Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> wat fijn dat Owen goed geslapen had in zijn nieuwe bed!

@ Judith -> goed dat de sintstress langzaam jullie huis aan het verlaten is. Het is ook allemaal niet niks. Vooral met de maartkindjes die toch allemaal wel zo gevoelig zijn...

@ Sandra -> nou dat vind ik toch ook wel erg genoeg! Zo kunnen ze je toch niet laten rondlopen. En Jeetje wat een geld bovenop de eigen bijdrage! Is toch niet meer normaal... En Indy goed verwend. Lukt het haar op het waveboard? Stoere dingen!

@ Anniek -> zonde gewoon van al dat geld hé. Blijft toch een gedoe, stomme geld!

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Gezondheid!

1.jpg

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    2.jpg

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    3.jpg

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    4.jpg

6. Leuk de fotos van Ruben..hihi, die eerste foto, zo grappig.

Hedwig, fijn toch dat owen zo geslapen heeft.

Ik weet niet wat er hier in declucht hangt, maar de kinderen zijn de nadat de sint uit het land is, mega vervelend.

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    oooo miran *smelt*.... wat een snoepie!

marijke pfff dat was hier gisteren

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wat een schatje, hij lijkt op Joris!

Hier vieren we c en d hun verjaardag, d wil niet slapen dus zal vanmiddag wel weer drama zijn :s c zegt bij ieder kadootje 'van Klaas en piet kregen' hihi

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Haha, die C toch! Nog veel plezier vandaag met het vieren!

@ Marijke -> hier ook helaas... Heb al heel wat moeten mopperen op Joris!

10. hallo allemaal

sandra, jeetje, das well eng in de auto in slaap vallen zeg. en ik hoop dat het goed zal gaan in belgie. raar dat je zoveel eigen bijdrage hebt met een top verzekering. balen

hedwig, wat fijn dat owen het zo goed deed in zijn nieuwe bedje! fijn hoor.

anniek, dat geld komt wel weer goed meis. even doorbijten en dan zit je er weer goed bbij.

judith, wat bijgetrokken? je klonk eerst nog zo moe.

miranda, wat is het een droppie zeg! mooie mennekes heb je!

verder weet ik het even neit. hier gaat het wel beter al. langzaam aan kom ik er wel!mijn jongste heeft weer last met zijn oortjes. -40 en -15 db verlies, dus in januari weer naar de kno.
    oh en nog de kleine jarigen feliciteren die ik heb gemist. wat gaat het snel he!

phaona, hoe is het? moeilijk te bereiken

11. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Oh wat een heerlijke foto's van Ruben. Dan ben ik wel een klein beetje jaloers hoor..........wie weet is het ons ook nog eens gegund.....

Hier echt een heel rustig dagje gehad. Heerlijk.

gr. sandra

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Och san, wie weet meid?! Ik gun het jullie iig ontzettend! En jullie hebben al een groot wonder in jullie midden hè! X

13. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Dat is waar jucade, daar geniet ik zoveel mogelijk van.....

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ach lieve San... zodra er rustiger vaarwater is!
    xxx

gisteren de kerst in huis gehaald: héérlijk!
    Alleen de kids waren uhm gewoon stront vervelend. bah.
    Vandaag nog ff ruimen en nog ff naar een winkel voor plantjes voor john en daarna verjaardag mam. John moet de nachtdienst weer in dus vanavond weer beginnen.

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Iemand nog voor weinig 2 ski pakjes te koop? Mt 92?

16. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi dames..

Wel gelezen maar onthouden gaat niet zo goed.. hoofd zit vol met tranen en vermoeidheid. Juut ik weet hoe je je voelt. Kerstboom staat en wat versiering in huis maar niet zo veel als anders..had er geen puffff voor.

Wel zin in volgend weekend.. ga zaterdag met mijn zus en mams voor 2 dagen naar oberhausen.. zaterdagochtend vroeg heen en zondag avond terug.

Zag mooie foto,s voorbij komen.. en drukke kids.. hier ook storm in huis..

Tot laters allemaal..

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Vanmorgen naar de bios geweest met de meiden naar de film van K3! Was geweldig. daarna lekker gelunched!

18. sandra, wie weet wat r nog in de toekomst ligt meis. eerst maar even alles weer goed en dan weer zien. hoe is het trouwens met je bekken? hier gaat dat in elk geval goed.

anniek, lekker kerst in huis. hier niet zo'n zin in. veel werk, weer zo'n sta in de weg, meot eerst nog de zolder oruimen voor ik bij de boom kan...plantjes nog gelukt?

jucade, aan skipakjes kan ik je vrees ik niet helpen.

lidia, jeetje klinkt neit zo goed meis, hoop dat je een beetje je zinnen kan verzetten volgend weekend. hoe komt het zo allemaal?

carla, meiskes genoten? lekker even naar de film.

zwemmen en slecht horen is niet een goede combi.

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Lidia : dikke knuff voor jou meis!!
    En wat leuk naar Oberhausen. Hoop dat je geniet dan!

@Jucade : Sorry ook ik kan je niet helpen aan skipakjes voor je kids.

@Sandra : ik hoop voor jullie dat 2013 een topjaar word!

@ Roedel : balen dat het gehoor van de jongste weer achteruit is gegaan. Kan me dan ook voorstellen dat zwemmen en slecht horen geen goede combi is. Klinkt altijd zo hol he in een zwembad.....

En ook dikke knuff voor jou!

@Hier
    Gisteren ging wel goed hier. Kerstboom versierd. Owen zelfs een beetje meehelpen hihihi. Totdat ie andere ideeen kreeg om met de kerstballen te doen ( erop sabbelen, stuiteren, gooien )

Vandaag is het weer een frustrerende dag. Owen veel bonken, schreeuwen, huilen, gooien. Zucht.

Moe moe moe nu. Ben blij dat ze over een half uur weer naar bed gaan

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier een rustig weekendje en dat was fijn. Lekker veel kroelen en bij elkaar op de bank luieren ;)

Hedwig ik hoop dat ze heerlijk slapen nu, en morgen weer een nieuwe dag. Ging Owen weer goed slapen? Ik hoop het!

roedel wat rot dat het gehoor van de jongste achteruit is gegaan. fijn dat het met jou beetje bij beetje beter gaat

carla dat klinkt als een blij berichtje! leuk hoor! genieten, dat is heel belangrijk!

lieve lidia, een hele dikke digiknuf voor jou..wat kun je je af en toe rot voelen he..tijd om die tranen eens uit te laten, dat scheelt. dus kies een goed moment en brul er even lekker op los. en vermoeidheid kan verlammen, ik weet er alles van. ik wens je volgend weekend een heerlijk en fijn samen zijn met je moeder en zus. even tijd om aan jezelf te denken!

jucade sorry hier geen skipakjes

sandra, als alle donkere wolken weer opgetrokken zijn komen er heus ooit nog roze wolken voor jullie, daar ben ik van overtuigd!! xxx
    \
    miran superlieve foto's van ruben!

Deel Deze Pagina