eej simalex... yep dat klopt! ik kwam er per toeval achter omdat ik lichtroze afscheiding had en dus een echo kreeg... daar zagen de arts en ik tot onze verbazing 2 vruchtzakjes, maar helaas nog in beide geen ativiteit moet maandag terug komen voor een echo en dan weet ik of ze het alle 2 overleeft hebben... waar ik natuurlijk wel vanuit ga en idd het lijkt me erg spannend... ik heb mn mannetje nog niks gezegt omdat het nog niet zeker was ( volgens de dokter) dat ze het alle 2 overleven... maar goed zal die vast wel leuk gaan vinden ahum hihihihihi
ojee... dat is wel een minder leuke aanleiding om erachter te komen. hopenlijk gaat alles goed en kun je over 7/8 maandjes genieten van je tweeling.
wat een hoop maart meiden, ik zie dat inky er ook nog niet bij staat, die was geloof ik ook 30 mrt uitgerekend, maar weet het niet zeker! Verder voel ik me prima.. grr, sommige die nu weten dat ik zwanger bent denken dat ik al 4 mnd ben grr.. ?? Tsja, heb gewoon een buik overgehouden van de vorige haha.. Spannend mandytjuh.. Wel apart hoor. Ik heb gedroomd dat ik er 2 had, maar het komt bij ons niet voro, dus het zal wel niet hihi
Hey meiden... Hoe voelen jullie je? Ik heb krampjes in mijn baarmoeder.. Darmen die rommelen en boeren.... IEWWWWWWWW Hahahaha.. maar voor de rest alles lekker hoor! Ben echt zo gelukkig samen met mijn manneke.... Volgens mijn pendel krijg ik een meisje..... Ik ga maandag de GYN maar even bellen, want die wil me vast wel zien zeer binnenkort! Liefs Goddes
Hoi Daan, Ik pendel gewoon voor mezelf.. heb zelf een pendel.. Kan je gewoon kopen in een winkeltje waar ze ook wierook enzo verkopen. Ook heb ik een maansteen gekocht.. die bevordert de zwangerschap! Die draag ik bij me in mijn tas... Baat het niet dan schaadt het niet ... Liefs Goddes
Oh, dank je voor de tip. Ik heb zoiets nog nooit gedaan. Soms denk ik wel eens dat ik een pendel in mezelf heb zitten want bij mijn vorige drie zwangerschappen wist ik al vanaf week 6 wat ik zou krijgen. klopte alle drie. helaas de miskraam bleek ook te kloppen de tweede keer. Ik heb nu weer een sterk gevoel en dat zegt een jongen. Ben erg benieuwd of het weer klopt. Wil iedereen van te voren het geslacht weten hier? Ik ben gelukkig vandaag wat minder misselijk. Mijn stiefzoontje is weer terug naar zijn moeder dus het is iets minder druk hier. De hitte is ook iets minder gelukkig al voorspellen ze de komende week helaas weer boven de 30 graden. Het lijkt wel of ik daar juist misselijker van word. Hebben trouwens meer vrouwen hier andere reacties die reeds twee of meer kinderen hebben? Ik merk dat er heel anders gereageerd wordt op mijn zwangerschap dan de vorige twee keren. Ik kriig nu alleen maar opmerkingen: pff, vind je dat niet druk 3 kids en soms 4? of: zo, een derde! Heel apart, soms vind ik het zelfs een beetje vervelend. Dan denk ik: hallo, kan het iets enthousiaster! Ik ga weer eens wat doen hier! Groetjes, Daan
Hoi meiden, ik wilde gister al posten maar na een lang verhaal haalde ik een stommiteit uit en weg was alles :x Maar goed, tweede poging... Mandy, wat gaaf 2 kids! Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed is. Hier gaat het wel. Ik ben poepmisselijk en idd als het zo warm is is he erger. Hoi Daan, wat die reacties betreft.... Hou op, schei uit! Ik krijg opmerkingen van: dat is toch veel te druk en ga je het wereldrecord vestigen en hoe ga je dit oplossen met zoveel kinderen? Alsof hun het moeten doen... En ik kan niet wachten tot het geslacht te zien is. Ik ben van nature vreselijk nieuwgierig dus vraag ik het niet ga ik zelf kijken dus kan het dan beter vragen niet waar. Ik heb ook echt een voorkeur. Ik vind het hypocriet als ik zou zeggen als het maar gezond is. Ik zou dolblij zijn met een lekker meidje hoor maar ik wil heel graag een pikkie. Tja mijn broertje werd kwaad op me toen ik het zei. Hij dacht dat ik een meisje niet wil maar zo ligt het niet. Tuurlijk wil ik wel een meisje en hou ik veel van haar maar een pikkie heb ik niet (meer...)Kunnen jullie me een beetje volgen"?
Oh mammatje... ik hoop voor je dat het een jongetje wordt! zou wel leuk zijn na 3 meiden inderdaad....! Dit is ons eerste kindje dus ik krijg die opmerkingen niet.. Als het aan mijn partner ligt komt er wel snel een 2e kindje achteraan en misschien wel een 3e... Want we willen ze dan wel snel achter elkaar.... We zullen wel zien! Een zus en een broer van mijn vriend hebben beide 4 kinderen en het is leuk om te zien! Ik zou dat ook wel willen! Druk maar wel oh zo gezellig! Ik ben ook misselijk met vlagen...... hopelijk blijft het zo en wordt het niet erger... ik ben natuurlijk pas in de 5e week.. dus kan nog alle kanten op. Liefs Goddes
Hier alles ok.. Ik ben heel af en toe voor een paar tellen enorm misselijk. Maar dat is gelukkig snel weer over. Verder weet nu iedereen het, dat is wel prettig, ik hoe niet zo van geheimzinnigheid. Zodra we het geslacht weten, dan mag dat ook bekend worden. Alleen de namen houden we voor onszelf. Wij willen er ook graag meer dan 2, maar eerst nr 2 maar eens naar behoren afleveren. Hebben jullie al namen of besluiten genomen. Gaan jullie BV geven of fles, ziekenhuis of thuis?
hoi hoi, ik heb eigenlijk nergens echt last van, alleen vermoeidheid maar dat kan ook aan het weer liggen! dit wordt ons 1e kindje en de reacties zijn super enthousiast. raar dat mensen bij een 3e of 4e kindje zo niet meer reageren, het blijft toch een groot wonder zo'n klein hummeltje in je buik. we zijn al druk bezig met namen bedenken, moeilijk hoor vind ik! ook willen we heel graag het geslacht weten, maar dat houden we dan wel voor ons zelf. ik kijk daar nu al naar uit om het te weten, dan kun je lekker gericht dingen gaan kopen echt voor een jongetje of meisje! Ik weet eigenlijk nog helemaal niet wat ik verder zal doen mbt borstvoeding/fles of waar ik het liefst zou willen bevallen, maar ja we hebben nog tijd gemnoeg om dat beslissen want het duurt nog zooooo lang. Groetjes Carla
Wij hebben nog geen naam. Vind het erg moeilijk. Ik wacht eerst het geslacht af en dan ga ik verzinnen. Wij willen zeker van te voren weten wat het is. Vind ik ook wel handig. Ik heb van beide geslachten nog veel kleren. Ik ga weer proberen borstvoeding te geven. Heb het bij de vorige ook gedaan, maar dat moest ik stoppen na twee weken, omdat ze om het anderhalf uur bleven komen. Ook s'nachts. Nou, dan heb je het wel gehad na twee weken. Maar ik ga het weer proberen. Het deed bij beide wel erg veel pijn ook, dus ik hoop dat het de derde keer goed gaat. Waar ik wil bevallen. Tja, heb er wel over nagedacht. Mijn zoontje is in het ziekenhuis geboren, ik kreeg na 15 uur geen ontsluiting meer en heb toen een ruggeprik gekregen. Mijn dochtertje wilde ik ook in het ziekenhuis laten komen, maar dat ik anders gelopen. Mijn man en ik hebben haar uiteindelijk samen op de wereld gezet....IN DE AUTO! Tja, zoiets komt alleen in films voor denk je dan, maar het is echt waar! Dus het ziekenhuis niet gered, daarom denk ik dat ik deze maar thuis laat komen. Ik wil niet weer in zo'n situatie terecht komen. Is niet echt prettig. Groetjes, Daan
pff, lijkt me een nachtmerrie, om in de auto te moeten bevallen. Maar natuurlijk wel super bijzonder.. hihi, maar ehm wat is haar geboorteplaats dan.. Rijksweg A13? hihi,.. ach, lullig grapje
Haha, ja zoiets en in het bevallingsoverzicht stond bij aanwezige arts/verloskundige: vader. Mijn man heeft de navelstreng van haar nek gehaald, die zat erom. We waren gelukkig al op loopafstand van het ziekenhuis dus na 10 minuten kwam er hulp. Toen de arts met twee hulpen aankwamen hield mijn man zijn dochter omhoog en zei: Ik wil mijn dochter even voorstellen, we noemen haar Audi Uiteindelijk hebben we er erg om kunnen lachen, maar ik op dat moment niet. Ik was zo bang, omdat ze maar niet huilde. Ik had haar , na de geboorte van haar hoofdje, er zelf uitgetrokken en toen glipte ze zo uit mijn handen de achterbank op. Ik schrok me rot. Mijn man zat nog achter het stuur, omdat het zo snel ging. Stopte de auto en rende naar achteren toe en daar vond hij haar op de achterbank met de navelstreng om haar nek. Nee, ik hoop dat het deze keer toch echt wat rustiger verloopt.....en niet nu in de bus of metro of zo!!!
hihi.. heb je audi nog gemaild.. dat ze volgende keer wel wat comfortabelere auto's mogen maken met wat meer ruimte om te bevallen. Toch wel zeer apart en zeker ook wel bijzonder dat ondanks de stress, je dit toch ook hebt meegemaakt...
sowsow! wat een drukte hier ikw as even niet meer geweest maar dat moet ik maar niet meer doen! poeh hey..... vanaf vandaag maar elke dag lezen! wahahha
Tot vorige week nergens last van. Nu al sinds een week onwijs misselijk, vooral 's morgens en er komt dan ook niks uit mijn handen. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik helemaal nergens last van gehad, nu dus wel. Jammer...... Ik zou dolgraag het geslacht willen weten van mijn kindje, maar vriendje absoluut niet Dat vind ik echt zooo balen! Ja want het logische vind ik dan dat we het allebei NIET weten. Maar leuk vind ik het niet.
Ahhh die misselijkheid was bij mij al voor mijn NOD... maarja ik hoop dat ik het gewoon in het begin heb en daarna minder! Mijn vriend en ik willen wel weten wat het geslacht is straks..... We hebben ook al een meisjes en jongens naam! we zijn er beide helemaal weg van... Het is allemaal nog zo pril maaaaaaaaaar zo fantastisch! Dat kleine rijstje korreltje in mijn buik is echt helemaal van ons!!! Vrijdag gaan we een huis kijken als alles goed is echt zin in! Ik ga eens slapen.. want ik zit weer veel te laat op! Liefs Goddes
Ik ben alweer aan het tobben haha. Net als bij de 1ste zwangerschap, moet er een snelle verbouwing komen. Bij de 1ste zwangerschap besloten we ook te gaan trouwen en moest de beneden verdieping afgemaakt worden. Nu bij de 2de moeten de ramen vervangen en de keuken vervangen worden. Yess, ik ga de keuken eindelijk afroepen en met een beetje hoop zijn we begin november klaar!.... Hihi, als nr 3 zich aan gaat dienen dan zal ik wel verzinnen dat de bijkeukens of de bijgebouwen plat moeten.. Tegen de tijd dat ons gezin compleet is, is het huis ook eindelijk af.
Whaha hier hetzelfde, ons huis is ook nog lang niet af! Maar goed, als we 4 kinderen lang de tijd hebben komt het vast wel goed