Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ja wel goed.....
    We hebben hem vanacht om de 2 uur wakker gemaakt. Nuja, niet helemaal wakker maar gekeken of ie reageerde. En dat ging goed.

Vanmorgen was zn buil wel wat geslonken. Maar vreselijk blauw natuurlijk. Voor de rest was ie echt helemaal zichzelf. Niet suf of huilerig of hangerig. Heb nog ff getwijfeld maar wel besloten hem naar het kdc te laten gaan. Wel paracetamol gegeven en gevraagd of hun dat ook willen doen.

Maar als ie morgen suffiger is ofzo dan ga ik wel naar de huisarts. Vooral omdat het weekend er ook aan komt.

Maar goed, we zijn iig wel goed geschrokken :(

2. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi dames..
    Nou sinds gisteren ook ziek :( spugen en koorts en spierpijn.
    Hoop wel dat het snel over is want ga zaterdag naar oberhausen.

Juut,, las dat seth zo vroeg was.. en sterkte met yara.

Jucade,, dat is een mooi bedrag voor sneeuwpakjes.

Hedwig.. oei die owen? Zou vandaag nog even bellen over hoe het gebeurd was. En wel fijn dat ook erik even nagekeken is.

Miranda,, hoop dat deze voeding beter gaat.. en joris toch besneden.. hoop dat het daarna beter gaat.

3. Beterschap Lidia

och arme Owen, zo gevallen.

Wat is het koud he! Het lijkt ineens waterkoud. pff. Stijn nu lekker naar de judo en Renske met de buurtkinderen buitenspelen. Rust in huis....Zijn ze bij jullie ook drukker als anders?? Volgens zijn Stijn en Renske echt aan vakantie toe.

Zit ook voor Renske te dubben op welke sport ik haar doe als ze 4 is. Ze wil zelf op: zwemmen, judo, ballet, gym, voetbal enz enz..tja heerlijk zo;n kind die alles leuk vindt, maar ik wil haar maar op 2 sporten. Voetbal is gelukkig hier pas vanaf 5 jaar en zwemles wil ik ook pas vanaf 5. Ballet is op een heel ongelukkig tijdstip en Renske heeft niet echt een ballerinalijfje..Dus wordt waarschijnlijk judo en gym.
    Op welke sporten zitten jullie kids?

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier heerlijk dagje
    leuk wat kleertjes vr iedereen behalve mezelf binnen via die vlaggetjes weken, is echt geen geld zeg!
    en verder lekker rustig aan gedaan, en dan gaat de tijd toch best snel hoor ;)
    yara is nu bij haar vriendje spelen, rol kan haar ophalen dus ik zo even koken.

verder veel ophef op school. 4e kleuterklasje gaat na de vakantie open, vanmiddag brief mee met de kinderen die het betreft.
    hoop huilende kindjes, ouders in shock, echt wel zielig. yara mag blijven samen met haar beste vriendje, maar een hoop vriendinnetjes van haar gaan wel naar die andere klas.
    dus dat is toch wel sneu voor iedereen. niemand had verwacht dat ze ook oudste kleuters over zouden doen.

marijke ik vind het ook onwijs koud! kindjes klagen er ook al zo over
    en hier zijn ze ook erg aan vakantie toe hoor!
    leuk dat renske zo breed geïnteresseerd is in sport haha, en dat al op vierjarige leeftijd! waarom wil je graag voor twee sporten gaan als ik mag vragen?
    hier zwemt yara en seth doet niets, school vraagt genoeg van hem op dit moment. wat hij later eventueel wil, dat weet ik eerlijk gezegd niet. iets waar je heeeel hard en veel bij mag rennen haha.. misschien rugby ofzo..

lidia getsie dat het nu ook jou heeft te pakken zeg!
    hoop echt dat je snel opknapt

hedwig fijn dat het nu wel gaat..maar je moet ze nog wel even laten weten dat je in het vervolg gebeld wil worden hoor! nou ja, je moet natuurlijk niets haha..maar is toch beetje raar...wanneer stond opname owen nou gepland?

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Juut was bij J ook het geval, 2x in een jaar tijd. Maar hij vind het nu leuk in zijn klas.

Helaas.. Skipakjes in de buurt al weg, grr.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Marijke, J zit alleen op zwemles. Als hij zijn a diploma geeft mag ie kiezen of ie nog verder wil zwemmen of dat ie op een andere sport wil.

7. o het is ook geen moeten hoor, die 2 sporten. Maar omdat ze zelf zo graag zo veel wil doen, wil ik het bij max. 2 houden

8. lidia

lidia Fanatiek lid

Marijke,, elise zit op kleutergym en damian op jongensturnen en zwemmen. Maar van turnen gaat hij in feb af en als hij dan zijn diploma heeft wil hij graag op judo.

Jucade,, balen dat ze al weg waren.

Juut hihi iets met heel hard rennen;) misschien atletiek?

Morgen nog dagje thuis,, merk dat ik veel slaap nodig heb en helaas nog hoofdpijn. Truste voor straks.

9. lidia

lidia Fanatiek lid

Oja bij ons buurtcentrum/school hebben ze ook een rittenkaart. Kunnen ze voor een bepaald bedrag 8x een sport doen zonder dat je er gelijk een jaar aanvast zit.. misschien een idee? Kan ze dan toch verschillende dingen doen ;)

10. hedwig, jeetje owen zo hard gevallen, raar dat ze niet even bellen. hoe gaat ie vandaag?

lidia, ziek, vervelend, hooop dat je snel weer betern voelt

marijken, hier zwemmen en atletiek. ze moeten van mij eerst een zwemdiploma hebben. sport kiezen is lastig vind ik. geen gek idee die strippenkaarten. zo'n systeem hebben ze hier ook maar dan voor de oudere kinderen.

judith hoe id het met yara? wat vervelend geregeld op school, zoooooveel kindjes overstuur, dat hadden ze wat mooier kunnen regelen denk ik.

jucade wat jammer dat ze er niet meer zijn, ik kan je er neit aan helpen.

limonade over mijn toetsenbord gegaan en nu blijft mijn o hangen. ben eigenlijk allang blij dat de comp het wel weer doet...

raksha

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wbt sport: hier kyana zwemmen en paardrijden... zwemmen moet paardrijden mag. als ze hiermee klaar is mag zr maar 1 sport. devin niks.... mijn nicht is een goedr judoka en die vond dat iets voor devin dus mischien maar ik weet het nog niet......

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    bah jakkie voel me stik gammel..
    beginnende keelpijn, spierpijn, warm..
    hoop dat het een beetje gaat vandaag want moet werken..maar wat paracetamollen mee..

lidia lekker bijslapen en goed uitrusten!

raksha jammer van je o. en met yara gaat het gelukkig wel weer. niet echt topfit maar ook niet ziek

anniek haha devin op judo, is wel geinig hoor!
    nou kga boterhammen maken hier

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ai balen Juut dat je je niet lekker voelt.
    Heb ook al 3 dagen last van erge spierpijn. En mega moe zijn. Beetje last van keel maar niet zo heel erg. En heel warm hebben.
    Brr er heerst ook zoveel he. Bah. Ik hoop dat we bespaard blijven tot na dinsdag. Wil de opname niet verzetten

Fijn dat Yara al weer wat is opgeknapt.

@Sport : nope hier geen enkele sport. Komt nog wel ;)

@hier
    Had gisteren nog contact gehad met het kdc. Ze zeiden idd dat het een fout van hun was. Ze hadden me moeten bellen maar ze wilden me niet ongerust maken. Aangezien Owen ook is nagekeken en xtra in de gaten is gehouden de rest van de dag en er niks anders aan hem was.

Maar iig afgesproken dat ik voortaan word gebeld zodat ik het hele verhaal te horen krijg.

Vandaag gaat Owen trouwens proefdraaien bij een andere groep. Om te kijken of ie daar wel past en of ie dat aankan.
    Als ie het aan kan dan gaat ie de tweede week van januari daar naar toe. Ben benieuwd!!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Spannend Hedwig!

Net bloedsuiker geprikt, omdat ik constant ( schimmel) infecties heb, naar mijn idee door de CVS, 80% vd CVS mensen kampen er nl mee. Maar ha wilde toch prikken. Uitslag was goed. 5.2.

15. Yessss, ik heb die baan!!! Wat ben ik blij.

Juut en Hedwig, beterschap.

Jucade, maar waar komen dan die ontstekingen vandaan?

bedankt voor jullie antwoorden over de sport. Helaas bestaat er hier geen strippenkaart om sporten uit te oefenen. Wat is wel een top idee, Lidia!

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Gefeliciteerd Marijke!!! Gaaf zeg! Wanneer kan je beginnen?

17. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Oh wat fijn Marijke, gefeliciteerd......

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Proficiat Marijke! Leuk!

Vanwege mijn vermoeidheid ben ik vatbaar(der) voor alles. Heb ook echt altijd wat helaas.

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    yeaahhh marijke!!! wat super. hoop dat dit je weer wat rust in je hoofd brengt

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Marijke wat een geweldig nieuws!!! Proficiat met je nieuwe baan! wanneer mag je beginnen?

Beterschap voor alle zieken..

Sporten: Kyra zit op zwemmen en als ze B heeft mag ze 1 andere sport kiezen, zal waarschijnlijk dansen worden. Dinja nog niks, over een jaar beginnen met zwemles.

Hier ook niet fit, heb al dagen bijna geen stem meer en krijg nu steeds meer keelpijn...Jac vanmorgen ook ziek naar huis gekomen.

Deel Deze Pagina