Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Simone ik wens jullie veel sterkte.

Groetjes Carla

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Simone, weet niet zo goed wat ik tegen je zeggen moet. Ik wil je heel veel kracht toewensen in de komende periode!

Marian

3. Niet meer actief

sterkte simone!

4. simalex

simalex Bekend lid

Bedankt voor alle lieve berichtjes. Volgens de HA is de kans heel klein dat het goed gaat. Ik verlies nu ook meer bloed (net ofdat ik ongesteld ben), dus ik geloof er ook niet meer in. Er is een kans dat het er 2 zijn en dat ik 1tje aan het verliezen ben. Over 2 weken heb ik een afspraak bij de HA (was mijn eerste afspraak voor de zwangerschap, is nu een controle afspraak na de miskraam geworden :( ) en dan kunnen we eventueel met een echo gaan kijken hoe het er in mijn baarmoeder uitziet. Nu was ik nog te pril zwanger volgens de HA om een hartje te zien of te horen.

Ik ben heel erg verdrietig. Mijn intense geluk gevoel is omgeslagen naar intens verdriet. Ik wilde dit kindje zoveel liefde geven, maar het heeft niet zo mogen zijn.

5. Goddes

Goddes Lid

20 jul 2006
    70
    0
    0
    Ohh Simalex.. zo begrijpelijk meid....
    Echt vreselijk nieuws.. ik wil je dan ook zo ontzettend veel sterkte wensen.. *knuffels*

Ben net gebeld door het ziekenhuis ivm de schildklier waardes... De waarde die belangrijk is, was nog ietsje hoog, maar geen risico voor de ontwikkeling van onze beeb.
    Ik krijg er wel een blauw tabletje bij... dus totaal 1,25 mg Thyrax.
    Over 4 weken weer controle om te kijken of ik nog meer nodig heb.

Mijn glucose waarde was ook heel mooi! (4,4)

Ahhhhhh ik ben wel geruster nu..... Ohja vandaag doen mijn borsten meer pijn en misselijkheid was gelukkig nergens te bekennen vanmorgen! YES!

Liefs Goddes...

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Vandaag bij de dokter geweest. Had eigenlijk niet verwacht dat hij me echt ging onderzoeken.... :oops:

Ik had nog nooit iets inwendigs door een dokter laten doen, dus was wel even schrikken! Hij heeft de kleur van mijn baarmoeder bekeken en gevoeld of hij al vergroot was enzo. Het was allemaal goed, maar hij heeft me wel pijn gedaan! Mijn linker eierstok is hard aan het werk, heeft met hormonen te maken.

Verder was mijn bloeddruk perfect: 110/50

Marian

7. Goddes

Goddes Lid

20 jul 2006
    70
    0
    0
    Oh dat jou huisarts dat doet! De mijne hoeft mij niet eens te zien! Volgensmij verscheelt dat echt per huisarst en regio ook nog!

Ik kon vanmorgen om 5 uur niet meer inslaap komen.. Echt vervelend! Dus ik zit al een poosje te internetten!
    Mijn borsten doen echt pijn en ik kan daarom ook niet meer op mijn buik slapen... (en zo slaap ik het lekkerst!)

Gister kreeg ik ook om de haverklap zweet-aanvallen.... zweet droop echt van me hoofd! Ik zweet normaal echt amper! Ook sloeg de misselijkheid weer toe in de avond... HELAAS!

Hopelijk gaat het vandaag beter... (klaag verder niet hoor....... ben ziels gelukkig!)

Liefs Goddes

8. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ja er hoort vanalles bij he bij dat zwanger zijn.. ik ben ook echt onwijs blij ermee, maar dat misselijkheid enzo had wat minder mogen zijn..

9. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Inderdaad die misselijkheid mag wat minder haha en die warmte ook (daar wordt het bij mij nog erger van), maar ja het is voor een goed doel.
    Ik heb gisteren een inwendige echo gehad en het hartje zien kloppen (ze zei dat dat waarschijnlijk net begonnen was met kloppen) zo mooi.
    Verder zagen mijn baarmoeder, eierstokken (geen cystes) en blaas etc er prachtig uit. Mijn bloeddruk was goed (120/65), urine was goed. Dus allemaal goed nieuws en een eerste fotootje van de kleine spruit hebben we binnen. We kregen een leuk koffertje met knuffel en wat info boekjes.
    21 aug mag ik voor de 2e echo komen. Leuk, leuk, leuk. Hopelijk blijft het allemaal zo goed gaan :D
    Gisterenavond zijn ze ook voor moeders voor moeders geweest. Omdat ik de complete 10 weken mee kan doen, kreeg ik een extra kadootje (een fotolijstje voor de echo's), na de 10 weken krijg je een serviesje (bordje, bekertje en papschaaltje), ik kreeg een mutsje (omdat ik via de verloskundige mee doe) en ik mocht zelf nog kiezen tussen een boek, een dvd (had ik al vd verloskundige gehad), een speelkleed, of bij het serviesje horend bestek. Ik heb voor het speelkleed (voor in de box) gekozen en ben nu dus in de flessen aan het plassen :D

10. Hallo Allemaal,
    Ik ben Marijke en ik ben 15 maart uitgerekend van mijn eerste kindje.
    Ik kan er op dit moment nog niet echt van genieten, omdat ik vorig jaar 12 weken zwanger was. Maar bij de echo bleek dat er alleen een leeg zakje inzat. Heel erg balen natuurlijk. Ik ben toen gecurriteerd.
    Ik wil eerst weten dat het goed zit en dan kan ik pas echt blij zijn.

Gefeliciteerd allemaal

11. Niet meer actief

welkom marijke, heb je al een afspraak bij de VK staan voor controle? Misschien mag je snel komen, wat meestal wel het geval is. Je bent ver genoeg zou ik zeggen...

12. Ik heb net gebeld.....is er vandaag geen telefonisch spreekuur. Morgen ga ik bellen.

13. Daan29

Daan29 Lid

7 jul 2006
    26
    0
    0
    Welkom Marijke. Ik kan me voorstellen dat je wel voorzichtig zult zijn in je blijheid. Ik hoop dat je snel terecht kan voor een controle. Als je eenmaal een hartje hebt zien kloppen geeft dat toch wat rust.

Die misselijkheid is hier ook sterk aanwezig. Ik word er gek van. Die hitte maakt het inderdaad nog veel erger. Ik voel me zo beroerd de hele dag. Ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen, omdat ik zwanger ben, maar met twee rondlopende kids is het toch best zwaar als je je zo beroerd voelt. Ben blij als de eerste drie maanden voorbij zijn.

Groetjes,

Daan

14. Niet meer actief

ik voel me met vlagen misselijk, vooral als ik niet zo goed gegeten heb eigenlijk. Dan is het met een evergreen makkelijk weer weg te werken.
    Verder ben ik erg prikkelbaar...haha.

Gisteren ben ik naar de kapper geweest, ik werd sjago van mijn kop, dus heb het weer 1 vingerdikte kort laten knippen. Heerlijk.

Ik heb een nieuwe bikini gekocht, want van die andere werd ik ook sjago. Dus nu heb ik geen reden meer om sjago te zijn zou je denken.. FOUT.

IK WIL PIZZA!! Alleen is de pizzaboer hier gesloten in het dorp..grr.. KLOTEZOOI

Maar ff kijken of mijn ouders binnenkort een avond willen oppassen, dan kunnen wij even lekker uiteten gaan. haha.. PIZZA

Ow en wat vinden jullie van het volgende. Ik zit nu al bijna 1 maand op een camping met veel kinderen.
    NU zit er op het hoekje waar het toiletgebouw is, 2 vrouwen met kinderen. ALs je daar in buurt loopt, dan komt er een walm van BLOWEN voorbij, dat wil je niet weten.

Ik vind het niet erg dat mensen blowen, heb ik zel fook gedaan, maar nooit in de buurt van kinderen! Altijd op een plek waar anderen niet zoveel komen.

Ligt het nou aan mij of vinden jullie dat nou ook niet kunnen?

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Welkom Marijke, hopelijk heb je snel wat meer zekerheid.
    ik mag pas 23 augustus voor de eerste keer naar de VK, duurt zo lang vind ik. Vooral nu ik al 3 dagen last heb van kramp in mijn buik met vlagen en buikpijn, maak ik me toch wel zorgen om ook al lees ik toch wel dat dat er ook bij kan horen.
    Misselijk ben ik helemaal niet, heb ik maar 2 dagen gehad in de 5e week.

Ach ja we wachten maar af....

Groetjes Carla

16. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ik heb ook last van steken en krampjes in mijn buik. Ik heb dat gisteren aan de VK gevraagd. Ze zei dat het kwam omdat de baarmoeder ging groeien en dus andere organen (darmen en zo) opzij ging drukken. Daar kan het dus vandaan komen.

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Oke bedankt!

Ja je leest dat hier ook wel veel, maar toch voel ik me dan onzeker.
    Maar goed dat hoort er allemaal bij. Ik hoop dat het maar vlug 23 augustus wiordt, dat ik het met eigen ogen kan gaan zien!

Groetjes Carla

18. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Is inderdaad niet erg netjes tegenover andere campinggasten en zeker geen goed voorbeeld voor die kinderen! Maar ja, wat doe je eraan? Waarschijnlijk erg weinig..... :cry:

Marian

19. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Dag meiden!!!

Ik ben nieuw hier!! Zal me ff gauw voorstellen: ik ben Leonie, 24 jaartjes jong en woon samen met mijn hubbie in Twente.. We zijn inverwachting van ons eerste kindje en we zijn echt superblij!!!
    De voorlopige uitrekendatum is 17 maart 2007..
    Ik mag 16 aug voor een echo komen en de 17de ga ik naar de vk....pfff wat duurt dat nog lang, ben gewoon aan het afturven :oops:
    Nou hoop dat we een gezellige tijd gaan hebben hier!!

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hey leonie welkom!!

Zie dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend!!!
    Proficiat trouwens met je zwangerschap en geniet ervan.

Groetjes Carla

Deel Deze Pagina