Ja ze zijn aan het behangen op de babykamer, het schiet al lekker op! Hopen dat dat vandaag af komt want dan gaan ze morgen laminaat leggen! Groetjes Carla
MANDY-> wat een super super gave mobiel! Misschien ga ik je idee wel pikken als je het niet erg vind? ik heb namelijk een beetje een vlinder kamer! er komen vlinders in de klamboo {die ik nog niet heb maar het idee is er} heb zojuist een dekentje gekocht met vlinder, me behang is vlinder dus jou idee is geweldig! *Ik weet niet wat me vanmorgen aan de hand was. Ik had onwijs veel pijn en voele me daardoor ook misselijk. kon niet meer liggen! pff gatsie ben uiteindelijk in bad geklommen en hie rnam de pijn af! en nu gaat het weer goed! *Ben ook gaan shoppen in tilburg bij de babysuperstore, samen met me beste vriendin. Ik heb een dekentje gekocht met een vlinder was afgeprijsd van 20euro naar 10 euro! heel fijn van playgro! En een mutje en een dekbedje voor in de wandelwagen! ben helemaal happy! hahaha! Heb me kamertje nog even bekeken en me wagen! joepie!
pff anniek, wat heb jij al een mooie buik zeg... en je bent maar 5 daagjes verder dan mij.. hihi ik zal morgen ook weer even een fotootje maken, dan ben ik ook 24 weken..
eej anniek... is niet erg hoor dat je mijn idee ook maakt. onze kamertje word dus ook met vlinders... de muren worden wit en daar doe ik ook vlinders op, 1 grote en dan een paar kleintjes die volgens zeg maar. en dan als hemeltje een blad ( van ikea) met daarop een witte vlinder en voor de rest lime groene ass. zodra alles klaar is zal ik wel een foto in mn album zetten. maar mag ik vragen wat voor een dekentje is dat precies? een voor op het bedje? en welke kleuren hadden ze? ik heb net nog een lime fliece dekentje bij baby centre in duiven gekocht maar met een vlinder erop zou helemaal perfect zijn! nou ik ga kijken hoe ik de box neer ga zetten heb m dus ook net opgehaald in duiven groetjes maar weer toedels
iedereen druk bezig met hun uitzet lees ik. Gave mobiel Mandy.. mooi hoor! Anniek, wat heeft jouw buik een spurt gemaakt zeg! Wauw.. dat gaat ineens hard! Ik heb niet zoveel te melden. Mijn dochter (Astrid) was vannacht ziek, dus die heeft bij ons in bed gelegen omdat ze steeds na het hoesten slijm spuugde. Doodeng! De keukenvloer ligt erin. Ik ga nu internet afstruinen voor appeltjesgroene rol of vouwgordijnen! De rest van het huis is een T. Bende, maar rustig aan breekt het lijntje niet. Ik heb nu wel steeds vaker pijn in mijn stuit en heupen, dus.. Tsja, we moeten toch door hè. Ook zo irritant.,.. ik krijg NU AL de vraag "hoe lang moet je nog?" (of had ik dat al geschreven?) ...
Hier ook weer eens een berichtje van mij! @ Anniek -> wel jammer maar ja daarvoor mag je wel gratis terug komen, gelukkig doen ze dat! En gelukkig heb je het geslacht nu heel duidelijk gezien! @ Mandy -> heel erg mooi met die vlinders! Zo creatief ben ik dus echt niet... Ik had ook iets gelezen over scheve buik... Dat heb ik ook vaak het 's ochtends als ik opsta! Vind het elke keer weer grappig hihi! Net schopte mijn kleine mannetje toch erg hard, schrok er echt van... Gelukkig haalde hij maar 1 keer uit! Nu is die ook weer erg druk maar zoals ik gewend ben qua schopjes! Was echt raar, ik keek echt verschrikt volgens mijn vriend... Maar ik schrok ook! Verder hier alles rustig, had wel vanmiddag even een pieker uurtje zeg! Ik begon ineens over vanalles en nog wat na te denken! Schrok een beetje ervan dat het nog maar ongeveer 15 weekjes duurt voordat wij een kindje in onze handen hebben... Dan zijn wij ouders en komt er toch wel veel op je af... Was me even allemaal door mijn hoofd aan het gaan! Heel raar! Ik was nog net niet in paniek... Nu gelukkig ben ik daar niet meer over aan het nadenken, zouden de hormoontjes wel zijn! Herkenbaar voor iemand? Of ben ik de enige die zich even zorgen maakte? Het voelde heel raar, alsof ik ineens besefte wat er wel niet allemaal op ons af kwam! Misschien lastig uit te leggen... Gr. Miranda
ja hoor miranda dat herken ik helemaal dat gevoel... alleen ik heb dat s'nachts om 4 uur al de hele week lang pfff dan word ik wakker en omdat ik niet gelijk in slaap val ga ik overal aan denken en dan komen die gedachtes toch ook wel voorbij schieten hihihihi en over het schoppen van t kindje gesproken hihihi ik moet er nog om lachen als ik eraan denk. ik was vanmiddag eerst even met mijn dochter naar sinterklaas toe bij ons in het buurt cafe en ik zat daar lekker relaxt op de tafel en mn mannetje was flink bezig in mijn buik, komt er een oma naar mij toe zegt ze ineens... ik zit nu al een tijdje met verbazing te kijken hoe jou baby in je buik beweegt ik kan het gewoon zien! dat had ze nog nooit gezien zo extreem! ik zei ook tja het voeld ook extreem aan pffff lijkt wel of hij rek en strek oefeningen aan het doen is bahbah... maar wel leuk om het te horen hihihihi en over mijn mobieltje... ik heb zoiets in mijn gedachtte en dan moet ik het ook zo maken en dan ga ik net zo lang door tot ik tevreden ben in mijn gedachtte heb ik de kinderkamer al helemaal ingericht en ik weet ook zeker dat het er ook zo uit komt te zien... ik ben eigenlijk altijd wel creatief geweest
BAR, tnxx voor je complimentje! GUPSIE, vind je echt dat die een groei spurt maakt? Ik zeg net nog tegen me vriend; ik wacht op een mooie dikke buik! hihi maar als ik hem op de foto zie vind ik hem ook groot alleen als ik naar beneden kijk niet!hihi MIRANDA, die vrouw was echt super aardig joh! Ben echt blij dat ik terug mag komen! zo leuk!
haha.. Anniek, ja dat vind ik echt. Logisch dat je het zelf niet in de gaten hebt. Je ziet jezelf toch ook niet ouder worden..... Je hebt echt een goeie buik hoor!
Hoihoi, alles weer bij gelezen MANDY mooie mobiel hoor! ANNIEK fijn dat je het geslacht nu echt zeker weet én dat je nog een keer mag GUPSIE lekker dat de keuken er nu helemaal in zit, balen dat je meisje beroerd is Onze kleine meid is ook erg druk bij tijden, volgens mij vindt ze het te gek om koppeltje te duiken. Hahaha voel het soms echt wel 3 keer achter elkaar.
Ik voel mijn meisje nu ook veel schoppen Ook reageert ze op papa's hand.. vind ie helemaal geweldig! Ik heb een foto van ons wiegje in de album geplaats... zo cute!
Wat een leuke nieuwe dingen allemaal. Wiegjes, vlinder mobieltjes, kamertjes en natuurlijk echo's Wa vrijdag 1 jaar getrouwd, ik had een fototaart besteld bij de Hema (met mooie trouwfoto) en we hadden familie zaterdags uitgenodigt om deze te nuttigen Vrijdag waren we te moe, hele week gewerkt etc. Heb mooie bloemen, plantjes en centjes gehad. En van mijn man vrijdag een mooie roos op werk afgeleverd. Echt een schatje Heb hem natuurlijk wel mee naar huis genomen. Heb zaterdag ook onze box opgehaald, was binnen gekomenmij de superstore, dus die is ook weer binnen. Gister in Alkmaar wezen shoppen, nieuwe spijkerbroek (hij zakt een beetje af, iemand hier een tip voor!) Wel lekker hip. Mooie buikband van Miss Etam voor de kerst (doe ik dan over zwart jurkje) en nog een mooi shirtje. Ben er helemaal blij mee. Natuurlijk helemaal af gepeigerd, maar kan er zo weer een tijdje tegen aan. Heb ook weer een nieuwe buik fofo gemaakt, zie album Liefs Tosca
Goede morgen allemaal, Eerst even wat reacties: @ Mandy: wat een fantastische mobiel! Daar kun je echt geld mee verdienen hoor, als je ze gaat verkopen! Helemaal gaaf! @ Anniek: geloof me, je hebt echt al een hele mooie "zwangerbuik" @ Gupsie: vervelend dat je kleine meid zich zo beroerd voelde. Gaat het nu alweer wat beter met haar? @ Miranda: die piekeruurtjes heb ik ook zeer regelmatig en inderdaad Mandy, ik heb ze ook meestal 's nachts als ik wakker lig...... Helaas! Maar er is hoop: die piekeruurtjes worden vast nog wel een keer wat minder. Toch? @ Lauraatje: wat een lieve wieg..... echt heel erg schattig! @ Jodi: leuk he dat shoppen voor kleding? Ik heb geen tips wat de afzakbroek betreft. Ik loop zelf ook de hele sag te sjorren en te hijssen..... En uiteraard gefeliciteerd met je trouwdag! Dan nog even een update van mijn kant. Zaterdag zijn mijn mannetje en ik uitgebreid wezen shoppen voor de aankleding van de kinderkamer. We hebben heel schattig behang uitgezocht (licht blauw) met een heel cool schaapje. Van hetzelfde motief hebben we ook gordijnen uitgezocht en wat extra stof besteld zodat ik zelf nog wat kan "knutselen". Voor het ledikantje een heel mooi hemeltje (ecru) met een caramelkleurig biesje en van diezelfde stof ook het lakentje, het aankleedkussen, een badcape, een kruikenzak en een hoofdrol voor in het ledikantje. Ik ben helemaal blij! Alleen jammer dat het nog zo lang duurt voor ik de kinderkamer echt kan gaan inrichten...... Ik krijg helemaal nestdrang (erg he?). De kleine was weer bijzonder druk dit weekend en ik moet zeggen dat ik het nog steeds een wonder vind, dat er gewoon echt een kindje in mijn buik zit...... Hebben jullie dat ook?
@ Diana -> het blijft een wondertje in onze buikjes allemaal! Ik kom net van de vk vandaan! Alles was goed, de baarmoeder was nu 22cm lang! (van schaambot tot bovenkant baarmoeder) Verder klopte het hartje heel netjes en meneer moest gelijk ook even laten merken dat hij er was... Hij schopte echt hard tegen dat apparaatje! Moesten er allemaal om lachen! Alleen omdat ik zoveel last heb van harde buiken die steeds pijnlijker worden moet ik toch een gesprek aangaan met het werk om minder dagen te werken... Werk er nu 5 dagen, is blijkbaar toch teveel dagen achtermekaar. Dus morgenvroeg maar gelijk eens met mijn baas gaan praten... Gr. Miranda
Leuk om te lezen dat jullie allemaal zo druk bezig zijn met de babykamer en babyspulletjes. Wij zijn langzamerhand ook aan het verven geslagen. Vooral mijn man is bezig met de kinderkamer en ik ben aan het freubelen met de kleertjes! Vestje aan het breien en al een broekje genaaid. Afgelopen dagen helaas druk met andere dingen. De man van mijn moeder heeft afgelopen vrijdag een beroerte gekregen en ligt nu in het ziekenhuis. Gelukkig knapt hij wel wat op, maar het is verschrikkelijk moeilijk om te zien hoe iemand die normaal heel vitaal is opeens in bed ligt en geen controle meer heeft over een deel van zijn lichaam. Dit houdt me heel erg bezig! liefs, Cleo
@ Miranda: Ja he? Een echt wonder! Goed om te horen dat alles oke was bij de VK, is altijd fijn he? Die bevestiging van hen uit.... En wat je werk betreft, ik zou inderdaad maar eens met hen om de tafel gaan zitten. Misschien dat je kortere dagen kunt gaan maken? Of 4 dagen i.p.v. 5? Ik werk 4 dagen en dat bevalt prima, want op woensdag kan ik even bijkomen..... @ Cleo: Wat erg van de man van je moeder! Dat zal inderdaad wel heel moeilijk zijn om te zien...... Wel fijn dat je afleiding hebt door met de kinderkamer en de kleertjes bezig te zijn!
dames tnx voor de complimentjes over me buik! 8) @ cleo... pff zeker houd je dat bezig! sterkte! een update van hier; voel me SHIT kijk maar in het gedeelte zwangerschap; bang,...., pff peptalk nodig............. ik moet dus dadelijk naar de arbo! is echt niet leuk! maar me zorgen! LILY-> waar ben je? meiske?
Nou, wat veel nieuws weer! Leuk om zo iedereen een beetje te kunnen volgen! Ik zelf heb best een leuk weekend gehad. Alleen ben ik er zaterdag achter gekomen dat ik niet meer hele einden kan lopen.....Al snel kreeg ik erg last van mijn buik toen ik even de stad in was voor het een en ander. Wel balen hoor! Had niet verwacht dat dat zo snel al zou komen.... Na een klein uurtje stad heb ik gewoon twee uur in bed gelegen om bij te komen. Gisteren gezellig mijn vaders verjaardag gevierd, lekker ge-gourmet. Vandaag komt mijn moeder de gordijnen voor onze slaapkamer afmaken en dan moet mijn man alleen nog even de kast-inrichting afmaken. Als hij dat heeft gedaan kan ik verder met de babykamer, ik zit echt te wachten tot hij er eindelijk tijd voor heeft! Een del van onze kleding ligt nu namelijk nog over de strijkplank op de babykamer en kan nergens anders heen, dus ik kan daar nu niet gaan staan schuren en zo.... Het wordt echt tijd dat we verder gaan, want ik wilde alles voor de kerst af hebben, wordt zometeen nog haasten ook Dat was het wel weer van deze kant. Marian