Ik heb niet zoveel tijd en zin om echt bij te lezen e.d,maar het stukje van Lilly trok me wel erg aan. Mijn vader lijdt ook aan manische depressie's en psychoses.Bij ons in eht gezin was het altijd een komen en gaan; de ene maand waren mijn ouders uit elkaar,de volgende maand gingen ze het opnieuw proberen. 2 maanden later werd hij weer eens gedwongen opgenomen en wanneer hij weer 'normaal' was kwam hij weer terug. Hij is nu 45 en zijn periodes zijn helemaal verandert.Hij is vaker manisch dan 'normaal' en soms blijft hij er maanden tussenin zweven. Hij en mijn moeder zijn definitief uit elkaar,mijn moeder is hertrouwt. Ik heb verder wel een gelukkige jeugd gehad,mijn ouders zijn altijd goed voor me geweest,alleen de impact van het komen en gaan is wel ingeslagen als een bom.
@Caithlin79: dat is leuk om te horen! ik voel haar wel goed schoppen maar nog niet echt zien bewegen.. mischien omdat ik daar eigenlijk ook niet echt op let hoor
JAJA, een paar 3d echootjes te bewonderen in mn album.. We mogen 4 december weer heen want t wilde zich niet goed laten zien, die dondersteen! Vinden wij hélemaal niet errug hoor! Hij of zij schijnt op mij te lijken ivm overhangend bovenlipje en 'wijs'teen en bolle wangen. Zo lief, wij zijn echt verliefd op ons wondertje
We gaan in ieder geval wel claimen. Maar aangezien ik een niet al te beste ervaring heb met de verzekering ( vorig jaar is er ingebroken en ook mijn auto meegenomen. Dat wilden ze niet uitbetalen, maar omdat mijn auto na 45 dgn werd teruggevonden kreeg ik coulance voor de rest) ga ik er niet zo snel vanuit! Ik baalde gisteren en vanochtend stevig hoor, maar aangezien ik er niks aan kan doen, leg ik het dan ook weer naast me neer hoor. Ik heb overigens vannacht ook super geslapen terwijl menig er juist wakker van zou liggen. @ placenta voordragers - wat goed dat jullie de beeb ook kunnen zien bewegen. Gaaf hè.. Natuurlijk ook voor de overige meiden die de beeb hebben zien bewegen. Dat is toch wel maf. Straks als je echt nog verder bent, dan is het zelfs soms echt een naar gezicht. Dan zie je het kontje van links naar rechts gaan via je buik.. Soms vond ik dat echt een naar gezicht. Sommigen van jullie hebben een stevige jeugd achter de rug zeg. Alhoewel ik een hoop narigheid heb meegemaakt, heb ik gelukkig een goede band met mijn ouders en daardoor alles altijd goed een plaats kunnen geven wat mij is overkomen. Ik kijk ook met liefde en warmte terug naar mijn jeugd en ouders hoor. En nu ik zelf ouder ben (als in mama) snap ik ook veel meer dan "vroeger". ps: Ik ga me niet steeds verontschuldigen als ik iemand vergeten ben hoor.. want het gaat zo snel. Het zal vast niet persoonlijk bedoeld zijn, laten we dat voorop stellen haha, maar jullie gaan te rap voor mij.
Mooie 3d echo patroes! Duidelijk gezichtje..! Alle boodschappen voor morgen heb ik binnen. Vanmiddag bij AH echt verbaasd gestaan... Ik had een kar vol met een hele grote bult erop, echt zo'n kar waarvan je zegt, gooi er nog 1 ding bovenop en hij stort in! Ik alles op die lopende band gelegd en die jongen achter de kassa alles "bliepbliep" naar de andere kant aan het gooien. De hele afruimband propvol. Heeft hij me gewoon geholpen met inpakken en daarna geregeld dat een andere collega voor mij de boodschappen naar de auto bracht! Hij vond dat ik in "mijn positie" niet meer zo zwaar mocht tillen! Is dat nou niet super attent! Mijn dag was echt weer helemaal goed! Ik had al gedacht alles weer los in de kar te gooien en bij de auto alles in kratten/tassen te moeten doen. Mijn man zijn personeel was wel aan de zaak om alles weer uit de auto te halen, dus dat probleem had ik niet. Maar dit scheelde mij echt wel een kwartier de tijd. Dus: Lang leve de jongen bij Albert Heijn! Marian
haha.. Vooral misbruik van maken Marian, dat is het mooie van zwangerschap.. Dan gaan er ineens een hoop voor je lopen! Ik krijg net telefoontje van mijn moeder. Ligt mijn pa in het ziekenhuis. Zijn pees is gewoon gescheurt tijdens het lopen en nou moet ie morgen geopereerd worden. Agos.. Hij heeft nooit wat, maar als ie wat krijgt, dan gebeurt het altijd op zijn werk en meteen even goed. Zo heeft hij vroeger een grijper door zijn cabine gekregen toen ie nog op de kraan zat. Jaren later (4 jr geleden) is hij behoorlijk verbrand omdat er 1 of ander vat met hete stoom ontplofte achter zich. 32% van zijn bovenlichaam was 1ste en 2 graads verbrand. En nu loopt ie z'n ronde en scheurt gewoon zijn pees af.. Agos!
@Gupsie: Idd agos! Dat hoor je wel vaker he, bij mensen die nooit wat mankeren, nooit ziek ofzo. maar als er dan wat gebeurd dan gebeurd het ook goed ook! Wens hem maar veel beterschap toe!
Da's best zielig voor je vader! Ik hoop dat hij zich gauw weer wat beter voelt! Ik heb even een "5-minute-break" daarna ga ik weer mijn keuken in. De helft is klaar, nu de rest nog. Nog anderhalf uur te gaan....... En nu maar hopen dat alles af is voordat het eerste bezoek zich meldt! Marian
strijd tegen de klok marian! hihi veel plezier!~ vanmorgen wakke rgeworden met duizeligheid... heb al boulion gehad en dextro maar het lijkt niet echt te werken. Heb de huisartsenpost gebeld. Ijzer tekort was het waarschijnlijk niet maar heb wel een paaar tips gekregen kwa veoding waar veel ijzer inzit! Dadelijk even naar de winkel voor zoute drop ivm misschien te lage bloeddruk en maar even van dat ijzer spul halen.. ik voel me een beetje akelig.... heb nog geen afspraak gemaakt bij de huisartsenpost maar als ik me slechter voel of echt ongerust word doe ik dat wel maar even. Voor nu heb ik me vriend gebeld en die komt zo naar huis ff met mijn boodschappen doen want meneer was aant werk.... pfff komt goed
@Marian: Hoop dat je een geslaagde avond hebt ! @Anniek: wat vervelend dat je je naar voelt. Hoop dat het snel over gaat ! En idd, als je het niet vertrouwd gewoon naar de huisartsenpost gaan! Beterschap ! Update: vandaag zijn mijn man ( Richard) en ik naar prenatal geweest en veel spullen gekocht Badje, standaard, luieremmer, borstkolf, buikdrager, hangmatje, kruikje+zak en flessenwarmer. Veel geld kwijt maar ben o zo blij Het leuke is dat toen we met de bus naar huis gingen dat we allemaal van die leuke opmerkingen kregen van mensen We werden gefeliciteerd enzo en mensen glimlachten allemaal naar ons En ik liep daar zo trots als een pauw met al mijn babyspulletjes Nouja, ik droeg alleen de badstandaard Richard was de pak-ezel hihihi Dus ik had tijd en energie genoeg om te stralen De lijst met wat we nog nodig hebben word kleiner en kleiner. Alle grote dingen zijn nu aangeschaft. Zucht, ik ben zo blij hihihi
wat leuk kiowa! Heerlijk he al die spulletjes kopen Hoe zijn jullie hormonen trouwens? bij mij is het echt erg en soms wordt het me teveel.... ik kan erg chagi doen en soms kan ik niet stoppen met huilen zoals ik nu ook een beetje heb
Hey meiden, Jeetje wat een lief en leed allemaal weer om bij te lezen zeg! Mooie echo Patroeschka! Wauwie! Gupsie: Suc6! Wat naar voor je vader ook zeg Meiden met een nare jeugd, vroeger met vrienden/vriendinnen moeten toch ook mooie herinneringen geven? Die kan je dan natuurlijk ook vertellen aan de kleine uk Mijn jeugd was ook niet super, ga er ook liever niet over uitweiden, maar aan mijn beste vriendin (al 21 jaar!) en haar familie heb ik veel mooie herinneringen te danken gelukkig. Onze meid voel ik erg goed, maar van buiten is het nog niet te zien geloof ik. Ze is wel erg goed in mikken op de blaas moet ik zeggen, pfoe! Vandaag hebben we twee slaapzakjes gehaald, dus die zijn ook al binnen Van de week de wagen, draagzak, en nog wat andere spulletjes bestellen. We gaan voor de Speedi hebben we besloten.... Nog twee nachtjes slapen en dan kan ik de kamer inrichten
@ kiowa; dankje meid! Het gaat gelukkig al wat beter weer... pff wat voelde ik me gek! Ennuh heerlijk geshopt zeg! Waw lekker genieten kan ik me voorstellen! oja en daar hebben we mannen voor he! voor de sjouwen @sweetpee; hier is ook zo'n kindje wat goed op me blaas kan mikken @ lauraatje; De hormonen.. ach het gaat wel eigenlijk. Ik heb het er moeilijker mee dat ik veel thuis zit en alleen ben.... Misschien vallen de hormonen hierdoor minder op?
Pff wat word er een hoop getikt zeg...hou t allemaal niet meer bij @gupsy: Wat naar voor je vader hoop dat ie snel wat opknapt @Patroeschka: Mooie foto's! @anniek : Hoop dat je je inmiddels wat beter voelt @marian : Heb je een geslaagde avond gehad?En wel super van die jongen in de ah..zie je niet meer zo vaak Verder wat een verhalen over de jeugd van sommigen ikzelf heb t thuis goed gehad maar wel een heftige relatie gehad van 3 jaar waarvoor ik bij een psych gelopen heb.Maargoed dat soort ervaringen maken je wel sterker maar soms ben ik wel bang dat ik me te beschermend ga gedragen tegenover mn kind.. Verder gaat t hier zn gangetje alleen heb ik nogal problemen met mn kies (zie in de lounge: gek van de kiespijn..wie weet raad)de ontsteking is nu gezakken van plaats en zit nu in mn kaak.Ik hoop dat de antibiotica aanslaat ben zo bang dat ik naar een kaakchirurg moet. Ik krijg bij de tandarts last van paniekaanvallen nu ging het bij mn eigen tandarts wel ok hij heeft echt de tijd voor me genomen maar dat zal in het ziekenhuis wel anders zijn Ik wacht t wel af hoop dat de bult morgen wat is weggezakken..
goedemorgen allemaal! @linda: hoop dat je kiespijn gauw overgaat! Wij gaan nu met de babykamer beginnen Trouwens gister heeft mijn vriend even een buikfoto gemaakt dus die andere heb ik maar ff verwijderd... deze is duidelijker!
Mooie buikfoto! ik moet er ook maar snel weer een laten maken! Gisteravond was zeer geslaagd! Iedereen was helemaal blij met wat ik allemaal had gemaakt en ik heb alleen maar complimentjes in ontvangst genomen! We hadden iedereen vanaf een uur of vier uitgenodigd omdat ik dacht dat dan de laatsten ook wel weer weg zouden gaan voor elven. Dat had ik dus een beetje fout gedacht, want het was zo gezellig dat de laatsten vannacht om half twee pas het pand verlieten! Maar goed, het was zeer geslaagd en vanmorgen heb ik kunnen uitslapen Groetjes!