@Mandytjuh: Mooi boxkleed joh @minimuisje: Een box is al een begin De rest zal wel snel komen Over 2 weken dan komt onze box ( samen met de andere meubeltjes) Hij word gelijk door de bezorgers opgezet. We hebben al plaats gemaakt in de woonkamer Gisteren moest ik naar de verloskundige om mijn bloedsuiker te controleren ( eerste keer) Dacht dat je dan gewoon zo'n prikje kreeg in je vinger en dat je het dan gelijk wist. Maar helaas was dat niet zo. Er werd echt bloed afgetapt. En normaal gesproken ben ik heel makkelijk om te prikken. Dus of het komt door de zwangerschap of die zuster kon er niks van, want beide keren ( 1ste keer nuchter, 2de keer na het eten) prikte ze mis! Dus nu heb ik 2 blauwe armen Vrijdag krijg ik trouwens de uitslag. Voor de rest voel ik me nog steeds niet lekker..... heel veel moe en echt vreselijk veel moeite om te eten. Heel raar. Maar krijg bijna niks binnen. Heb totaal geen honger. En als ik eet dan krijg ik ( sinds gisteren) hele erge duizeligheidsaanvallen. Hoop dat het snel over gaat.!
@Timiris: heel veel sterkte meid! @ Miranda: haha, jullie zijn lekker vroeg met de kerstboom! Gezellig hoor! @Kiowa: ik hoop dat het snel iets beter met je gaat mbt eten! Ook zo'n zin over 2 weken? Onze meubeltjes komen 13 december en we zijn nu al druk bezig! Zo leuk! Als ik iets van resultaat heb dan maak ik wel ff foto's en die staan wel op mijn website! Verder gaat alles goed hier! Ben druk bezig met kleertjes shoppen maar heb 1 vraagje: enig idee hoeveel rompertjes je ongeveer nodig hebt? (lange/korte mouw?) Ver der al een paar gave setjes gekocht! Ben gister nog wel naar de dokter geweest, voor mijn rug, heb nu een verwijskaart voor de fysio en moest maar ff rustig aan doen en moet zeggen dat het nu al iets minder is gelukkig! Oh heb zo'n zin aan volgende week dan heb ik rond deze tijd weer een 3d/4d echo! Spannend! Gaan we samen met ouders en schoonouders dus dat wordt vast gezellig! Verder niet veel nieuws Ik hoop dat het met iedereen goed gaat! Groetjes Leonie
lange of korte mouwen maakt niet zoveel uit. Heb je lange mouwen kun je dunnere shirtjes aan snapje... en tja maart kan vanalles ijn, warm en koud maar ga maar van koud uit! Ik heb er volgens mij nu 3 met lange mouw en een stuk of 5 zonder mouw of maar een klein mouwtje {in maatje 50/56) @ miranda... ooo wat leuk! je krijgt je mannetje wel zover hoor! Hoop dat ie wil beginnen en snel ook! het is zo leuk joh! Ik moet nog 1.5week wachten en dan krijgik de meubeltjes! joepie! maar we gaan ze zelf halen en ook zelf opzetten dus en savonds verjaardag dus zal de 9e ze niet hebben staan denk ik!
Hier nog altijd alles goed Ook wij hebben de kerstboom al staan. Hebben hem van de week ook neergezet.. Is gezellig hoor zo in huis met die kerstsfeer.. Wij hebben hem altijd vrij vroeg staan.. Ik moet zeggen dat de tijd erg snel gaat.. Ben alweer ruim 24 weken nu.. Over 1,5 week gaan we lekker naar brussel toe met mijn ouders. en die week erop hebben we kerstbingo bij mijn vader op de zaak. Kan je gourmetschotels winnen.. Altijd leuk En mijn zus is jarig dat weekend ook. en die week erop is het kerst.. Dus de komende weken moeten helemaal lekker snel gaan. Maar ik heb wel de nijging om de hele dag maar te eten. Iedere keer weer wat. Dan brood, dan koekjes of lollies.. haha ik eet me echt wezeloos..
timiris wat schrikken meis, ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe. de meiden die de kerstboom hebben staan, ik wordt er een beetje verdrietig van. de sint wordt steeds meer verbannen, nou hij is mijn grootste vriend hoor! hahahhahaha. nee echt ik ben een sint freak en de kerstboom komt er hier voorlopig nog niet in. kiowa wat vervelend dat je bijna niks kunt eten. even in de gaten houden he?! heb lekker uitgeslapen, tja je moet wel van je vakantie genieten toch? gaat wel snel hoor. bah, wou dat ik al verlof had, dan is die kleine ook sneller in zicht. gister was ik er om half 8 uit voor de monteur van de cv en dat merkte ik gisteravond wel. moe joh! had aan het einde van de dag nog even een boodschap gedaan en toen ik thuis kwam had ik een schoonmaak aanval. haha die nesteldrang begint hier echt door te zetten nu. wel ideaal, is lekker schoon in huis. gister al de kleertjes gewassen die ik tot nu toe heb en die ga ik straks strijken en vouwen. en dan hup de kast in, bij het geurbuiltje van zwitsal. is dat vast klaar. vanmiddag komt een collega op visite met haar zoontje van 4 maanden. als het doorgaat, ze moet vanmorgen naar het cb voor een prik, dus even wachten hoe haar zoontje daarop reageerd. verder alle was wegwassen, want we gaan een weekend weg. traditie bij mij thuis om sinterklaas te vieren. heb er zin in. vrijdag gaan we eerst om 9.00 naar de verloskundige en dan rond 13.00 naar het huisje. dan zondagavond rond 18.00 weer naar huis want dan vieren we sinterklaas bij me schoonouders.
ben trouwens al behoorlijk aangekomen maar vraag me af waar al die kilo's zitten. ben van 68,5 naar 77,5 gegaan......
Bij ons komt de kerstboom pas na Sinterklaas., Waarschijljk de zondag erna. Wantttt, we gaan die vrijdag 2 dgn naar engeland met de boot, naar Newcastle, Heb er zin in Altijd zo leuk met de boot naar Engeland. Hopelijk word ik niet reisziek, maar speciale armbandjes om doen. Maar heb ook super veel zin in kerst en mijn verjaardag Ben namelijk dag voor kerst jarig Vandaag heerlijk dagje vrij, werk 4 dgn en woensdag is mijn vrije dag, heerlijk in het middne van de week. Mijn man heeft sinds 1.5 wk een nieuwe baan van 36 uur, mag ie in 4 dgn doen en nu heeft ie ook woensdags vrij. Wel handig zo na zwangerschaps verlof. Man zorgt woensdag voor ons kindje, mijn zusje dinsdag en mijn moewder vrijdag. Kan ik 3 dgn werken en hoeft ons kindje niet naar de kinderopvang. liefs Tosca
Ben ook benieuwd hoeveel ik aangekomen ben, moet volgende week weer naar de vk, tot nu toe 5 kg, best redelijk, maar had gister echt een snack bui. vreselijk, wou wel alles mijn mond stoppen. Timisris: wat een schrik he, goed voor elkaar zorgen. jullie moeten nog langer mee. Denk dat ik maar de baby kleerjes enzo ga wassen, dat moet toch! om eventueele schadelijk stoffen eraf te halen...
oke dames ik ben de statiesiekjes weer aan aan het passen.... dus aangekomen kilo's mag je weer doorgeven {als je wil natuurlijk} Ikke wil ook kleertjes wassen maar hier duurt het nog 1 1/2 voor dekast ed komt dus misschien toch nog maar even wachten he.... hihi heb er zo'n in in! Nog maxiamaal 17wkn enis ons kleintje er! klinkt al heel erg snel! Nog 15weekjes ben ik uitegeteld! hihi
Hoi allemaal, Wat leuk om weer zoveel nieuwe berichtjes te lezen! Hier gaat alles prima. Lekker aan het knutselen met vilt; ben decoraties aan het maken voor de clamboe; daarna ga ik beginnen aan een boxzak....ik heb dus echt 'last' van mijn nesteldrang haha....alleen jammer dat het zich nog niet in schoonmaken uit! Maar ga me wel steeds meer ergeren aan rommel en viezigheid dus dat zal niet lang meer duren. Zaterdag ga ik voor een kinderwagen shoppen samen met mijn schoonouders die hem ook gaan betalen Ik heb geen flauw idee welke het moet worden (als ie maar rood is) Iemand nog tips? @ timiris; jullie zullen wel erg geschrokken zijn; zoiets verwacht je zeker niet! sterkte! En voor de statistiekjes: ik ben 5 kilo aangekomen (bij 25 weken dus) Groet, Debje
Even snel vanaf het werk. Wauw gezelli al die kerstbomen alweer! Timiris sterkte voor jullie! Gisteren op weg naar huis een schattig ribbroekje gekocht Weeg op moment geloof ik 74kg. Minimuisje(toch?), hij draait al wat bij let maar op hahaha Andere meiden ik ben het allemaal weer even kwijt
Ik ben 10 kilo aangekomen, dus het gaat niet zo hard meer gelukkig! Dus: 10 kilo bij 25 weken Verder weinig tijd, later meer..... Marian
Ben net even langs de Ikea geweest lief vloerkleedje gekocht. plus andere troepjes, ha ha. (knuffelbeer voor zwanger zusje, inpakpapier, beddehoes, etc.) Ik zit nu online naar een kerstradio te luisteren, heerlijk. Echt zin in kerst. Ondertussen zijn ook alle 3 de katje seven langs geweest voor mijn scherm even kusjes brengen. Debje, wat voor decoratie smaak je voor de clamboe? Net nog even gewicht geckeked: 5.5 kg bij 25 wk
Ik ben nu 6 kg aangekomen. Morgen komen ze het kamertje brengen en in elkaar zetten. Heb er zo'n zin in. Ben benieuwd. Daarna lekker verder inrichten. Ik heb ook zo ontzettend veel zin in kerst, maar eerst even Sinterklaas ook altijd gezellig. Maar na 5 dec probeer ik zo snel mogelijk de kerstboom te zetten. Gezellig. Verder eigenlijk vrij weinig te melden hier, alles gaat zijn gangetje
Hoi Allemaal, jeetje Timiris, dat is schikken zeg. Hoe kwamen jullie er achter dat je vriend een lichte hartaanval heeft gehad? Heel veel sterkte. Ik lees dat sommige ook rugklachten (halverwege de rug, en straalt uit naar mijn ribben) hebben. Ik heb dit ook heel erg. Met name 's avonds. Ik kan dan niet meer op en om van de pijn. Ik werk nog volledig, maar soms heb ik het gevoel dat ik nu iets minder wil werken. Om zo thuis niet alleen met die rugpijn bezig te zijn. Zou je hiervoor naar de bedrijfarts kunnen? Om te vragen of je minder kan/mag werken ivm rugklachten? Ik loop hiervoor ook al bij de fysio. Zij denkt dat het te maken heeft met de zwangerschap. Mogelijk dat het kindje tegen bepaalde organen aan drukt? Wat denken jullie?
@ Debje -> Qua kinderwagen zou ik gewoon kijken eerst naar eigen smaak! Er zijn zoveel verschillende soorten in verschillende kleuren en maten! Succes ermee! (Van onze kinderwagen staat een fotootje in mijn album ) Er had ook iemand gereageerd op mijn kerstboom... Ik vind persoonlijk ook dat sinterklaas verbannen word... Maar zolang er nog geen hummeltje hier in huis is heb ik niks met sinterklaas! Wel voor volgend jaar hebben mijn vriendje en ik al gezegd dat de kerstboom pas komt nadat de goedheiligman het land weer heeft verlaten Wel hebben we nu nog niks aan de ramen of deur hangen, dus niemand ziet het dat wij de boom al op hebben staan Verder hier rustig... Heb wel een beetje hoofdpijn, maar gelukkig is het nog uit te houden! Iedereen een fijne avond! Gr. Miranda
Ahum Minimuisje: Bij mijn familie leeft kerst al zodra de zomer bijna om is, dan wordt er afgesproken wie er komen en waar, wat we gaan eten etc. Alleen de boom moet hier nog
Jullie met je kerstbomen en kerstversiering....nu heb ik ook zin om alle kerstspulletjes te pakken... en weet je..ik ga het gewoon doen!