Och meiden ben Zo blij! Via de hypotheek bescherming een grote som geld terug gehad vanwege m'n gezondheids problemen. Echt super
Goedemorgen! @ Judith -> leuk een pup! Wat voor ras is het? En vind het niet gek dat kleine kinderen een pup niet leuk vinden hoor. Die zijn zo druk en zetten overal de tanden in. Ik begrijp je kinders volledig! En veel plezier met je kerstding vanmiddag. @ Hedwig -> idd iets meenemen. En wat leuk om te lezen dat hij fan is van buurman en buurman. Dan vind hij de tas natuurlijk wel hartstikke leuk! @ Jucade -> oei, vreselijk vind ik dat ook altijd als we visite hebben en Joris is dan vervelend. En wauw, wat een goed nieuws! Altijd fijn een som geld terug krijgen!! Hier goed geslapen. 10 fles, 2 fles, 6 fles, 10 fles en toen maar opgestaan. Tussendoor goed geslapen. Merk je toch wel, steeds dat wakker voor de fles, maar gelukkig hoefde ik vanochtend niet op voor Joris te verzorgen. Dus dat scheelde weer. Toch extra uurtjes zo. Joris nu op school, Ruben in bed, en ik? Ik ga me maar eens verzorgen!
wauw wat gaaf Jucade! Leuk kerstkadootje zo he hihihi @Miranda : zo Ruben heeft er goed de regelmaat in @ Hier Moet nog even zien wat ik mee ga nemen. iig gaan zn slaapdekentjes mee. Die gaan ook altijd mee naar het kdc en daar slaapt ie ook mee. Dus dat iig. Gelukkig heb ik er daar trouwens een stuk of 8 van. Dus als ie terug komt van het kdc dan gaan ze altijd meteen in de was. Savonds schone en die van de nacht krijgt ie dan smorgens weer mee. En natuurlijk zn speen en eten en drinken. Maar dat speelgoed. hmmmm toch nog even over nadenken. Iets wat niet te veel schade kan aanrichten als ie ermee gaat gooien
miranda wat een schattige fotooo zeg, mnazzel dat het is gelukt! en ik had een vrasagje, kan jij me de adressen van de mensen op ooons lijntje sturen? ik denk dat jij de meest recente update hebt. ik ben natuurlijk alles kwijt zucht... oh en een vast ritme, dat is natuurlijk geweldig. zou mooooooooi zijn als ruben dat ook gaat vinden. hedwigg, wat leuk, rune vind buurman en buurman ooooook zo gewewldig! komt helaas noit meer op tv. succes morgen. judith, blijft even wennen een leeg huis. hoe vind seth schooooool? en lekker gevordert met ruimen? veel plezier op je kerstding. jucade, wat lekker zeg, zo'n cadeautje even! ga je je hypotheek ermee terugdringen of ga je kerst vieren en de kinderen lijken ook wel toe te zijn aan vakantie. hier tenminste wel (alhoewel ze gister dan weer geweldig waren) sandra hhoe is het met je? hier duys de adresklapper kwijt. makkelijk met kaartens turen...verder gaat het wel aardig, morgen een afspraak met een vriendin di ik al in geen jaren echt heb gesproken dus ik ben benieuwd. zie er wel tegenop...
niet helemaal alles gelezen hihi Juut moet wel zo lachen om jou muppie dan he! Op die punten verschilt ze heeelll erg met mijn kinders en dat vind ik juist zo leuk! Bij ons zou de puppie het erg moeten ontzien namelijk die van mij geven er geen zak om als hij bijt oid hahaha Hedwig Gaan laten, absoluut! Geen twijfel over mogelijk. Alles moet je proberen te laten zoals het is/was hij heeft het nodig want dit brengt hem veiligheid dus ook rust! pff hier moe hihi Krijg altijd een beetje de schijt dat alles op mij neer komt... ze vragen john late te draaien ipv de nacht die gepland stond, hij zegt ja. Belt mij dan waarop ik zeg, en dit kan met mijn dienst? Hij zo: ja dat weet ik niet! Dús heb je gezegd dat je het even moet navragen??? Nee zegt hij!! Hij had al akkoord gegeven.... sorry?????? DUs ik zeg: en als het nou niet kan?? Nou zegt ie het komt wel goed, dat lossen we wel op..... ARGH HOEZO???? lossen WE wel op? Ik zeg: streep dat 'we' maar door en zet daar maar anniek voor in de plaats pff!!!! zucht.... adem in... adem uit..... Morgen ook een heftige ochtend, moet met cliënte en rechtbank das dan nog niet zo erg maar daarna alles in 'piet puk en moertje taal' vertalen en de boel sussen.....
Toi toi toi Hedwig! @ Anniek -> jij ook succes met je cliënt bij de rechtbank! En mannen... Ze denken zo makkelijk! De vrouw des huizes lost alles wel op... Zucht!
stilletjes hoor, in huis! gaat ie ook nog na school bij een (oud psz) vriendje spelen! echt zeeën van tijd, zo voelt het luiheid (lees: teveel laptoptijd) ligt op de loer haha..zo maar gauw wat nuttigs doen! hedwig heeft owen zich een beetje goed gehouden vandaag? wel een pittig dagje voor hem en voor jullie hoor! wanneer krijg je uitslagen? anniek ja leuk he die verschillen tussen onze kids en heb je de boel goed gesust vanmorgen? en ja mannen,die gaan er altijd van uit dat alles zomaar goed komt... jucade wat een fijne meevaller zo net voor de feestdagen roedel hoe is het verlopen vandaag, viel het mee of tegen??
Hedwig en?? Gellukkig is het bij jullie herkenbaar die mannenpraatjes van mij.... Vanmorgen was wel heftig werken hoor maar idd de boel redelijk gesust. Heb alleen nu hoofdpijn, voel me al een aantal dagen niet helemaal lekekr en ook moe enzo... naja nog fftjes donderdag nog ff oppaskindjes savonds kerstdiner bij Kyana op school en ben {hoe kan het ook anders pff} hulpmama, voor Devin opvang geregeld... vrijdag hebben we als gezinnetje 5 dgn vrij... Wilde eigenlijk als verassing een weekendje weg gaan maar vind het nog best veel geld eigenlijk en dat hebben we gewoon niet helaas dus denk dat het gewoon zondag een dagje zwembad word en maandag een dagje indoorspeeltuin ofzo
nou, we hebben het overleefd hoor vandaag. Pfff Was helemaal niet zoals we dachten dat het zou gaan. Het was een dagopname maar niet echt een opname. Geen kamer geen bed geen eigen plek. We werden in een kamertje gezet met een tafel en stoelen die we moesten delen met nog een ( oudere ) jongen met zn oma die ook voor het TDO kwamen. We mochten wel af en toe naar de speelkamer. Maar goed. gewoon zitten wachten. Kwam er een dokter, dus met hele hebben en houwen naar een onderzoekskamer. Onderzoek, praten. Dan weer terug naar het wachtkamertje. Uur wachten, dan weer een arts die ons meenam naar weer een andere kamer. Zo 4 artsen gezien. Dan op naar de andere kant van het ziekenhuis naar de oogarts. Dan weer terug naar de afdeling naar het wachtkamertje. Het was dat een arts vroeg aan een zuster of Owen en die jongen ook eten konden krijgen tussen de middag anders dan had ie niks gehad Maar goed, al die overgangen en onduidelijkheid voor Owen. Nee dat was geen pretje. Veel lichamelijke onderzoeken waren dus onmogelijk om te doen. Klinisch geneticus zei dat het trouwens wel verstandig was om Erik ook te laten onderzoeken door een klinisch geneticus. En heel misschien hebben Erik en Owen hetzelfde maar dan ieder aan de andere uitersten van de schaal zeg maar. Maar goed, dat moet dan nog uitgezocht worden. Maar de namen van de afwijkingen heb ik opgezocht maar daar herken ik ze toch echt niet in. Of moet het verkeerd verstaan hebben. Maar ze dacht bij Erik aan het Silver Russel syndroom en aan de andere kant van de schaal zou dan de Beckwith Wiedemann syndroom zitten. Maar die Beckwith Wiedeman syndroom daarvan heeft Owen echt totaal geen kenmerken van. alleen maar de reuzengroei maar voor de rest niks. Dus dat lijkt me erg stug dan mn jongens dat hebben. Dus ik denk dat dat raadsel niet opgelost is. Voor de rest zei ze wel dat de bloeduitslag uitwees dat Owen geen Fragile X syndroom heeft. En voor de rest weten ze dus nog niks. Maar goed, hoop gepraat en gedoe. Arts die over de stofwisselingsziektes gaat melde ook even dat de urine die ik maanden geleden had opgestuurd van Owen dus niet aangekomen was. Grrr dus alle moeite voor niks en het moet dus weer 'n keer overnieuw. Pff voor de rest weet ik het even niet meer hihi zoveel gebeurd ook Vandaag ook post gekregen voor Erik. 10 januari moet ie naar de orthopeed. Ben benieuwd. Zal in het nieuwe jaar ook zn kinderarts maar eens bellen over de verwijzing naar een klinisch geneticus. Aangezien de k.g. van Owen zei dat het wel verstandig zou zijn om Erik te laten onderzoeken. Ookal is het misschien geen silver russel syndroom dan nog vond ze genoeg redenen om hem te laten onderzoeken.
jeetje hedwig, had nooit verwacht dat het zou zo gaan zeg! is toch gek dat ze je geen eigen plekje hebben gegeven! en hoe nu verder? gek dat ze die namen al noemden van die syndromen, daar zou je op zn minst heeeel veel in moeten herkennen als dat t zou zijn. gek dat dat niet zo is anniek haha ik ook weer bij kerstdiner school donderdag..wat zijn we toch goed haha
Goedemorgen, @ Hedwig -> wat een rare bedoeling met het kamertje! Dan hadden ze ook niet mogen spreken van een dagopname. Dit was dus gewoon een dagje ziekenhuis. En met de syndromen, ze hebben dus snel iets losgelaten erover. Vind zelf ook dat je het zeker wel moet herkennen als je het leest wat het inhoud. Wanneer moet je terug voor de definitieve uitslag? @ Judith -> nog iets nuttigs gedaan gisteren? @ Anniek -> nog even en dan lekker even 5 dagen rust met je gezin! Hier redelijk geslapen. Ruben hartstikke verkouden. Al een paar dagen dat hij een beetje verkouden was en sinds gisteren is hij echt goed verkouden. Veel meer last van de verborgen reflux, stikt af en toe zowat. Zo sneu! Neus ook dicht, dus hij klinkt vreselijk! Om 10:40 uur toch even voor de zekerheid naar de huisarts.
ach gus die Ruben z'n eerste verkoudheid. Beterschap voor de kleine man!! @Hier Owen vandaag een dagje thuis. Heb er nu al spijt van hahaha. Maar goed, denk dat het wel even fijn is voor hem om even niks speciaals te hebben. Het was wel echt heel erg gisteren. En over die syndromen. Ja misschien idd niet slim van dr maar misschien dacht ze hardop. Zou de enige 2 syndromen kunnen zijn die de jongens hun uiterlijk kunnen verklaren. naja, we wachten wel af hoor. Hoop dat ze gewoon niks hebben en dat het alleen de autisme is wat alles verklaart en meer niet de definitieve uitslag? Oei dat zal nog wel een hele tijd duren. Eerst de onderzoeken nog. dan weer dat ze samen komen het team en dan misschien een uitslag. we wachten gewoon af
Hedwig, wat een gedoe zeg. Hopelijk krijgen jullie snel de juiste diagnose. Kleine Ruben, beterschap Pff, die nieuwe juffen van Renske..ik vind ze echt niet leuk..wil niet dat ze deze juffen krijgt.. Zegt Renske vanmorgen heel vrolijk "hallo" tegen haar. Zegt ze niks terug? Stomme doos. Ook ik zeg goedemorgen, maar niks..😚😖😊ik wil mijn vrolijke grietje niet bij hun in de klas.hopelijk zijn ze tijdens de les anders Later meer..moet nu met Renske naar het dansuitvoering kijken van de peuterdans
wat balen Marijke Idd hopelijk zijn ze tijdens de les anders. Is toch anders ook niet leuk voor de kids.... Veel plezier bij de dansuitvoering!