Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    @Caithlin Ze liggen beiden met het hoofd naar beneden, de beentjes richting mijn ribbenkast. De ruggetjes liggen allebei richting mijn zij'en als je begrijpt wat ik bedoel :)

@Gupsie Wat fijn dat je hulp gaat krijgen! Lekker rustig aan doen zodat je alle aandacht en energie die je dan nog wel hebt aan je dochter kan geven! Ook fijn dat het koken in de huiskamer bijna voorbij is....

@Carla Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

Nog even en we kunnen in de auto stappen richting 3d eco! Heb er echt zoveel zin in! Nog ff mijn lunch opeten en wachten tot manlief thuis is!

Hier gaat alles best wel goed, ik ben alleen nog wel 's middags moe, maar pijntjes heb ik op het moment niet. Ik kan dus nog best wat doen gelukkig! Al moet ik niet het hele huis in een keer schoon willen maken, want dan gaat mijn buik protesteren ;)
    Maar winkelen bijvoorbeeld gaat nog best als ik af en toe ga zitten voor een kop koffie, en dat is ook geen straf....

Marian

2. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    he hier ook alles oke. heb vanaf nu anderhalve week vakantie. mmmmm heerlijk, had nog overuren staan en zat er weer een beetje door. dus komt goed uit. merk toch dat ik echt niet meer moet tillen op me werk. had gister echt vaak een harde buik. nu ben ik lekker thuis en relaxed en dat merk je meteen aan de beeb. die is al bijna de hele ochtend aan het dansen in me buik. haha..

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    net me vk gebeld en die gaf aan een briefje te schrijven als het nodig was!

@caithlin; tnx meid voor je medeleven! het valt idd niet mee! Voel me gewoon shit en klote vandaag! en maak me idd eiegnlijk weer te druk...
    mijn arbo arts vind dat ik gewoon iets kan gaan doen ondaks me bi... ze trekt werkelijk alles in twijfel en heeft al flink op der kop gehad van me vorige teamhoofd!

@ marian! spannend een 3d echo! laat je snel foto's zien! spannendddd

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Anniek -> maak je niet teveel zorgen meid... Laat je dag niet verpesten door een afspraak bij de arbo arts, en al helemaal geen zorgen maken dat je er vanochtend niet was op je afspraak! Kon jij toch niet weten! En inderdaad er is echt niemand die zegt dat jij MOET gaan werken... wat niet gaat gaat niet!

5. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Hallo dames,

Ik blijf het zeggen: wat gaat het verdomd snel hier ;)
    Ik heb net alles bijgelezen tijdens mijn pauze en daarna ruim een uur cadeautjes voor Sinterklaas in zitten pakken (volgende week Sinterklaas feest op mijn werk, vandaar....). Daarom ben ik nu wel weer het een en ander kwijt, maar ik ga het proberen.

@ Marian: Tja, zo kan ik het ook. Jij bent gewoon een "prof kok". Kom je me helpen met Kerst? ;) :D ;)

@ Gupsie: Fijn dat de keuken bijna klaar is, kun je lekker kokkerellen in je nieuwe keuken. Het is vast heel mooi geworden!

@ Miranda: We hadden vannacht wel kunnen pb-en. Heb ook uren wakker gelegen, maar toch besloten in mijn bedje te blijven liggen (daar was het lekker warm....). Slecht slapen begint nu toch wel erg vervelend te worden, vind je ook niet?

@ Timiris: Balen joh van die Ischias.... Toch zou ik wel even informeren of het kwaad kan als je niet naar de fysio gaat. Anders toch maar zien dat je er wat geld in steekt :( Constant pijn gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten....

@ Anniek: Het zit jou ook niet mee he, wat de Arbo betreft? Wel fijn dat de mensen op de groep in ieder geval aan je denken, toch?

@ Carla: Heb ook niet mijn beste dag ooit. Zwaar slecht geslapen, vervolgens bijna een uur in de file gestaan en nu moet ik nog tot 17.00 uur. Werken is niet altijd leuk :cry:
    Sterkte dus!

@ Caithlin: Succes met alles wat je nog moet doen! Ik heb gisteren alle Sint inkopen gedaan en heb een paar uur in de stad gelopen. Daarna was ik het ook zat, maar moest nog boodschappen doen en opruimen. Gisteren avond om 19.30 het bad in gegaan en daarna lekker mijn bed in. (alleen jammer dat ik vervolgens K*T heb geslapen, maar toch!

@ Spar: Geniet van je vakantie! Ik moet nog 4 weken en dan heb ik ook een weekje vrij. Kijk er nu al naar uit...... Wel lekker uitrusten he?

De kleine is vandaag in ieder geval super actief (alsof 'ie me wil opvrolijken ofzo.....) dus ik hoef me over hem/haar geen zorgen te maken. Gisteren weer op controle geweest bij VK en mijn baarmoeder komt tot net boven mijn navel. De kleine begint nu echt naar voren te groeien dus mijn buik gaat ineens hard :) Bloeddruk was ook weer goed, dus wat dat betreft gaat alles super! Vanavond heb ik mijn eerste zwangerschapscursus en ben erg benieuwd hoe dat zal zijn..... Zijn er al onder jullie die al zijn begonnen?

Ik ga snel weer aan het werk

Diana

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik zat net eens even te kijken, ik moet 44 dagen werken en dan gaat mijn verlof in! Nog even volhouden dus!

Ook voor de rest die het zwaar heeft op het werk, sterkte ermee.

Groetjes Carla

7. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    @ Carla: Ik moet nog 8 weken (tussendoor nog 2 keer een week vrij), ik werk 4 dagen in de week, dus nog 32 dagen.... Oja, en morgen nog, dus nog 33 dagen werken.

Daar valt mee te leven!

Maar voor vandaag heb ik het eigenlijk wel gehad, jij?

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ik werk op een basisschool dus heb ook nog 2 weken vrij met de kerst en nog wat vrijdagen vrij!

ik heb het voor vandaag idd helemaal gehad, de kids zijn nu naar huis en ik ga er ook zo vandoor!

9. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik moet nog elf weken.... dat duurt me nog veel te lang!

10. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    @ Carla: groot gelijk, ik moet nog een uurtje.... :cry:

@ Toys: ook die elf weken vliegen vast zo voorbij! Althans, dat probeer ik mezelf voor te houden......

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Het was erg leuk! Ze lagen er allebei redelijk goed voor. Ze zei dat ze beiden foto-geniek zijn! Wel waren ze erg druk, ze bewogen alle kanten op tijdens de echo en zijn zelfs half van plekje gewisseld.....

Ik zal zometeen wat foto's in mijn album zetten.....

Op sommige foto's lijkt het alsof er een deel schedel mist, maar dat komt omdat ze met zijn tweeen zijn, ze kon dan niet het hele hoofd meer in beeld pakken zonder de ander er ook op te hebben vandaar! Op sommige foto's zie je ook de schedel van de een tegen de ander "aanleunen" Ze liggen lekker dicht bij elkaar met de hoofdjes, maar hebben plenty ruimte in mijn buikje!

Marian

12. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Wat een lieve foto's marian!
    Ze hebben het wel gezellig zo met zijn tweeën daarbinnen :D

13. Niet meer actief

leuke foto's marian! :D

Waar hebben jullie kraamzorg geregeld?

Ik bij het groene kruis en heb ook een voedingskussen binnen gekregen.. een hele mooie! :D

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Ik heb de kraamzorg geregeld bij icare thuiszorg.

Ik heb nu alle foto's die ik in het album wilde zetten erin gezet, dus neem een kijkje zou ik zeggen!

Marian

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marian -> wat een supermooie foto's! En leuk dat je toch ook de kleintjes een beetje samen in beeld kan zien zeg! Gezellige boel daarbinnen bij jou!

Ik heb de kraamzorg via Thuiszorg Zuid-Limburg... Is mijn eigen werkgever, ik werk dan alleen in de verpleging maar kraamzorg is ook een onderdeel van Thuiszorg Zuid-Limburg.

Verder alles rustig hier, ik ga alleen vroeg naar bed, ik ben al sinds half 4 vannacht uit mijn bedje en nu begin ik dat dus wel heel duidelijk te merken...

Nog een fijne avond allemaal!

Gr. Miranda

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb de kraamzorg geregeld bji thuiszorg middelimburg....
    had ook wel zo'n mooi voedingskussen willen hebben! jamerrrr

zo ik ga weer char kijken! mzzll

17. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ik heb mijn kraamzorg geregeld bij kraamzorg zuid-gelderland.
    en ja zou ook wel zo'n kussen willen krijgen het enigste wat ze bij mij doen zijn rekeningen afhouden hihihihihi ( zwangerschapsgym)

heeft 1 van jullie al het kraam pakket al binnen? met hoeveel weken krijg je die eigenlijk?
    als het goed is krijg ik daar wel een verzorgings tas bij cadeau dus dat is ook wel weer leuk hihihihi

18. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik geloof dat je je kraampakket met 32 weken ofzo krijgt. Tenminste, dat is mij verteld door mijn verzekering.

Ik voel me dik en bol. haha. Heb echt het gevoel of mijn buik op ontploffen staat. En dan moet ik nog 16 weken. hahahaa
    Ik heb 's avonds heel vaak dat ik me ei niet kwijt kan. Op de bank lig ik niet lekker, zitten is ook niet lekker zelfs in bed liggen is niet fijn.. kan me draai niet vinden.
    Echt irritant

19. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Ik kreeg mijn kraampakket dus veel te vroeg! Ik heb hem al vanaf week 7 in huis..... Door die fout wit ook iemand net even veel te vroeg dat ik zwanger was :x

Ik was dus niet blij met de verzekeringsmaatschappij, ze hadden me gezegd dat hij ongeveer 6-8 weken voor de bevallingsdatum bezorgd zou worden.

Marian

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mooi foto's Marian!
    Lekker knus ;)

Ik heb kraamzorg geregeld bij het kraamhotel.
    Geen kraampakket dus voor mij omdat ik daar ga bevallen en daarna 8 dagen blijf :)

Deel Deze Pagina