Ben even niet meer helemaal bij meiden, sorry hoor Vorige week zo moe en down en nu weer gelazer met mijn moeder (als je wilt weten wat zie dan de lounge: 'word gek van mijn moeder')....... Heb het even helemaal gehad :x Maar ga vanavond voor het eerst naar zwangerschapsgym, ben wel benieuwd hoor Maarre, 1 ding meiden, het is nog niet eens sinterklaas! Kerstbomen : : DAT KAN TOCH NIET
ik hou vreslijk van kestmis en heb al lekker spulletjes geshopt, ze staan op de bar totdat die sint uit het land rend! hupla weg met die man! Ik wil kerst! hihihi nee nee ik wacht nog braaf even! @ debje... je moet even kijken wat je van de kinderwagen verwacht? denk aan-> moet ie in een kleine auto passen? ga je veel naar de stad? ga je veel naar het bos/strand? wat mag die kosten compleet dan he!? moet een eventuele tweede er ook nog in? moet de maxicosi erop kunnen? allemaal dingen waar je rekening mee moet houden ik heb lang getwijfeld, wilde eerst een mutsy maar me moeder heeft reuma en hernia en zij gaat oppassen om haar kleindkindje, deze wagen is erg zwaar en groot aangezien we een jeep hebben en mam en pap ook moet ie ook iets kleiner kunnnen niet te zwaar zijn! Ik vond de zenith orbit erg mooi maar hier kon de maxicosi niet makkelijkop dus ook deze viel af voor mij. De urban jungle sprak mij erg aan... helaas vond ik deze wagen erg duur! Ik was 1000euro kwijt als ik alles had wat ik wilde! poeh he nee dat vond ik wat veel! maar wel een geweldige wagen! Ik deze winkel hadden ze ook de xadvneture inmotion3 en de easywalker... Allemaal zelfde sfeer wagens.... Ik moet zeggen ik was ook wel gecharmeerd vn de easywalker... tja wat bij ons de doorslag gegeven heeft? Wij hebbenin tilbug bij de babysuper store het kamertje gekocht! hierbij kregen we een wandelwagen cadeau, die wilde ik niet dus kreeg ik het bedrag verrekend met een andere kinderwagen! Hun hebben de easywalker niet. Heb dus nog even rondgekeken en gedacht hebook nog naar de koelstra gekeken maar het i uiteindelijk de xadventure inmotion geworden! deze wagen koste 430 euro! ik vond het nogal een verschil met de urban jungle. MOet wel zeggen dat ik het duurste model heb gepakt. Deze was wat lichter maar zeer zeker de stevigste. Aangezien wij hem ook nodig hebben voor het ruiger terrein.... suc6 met zoeken! en sorry voor het lange verhaal! hihi
Ik ga wel voor de urban jungle, deze wagen is inderdaad erg duur (helemaal in de tweelinguitvoering...) maar was de smalste wagen onder de dubbele wagens. Ik wilde wel graag door iedere deur passen, dus was de keuze snel gemaakt! Daarbij is het zo dat mijn ouders de wagen betalen en ik heb ze kunnen overtuigen We hebben de wagen nieuw besteld, maar de bak, een extra grote waar ze samen in passen, hebben we van marktplaats gehaald. Hij ziet er nog helemaal als nieuw uit! Het was wel even zoeken voor we er een hadden gevonden die ik wilde hebben, maar nu hebben we alles dus compleet.... 2 maxicos's past op geen enkele tweelingwagen, dus dat was wel ff balen. Vandaag nog even in de stad geweest, heb twee hele schattige rompertjes gekocht, twee leuke pakjes en drie leuke shirtjes. Ik was helemaal in mijn nopjes, wat is dat leuk zeg! Mijn kindjes gaan weer heerlijk tekeer in mijn buik, dat vind ik toch elke dag weer wonderlijk om te voelen hoor! Marian
Hier nog een berichtje van mij voor het slapen gaan... Mijn ukkie is echt ontzettend druk vanavond, inderdaad heerlijk elke keer! Net nog bezoek gehad, iedereen kon meegenieten ervan hihi! hele buik ging tekeer! @ Anniek -> voor het statje: ik ben ondertussen al 3 kilo bijgekomen! Mijn buikje is ook weer goede gegroeid, maak deze week nog ergens een nieuwe foto van mijn buikje! Laat wel weten als ik de foto gemaakt heb en geplaats heb in mijn album! Wou eigenlijk nu elke week een foto maken, maar vergeet het telkens! Zo merk ik wel dat het snel gaat nu, want de vorige foto was met 22 weken! @ Sweetpee -> bedoelde het ook niet kwaad hoor Slaap lekker allemaal! Gr. Miranda
@Marijke: zie dat nog niemand op je onderwerp heeft gereageerd over rugpijn en minderwerken en bedrijfsarts enzo. Ik wil wel reageren maar heb er zelf geen ervaring mee. Zit voor 100 % in de WAO al de laatste 4 jaar. Maar misschien dat een ander er toch nog op reageerd die er wel ervaring mee heeft Kerstbomen.... tja, als het aan mijn man lag dan stond dat ding er al weken! Ook ik vind het heel erg gezellie maar vind toch dat we moeten wachten totdat sinterklaas weer weg is. Dus denk dat de hier de kerstboom een dag na sinterklaas staat Oke, heb misschien een heeel dom vraagje. Het gaat over de maxi cosi. We kregen bij onze wandelwagen een gratis autostoeltje. Geen idee wat voor een. We hebben geen auto dus dat interesseerde ons niet erg. Maar nu lees ik overal over maxi cosi ( is toch een autostoeltje?) En dat die dan op de wandelwagen word gezet? Dus........ als het gratis autostoeltje geen maxi cosi is, en we hebben geen auto............moeten we dan toch een maxi cosi kopen? Hoop niet dat ik met deze vraag al te stom overkom Voor de rest gaat het hier wel redelijk. Eten lukt weer. Maar heb zo'n last van mijn handen ( carpaal tunnel syndroom) En nu gebruik ik al van die beschermers voor snachts en dat helpt wel. Alleen kan ik nu sochtends mijn vingers niet meer recht krijgen Erg pijnlijk De kleine is elke dag lekker druk Vind het heerlijk om hem te voelen trappelen. Alleen schrik ik soms wel hoor. Want soms dan trapt ie echt heel erg hard en dan richting ribben. Slaak soms wel eens een gilletje van schrik hihihi
meid deze vraag is helemaal niet stom! gekkie! een maxicosi is idd een autostoeltje... eigenlijk zeg maar het wel bekendste autostoeltje... Als je geen auto hebt, heb je dat niet nodig! Het kan wel op de kinderwagen maar das meer voor heel evenjes! het is niet goed het kidnej daar telang in te laten zitten! Daar is de wanelwagenbak voor! Dus NEE koop aub geen maxicosi die dingen kosten 100 tot 170euro! pff mooi besparen dat geld! en daarbij waarschijnlijk gaat jou stoeltje wel op jou wagen passen als het erbij hoort! Ik weet niet welke wagen jij hebt? ikheb de xacventure en ik kreeg er eenautosteoltje bij, dit heb ik ingeruild voor een maxicosi en dus geld bijmoeten leggen. Nu moet ik nog een adapterset kopen anders gan de maxicosi niet op de wagen! ps mijn ouers betalen de wagen ook ennuh MARIAN, idd met een tweeling wagen is de urban jungle een ideale wagen! Hij is gewoon geweldig hoor!
vergeet gewoon wat over mezelf te tyoe het gaat wel lekker... heb alleenw at buikpijn en benverkouden.. was gisteren aan de dunne... moet eens even zoeken of je norit of imodium tijdens de zwangerschap mag... want volgens mij heb ik het nog steeds en ga dadelijk naar ikea
Ikea leuk Ik was gister geweest. Kwam gister een foldertje tegen van zwangerschapsgym. Las ik dat ik me voor de 5e mnd moest anmelden..... hmm ietsje te laat. Gister gebeld en gemaild. Kreeg net bericht terug, er had iemand afgebeld dus ik kon meedoen De rede dat ik hiervoor nog niets had geregeld was, dat ik dacht dat doen we even. Toen ik het foldertje tegen kwam even met mijn man overlegt en die voelt zich een stuk prettiger als ik dat puffen wel doe.... En opeens had ik natuurlijk de kriebels, ik heb die puf cursus nodig. Gelukkig was er dus nog een plaatsje. Ik begin 7 dec met de eerste zwangerschapsgym les....
Goeiemorgen meiden! Allereerst, Timiris.. dat was even schrikken zeg! Hoe gaat het nu met je vriend? En gaan ze nu ook uitzoeken hoe het komt dat hij op zo'n jonge leeftijd al een hartaanval (of was het een infarct? sorry weet het niet meer) heeft gehad? Sterkte ermee! Hier gaat alles wel weer lekker! De buikpijn is de laatste tijd weer een stuk minder en dankzij de lactulosestroop (toch maar bij de dokter aangeklopt) ook geen last meer van die vervelende verstoppingen! M'n buik groeit ook goed en de kleintjes bewegen lekker We hebben gisteravond onze eerste cursus 'Samen Bevallen' gehad en dat was best leuk! We hadden van tevoren een beetje zo'n 'hmmm, 't zal wel' gevoel en m'n vriend was erg bang dat ie tussen allerlei geitenwollensokkenfiguren in zou zitten haha. Maar dat viel dus heel erg mee, leek zo op het eerste gezicht een gezellige groep! Dat was het weer ff, sorry verder even geen reacties op de rest, heb al zo'n tijd hier niet meer geschreven dat ik gewoon vergeten ben wie wat allemaal
Goedemorgen allemaal, Tja, 2 dagen niet op de site geweest en meteen 7 pagina's (ofzo) bij moeten lezen. Toch even een paar reacties: @ Timiris: jees, dat was schrikken! Ik hoop dat alles nu weer wat beter gaat met je vriend en dat jullie het samen een beetje kunnen verwerken. Is toch een hele klap als blijkt dat je op zo'n jonge leeftijd al hartproblemen hebt! Sterkte meid! @ Anniek: ik ben nu bijna 25 weken en ruim 6 kilo aangekomen (het gaat nu ineens wel heel hard heb ik het gevoel ) @ Miranda: ik wil de kerstboom ook heel graag al zetten, maar we vieren zondag Sinterklaas bij ons thuis. Dat gaat dus net wat te ver.... We kopen zaterdag wel alvast een boom, zodat we deze maandag meteen kunnen zetten... Gisteren al wel wat nieuwe ballen enzo gekocht, dus ik heb er helemaal zin in! @ Lilly: Sterkte meid en hoe was je eerste zwangerschapscursus? Ik had vorige week mijn eerste keer en ik vond het erg leuk. Leuke meiden en een leuk programma. 14 december ga ik weer. @ Kiowa: sterkte met je polsen en handen. Dat is vast heel erg vervelend of niet? @ Marian: leuk he als ze zo tekeer gaan? Ik vind het met 1 soms al snel en hard gaan, dus als ze met z'n tweeen bezig zijn...... @ Jodi: leuk dat je toch een zwangerschapscursus gaat doen, is echt een aanrader (als je een beetje een leuke groep hebt en ervoor open staat, natuurlijk). @ Caithlin: fijn dat het geen geiten-wollen-sokken-groep is! Dan nog even wat over mijzelf. Het kinderkamertje komt toch al in december Oke, 27 december, maar dat is toch beter dan half januari. Mijn vader komt helpen met behangen zodra het behang er is (over 2 weken ongeveer) en de gordijnen worden kant en klaar afgeleverd. Misschien dat we dus toch voor het eind van het jaar (en mijn wintersportvakantie) de kamer af hebben...... Leuk, leuk, leuk! Gisteren weer even veel te veel geld uitgegeven aan kleren voor mijzelf (allemaal keuke shirtjes, spijkerbroek enzo), kleertjes voor de kleine, knuffels voor de kinderkamer (hele guitige schaapjes van Happy Horse), wat leuks voor in de box, badset met luieremmer enzo, kerstballen....... Geven jullie ook zoveel uit? Het gaat gewoon vanzelf lijkt het wel..... Nog maar 30 dagen werken........ Liefs Diana
@Anniek: Bedankt voor het antwoord Zag er iedereen zo vol verstand erover typen. Voelde me echt een beetje dom Wij hebben een Mutsaerts kinderwagen trouwens Zit me nu al zorgen te maken hoe ik na de bevalling en kraamtijd naar huis moet met de kleine. We kennen wel 1 iemand met auto maar dat is echt een heel kleine auto ( 2 deurs) en mega smerig omdat er altijd 4 honden in meerijden. Dus denk niet dat dat echt een oplossing is. Hoop eigenlijk dat we de kleine met de kinderwagen mee naar huis mogen nemen aangezien het maar een kwartiertje lopen hier vandaan is. En dan ik in de rolstoel ( die heb ik voor mijn reuma voor als ik hele slechte dagen heb). Maar goed, denk niet dat de kleine al na 8 dagen mee mag in de wandelwagen. We zullen wel zien Anders dan word het toch met de taxi denk ik. Pufcursus, tja, heb me al wel ruim vantevoren ervoor opgegeven maar krijg maar geen bericht wanneer het begint. Hoop snel Iedereen die al op een cursus zit : veel plezier @Anniek: beterschap meis!
Ik probeer me nog een beetjein te houden met geld uitgeven! Soms bij kleine beetjes.... Ik ga pas echt veel geld uitgeven als het kamertje klaar is, dan kan ik ook meteen allles kwijt, anders moeten we het eerst in de woonkamer opslaan, zoveel ruimte hebben we niet Wel ga ik zometeen de matrasjes kopen, want die zijn nu in de aanbieding, scheelt weer! Waar ik ze ga laten weet ik nog niet, misschien breng ik ze wel naar mijn schoonmoeder Marian
Goeiesmorgens meiden, Wat een verhalen weer! Meiden die niet zo lekker zijn, sterkte en beterschap Over de cursussen, ik moet nog naar mijn eerste les, wacht nog op de uitnodiging we gaan wel saampies. Enne minimuisje ik maakte maar een geintje hoor. hihi Nou zal weer even aan het werk.
Ik begin 7 december aan de zwangerschapscursus... Maar een vraagje, hoevaak mogen jullie partners mee? Bij ons hier bestaat de cursus uit 8 lessen van een uur waarvan 1 les iemand mee mag... Vind het erg weinig! Daarom zie ik er ook wel tegenop, want tja je moet alleen gaan... Hoe zit het bij jullie? Gr. Miranda
@Minimuisje, Daarom hebben wij bewust voor de cursus 'Samen Bevallen' gekozen. Dit is speciaal een cursus voor allebei en ga je dus standaard elke week samen heen. Alleen heengaan had ik waarschijnlijk niet gedurfd, ben nogal een schijterd
Hhmm, bij ons had je geen samenbevallen... deze cursus bestaat uit 9 x voor de bevalling (1 x man mee) en 6 x na de bevalling ( 1 x baby mee) En lieve Kiowa, tuurlijk hebben we er niet overheen gelezen, antwoord van Anniek was precie sgoed.
Bij mij is het ook een cursus van 9 uren, maar het is 8 keer. Het is een keer een dubbele, dat is wanneer de man mee mag. Alleen gaan is misschien even eng, maar iedereen komt alleen! En je bent allemaal zwanger! Dus het komt best wel goed hoor! Mijn eerste les was afgelopen maandag en het is mij 100% meegevallen! Allemaal hele gezellige dames! Marian