Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hoi hoi,

ook ik begin al een buikje te krijgen... had dit ook nog niet verwacht zo snel, maar m'n moeder merkte het vandaag ook al op!
    Vanmorgen ook weer misselijk geweest bah bah!! Maar ja nu gaat het weer prima met me.

Groetjes Carla

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    fotooooossssss
    ik ben gek op fotooooossssss

3. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Hallo allemaal...!
    Jullie kennen mij nog niet,ik zal me even voorstellen.
    Ik ben Bo,18 jaar en zwanger van ons eerste wonder!Mijn vent heet Tom en is 22.
    We wonen samen in een gemoedelijk dorpje en hadden het prima naar ons zin toen plotseling bleek dat ik zwanger was geworden!
    Ons geluk kan niet meer op!
    Ik was eerst bij de febr. mama's omdat we dachten dat ik langer zwanger was.
    Maar de echo van een week terug wees uit dat ik op 15 maart ben uitgerekent!!!
    7 augustus mag ik voor nog een echo gaan.

Ik heb veel last van overgeven en had daardoor uitdrogingsverschijnselen.(is een topic over bij gezondheid..)
    Gelukkig heb ik nu medicijnen en gaat het beter.
    Ik ben vreselijk verslaaft aan spaghetti hahaha!!

Nu weten jullie een beetje wie ik ben,en ik hoop hier af en toe met jullie bij te praten...
    Groetjes!

4. Goddes

Goddes Lid

20 jul 2006
    70
    0
    0
    Hoi Margriet en Timiris... Ook gezellig bij de maart mama's!
    Alle andere meiden... Ook goeiemorgen! (hoop ik tenminste!)
    :D

Hier gaat alles wel goed, alleen die buikpijn van mijn darmen is zo naar.. ik kan echt niet naar de wc al dagen! (pruimen, sterke koffie, activia, lauw water... NIETS HELPT!) :x

Maargoed.. Eerst even super goed nieuws.......:

WE HEBBEN EEN HUIS GEKOCHT!!!!!!!!! \:D/

Echt super wijs! De vraagprijs was 219000..... en we hebben een openingsbod gedaan van 206000. Vervolgens tegenbod gekregen van 215000. Wij boden toen 210.000 en vervolgens kwamen ze met een bod van 213.000. We hebben toen voorgesteld 211.500! en daarmee gingen ze akkoord! Dit alles was in 1 uur tijd rond!!!!
    We zijn zo blij met het huis!
    Ik zal hieronder de link even plaatsen :D

http://www.vbo.nl/objectdetail.aspx?dt=223609

Mijn huis in Utrecht gaat dinsdag de verkoop in.. dus hopelijk snel verkocht! Volgens de makelaar zal het ongeveer 3 maanden zijn dat het verkocht is! (gewilde appartementen)

Ook mijn chef is bezig met een baan hier in almelo voor mij regelen in dezelfde functie.....!!! 15 augustus hoor ik of dat doorgaat! Ik hoop het zo! Zou dan echt helemaal perfect zijn zeg maar! Dat is hier maar 6 km vandaan!

Nou wij zijn gelukkig zoals jullie begrijpen :) !!!!

Liefs Goddes

5. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hi Goddes,

Wat een super leuk huis joh, gefelicteerd!! En wat een mooie grote tuin, daar kan die kleine zich straks prima vermaken ;)

Ik heb ook last van krampen alleen moet ik om het kwartier naar de wc .... dus ik weet niet wat je beter kunt hebben..
    Verder heb ik gelukkig nergens last van dus ik heb eigenlijk niets te klagen, ik geniet ervan zolang het kan... wie weet hang ik straks ook wel de hele dag boven die pot... hahahahah

Kus Toys

6. Niet meer actief

mooi huis goddes... wauw. Ik hoop dat het snel voor elkaar komt voor je!

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mooi huis goddes! geweldig!

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Mijn buikje groeit ook al aardig, echt vreemd! Binnenkort zal ik eens wat foto's (laten) maken

Marian

9. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    mag ik me ook aanmelden? muts als ik ben had ik zelf een topic aangemaakt voor deze maand. Hmmm zwanger! merk wel dat ik nu al een beetje vergeetachtig begin te worden. haha... en over een buikje hebben. ik heb ook al snel een vrij harde opgeblazen buik.

heb hiervoor 2 miskramen gehad en na een moelijke periode nu weer zwanger. we zijn blij maar vinden het ook eng.

10. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Dag dames!

Hoe is het met iedereen? Hier gaat alles zijn gangetje. Heb weinig last van dingen afgezien van zere borsten, af en toe buikpijn en moeheid. Hoe zit dat bij jullie?
    Vandaag zal ik es ff naar Prenatal gaan om een meegroeibh te halen ;) ( en misschien nog wat leuke dingetjes ahum... :oops: )
    Goddes: mooi huis, je woont erg dicht bij mij, grappig!
    Nou ik kom snel weer langs hier!

Fijne dag allemaal!

11. Daan29

Daan29 Lid

7 jul 2006
    26
    0
    0
    Mooi huis Goddes, gefeliciteerd! Spannend een nieuw huis, vooral het indelen vind ik erg leuk. Geniet ervan!

Ja, die moeheid kan ik over meepraten. Allemachtig. Ik kan de hele dag wel slapen. Tenminste , dat zou ik willen, maar het kan natuurlijk niet met twee kids. Ik sleep mezelf soms echt de dag door. Nu het wat koeler wordt ben ik wat minder moe gelukkig. Eindelijk weer normaal slapen s'nachts.
    Die misselijkheid is er nog steeds, maar de ene dag is het gelukkig bijna weg. Bij mijn vorige kinderen was ik echt 4 maanden aan 1 stuk door misselijk. Bij mijn dochter nog meer dan bij mijn zoon. Dus ik bof nu nog.
    Meegroeibeha's hoef ik niet meer te kopen, ik heb er nog zat liggen van mijn vorige zwangerschappen. Kleding helaas wel, want mijn dochter is in een heel andere periode geboren dan deze en van mijn zoontje heb ik alles weggedaan of uitgeleend en niet meer weten aan wie :(
    Mijn buikje begint ook al op te bollen. Zo snel al. Bij mijn tweede was het al heel rap dus het zal nu nog wel sneller zijn. Bij mijn eerste zag je pas iets met 5 maanden!!! Volgende week maandag een echo en dan hoor ik ook of ik bij de verloskundige mag blijven of naar de gyn. moet. Ik heb een urinewegaandoening waardoor ik elke dag antibiotica moet slikken, vandaar.

Nou, de jongste slaapt nu en mijn zoontje zit t.v. te kijken dus ik ga ook even relaxen!

Groetjes.

Daan

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goddes gefeliciteerd met jullie huis, erg mooi hoor.

Margriet en timiris, welkom bij de club!!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

ik heb al weer 3 dagen enorm last van hoofdpijn, pfffff

Groetjes Carla

13. Niet meer actief

ik heb weinig nieuwtjes, anders dan dat ik nu dan lijkt te slanken haha./ Ik word dunner in cm ipv dikker! Yess. En ik kots niet, dus daar ligt het niet aan. Ik heb gewoon minder trek ongezonde dinge haha...

Maar goed, komt vanzelf wel weer goed!

14. Daan29

Daan29 Lid

7 jul 2006
    26
    0
    0
  15. Hallo Allemaal,
    Ik heb vandaag eindelijk contact gehad met de VK. Ik kan pas 7 sept voor het eerst langskomen. Laat he?
    Wanneer ik een echo krijk weet ik ook nog niet. Ik kreeg een keuze om een combinatie test te doen, dus dat ze ook een nekplooimeting enzo. doen.

Wat raden jullie aan?

groetjes,Marijke

16. Daan29

Daan29 Lid

7 jul 2006
    26
    0
    0
    Phoe Marijke, dat is heel persoonlijk denk ik. Ik ben zelf geen voorstander van de testen, maar ik kan me voorstellen dat andere meiden dat wel zijn. Ik doe geen nekplooimeting en ook geen bloedtest. Waarom? Omdat het alleen een kansverhoging kan aangeven. Alleen als er een flink verhoogde kans is heb je recht op een vruchtwaterpunctie.. Dan moet je een kans van 1 op 200 hebben geloof ik. Heb je een kans van 1 op 250, dan krijg je die niet en heb je dus de rest van de zwangerschap een rotzwangerschap omdat je weet dat je een verhoogde kans hebt maar je weet eigenlijk niets,. want het kindje kan evengoed gezond zijn. Dat is dus mijn persoonlijke mening en daarom doe ik het niet. Maar zoals ik al zei, andere meiden zullen er heel anders over denken. Je zal voor jezelf het beste kunnen uitmaken wat je wel en niet witl weten van te voren en in hoeverre je dingen echt kunt uitsluiten. Heel moeilijk! Succes!

Groetjes,

Daan

17. Hoi meiden,
    pffff kreeg weer geen mailtjes dat er gepost werd hier. Maar goed daar ben ik weer. Ik ben vreselijk zenuwachtig. Bleh, ik vind dat altijd het vervelendst, die allereerste echo.... Jullie?
    Hoi Marijke,
    wat een moeilijke vraag.... Ik kies er voor geen testen te doen. Voornamelijk om wat Daan schrijft. Je krijgt er geen zekerheid mee en ik wil niet dat ze met de resultaten van heel misschien de zwangerschap verknallen. Maar ieder heeft zo haar eigen mening.... ;)

18. Daan29

Daan29 Lid

7 jul 2006
    26
    0
    0
    Oh, je hebt morgen je eerste echo al! Spannend! Laat je morgen snel wat horen? Hoe laat moet je?

19. Hoi Daan,
    ik mag gelukkig redelijk vroeg, nl om 9:45. Ik durf echt niet gelijk te kijken.... Natuurlijk laat ik het gelijk weten en hopelijk kan ik een mooi fototje plaatsen :D

20. Tanja en Daan,

bedankt voor jullie antwoord.
    Ik denk dat ik er dan uit ben, ik ga ook alleen een gewone echo laten maken.

Spannend Tanja, morgen al een echo!!! Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina