Vandaag hebben we de muurstickers op geplakt die we besteld hadden.. o.a. het gedichtje.. foto zet ik nu in het album.. lijkt echt super!
dank je Trouwens mooie buik heb je al! @kiowa: ik heb de box ook in mijn album gezet daar staat de mobiel van nijntje ook op
eej laura... die stickers wilde ik dus ook bestellen, maar dan in het lime ook met het zelfde gedichtje!
Mooi zeg laura... hier gaat t nog wel goed.. Veel pijn als ik gelopen heb.. Maar krijg ook last van mijn buik als ik gelopen heb.. En gisteravond hadden we gegourmet bij mijn ouders maar had ik ook pijn in me buik... hoe zal dat komen?
@ diana... wat een schattig kleertjes echt geweldig! gaaf! @ laura, toch schattig he die tekst op die muur! Ik vond het ook erg leuk maar mannetje lief zag dat niet zo zitten! maar wie weet ga ik nog meer creatievetijd uiten en het zelf schilderen op een doek.... ennuh wat een heerljke roze box hihi @ bar, niet zoveel eten dan! hihi verder heb ik zin in KERSTMIS lekke rversieren.. nou na woensdag mag ik dan eindelijk! joepie! en ik kan niet wachten tot zaterdag! dan komen de meubeltje! he he
@kiowa: haha ja.. de kamer is roze/rood en omdat wij in de kamer limegroen met fuchia hebben, kozen we voor dit kleed Meer toeval dus @mandytjuh: moet je doen.. ik vind het zo lief! we hebben het boven het bedje geplakt
Hoi dames, Heb een rot weekend achter de rug en heb ook eigenlijk niet gelezen wat er door jullie allemaal geschreven is de afgelopen 2 dagen. Zaterdag de crematie van de oma van mijn man. Gisteren gingen we naar de verjaardag van een nichtje en hebben we met de auto een ongeluik gehad. wij wilde linksaf de oprit van hun huis oprijden en die auto achter ons heeft ons niet gezien en die probeert nog uit te wijken maar rijd er aan de zijkant vol in. paniek paniek dus. Auto helemaal in elkaar. Zelf naar de huisartsenpost gegaan en daar een echo gekregen om te kijken of alles oke was met de kleine en dat was gelukkig wel zo. ook hebben ze een hartfilpje gemaakt van de baby en dat was ook in orde. Ik moet nu de komende week wel rustig aan doen op hun advies. Sorry maar moest dit even kwijt. Groetjes Carla
wow Carla, wat vreselijk schrikken meid Wat een pech allemaal ( ze zeggen wel 's : ongeluk komt nooit alleen) Gelukkig is alles oke met je kleintje! Sterkte en beterschap !
Jeetje Carla dat is met recht een rotweekend! Doe rustig aan he? Gelukkig is alles ok met de kleine en met jou. Ook met je man neem ik aan toch?
eej carla... tjeetje he das schrikken zeg pfff wat een idioot zeg dat hij jullie niet gezien heeft, zal wel zeker ergens anders mee bezig zijn geweest... nou maar ik ben blij om te lezen dat alles goed gaat met jullie beeb. en verder met jou? heb jij nog ergens last van? wel goed rust houden he meid... goh... eerst een crematie achter de rug en dan dit weer pfff nou ik lees het wel weer van je groetjes van mij...
Hoi Allemaal, Bedankt voor de felicitaties; ik ben zelf ook reuze benieuwd naar het kamertje dat ik gewonnen hebt. Op de site van prenatal ligt mijn ontwerpje wel bovenop (blauw ledikantje met diertjes en bloemen erop) maar het is niet zo heel duidelijk. Zal binnenkort even een geschikt plaatje ervan maken voor in het foto-album. @ marian79; wat een vervelende situatie zeg van je schoonzusje. Het is begrijpelijk dat je niet echt blij bent. En wat een rotstreek van je zwager; goed van je dat je hem ermee gaat confronteren; zal niet makkelijk zijn, maar dit is niet eerlijk! sterkte! @ lauraatje; geweldig mooi die stickers! @carla1980; wat een pech! Gelukkig is het goed met je kleine. Maar de schrik zal er wel goed inzitten. Luister maar goed naar het advies van de huisartsenpost; doe rustig aan! Groetjes.
he carla, das echt shit zeg! je bent jenatuurlijk helemaal wild geschrokken! pff gelukkig is wel alles goed met jou en je kleintje! Doe je lekker rustig aan?
Ik heb ook zo'n pijn in mijn buik tijdens het lopen, vooral tijdens het avondwandelingetje met de hond. Hij word dan ook helemaal hard.....wat voor banden zijn dat dan? Ik neem aan dat die anders zijn dan een 'gewone' buikband? Iig bedankt voor de tip!
Wat onwijs leuk zeg! vind het echt HEEEEEEEEEEL mooi! Maarre zie ik goed dat jullie de box al hebben staan?
Jee Carla, dat is ECHT rot......... Als mensen nou eens goed zouden beseffen wat ze aan kunnen richten zouden ze misschien beter opletten....kan me er zoooo kwaad om maken Gelukkig is alles goed met je kindje en met jou. Toch bijzonder dat je lichaam dus blijkbaar goed in staat is zo'n teer kindje goed te beschermen Sterkte en kalm aan he
Hallo allemaal, Ik ben ook een maart mama, ben op 7 maart uitgerekend... Vandaag dus 26weken en 5 dagen. Als ik al jullie berichtjes lees en in jullie foto albums kijk dan zie ik dat jullie bijna allemaal de baby kamer al af hebben....? Hellup ik heb nl nog niks. Heb wel het behang in huis en alles besteld en zo maar ben denk ik pas in januari pas met alles klaar. Ben ik nou veel te laat? Groetjes Dee