Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goddes

Goddes Lid

20 jul 2006
    70
    0
    0
    Hahhahaha... Lekker meid...
    Toch fijn dat gelijk je huis verbouwd wordt als er een kleintje komt!

Wij willen gelijk maar een nieuw huis :)
    Hihihihihi

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi meid toch... ik hoor het al drukdrukdruk!
    hier hoeft gelukkig niets verbouwd te worden
    wij hebben een nieuwbouw huis waar we nu zo'n 7 maanden in wonen.
    het i nog niet helemaal klaar maar voordat ons minimensje komt
    moet het klaar zijn... dus hier ook nog wel drukdrukdruk
    allemaal van die kleine dingen waar je nooit zin in hebt bah bah
    tja en de babykamerrrrrrrrrrrr

3. Goddes

Goddes Lid

20 jul 2006
    70
    0
    0
    Ahhhhhh ik heb net de GYNAECOLOOG en de INTERNIST gebeld....

- Ik heb 14 augustus met 7 weken en 3 dagen de echo in het UMC! (10:40 uur)

- en om 11:15 gesprek met de GYN om te kijken of ik dan gewoon doorverwezen word naar de VK of in ZH moet blijven komen.

Vanwege mijn schildklier (te traag) moet ik vandaag bloedprikken in het ziekenhuis en morgen bellen voor de uitslag.... De waardes mogen niet teveel stijgen want dat is slecht voor ons beebje...!
    Extra medicatie zit er sowieso aan te komen...

Nou ik ben weer blij.. en misselijk ;)

Liefs Goddes

4. Hey Goddes,
    jij ook schildklierpatiente? Hoeveel Thyrax gebruik je? En gaan ze je beebje ook helemaal controleren?

5. Goddes

Goddes Lid

20 jul 2006
    70
    0
    0
    Ho Mammatje..

Ik gebruik nu 0,100 mg thyrax.... (4 blauwtjes of 1 witte tablet)

Het beebje gebruikt veel schildklierhormoon dus je moet onder controle blijven.
    Dat je waardes niet teveel af gaan wijken...

Kan lijden tot onder ontwikkeling van hersenen... laag iq.. etc etc.. dus zodoende controle...

Ik ga zo weg!

6. Hi Goddes,
    ik gebruik 0,150 Thyrax per dag. Anderhalve witte dus. Ik heb een chronisch ontstoken schildklier en maak een giga hoeveelheid antistoffen aan waardoor mijn schildklier vervezeld onder de aanval van die antilichamen. Met als gevolg dat ie steeds langzamer gaat. Met Myriam ben ik in het ziekenhuis terecht gekomen omdat ik weeen kreeg met 5 maanden, 26 kg was aangekomen en Myriam cystes in haar hersentjes had. Toen ontdekten ze dat mijn schildklier gestopt was. Doordat ik gelijk Thyrax kreeg zijn de cystes verdwenen bij Myriam en ben ik met 38+6 weken bevallen. Ze moeten nu bij de geboorte van jouw beebje ook de navelstreng gaan prikken en dan je beebje met 2 daagjes en 2 weekjes weer prikken want ze weten sinds kort dat het erfelijk is en zeker van moeder op dochter. Yana draagt mijn antistoffen maar is nu na 8 maanden gezond verklaard omdat haar schildklierfunctie nog net binnen de norm valt...

7. Niet meer actief

Ik ben vandaag even naar huis gereden om de papieren van de keuken te halen. We gaan nog alles even nalopen, laatste veranderingen doorgeven en dan afroepen die handel. We gaan alleen de ramen van de keuken nu laten vervangen en volgend jaar wrs de rest van de beneden verdieping. HEt moet wel gebeuren in ieder geval want die ramen zijn net zo oud als het huis zelf...haha (huis is 1889)

Ik ben ook ff bij de prenatal in Oosterhout geweest. Grr, daar staat een vent en die gaf mij advies over kinderwagens. Dat heeft ie eerder ook al eens gedaan over buggy's, maar wat een vervelende vent is dat zeg. Het lijkt hem geen zak te interesseren. Prijst alleen de dure aan, alle andere zijn niet goed. Gatver de gatver. Hij kijkt me ook zo aan alsof ik 1 of andere armoedzaaier ben die alleen maar voor de schijn informeert. Jak.

Ik heb ook rompers gekocht, voor As dan wel. Maar 74 en 80 haha, eindelijk.. want ze is natuurlijk wel al 14 mnD H`e

8. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Whahaha had je je camping outfit nog aan? :) Hmm nee sorry flauw grapje..

Zo zijn verkopers, die je weinig aan! Ben je er al uit wat je wilt, duowagen of zitje/plankje voor As?

9. Niet meer actief

nee daar ben ik nog niet over uit... En ja ik had mijn campingoutfit aan.. hihi, maar dan nog!!!

10. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik ben iets korter zwanger dan verwacht, zie topic onderzoeken en echo's
    maar ik ben uitgerekend op 18 maart :D

11. En je hebt het hartje zien kloppen! Geweldig meid, lekker gevoel is dat he! Lekker genieten hoor! :D

12. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    Ja het is zoo mooi om te zien. zo speciaal!!!
    De grootste angst is weg.. Het leeft en het hartje klopt!!
    echt mooi zeg!! een geweldige ervaring, dat dat in je kan groeien

13. simalex

simalex Bekend lid

ik kom net bij de HA vandaan. Ik verlies bloed uit de portio, dus ik ga mijn kleine lieve kindje verliezen.

Hoe intens geluk om kan slaan naar intens verdriet. Ik was/ben 6 weken en 4 dagen zwanger.

groetjes van een erg verdrietige Simone

14. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    nee he :cry:
    wat erg meis :(

15. Oh meissie toch!! Waarom nou?? Meisje, ik denk aan je en wens je vreselijk veel sterkte met dit verlies. Ik vind het heel erg voor je!! Een hele dikke troostknuf van een onbekende

16. Daan29

Daan29 Lid

7 jul 2006
    26
    0
    0

Oh wat vreselijk Simone. Ik vind het echt heel vervelend voor je. Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd. Hoe weet de HA zo zeker dat het fout gaat lopen eigenlijk?

17. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Oh wat vreselijk naar voor je, Simone. Het leek zo mooi allemaal * ik las dat het in 1x raak was * en dan dit!

Veel sterkte!

18. Goddes

Goddes Lid

20 jul 2006
    70
    0
    0
    Oh meid wat vreselijk dit nieuws.. :(

Hou je ons op de hoogte hoe het afloopt meiske?

Liefs Goddes

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @ bar
    super meid! geweldig! ikke ook ikke ook!
    Nu voel je je al wat meer zwanger! tegek! geniet ervan! en kijk maar vaak naar de eerste foto van je kleintje!

@Simone
    is echt vreslijk je bericht! Ik schrok ervan! Je was blij zwanger te zijn maar nu dit...... het is echt kei vervelend! denk aan jezelf meid, verwachth komende dagen niet teveel van jezelf! Rustig aan meid.....

20. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hé bah Simone wat een verschrikkelijk nieuws, heel veel sterkte de komende tijd en houd ons op de hoogte meid. We denken aan je :cry:

Deel Deze Pagina