Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Geen idee eigenlijk MArian, ze hebbben wel meerdere soorten matrasjes, ook koudschuim meen ik.

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Het gaat hier om de matrasjes SG25 Polyethermatras Jesse van 10 cm dik en het binnenveringsmatras Fenne van 15 cm dik.

Het leek mij geen verkeerde keuze?

Marian

3. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Als ik het zo lees niet nee. Dikte is prima geloof ik moet toch minstens 8cm zijn?
    Dus dan zijn ze goed :D

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Dan denk ik dat ik maar even naar Zwolle ga vandaag of morgen. Even een kijkje nemen. Volgens mij heb ik ook gehoord minimaal 8 cm dik en stevig.....

We hebben zelf ook binnenvering, en dat ligt prima ;) Dus zal het voor onze kindjes toch ook wel goed zijn?

Marian

5. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hihi inderdaag binnenvering ligt errug prettig :D
    Succes!

6. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Hallo Dames,

Daar ben ik dan weer na een weekje! Gaat wel lekker snel hier op het forum hoor :)

Nou sinds afgelopen vrijdag moet ik er dus aan geloven, ik moet insuline spuiten voor de suiker. :( Ik ben er nu al aardig aan gewend en ik moet toegeven dat je er eigenlijk niets van voelt, alleen het idee dat je jezelf moet prikken is eng.

Verder hebben we afgelopen vrijdag de kinderkamer opgehaald en staat hij nu helemaal klaar! Ben de laatste 2 dagen alleen maar bezig met wassen en strijken hahahaha. Mijn ouders komen aanstaande zondag uit Spanje dus als die de kamer hebben gezien zal ik hier ook een foto neerzetten hoor. :D

Ik heb niet terug gelzen want dat was gewoon veels te veel, ik hoop dat het met iedereen heel erg goed gaat en dat iedereen de baby al flink voelt! Ik wel tenminste maakt mij nu zelfs al 's nachts wakker pfffffffff, begint dat nu al!

Nou meiden ik hoor en spreek jullie snel,

liefs Es

7. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Ik denk dat ik het ook wel heel erg eng zou vinden om mezelf te moeten prikken! Maar goed, je weet waar je het voor doet!

Ben benieuwd naar jullie kamertje....

Marian

8. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ben ook erg benieuwd, eesrt kamertje aan ouders showen en dan aan ons :)

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Spannend weer een kamertje te bekijken! Ben errug benieuwd.

Zou mezelf geloof ik niet kunnnen prikken :rolleyes: Maar het is voor een goed doel

10. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    hahaha dames nog een paar dagen geduld :D

11. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Hoi dames

Sorry ik had gister even niet de tijd en puf om nog te updaten.
    We zijn naar het ziekenhuis geweest en achteraf blijkt dat mijn vriend een kleine hartinfarct gehad heeft.Hij is pas 22 jaar,ik dacht altijd dat ziets alleen bij ouderen voorkwam,maar niet dus...
    We zijn ons rotgeschrokken!
    Gelukkig was het een kleine infarct,en heeft deze geen schade achter gelaten.
    Wel moeten we nu erg rustig aan doen en nog wat onderzoeken ondergaan voor de veiligheid.

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Timiris:
    wow wat zullen jullie je rotgeschrokken zijn zeg!
    Dat verwacht je zeker niet op die leeftijd :confused:
    Hoop dat het niet meer terug komt en dat de onderzoeken positief zullen zijn.
    Sterkte! en doe rustig aan!

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Da's wel ff een shock Timiris! Ik hoop op positieve uitslagen van de onderzoeken! Doe nu maar lekker rustig aan met zijn tweeen, jullie kunnen het nu beiden gebruiken....Goed voor elkaar zorgen ;)

Marian

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Anniek -> Toeval... mijn baarmoeder was gister ook precies 22 cm! Alleen bij mij komt de baarmoeder verder boven de navel uit... En veel verder omhoog kan het bij mij niet groeien... Heb maar een kleine buik! Hihi!

@ Madelief -> Wel balen dat je moet spuiten nu... Gelukkig gaat het je goed af! ;)

@ Timiris -> Inderdaad schrikken! En ik zou het ook niet verwachten op die leeftijd! Hopelijk gaat het nu wel al beter met je vriend en knapt hij snel op!

Hier alles verder rustig... Hebben vandaag de kerstboom opgezet! :) Helemaal happy nu! Mijn vriend en ik zijn echt allebei zo'n kerstfreaks! Heerlijk die gezelligheid in huis! En we hebben het zolang mogelijk uitgesteld met opzetten! Nu kan het nog, volgend jaar zou ik rekening houden met sinterklaas met de kleine dan in huis, maar nu mogen we nog 1 jaartje extra eerder genieten van de boom hihi! Het ziet er in ieder geval reuze gezellig uit! :) Nu nog kadootjes onder de boom!

Gr. Miranda

15. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Zozo, je bent er lekker vroeg bij met de kerstboom! Ik had er nog niet eens over nagedacht ;) Geeft inderdaad wel een stukje extra gezelligheid in huis!

Ik heb de afgelopen jaren geen kerstboom gehad, wij waren altijd op vakantie met kerst en oud en nieuw (naar het lekkere warme Bali 8) ) Ik moet er dit jaar ook maar aan geloven denk ik.....

Marian

16. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hallo dames...

zo ben weer bij met lezen, zal de helft wel weer vergeten, maar goed mijn excuus ervoor.

wel is me bij gebleven over timiris, wat is dat schrikken zeg pffff en dan zo jong nog zo he...
    nou rustig aan maar doen dan.

en er was nog iemand die in het ziekenhuis lag of zoiets dat is natuurlijk helemaal niet prettig zoiets...

anniek voor jou vind ik het echt fijn om te horen dat alles is goed gekomen bij de arbo, al die stress voor niks meid!

ik heb al een kerstboom voorbij zien schieten!
    ik vond de buurvrouw van ons al vroeg, maar jullie kunnen er ook wel wat van hoor hihihihihi

ook een vraag over die firstweels of zoiets...
    als dat de zelfde is als blokker en volgens mij als ik dat goed heb gezien zondag is m dat wel, moet ik wel ff een opmerking over maken.
    als je hem koopt kijk ff of je de wieg groot genoeg vind, want hij is vrij smal en aan de kleine kant.
    ik heb gehoord dat ze er niet echt heel lang in kunnen liggen als ze al vrij groot zijn bij de geboorte.

oh ja en een spuiter in ons midden...
    dat is niet zo fijn dat je moet spuiten, maar wel goed van je dat je er bijna niks van merkt en dat je er makkelijk mee omgaat. super

oh dames als ik je vergeten ben neem het mij niet kwalijk...

verder heb ik weer wat foto's toegevoegd
    komt nog 1 foto bij maar dat doe ik morgen wel weer...

nou ik lees het allemaal wel weer doegie...

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Zoals misschien sommige hebben onthouden wou mijn vriendjelief pas in januari beginnen met kamertje e.d. Het zat hem niet lekker om eerder eraan te beginnen (ivm zijn nicht, kwamen met 28 weken erachter dat de kleine was overleden) Maar... De box staat sinds een uurtje in de woonkamer :) Nu lijkt het allemaal nog dichterbij te komen! :) Hij vind het nu zelfs leuk dat de box er al staat! Misschien (hoop ik!) beginnen we ook eerder aan het kamertje voor ons kleine mannetje! Hopelijk heeft hij nu de smaak te pakken! Hihi! Moest het effe kwijt!

Gr. Miranda

18. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ah minimuisje het begin is er, dat is al heel wat toch? ;)
    ik weet hoe het is om lang te wachten pffff
    onze box staat er ook al sinds zaterdag

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ja inderdaad, het begin is er! :) (Gelukkig! hihi!)

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij zetten onze box neer nadat de kerstboom weg gaat. Vind ik vroeg zat hoor. Moet al zolang wachten ;)

Deel Deze Pagina