Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lidia

lidia Fanatiek lid

R gefeliciteerd met je 4e verjaardag.. ook voor papa en mama en je broers gefeliciteerd.

Slecht geslapen vandaag maar een rustig dagje..

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Juut
    hoop dat jullie ondanks dat Yara ziekies was en Seth smiddags niet naar school ging toch een leuke middag gehad hebben...
    Over het niet naar school gaan smiddags, ik zou daar geen probleem van maken meis. Kyana ging in de eerste weken ook smiddags vaakzat niet naar school. Tis nogal wat he, je hebt goed gehandeld meis x

marijke
    ow nee, shit zeg ziek zijn is niet leuk!
    Hoe voel je je nu?
    Wat zijn die 2 van je stik verwend zeg, leuk om die snoetjes dan te zien.

Sandra
    wat fijn te horen dat de belgskes een beter aanpak hebben... hoop het zo voor jullie!

lidia
    wij hebben nu een juwel 180 {100x40x40}
    Vervelend dat alles zo langs je heen gaat, ik herken dat wel. Je hebt een beetje veel te hard gehold en moet nu ff pas op de plaats.

hier helaas vanacht behoorlijk veel pijn gehad, bijna niet geslapen. Die rot tape deed ook pijn op de een of andere manier maja...
    Nog heel ander nieuws:
    John heeft een baan aangeboden gekregen, daar zou hij als soort van leidinggevende gaan werken maar meer ambachtelijk.
    Momenteel werkt hij bij een heel groot bedrijf wat allemaal machinaal gaat, het echte bakkers vak is dat niet. Nu denk je: dan is de keuze makkelijk maar dat is het niet.
    Hij werkt nu 3 {vrij} ideale ploegen, heeft een leuk team en ze hebben vertrouwen in hem, zit al in diverse teams enzo...
    De andere is een echte bakkerij hier heeft hij een jaar of 8 geleden ook gewerkt en dit was eigenlijk altijd positief. Alleen de dienste staan ons echt niet aan, 5 avonden per week 2 vanaf 6 uur en 3 vanaf 4 uur....
    moeilijk moeilijk moeilijk

3. Anniek, wat positief dat John een baan aangeboden kregen heeft. Ik snap de moeilijkheid van de keuze. Waar wordt John gelukkig van. Ik kan mij voorstellen dat je als bakker ook eens je creativiteit wilt gebruiken en net even iets anders wilt doen, kan kan natuurlijk niet als alles machinaal gaat. Maar ja, als je nu fijne diensten hebt. Is ook wel wat voor te zeggen.

Lidia, dat kan je er dan net bij hebben, als je al zo moe bent.

R gefeliciteerd met de 4de verjaardag.papa, mama en broertjes natuurlijk ook een gezellige dag gewenst.

Ik ga zo toch maar een afspraak maken bij de huisarts. Heb zo'n pijn. Volgens mij is het geen griep, maar komt het door de val. ( sorry, voor het gezeur)

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou marijke
    dan huphup afspraak maken!

En tja John weet momenteel niet waar hij gelukkig van wordt. De diensten zijn belangrijke het werk is belangrijk en voor hem het geld ook... zodra we dat laatste weten {vandaag} kunnen we eens gaan vergelijken in hoeverre hij er ook echt op vooruit gaat. Maar echt elke avond van huis pff lijkt me ook pff...

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    proest ik moet even lachen, ook al vind ik het niet grappig. Als de baan-aanbieder bij dit loon gaat blijven dan gaat John niet switchen denk ik, hij gaat er nml 1.50 per uur op achteruit!!! En hij krijgt en verantwoordelijkheden bij... sorry? Het kan aan mij liggen...

6. Nou ja zeg, Anniek. Belachelijk of krijgt hij een vette bonus aan het einde van het jaar.

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    was dat maar waar marijke :)
    Weetje ik vind loon niet het allerbelangrijkste maja hij zit nu eenmaal goed en heeft het dus nu wat makkelijker om te zeggen dat het loon niet goed genoeg is.

8. Haha, nou inderdaad. Maar als John nu iets meer verdient, met goede werktijden, leuke sfeer, waarom dan van baan switchen?

O ja, ben bij de huisarts geweest. Waarschijnlijk is door de val mijn evenwichtsorgaantje geirriteerd, waardoor ik hoofdpijn en zeer duizelig ben. Hoop de de medicijnen aan slaan.

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Marijke
    John wil/hoeft niet van baan te switchen hij heeft dit uit het niks aangeboden gekregen, heeft niet gesolliciteerd oid. Hij heeft bij deze bakker ooit gewerkt en toen hij een half jaar geleden werk zocht heeft hij hem gebeld maar toen had deze bakker niks voor John. Maar nu dus wel... vandaar

Marijke
    hoop ook voor je dat het snel aanslaat, lijkt me echt heel erg vervelend

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hoi meiden
    bedankt voor de steun gister hoor, superlief!
    ben achteraf heel erg blij dat ik het zo gedaan heb. de juf zei ook dat het prima was, en vanmiddag ging hij als vanzelf, zonder 1 woordje moeilijk doen ofzo. goed van hem!
    yara vanmiddag wel lichtelijk ingestort, die heeft 3 kwartier lopen huilen omdat ze op moest ruimen..
    het zal goed zijn als het 6 dec is!

vandaag wel heerlijk bij de kruidvat geshopt, alles voor de helft! dus 3 tassen vol speelgoed, opbergdozen en leuke dingen.
    voor 53 euro 15 dingen (waaronder playmobil, cars auto's enz) en 49 euro korting!
    vanmiddag al het meeste ingepakt.

anniek zo een baan die op je pad komt, is altijd leuk natuurlijk. maar idd, als ie er financieel op achteruit gaat en er rotdiensten en meer taken voor in de plaats komen, dan is de keus natuurlijk snel gemaakt.

marijke ik duim ook dat de medicijnen gauw aanslaan. iets aan je evenwichtsorgaan is altijd zo akelig! ik heb het ook ooit gehad na een bezoek aan de tilburgse kermis!
    en fijn dat de kindjes met sint zo verwend waren

sandra ik vind het altijd fijn even van je te lezen! fijn dat er voor jarno nu betere vooruitzichten zijn in belgie. en indy zo in de ban van sinterklaas, daar kun je wel lekker van meegenieten he!
    jammer dat het bij jou nog niet zo veel beter gaat, maar hou er vertrouwen in! al die shit nu is nodig om er weer bovenop te komen meid! het gaat je lukken!

carla veel plezier en succes op school morgen!

lidia ik herken het zo wat je schrijft, jezelf zo voorbij rennen. ik zit in hetzelfde schuitje en word er net als jij ook emo van. probeer goed op jezelf te letten hoor!

ook hier nog hieperdepiep hoera voor r!

marian hoeveel cadeautjes zitten er bij jou wel niet in de zak voor 5 kinderen?!?

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Sandra -> wat fijn om weer wat van je te lezen!! En met Jarno, fijn om te weten dat in België de vooruitzichten beter zijn. Jammer dat er voor jezelf nog weinig verandering is. Hoop zo voor jou dat er toch snel wat verbetering komt...

@ Judith -> dat is leuk shoppen zeg! Dat tikt wel aardig aan!

@ Marijke -> ik duim mee dat de medicijnen snel hun werk doen en jij je snel beter gaat voelen. Beterschap!

@ Lidia -> knuf! De dag goed en vooral rustig doorgekomen?

@ Anniek -> stom toch! Een betere functie, meer verantwoordelijkheid, zal je toch zeggen dat je dat toch ook zeer zeker merkt aan het loon. Niet dus! Ben benieuwd of ze nog met een beter bod komen. De diensten zijn idd wel minder. Elke avond van huis is ook niet fijn...

Hier is Joris uit logeren bij oma, hij heeft vrij morgen. Ze gaan morgenvroeg gelijk naar de dierentuin.

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi dames,

Sorry heb wel alles gelezen maar ben een beetje te moe om overal uitgebreid op te reageren.

@Sandra : fijn weer wat van je te lezen!! :)

@Marijke : beterschap! Zo erg om duizelig te zijn brrrr

@JUut : goed van Seth zeg! En dat is idd wel fijn shoppen zo met korting :)

@Miranda : Dus de kleine man toch verborgen reflux. Geen meds gekregen? Owen kreeg eerst Zantac en toen Losec Dat nam ie beter.

@Hier
    Drukke dag achter de rug. Vanmorgen Sinterklaasviering op het mkd met Erik.
    Ow wat vond ie het spannend :) Was helemaal stil en had veel leiding nodig. Helemaal in zn eigen wereld.

Ook vandaag weer last van zn oog......Gisterochtend had ie erge steken in zn oog ( waarvan het ooglid vaak hangt als ie moe is ) en toen zat zn oog ook bijna helemaal dicht.
    En vandaag was ie veel aan het wrijven in zn oog alsof ie dubbel zag. Ook erg hangen dat ooglid.
    Heb bij thuiskomst maar weer de kinderarts gebeld en kunnen dinsdag alweer terecht. Zn moeheid blijft ook. Als ie maar iets heeft gedaan ( zoals springen op sinterklaas muziek vandaag dan uren naderhand klaagt ie nog over dat zn benen zo moe zijn van het gespring....

Smiddags hadden we gesprek bij Accare. Overdracht van de thuisbegeleiding. Aardige vrouw was het die ons komt begeleiden. Gelukkig was er wel die klik!! :)

Oja vrijdag komt Owens aangepast bed!! Ben helemaal happy!!
    Hopelijk kan ie er snel aan wennen. Juut? Anniek? Nog tips voor me om de overgang een beetje soepel te laten verlopen?

Owen vandaag erg overprikkeld. Opa en oma waren er om op te passen. Opa wel klussen op zolder maar vanmorgen was het dus even erg druk. Owen in de war en die ging hoofdbonken tegen de punt van de tafel :(
    Oma en ik hebben hem gelukkig snel tegen kunnen houden.

Ben nu echt best moe.
    Morgen Sinterklaasfeest op het kdc bij Owen. ben heel benieuwd :)
    Verheug me er echt op!

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    fijne pakjesavond allemaal!
    xxxjuut

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jullie ook Judith! En natuurlijk ook de rest!

@ Hedwig -> wat fijn dat je al zo snel terecht kan voor Erik! En vrijdag al Owen's aangepast bed, wat fijnnnnn!! Meds voor verborgen reflux? Nee nog niet, de arts wilt eerst zo proberen met het indikken van de voeding voordat hij medicijnen gaat krijgen. Vandaar dat ik vrijdag weer contact heb met de kinderarts om te kijken hoe het gaat.

Hier zo eten, Sven is aan het koken en dan kan het beginnen. Het leuke is, dat Joris denkt dat pakjesavond betekent dat hij zijn schoen moet zetten... Dus echt een verrassing als hij straks merkt dat het meer is dan alleen een schoen zetten :D

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Have fun all

Miran leukkkkkkkk

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    veel plezier vanavond iedereen!!

Hier lekker niks vanavond :D
    Lekker lui met laptop op bed liggen.
    Beide kindjes al uitgeteld op bed.
    Owen morgen eerste keer ook op donderdag naar het kdc. Hoop niet dat het teveel voor hem is.........

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik hoop mee dat het soepeltjes verloopt Hedwig! En geniet van je lekker luie avondje in bed :)

Hier was het heel geslaagd. Joris stuiterde echt rond en was maar steeds aan het springen na elk kadootje haha. Heel geslaagd dus! Nu is hij nog even met papa een spelletje aan het spelen op de xbox wat hij had gekregen en dan gaat hij zo richting bed. Morgen heeft hij nog vrij, dus morgen gaan we lekker op ons gemak het huis in kerstsfeer maken, heb er zo'n zin in!!

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedeavond all

hier ook gisteren de sint overleefd maar wat ben ik blij dat alles weer achter de rug is pff... wat een gestuiter.
    Hier vond Kyana de dvd ook echt geweldig, ook devin zal helemaal in het verhaald. Kyana stuiterde helemaal toen hij zei dat de cadeau's in de garage lagen :)
    Eenmaal in de garage stond daar haar poppenhuis... ze was niet meer te houden hahaha

ow mijn eten piept.... byebye

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Miranda en Anniek
    Wat leuk om te lezen dat de kids zo genoten hebben van pakjesavond :) :)
    Nu weer lekker rust in jullie huizen.

Miranda ik zag op facebook dat Joris de Kerstboom al had versierd. Leuk hoor!!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jaaa, de kerstversiering is weer klaar!! Zo gezellig! Joris genoot er zichtbaar van en heeft de boom echt bijna helemaal alleen versierd. Drukke boel haha, maar wel leuk!

@ Anniek -> ik had de foto gezien op fb van het poppenhuis. Heel mooi!!

Deel Deze Pagina