Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahaha annie je hebt het maar druk vandaag of niet?

Minimuisje, lekker relaxen vanavond!

Nou we hebben de meubeltjes neergezet hoor, ben helemaal in mijn nopjes :D Foto in mijn album, met nieuwe buikfoto. De box staat ook al, met ballonnen erin tegen de katten ;)

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ziet er goed uit sweetpie :thumup: :thumup: \:D/ =D>

Bij ons staat de kast ook hoor, was nog een hele bevalling, hahaha!
    Hij werd pas om 15.30 uur gebracht :x

Maar goed, hij staat mooi te wezen en ik ben echt he-le-maal kapot.
    Dit soort dingen is hoe leuk ook, toch altijd weer een beetje te veel.....(weet ik weer waarom ik ook alweer thuis zit ;) ).

Morgen naar de Hema de laatste praktische spulletjes kopen want er is een speciale koopavond, krijg ik 20% korting, hiep hiep hoera :whistle:
    (ken iemand die daar werkt, daar krijg ik kaartjes van).

Fotoos volgen nog hoor, heb ik nu de puf nie meer voor!

Truste en tot morgen!

3. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Thanx Lilly!

Ja ik heb het ook gehad nu hoor, had zelfs een harde buik ervan hahaha

Ben benieuwd naar jullie kast!

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik had mijn dag wel vandaag gelukkig! Mijn moeder is wee geweest en we hebben stof gekocht voor gordijnen op onze slaapkamer. De helft is nu klaar, de andere helft komt morgen af. Dan is onze slaapkamer helemaal klaar en kan ik me verder concentreren op de babykamer.

Gisteren naar ikea geweest en allemaal leuke dingetjes gekocht. Niet heel veel voor de babykamer, want ik heb geen plaats om het op te slaan. Als de kamer wat verder klaar is dan ga ik me te buiten aan babyspullen kopen!

Groetjes!

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @ sweetpee...
    neuh heb het niet druk... hihi leuk joh dt oranje! hihi

@ lilly...
    hihi ik herken het! het is net teveel.. gisteren ging het echt heerlijk met me bijna geen erge pijn gehad maar vandaag weer stukkenminder! Ik dacht gisteren; jippie misschien kan ik toch voor een paar uurtjes aan het werk! Vandaag denk ik; laat ik dat toch maar niet doen!
    maar goed.... komt goed :)

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal!

Sweetpee leuk kamertje joh, erg hip dat oranje!
    Vandaag even naar het kruidvat voor die leuke winnie de peoh spulletjes!
    Maar eerst even controle om 9.10 uur bij de VK.

Afgelopen zaterdag hebben we een heleboel spulletjes gekocht, eigenlijk alle badspulletjes en alles om het bedje op te maken. Dat is dan 480 euries zei die mevrouw achter de kassa bij pprenatal.....pffff!

ik hoop dat iedereen die zich gisteren niet zo geweldig voelde zich vandaag weer beter voelen.

Een fijne dag allemaal,

groetjes Carla

ps. het weer op mijn bruiloft afgelopen vrijdag was geweldig, we hebben alleen maar zon gehad hier vanaf het moment dat we gingen trouwen!

7. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    @ Carla Nog gefeliciteerd met je trouwen :)
    Wij hadden met onze trouwdag (24/11/05) ook regen, maakte het alleen nog maar mooier, ik had mooie parauplu gekocht.
    Fijn dat jullie nog zon hadden.

En wat heb je mooie echo's zeg :)

Maar wat kost het toch veel allemaal he.
    Maar dan heb je wel mooie dingen :)

Liefs Tosca

8. Cleo

Cleo Actief lid

1 nov 2005
    471
    0
    0
    @ sweetpee: Wat een mooie buik! En wat een mooi kamertje. Wat leuk met het oranje!

@ Carla: Nog gefeliciteerd met jullie trouwen! Wat fijn dat je er zo van hebt genoten en dat jullie zulk mooi weer hebben gehad!

Ik heb heel veel voorbij zien komen, mooie foto“s van echo“s, muziekdoosjes, verhalen van last van rug, bekken, buik etc. Ik weet niet meer wie nu wat schreef. Heel veel sterkte allemaal!

Mij gaat het gelukkig best goed! Nog steeds volop aan het werk. Enerzijds heb ik heel veel energie overdag, maar dat is “s avonds wel helemaal op en “s ochtends als om 6.00 uur het wekkertje gaat dan heb ik het idee dat ik nog uren kan slapen (in de trein slaap ik nog een beetje verder).

Veel plezier vandaag en niet te veel shoppen, hĆØ? ;)

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @Carla:
    van Harte Gefeliciteerd!!!!!! :whistle: :whistle: :whistle:

Enne, het is af en toe net alsof wanneer er 'baby' op een product staat dat meteen reden is om het 2x zo duur te maken, net als met trouwen trouwens ;)

Ik ga vanavond spulletjes kopen bij de Hema, joehoe, jippie :)

Helaas voel ik me nog niet heel veel beter :(
    Last van maag en maagzuur en ben doodmoe en kreupel wakker geworden, :( dus dat kan beter helaas. ivm de shop plannen van vanavond heb ik :( daarom maar besloten mijn huishoudelijke plannen maar even te laten zitten vandaag ;)

Bij deze nog een tip.
    Kijk eens op: www.hallowereld.nl

10. hardloper

hardloper Niet meer actief

kee, ben weer bij, maar weet inmiddels niets meer. gefeliciteerd aan de trouwers. hoop dat het een mooie droge dag was. verder, mooie kamertjes tussen gezien. ge kijken of ik tzt ook een foto kan plaatsen...(moet mijn man maar doen :D )

,oet ook nodig beginnen aan geboorte kaartje, maar geen inspiratie, dus das lastig.

zijn zaterdag de stad ingeweest om boodschappen t doen voor de sint. was geweldig. hadden een rolstoel mee, en dus kon ik gewoon zelf. :D vond het zo erg dat ik het aan andere moest overlaten.... ga vanmiddag kijken of ik een verwijzing kan krijgen zodat ik er gewoon een permanent hier kan hebben. is wel handig. ook met gewoon boodschappen doen...

en ik heb een rompertje gekocht! mijn eerste nieuwe aanschaf. had voor de meisjes zelfs dat tweedehands, maar de meeste rompertjes die ik nog had zijn best af, of erg meisje. ik vond een nieuwe wel kunnen. :D

mijn kleintje is trouwens wel erg actief. voel hem al vanaf week 14, en mijn placenta schijnt voor te liggen. hoop dat ie wel wat rustiger wordt...

groetjes, lidwina

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Alles oke bij de VK(gelukkig!)

moet nu 28 december voor een extra echo ivm de ligging van de placenta, spannend!

Ben net bij het kruidvat geweest, erg leuk die winnie de peoh spulletjes, heb weer wat ingeslagen!

Groetjes Carla

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hallo allemaal,

Hier weer een kleine update... kruip zo toch mijn bedje weer in :(
    Gisteren bijna de hele dag geslapen met migraine en vanochtend had ik gewoon nog altijd migraine :( Ben toch gaan werken, kreeg het niet over mijn hart om me ziek te melden, alhoewel ik me echt lamlendig heb gevoeld... Maar ja werken overleefd, wel heel rustig gedaan en nu dus maar weer mijn bedje in...

Gr. Miranda

13. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    Jeetje was even vergeten dat ik me had aangemeld, :) :) vergeet wel meer dingen op het moment.

Jeetje wat kunnen jullie veel en gezellig kletsen zeg, moet toch even proberen om alles bij te werken en te lezen al kan ik niet alles onthouden en over al op reageren hopelijk is het niet erg.

Hier gaat alles zijn gangetje alleen goed ziek geweest vanacht en flink gespogen, met de zwangerschap gaat het gelukkig goed, beter dan met de eerste, zal eens een foto maken van mijn mega toeter van de week :) :)
    De kleine voel ik gelukkig goed bewegen het is echt een drukte bolletje.

We gaan eindelijk deze week verder met de kamertjes, het is zo druk en hectisch met ons bedrijf en de verhuizing van mijn zus en de carnaval en de aankomende december maand ben blij als dit jaar voorbij is.

Hoop dat we van de week al een stukje verder zijn, manlief heeft me belooft het voor de dertigste week af te hebben :) :) zit hem gewoon achter de broek aan wil ook poetsen en ruimen en alles, en van de week het kamertje voor mijn zoontje doen, hij heeft nu een flexa kamertje, en ga maar eens oefenen hoe hij het vind in het grote bedje, maar het is nog zo'n hummeltje, volgens mij wordt dat geen slapen meer en klimt hij er zo uit om te spelen, maar heb nog tot aan maart om te oefenen :D :D

Hier zijn we er ook nog niet uit met het geboortekaartje hoor kan geen keuze maken wat we nu precies willen.
    Bij de eerste hadden we rond dit tijdstip alles al klaar en geregeld maar nu lijkt het wel dat we alles nog moeten doen, het kamertje,kaartjes enz

Gelukkig hoef ik verder geen meubeltjes en andere dingen aan te schaffen dat hebben we met de eerste allemaal al gedaan en het is net 20 maandjes oud de meubeltjes en spullen.

Wel ben ik blij heb wel een nieuwe vrolijke maxicosi gekocht en ben aan het kijken voor een duowagen.

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wij hebben al wel een kaartje uitgezocht en weten ook al wat we erop willen hebben qua tekst!

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @mama van Ryan,
    ik heb even je album bekeken, leuke fotoos hoor.
    Wat een knap knulletje en wat een prachtige hond!

Ik heb ook de hulp nodig van mijn man om fotoos te plaatsen dus ik moet nog even geduld hebben.......hahaha alweer!
    Ben ik zoooooo goed in ;)

16. Niet meer actief

yes de muren zijn klaar :D :D foto staa in album... op die andere foto's leken de strepen paars maar deze kleuren kloppen wel! we gaan nu laminaat leggen :D

17. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Ladies,

Wat een geklets weer zeg, echt super! Ik heb het dit weekend erg druk gehad, dus geen tijd gehad om het forum op te gaan. Nu even snel terwijl ik aan het werk ben.

Allereerst mijn felicitaties voor de nieuw getrouwde vrouwen. Hoe voelt dat nu?

En er werd gisteren veel geschreven over dat het een slechte dag was om zwanger te zijn: ben ik het helemaal mee eens! Ik voelde me echt heel beroerd gisteren en heb me een dagje ziek gemeld. Mijn 2e ziektedagje in ruim 5 maanden zwangerschap, dus dat valt alles mee, toch? Ik heb de hele dag op bed en op de bank doorgebracht en heeeeel veeeeel geslapen! Was ik echt aan toe.

Van het weekend hebben we een hele gave box gekocht bij de prenatal met een lekker zacht boxkleed en een heel schattig pakje (maat 56). Een knalgroen shirtje met "home made" erop en een klein wit broekje. Het eerste pakje dat ik heb gekocht (werd ook wel eens tijd, toch?). Ook nog Sint inkopen gedaan, opgeruimd, schoongemaakt etc. Dus druk genoeg geweest. 's Avonds schrok ik me helemaal het leplazarus. De kleine schopte zo ontzettend hard dat ik er gewoon van moest gillen :oops: niet heel hard, maar wel duidelijk hoorbaar voor mijn omgeving zeg maar........ Daarna kreeg ik de slappe lach en dat was eigenlijk best wel weer eens prettig. Lachen is echt goed je!

@ Marian: goed om te horen dat je moeite niet voor niets is geweest en dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad. Petje af hoor! Ik ben met Kerst gastvrouw voor zo'n 15 man en ben erg benieuwd of ik het er net zo goed vanaf ga brengen als jij afgelopen zaterdag....

@ Lauraatje: super gave kinderkamer met die roze muur! Dan is het toch wel handig dat je zeker weet dat het een meisje wordt he?

@ Miranda: knap dat je vandaag gewoon weer bent gaan werken joh! Maar wel aan jezelf denken he? Als het niet gaat, dan gaat het niet!

@ Carla: altijd fijn he, als de controle bij de VK weer goed is. Ik moet morgen weer..... En duur he, al die spullen? Je bent zo een paar duizend lichter als je alles bij elkaar opteld, pfoe!

@ Sweetpee: leuke meubeltjes voor de kinderkamer, echt heel leuk met tijgetje enzo!

@ Lilly: was het het wachten waard? Vast wel! Wel snel een foto'tje plaatsen he?

O'ja, vanochtend weer een gratis echo gehad bij het opleidingsinstituut voor echografisten (nu de 2e gratis echo :D ). Zo leuk om weer even te kunnen kijken. Hij/zij heeft een heel schattig dopneusje en is zo beweeglijk en lenig. Constant met de voeten op zijn voorhoofd enzo. Ben helemaal verliefd :). We hebben nu al 5 echo's gehad en het blijft gewoon leuk!

Ik ga snel weer aan het werk.

Kus Diana

18. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Sorry, ik kan het niet bijhouden (de hele week geen internet gehad, op mijn werk niet en thuis ivm de babykamer ook niet).

Hier gaat het zijn gangetje, ondanks die rotpijn onderin mijn rug waar ik vooral 's nachts last van heb (met uit bed komen vooral), maar ja.
    Voelen doe ik de kleine nog steeds niet/niet goed. Vrijdag bij de VK maar eens goed vragen wat ik nou precies moet voelen en of ze met het misschien kan laten voelen (door de kleine te laten bewegen).
    Kamertje komt volgende week :D :D kan niet wachten. Het is al geschilderd en mijn vriend is nu bezig met het laminaat.

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mooie muur laura! echt gaaf!

20. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    @ diana, Ik heb dan wel een koks-opleiding gedaan he? Dus eigenlijk heb ik stiekem makkelijk praten ;) Genoeg horeca ervaring om voor veel man een buffetje te maken ( er waren er wel een stuk of 40!)

Vandaag een beetje pech gehad.....
    Ik moest met ons vrachtautootje tegels ophalen. Kom ik aan bij de groothandel, steek ik de auto achteruit, blijkt de overkapping te laag! Dus ik heb schade gereden. En hij was net weer helemaal klaar! Dus ik was niet zo blij......

Verder vandaag alles heel goed. De "drukke" baby heeft zich bijna de hele dag laten voelen. Ik vraag me af of er niet geslapen moet worden tussendoor ;)

Vanavond de derde avond van de borstvoedingscursus.

Volgende week begint de zwangerschapsgym. Ben benieuwd!

Marian

Deel Deze Pagina