Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Hier een bericht van een pas getrouwde vrouw!
    Het was een geweldige dag vrijdag, we hebben enorm genoten van alles.
    Was wel heel vermoeiend, maar hebben lekker het hele weekend kunnen uitrusten!

Verder gaat het hier zijn gangetje, morgen weer naar de VK voor controle, toch weer spannend vind ik!

Groetjes Carla

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Nou toen ik vanmorgen met de hond eruit ging was het echt knudde hoor.....
    En het word nog niet veel beter als ik zo naar buiten kijk.....

Enne ik voel me ook niet zo super moet ik zeggen, moe, moe, moe en ook misselijk :confused:

Mijn lief is ook thuis vandaag en das wel fijn, kan ie de kast meteen in elkaar zetten, ahaha, en dan inruimen....... :oops: Heb er zo'n zin in!

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    eej dames...

ik heb weer ff bijgelezen...
    die roze strepen vind ik wel super, voor onze jongste dochter hebben we ook een roze kamer.

@carla
    ik hoop dat je niet al te nat weer heb gehad op je mooiste dag van je leven...

en dan hebben we nog honden die zich gek gedragen... nou ik heb er ook 1 hier die ligt regelmatig met zijn snuit op mn buik en ohwee als man lief met mij wil stoeien dan bijt hij hem in zn kont hihihihihihi...

over het weer zullen we het maar niet hebben he? wat een echte herfst dag is het vandaag, ik ben blij dat ik de kids deze week niet met de fiets hoef op te halen... zelfs de hond heeft er geen zin in om naar buiten te gaan :-D

volgens mijn had ik ook nog iets gelzen over hormonen? of was dat een ander forum .. maar goed hier ook hoor met ups and downs zo ben ik vrolijk en zo kan ik heeeel boos worden pfff
    of ik kan ook om het minst geringste staan te janken hihihi slaat werkelijk nergens op.

heb ik nog wat vergeten?
    ik heb ook nog een mooie 3d echo gezien vond m erg mooi ik mag donderdag ben benieuwd...

voor de rest wat ik vergeten ben mijn eccuus daarvoor zal voortaan weer iets sneller reageren dan vergeet ik de boel niet hihihihi

verder gaat het hier vandaag niet lekker.
    ik heb wel een relaxt weekend gehad, maar vandaag weer pijn onder in mn rug, maar nog niet zo hevig als de vorige keer.
    ook weer een beetje last van mijn buik, maar zijn meer de banden die ik nu voel...
    dus wat gaan we vandaag doen?
    alleen de kids van en na school brengen en meer niet! komt morgen wel weer...

nou dames ik lees weer vrolijk mee fijne dag nog...

4. linda83

linda83 Actief lid

Hey Meiden,

Het kiesfestijn hier is nog niet over :evil: wel heb ik het idee dat de antibiotica zn werk begint te doen.Kiespijn is wel minder aan t worden al heb ik nog wel een hamsterbekkie ;) Ik kijk het nog even 2 dagen aan anders maar weer terug..hoop echt dat t niet nodig is.

Ik heb van een collega van mn moeder 3 tassen vol met spulletjes gekregen.Vooral kleertjes maar ook lakentjes een dekentje en een buikdrager.ik heb t niet zo heel breed dus ben er super blij mee.
    Nu nog even wachten op de babykamer en dan alles wassen en inruimen.

Wat worden er een hoop meubels geleverd vandaag zeg hahah erg irritant dat wachten en idd vaak komen ze pas op t laatste moment..

@minimuisje : Hoe is het gegaan op werk?
    @Carla: Nog van harte gefeliciteerd!
    @lily : Ook hier regenweer gelukkig hoef ik er niet uit, kaarsjes aangedaan en het is meteen een stuk gezelliger in huis
    :)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miranda? hoe was het op je werk?

dames; vanaf morgen erg veel leuke winnie the pooh spullen bij de kruitvat! Erg leuk spul! ga dadelijk even stiekum kijken of ze al wat hebben! hihi.....

6. linda83

linda83 Actief lid

Aaaaaaarrrrrrrrgghh gaat het vandaag eindelijk een beetje beter belt de tandarts of ik morgen de wortelkanaalbehandeling af kan maken ipv 7-12..
    Ben zo bang dat ik morgen weer niet kan slapen van de kiespijn :( :(
    Ook dacht ik dat het een kwestie was van een andere vulling erop zetten blijkt dat ik een uur moet liggen daar.
    Zie t allemaal niet zitten hoop dat ik het volhoud zonder een paniekaanval te krijgen..
    Sorry voor mn geklaag maar moest het even kwijt....

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    GRRRRRRRRRRRMMBL :evil: :evil: :evil: :evil:

Kast is er nog niet :(
    Ben ongelovelijk misselijk en maagpijn.......hoe kan dat nou?

Als ik het zo lees hebben meerdere niet zo hun dag vandaag, qua niet lekker voelen en zo.....
    Sterkte meiden!

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    bluh lilly wachten duurt altijd te lang!

ik ben beetje erg moe

maar ga nu even naar het kruitvat
    misschien kan ik me dan een beetje opvrolijken...
    en misschien even langs me mam... of niet...

rustig aan dames.....

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Arme dames!
    Veel die zich niet op en top voelen vandaag...
    Lilly, misschien is het bij jou een beetje de spanning van het komende kastje?

Arme Linda! Vriendlief moet vrijdag voor een zenuwbehandeling en is dan vaak ook een zenuwbonk. Sterkte meid!

Van ons mogen de meubels nu ook wel komen, kunnen we wat gaan doen....

10. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de spullen zijn er! Jippie!

Straks foto's :whistle:

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Volgens mij is vandaag gewoon niet de dag voor zwangere... Er zijn er meer die zich niet echt lekker voelen vandaag... Ik dus ook niet :cry:

Op het werk kreeg ik migraine... Heb al de hele middag geslapen maar voel me nog ontzettend slecht :cry: Dus ik ga weer mijn bedje in.

Werken viel op zich wel mee, alleen was het toch wel zwaar, had ontzettend last van mijn stuitje al na 1 uur werken... En ik zat hoofdzakelijk, heb wel om de 15 minuten ongeveer een rondje gelopen maar viel me toch wel een beetje tegen op die manier. Denk dat ik daarom ook migraine heb gekregen, teveel zorgen gemaakt :(

Hopelijk gaat 't morgen beter...

Gr. Miranda

12. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    minimuisje leuke maxi cosi.....hebben/krijgen wij ook.

carla nog gefeliciteerd en hoop inderdaad dat je geen regen hebt gehad op de mooie dag.

hier iemand die zich best goed voelt.

heb wel een vraagje over het bakerspraatje hoe je je kindje draagt. de een zegt tegen mij, je draagt naar voren dus je krijgt een jongen en de ander zegt weer je krijgt een meid. wie herkent dit....?

13. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ja ik ken het praatje wel, maar of het waar is..
    maaar volgens mij als je het naar voor draagt krijg je een jongen zeggen ze....

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    geen muziek doos gevonden :cry:
    das wel jammer vind ik....
    hadden ze niet bij de blokker en ook niet bij het kruitvat!
    morgen misschien maar even de stad in en dan kijken of
    ik er daar een kan vinden!
    lijkt me zo leuk!

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    het bakerpraatje gaat dat als je naar voren draagt in een punt dan krijg je een jongen.
    ALs je rond draagt ( dus als je ook van achter ziet dat je zwanger bent) dan krijg je een meisje.

Maar ik draag absoluut rond en ik krijg een jongen ;)

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb hem bij de Aldi gehaald, van Winnie the Pooh! Maar das inmiddels al een week geleden.
    Maar je kan altijd ff bellen daarheen om te vragen?

Over dat dragen.. ik geloof niet in dat soort bakerpraatjes ;)

17. Niet meer actief

ik draag ook in een punt en wordt als het goed is een meisje haha :D

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @ caitlin....
    jep dat heb je ook evrteld en ben toen ook meteen gaan kijken...
    en ook daar geen meer! dat was vorige week ofzo!

ik baal er wel van joh! ik wil ook zo'n leuk ding!

19. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
  20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    een van winnie zou wel helemaal geweldig zijn
    zal eens gauw naar je links kijken!

ben het lint langs me streep aant plakken want dat ander lijntje langs me streep had losgelaten.. en nu nieuw lint gekocht en ben het erlangs aant plakken! maar ziet er wel mooi uit joh!
    snappen jullie het nog?

Deel Deze Pagina