@debje waw das gaaf ik las het toevallig net op prenatal ik denk; ben benieuwd hoe het gewonnen ledikantj eruit ziet! dus deb.. foto? We hadden de WANDELWAGEN niet helemaal bij het kamaertje gekregen he.. we kregen korting! Maar mijn mam en pap betalen de wagen en idd zoals jij al zei ik vind onnodig geld uitgeven niet nodig! Ik heb ook gedaan alsof ik het zelf zou moeten kopen dus heb niet meer of minder uitegegeven! Maja nu hebben we geluk want hun betalen gewoon de volle mep! dus voor ons gaat dat bedrag van het kamertje af! @ lilly, meiske doe lekker rutsig aan! @ kiowa, jah lieve buurman he! ennuh shoppen gaat lukken! morgen gaan we naar eindhoven! joepie! Lekker babyspullen kopen! lekker kerst inkopen! joehoe! en lekker eten bij subway denk ik! mmmmmm
@ Diana: Bevalt goed mijn nieuwe baan, ik doe de klachtafhandeling bij een bedrijf dat in post en pakketservice doet ik doe de pakketklachten zeg maar. Ik merk inderdaad dat ik iets minder energie en concentratie heb als in het begin...zwangerschapsdementie wordt steeds erger hahaha
@Debje Dat is wel ongelooflijk gaaf zeg! Gefeliciteerd! Vandaag helemaal een klotedag gehad, erg veel geslapen en nu al weer moe, en dan heb ik alleen maar gestofzuigd, gedweild, boodschappen gedaan en gekookt. Ik denk dat ik zometeen maar lekker naar bed ga.... Hopen dat de dag morgen beter verloopt! Morge avond twee verjaardagen Ik zie er nu al tegenop, en er zit er ook eentje bij waar ik echt niet onderuit kom Zo,dat was mijn stukje zelfmedelijden, slaap lekker allemaal! Marian
@ sweetpee.... ja heerlijk! mmmm ik vind die tonijn lekker, met tomaat en komkommer en sla op een ?sweet honey? broodje met honing mosterd saus! Sooooo lekker en ik heb er laatst eens eentje gegeten was ook heerlijk wel pittig maar deze flapdrol is vergeten welke dat dat was ohja heb weer eenkaartje vol! hiha gaat snel!
@Marian, maar stofzuigen en ook nog dweilen zijn wel 2 intensieve dingen he! Sterkte morgen @Debje, gefeliciteerd! Wauw ben nu wel erg benieuwd naar je creatie Ik krijg morgen ook een drukke dag, maar wel een leuke! M'n zus,man en kleine en m'n schoonzussen + aanhang en kids + m'n schoonmoeder komen morgen Sinterklaas bij ons vieren. Lekker volle gezellige boel dus Heb er zin in!
@Caithlin Gezellig hoor! Hier wordt geen sinterklaas gevierd, volgend jaar mogen wij ook meedoen En ja, ik ben er dus ook achter dat het stofzuigen en dweilen, wat me voorheen zo makkelijk afging, nu een stuk zwaarder is geworden. Toch best wel vervelend hoor! Ik heb helemaal geen zin om anderen te vragen het huishouden voor me te doen! Maar goed, ik zal er over een paar weken toch echt aan moeten geloven zoals het er nu naar uit ziet.... Tot die tijd maar een ding op een dag doen ofzo! Maar als ik vandaag stofzuig kan ik niet morgen gaan dweilen, want dan ligt de vloer al weer vol met stofjes en troepjes! We moeten hier namelijk door de werkplaats heenlopen voordat we in huis zijn, en daar ligt altijd wel zaagsel of iets dergelijks op de grond. Toch maar eens tegen iedereen gaan zeggen dat ze de schoenen uit moeten trekken Marian
Hahaha Anniek, ik vindt een Honey Oat met tonijn, augurkjes, olijven en veeeeeeeeeeel spaanse pepers het allerlekkerst. mmh heb ook nog een kaart liggen op het werk, kan ik van de week wel inwisselen @Marian, niet teveel hooi op je vork nemen he? Morgen maar lekker rustig aan lijkt me? @Debje: Te gek zeg! Nou vandaag zijn we dan eindelijk geslaagd voor een kinderwagen We zijn gezwicht voor de Mutsaerts Trans4mer, en hebben een Mutsy Safe2Go autostoel erbij gekocht. Die heeft een fijnere draagbeugel, omdat het hanvat te draaien is Ook heeft de aanstaande pappa twee pakjes uitgekozen voor de kleine meid. Foto met alles van vandaag, staat in mijn album. Ben ook opgelucht dat we nu alle grote spullen hebben \/
hoi allemaal ik dacht laat ik ook weer us wat neer zetten, volgens mij viel het niet eens op dat ik tijdje afwezig was ik vind het veels te lastig om dit bij te houden maar ik lees wel mee Vandaag een boxkleed gehaald.. die dingen zijn duur! Verder gaat het prima.. heb een buikfoto gemaakt (album) ... 11 dec. begint mijn zwangerschapsgym en voor de rest geen klachten
nouhou sweetpee goed geshopt meid! caithlin, gezellig joh! marian, ik weet het stofzuigen is erg zwaar maar niet leuk om andere te vragen maja.... Ik benook terug van eindhoven... Heb lekker gewinkeld. even bij de h&m een nieuwe broek gekocht want ik paste 1 broek van me eigen niet meer en 1 is stuk door de hond. dus moet er toch wat hebben he! maar verder niks daar gekocht als nog 2 effe truitjes... rot winkel! bleh Verder nog kerstspulletjes gekocht en een hondenknuffelbeer voor ons kleintje! En dvd's voor me vriendje! Van de week ga ik even hjier naar de stad met de bon van de prenatal... volgende week komen me grote spullen! Maar zal van de week eens wat foto's maken van de spulletjes wat ik al heb!....
@Laura: Troost je, ik heb je wel gemist Maar ik weet dat je soms met vlagen niet aanwezig bent. Dus maak me dan niet echt zorgen Heb vandaag ook een boxkleed gekocht. Vond het wel meevallen met de prijs. Hij was geloof ik iets van 25 euro. Vind die boxmobielen echt heel duur! Iets van 60 euro zijn die dingen. We wilden er vandaag een kopen maar het was zo druk dat we niemand konden vinden om te vragen of we ff konden luisteren en zien hoe dat ding werkte en wat voor muziekje erin zat. Dus dan de volgende keer maar Ook nog moltonzeiltjes gekocht en matrasbeschermer en een inbakerzak. En 2 hele leuke knuffels . Kortom: het was weer leuk Het huishouden. Ja, valt mij ook erg zwaar de laatste aantal weken. En helaas blijven er te vaak dingen liggen die eigenlijk echt wel gedaan moeten worden Zal deze week mijn moeder eens lief aankijken Vooral het dweilen vind ik erg zwaar en de afwas. Maar dat komt ook doordat ik in beide handen nu carpaal tunnel syndroom heb en doordat het nu buiten vochtiger word, heb ik steeds vaker dat ik mijn vingers het grootste gedeelte van de dag niet meer kan bewegen ( reuma) Dus daar ben ik niet blij mee. Maar niks aan te doen Maar af en toe even klagen doet ook wel wonderen hoor Deze week de kerstboom opzetten Heb er helemaal zin in ! MOet alleen deze week nog wel ff lampjes kopen. En nog wat dingen om het huis een beetje mee te versieren. Zal niet veel zijn want we hebben niet zo'n groot huis hihihi.
volgens mij heb ik last van nesteldrang ofzo! pff wil shoppen en alles afmaken! hihi heel gek! me vriendin zegt; nesteldrang man! had ik niet eens aangedacht!
@kiowa: gelukkig maar wij hadden onze boxkleed bij babydump gekocht voor 50,- wel lekker zacht en van o.a. badstof... ik heb een nijntje mobiel en heb daar toen 20,- voor betaald bij bart smit.. daar zijn ze nog te koop dacht ik!
sjees.. meiden... jullie lijken de TGV wel zeg! Goh, niet bij te houden gewoon! Ik heb weer een buikfoto toegevoegd en verder alles ok. Anniek, jij had ook een zere buik met het lopen, dan kan ik je een ondersteunende band voor je buik zeker aanraden. NOPPIES heeft hele fijne! Ik kan er nu weer tegenaan.. Vanavond toch maar een klein sinterklaas feestje en nu even slapen.. alleen dochterlief wil niet pitten geloof ik!
@ gupsie.. nee ik heb niet echt een zere buik bij het lopen. Maar wel aan me bekken en rug heb al een bekkenband geprobeerd maar helaas hielp dat niet. Nu heb ik wel nog van een vriendin een band hier liggen, die helpt enigzins. Maar toch evengoed bedankt voor de tip joh!
@ Gupsie: ik ben degene die last heeft van haar buik tijdens het lopen, dus heel erg bedankt voor de tip. Zal van de week eens gaan kijken. Heb inmiddels de helft van mijn veel te vol geplande weekend erop zitten en zit nu lekker aan een gebakje (heel zoet....). Ga zo beginnen met de voorbereidingen voor het eten, want over een uurtje of 2 staat de familie op de stoep. Ik ga nu ook nog even wat nieuwe foto's in mijn album zetten. Doe het allemaal rustig aan!
@ Gupsie Dat was ik! Dus ik zal wel eens even gaan kijken in de winkel! Nooit gedacht dat een band kon meehelpen minder pijn te hebben! Gisteren weer redelijk doorgekomen. De eerste verjaardag was erg gezellig! De tweede verjaardag had ik gauw gezien, maar uit fatsoen nog wel tot kwart over 11 blijven zitten.... Er was niemand die mij een plekje op de bank aanbiedde, terwijl ik zat te draaien op mijn tuinstoel van de pijn. Zo erg vind ik dat, mensen die niet op de lichaamstaal van andere mensen reageren.... Allemaal mensen die best even op een harde tuinstoel kunnen zitten en dan niet eens even een beetje meelevend Mijn schoonzusje heeft gisteren ook "aangekondigd" dat ze zwanger is van de tweede, ik kreeg het eerst niet eens mee.... Het ging zo rommelig dat mijn schoonmoeder ook zei: was dit de officiele aankondiging? Ze is 6 weken zwanger en vond het nodig nu al tegen iedereen te zeggen, ik vond het een beetje vroeg, maar goed! Zoals jullie aan de toon van mijn schrijven zullen zien ben ik niet echt blij voor ze, maar dat is uit te leggen: Mijn zwager heeft er een handje van om naar de h**ren te gaan en ik vind het gewoon niet eerlijk! Hij heeft een aantal maanden geleden mijn man de schuld in de schoenen geschoven naar zijn vrouw toe toen ze een briefje met damesnaam en tel. nr. in zijn zak vond. Dus nu denkt zij dat mijn man "buiten de deur eet" Jullie zullen wel snappen waarom ik dus niet zo blij ben om daar op visitite te gaan en dat er dan over me gedacht wordt als het zielige vrouwtje dat van niets weet! Maar goed, als ik mijn zwager binnenkort nog onder vier ogen spreek ga ik hem er toch maar eens op aanspreken, want ik heb het veel te lang voor mezelf gehouden dat ik het ook weet! Hij heeft het namelijk alleen aan mijn man verteld en gevraagd of hij naar mij zijn mond wilde houden. Nou vertellen wij elkaar alles, dus dat ging een beetje moeilijk Maar goed, weer genoeg geklaagd, ik denk maar zo, wij weten hoe het zit en wioj weten dat onze relatie wel goed zit, dus ik moet me niet te druk maken! Marian
Toevallig Diana! Dat we tegelijk reageren en allebei last hebben van de buik tijdens het lopen! Heeft Gupsie ons allebei geholpen Marian