracht en die was dus al leeggehaald, grrrrr En juut, heel goed dat je hem thuis gehouden hebt. het is niet niks wat voor indrukken hij allemaal krijgt nu. Morgen weer een dag hoor. En al zou hij de eerste paar dagen halve dagen gaan is toch geen ramp. Jucade, gefeliciteerd met C en D. 2 jaar alweer!!!!! Hedwig, met veel bewondering lees ik je berichten. Ondanks alles blijf je zo positief. Ik vind het zo knap van je hoe je met alles omgaat. En blijf ook aan jezelf denken. Een dag extra voor Owen is goed, en jij kunt even rustig aan doen. Anniek, he bah zo'n pijnlijke enkel. En rust houden, jij? Sterkte Carla, nog naar het kasteel van sinterklaas geweest? Wij nemen elk jaar voor om te gaan, maar komt er niet van.... En bedenk me dat ik je nog een berichtje moet sturen. Miranda, ondanks de problemen met voeding en verborgen reflux, geniet je zo te horen mega van ruben. Heerlijk hoor. Hoe gaat het met jezelf en je gezondheid nu? Super veel goede ouder/rapport gesprekken op school gehad zo te lezen. Trots op alle kindjes!!!!! hier........... Indy geniet erg van de sinterklaastijd. Ze gaat er zo mega in op. Wat ook inhoud dat ze super druk is. Maar goed ook wel erg leuk hoor. Ze telt de nachten echt af tot 5 dec. (en ik ook haha) Jarno heeft dus dystrofie, en ondanks dat we eerst heel negatief gestemd zijn, is dat een stuk minder. Genezing is in Belgie veel hoger, door andere aanpak. Zitten nu te wachten op bericht of hij met de fysio mag beginnen ja of nee...... En ikzelf, ja niet zo, eigenlijk nog een beetje hetzelfde als vorige keer dat ik vertelde. Maar goed, we zetten door. gr. sandra
Lidia, wat naar dat je je zo emo voelt. Ik heb wel mooie foto's op facebook zien staan van damian en elise. Lekker vroeg naar bed en neem de tijd voor jezelf. Ik ben ziek..vanmorgen een paar uurtjes gewerkt, maar ging echt niet. Erge hoofdpijn, duizelig, pijn in mijn nek, enz. Pff, lekker geslapen vandaag. Had ik al iets verteld over hoe sinterklaas bij ons was? Ze zijn beide zo verwend. Leuke spellen gekregen, nieuwe broodtrommels, drinkbekers. Schooltas voor Renske, knuffels, knutselspullen, leerboekjes, zwembad van playmobile, puzzels, monsterkleurboek, enz
Marijke,, beterschap.. is dat nog als gevolg van je val of door de griep die ook heerst? En leuk als ze zo verwent zijn.. Sandra,, fijn van je te lezen #KNUF#